SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is feest bij ONZIN RADIO
SLETTEN EN SLETINNEN: 26 FEBRUARI RADIO-ONZ MEET IN UTRECHT
BE THERE
[ Bericht 3% gewijzigd door Afroman op 08-02-2011 23:31:22 ]
quote:
Heb je niet eens gepost in topic 1 ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Lurkte al vanaf Topic 1 mee
Ben ik nu baas?
Nee, Ik vond eht idee wel leuk, maar had geen tijd om zelf te draaien, dat heb ik na deze week welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je niet eens gepost in topic 1 ?
welcome to the club!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Lurkte al vanaf Topic 1 mee
Ben ik nu baas?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik werd gezien als mister arrogant![]()
Was een misverstand tot en met, maar best grappig
Nah, ik heb gewoon een goed mengpaneelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik weet nog wel dat ik jou echt een klootzak vond omdat je te goed was
Ja, maar ik vond het al knap toen ik 2 nummers achter elkaar kon laten afspelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, ik heb gewoon een goed mengpaneelKlinkt het al snel goed.
Ik nam al radiodingen op toen ik mijn 1e cassettedeck had, was echt de bomquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het al knap toen ik 2 nummers achter elkaar kon laten afspelen
Ach ik dacht ook dat je een paddenkop had, zelfs ik had het een keer foutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik werd gezien als mister arrogant![]()
Was een misverstand tot en met, maar best grappig
quote:
Zal ik je schenken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ik dacht ook dat je een paddenkop had, zelfs ik had het een keer fout
Laten we ons maar mensen noemen
(en ja koelkast heeft dit gisteren lachend met darcli opgelezen)
Koelkast is baziger als ik verwacht hadHij klinkt tof, maar lijkt me ook nog een echte baas als je hem ziet
Ik wil wat van dat DNA
Nou, dat bedoel ik, en ik draaide voor de 3e x met VDJquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik nam al radiodingen op toen ik mijn 1e cassettedeck had, was echt de bom
Ja man ik was 4 toen ik mijn eerste eigen stereotoren kreeg, een 3-in-1. Platenspeler, cassettedeck en radio in 1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik, en ik draaide voor de 3e x met VDJ
Ik adopteer wel een kind van je voor het DNAquote:
Je kunt ook je mond open doen hoor. Voel je niks van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik adopteer wel een kind van je voor het DNA
Ik buk voor niemand!
Toen ik 4 was kreeg ik met sinterklaas een radio/cd-speler.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja man ik was 4 toen ik mijn eerste eigen stereotoren kreeg, een 3-in-1. Platenspeler, cassettedeck en radio in 1
ow daar ben je!!!, miste je alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn eerste post in de onzin radio reeks... het begin van het spammen
![]()
![]()
Ja, onder mijn bureau.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef _Fanta het volgende:
*is knetter kwijt. iemand die weet waar ze is gebleven?
Ik heb alles altijd geslooptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toen ik 4 was kreeg ik met sinterklaas een radio/cd-speler.
Ik heb hem nog steeds
Is ie zo klein dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt ook je mond open doen hoor. Voel je niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is ie zo klein dan?Was ook niks op te zeggen, was een slechte opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gewoon zieligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Collega van mij heet Cor
De hele dag tegen hem : Ben jij nou een Cor ?
homor op de werkvloerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef Monopoly het volgende:
En ook: Hoeveel verdien jij Cor , netto ?
jup, en dan zeg ik altijd doe mij maar wiskey on the rocksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aan jou vragen ze zeker altijd wat je wilt drinken?
je kunt wel merken dat de dag bijna voorbij isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonder werkvloer werkt het zo lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |