De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik me al suf gepeinst had over de ginger en niet aan Eric Stoltz had gedacht. Drugs en overval echter... "Now, we do heroin!"quote:
Lock Stock and Two Smoking Barrels..quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:37 schreef Grunge. het volgende:
Hmm, ik wilde eerst een andere doen, maar die 22:22-regel geldt nog steeds, hè? Hopelijk werkt deze beter... (Ik ben bang van niet.)
[ afbeelding ]
Sowieso is het sowieso, maar dat terzijde.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt dat uit?
zowiezo is die 22:22 regel beetje vreemd...
Jee, ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Lock Stock and Two Smoking Barrels..
Van mij wel ja. Je hebt het al gedaan zie ik, prima hoor. Dan kunnen we twee proberen te raden, meestal duurt het toch allemaal wel even met het juiste antwoord.quote:
Lock Stock, dat is die scene dat ze gaan pokeren in die boksring en die grote baas vals speelt via dat apparaatje.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is toch niet Lock Stock maar Johnny English?
Het begint nu een beetje door elkaar te lopen omdat er meerdere vragen tegelijkertijd open staan, maar mijn plaatje van 10:36 is inderdaad Johnny English.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is toch niet Lock Stock maar Johnny English?
Creation denk ik. Het is in ieder geval een van de vinken van Darwin.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef kcidymkcus het volgende:
Ik doe het gewoon:
[ afbeelding ]
Het is een recente film.
En wanneer zit daar iemand in de grond?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Lock Stock, dat is die scene dat ze gaan pokeren in die boksring en die grote baas vals speelt via dat apparaatje.
Misschien moet je ff kijken welke post ik quote.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En wanneer zit daar iemand in de grond?
Jij bent hier in de war hoor, die film is helemaal niet Lock Stock, maar het is Johnny Englishquote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Misschien moet je ff kijken welke post ik quote.
Oow, die foto met die broekspijp! Ahja.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Misschien moet je ff kijken welke post ik quote.
Nee hoor. Ik ging deze post quoten:quote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij bent hier in de war hoor, die film is helemaal niet Lock Stock, maar het is Johnny English
Op het plaatje zie je Rowan Atkinson in de grond, er zit zo'n tunnel onder dat geval waar de kroon in zit, en daar gaat ie dan in.
En daar zat deze afbeelding bij:quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:37 schreef Grunge. het volgende:
Hmm, ik wilde eerst een andere doen, maar die 22:22-regel geldt nog steeds, hè? Hopelijk werkt deze beter... (Ik ben bang van niet.)
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Creation denk ik. Het is in ieder geval een van de vinken van Darwin.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef kcidymkcus het volgende:
Ik doe het gewoon:
Het is een recente film.
Dit topic is al een stuk of 6 keer misluktquote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ] is deze thread dood,was mijn antwoord goed? of wachten we met z'n allen op een volgende screencap?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef RitseB het volgende:
Punten telling ala [FOK! Movie Trivia] April 2011 Deel XVII werkt denk ik ook beter.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:25 schreef Waaghals het volgende:
Mensen, ik was er gister niet meer
en heb nu geen tijd om foto te zoeken
dus aan iemand anders de eer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |