Jah, dat vinden wel meer mensen. Zijn dan ook werelden van verschil.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat ska-achtige van the Police vind ik tof, Sting ook een goeie zanger, maar zijn solowerk vind ik zo anders.
Idd. Dat vind ik zo'n leuke/slimme/mooie meid.quote:
Slaap lekker, honeyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
Maargoed. Bedtijd voor de jeugd.
Truste allen![]()
Trusten Yukiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
Maargoed. Bedtijd voor de jeugd.
Truste allen![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
Wauw
Ik heb 11 euro uitkering gekregen van het UWV
Hehehe. Wat nieuw talent... erg vet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Solique het volgende:
Beiden niet![]()
Kan niet elke artiest zo voor mij halen.
Zal best wat geluisterd hebben van beide.
Ik ook hoor. The Police vind ik geweldig. Sting solo echter niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
Jah, dat vinden wel meer mensen. Zijn dan ook werelden van verschil.
Mijn ouders hadden vroeger een cd van the Police die ik zovaak gedraaid heb dat hij het niet meer deed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook hoor. The Police vind ik geweldig. Sting solo echter niet.
CD's vol met krassen. Goede oude tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een cd van the Police die ik zovaak gedraaid heb dat hij het niet meer deed.
Of van die goedkope, waar je zowat doorheen kon kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
CD's vol met krassen. Goede oude tijd
Klinkt ook wel, begin klinkt wel enorm Yoji btwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehehe. Wat nieuw talent... erg vet.
Yoji Biomehanika was vroeger mijn held. Vooral live.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt ook wel, begin klinkt wel enorm Yoji btw
Zal radio eens aanslingeren op werk om wat meer te luisteren in dit straatje.
En het is ook gewoon leuk om uit te sprekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yoji Biomehanika was vroeger mijn held. Vooral live.
Live zeker goed, ook aardige gast ben m wel eens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yoji Biomehanika was vroeger mijn held. Vooral live.
Hahaha, ik heb de Stones platen van mijn moeder letterlijk grijsgedraaid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger een cd van the Police die ik zovaak gedraaid heb dat hij het niet meer deed.
True.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het is ook gewoon leuk om uit te spreken
Ja, hij was sowieso niet heel vaak in NL.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Live zeker goed, ook aardige gast ben m wel eens tegen gekomen.
Jammer dat hij weinig in NL meer te vinden is.
Yoji komt 1 april naar NL zie ik net.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hij was sowieso niet heel vaak in NL.
Trusten Stingquote:
Mijn vader was een Stones-fanaat, ik was toen 2 Unlimited-fan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb de Stones platen van mijn moeder letterlijk grijsgedraaid.
Welk feestje? Hoewel ik de hardstyle-tijd wel een beetje ontgroeid ben inmiddels.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Yoji komt 1 april naar NL zie ik net.
[..]
Trusten Sting
Teksten boeien me niet zo, het gaat mij vooral om de muziek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Kluts het volgende:
Mijn vader was een Stones-fanaat, ik was toen 2 Unlimited-fan.
Hij zat een keer de eentonige teksten van 2U af te zeiken, toen zei ik: En Start me Up dan, das toch ook heul de tijd zowat dezelfde tekst!
En nu luister ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |