quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:32 schreef lezzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:32 schreef lezzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echt nooit van gehoord in die variantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de mijne net gekniptquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Dit wachten is funest voor je nagels![]()
* lezzer las iets over lange nagels bij lesbo's dat dat niks was.
Whehe, valse nichtquote:
You go dykequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt nooit van gehoord in die variant
[..]
Ik heb de mijne net geknipt![]()
* lezzer las iets over lange nagels bij lesbo's dat dat niks was.
1cm per uur. Ook tijdens het persen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
You go dyke![]()
Er zal toch zo onderhand wel een baby'tje zijn!? Of duurt het echt zo bloody lang?
Gelukkig kunnen doktoren er tegenwoordig ook veel beter mee omgaan dan een halve eeuw geleden. Ik heb het volste vertrouwen dat ze zich als een ware bikkel er doorheen slaat en een prachtig lief klein kindje in haar armen heeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Blij nog niet, dat ben ik pas als alles okee is met Vanyel en de kleine.
Het blijft natuurlijk toch een risicovolle gebeurtenis, zo'n bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Laat dat kind lekker slapen in een (ik wilde "kribbe" zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou heeft ze toch meer dan een uur gehad om te knuffelen. Hop, weer op Fok! Vanyel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |