9005 (gemiddeld 34 per dag)quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik zit bijna aan m'n 9000 posts toch?Kan dat niet zien op Fok!Mobile
Klinkt ook niet verkeerd enzo...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had afgelopen weekend wel een leuke 'nachtsessie' met Whisk eigenlijk
Ga kotsen jij ongestelde puberquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik zit bijna aan m'n 9000 posts toch?Kan dat niet zien op Fok!Mobile
quote:
Fijn voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had afgelopen weekend wel een leuke 'nachtsessie' met Whisk eigenlijk
He doe eens lief!quote:
Waar slaat dat nou weer opquote:
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervanquote:
Zo kwam het wel overquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie doen alsof ik whisk in de zeik loop te nemen. Dat is dus niet zo.
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervan
Ja, ik vind eigenlijk dat ik al teveel van mezelf heb prijs gegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch prima![]()
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenquote:
Nijnie heeft karakterquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenIk was allang van ellende heel diep onder de wol gekropen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |