* Aubergine (plant), een plant waarvan de vrucht wordt gegetenquote:
als je leven je lief is, zou ik mooi je eigen bed in gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weltrusten MeMo
Ik kom er zo aan!
Zo vijandig opeens, why?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je leven je lief is, zou ik mooi je eigen bed in gaan
Die had je ook. Ik heb weer eens de door-slotje-heen-post-tyfusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
sorry sting, ik dacht dat ik de LaPo had
Die kan je beter ergens anders voor gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Gordon Ramsey.. met een verrotte aubergine in zijn hand.
Zelfs als ie verrot is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Die kan je beter ergens anders voor gebruiken![]()
Is het zo erg gesteldquote:
quote:
quote:
Het bewijsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je leven je lief is, zou ik mooi je eigen bed in gaan
I'm going to try it anywayquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Made love to my pillow, but it didn't feel right
Ken de artiest niet, maar klinkt wel goedquote:
Zo daar wordt je blij van. notquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
Wauw
Ik heb 11 euro uitkering gekregen van het UWV
Hoiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
Wauw
Ja?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
Ligt de jeugd van tegenwoordig al rond 23:00 op apengapen? Vroegah...
yeah, bier!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
Wauw
Wie ken je niet, Alex Bau of The Advent?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Solique het volgende:
Ken de artiest niet, maar klinkt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik ging ervan uit dat ik niets zou krijgen, dus dit is alweer mooiquote:
Ik ben geen jeugd meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
Ligt de jeugd van tegenwoordig al rond 23:00 op apengapen? Vroegah...
Ja, als het op nachtbraken aankomt sta ik vooraan.quote:
Ja, daar zou ik bijna mijn werk voor opgeven. 11 hele euro's.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
Wauw
Iquote:
Ik dacht idd gelijk aan het maandsalaris wat ik straks krijg. It's worth it.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik bijna mijn werk voor opgeven. 11 hele euro's.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, als het op nachtbraken aankomt sta ik vooraan.
Black Swan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Ehm. Een bioskaartje! yeah!
Da's een aparte tegenstellingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ithe Police
Sting werkt me dan weer echt op de zenuwen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie ken je niet, Alex Bau of The Advent?Beiden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan niet elke artiest zo voor mij halen.
Zal best wat geluisterd hebben van beide.Dan is het alle beetjes beter dan niets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, ik ging ervan uit dat ik niets zou krijgen, dus dit is alweer mooi
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ja, dat ska-achtige van the Police vind ik tof, Sting ook een goeie zanger, maar zijn solowerk vind ik zo anders.quote:
Ben ik echt al vanaf kleuter af aan ook.quote:
Jah, dat vinden wel meer mensen. Zijn dan ook werelden van verschil.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat ska-achtige van the Police vind ik tof, Sting ook een goeie zanger, maar zijn solowerk vind ik zo anders.
Idd. Dat vind ik zo'n leuke/slimme/mooie meid.quote:
Slaap lekker, honeyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
Maargoed. Bedtijd voor de jeugd.
Truste allen![]()
Trusten Yukiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
Maargoed. Bedtijd voor de jeugd.
Truste allen![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
Wauw
Hehehe. Wat nieuw talent... erg vet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Solique het volgende:
Beiden niet![]()
Kan niet elke artiest zo voor mij halen.
Zal best wat geluisterd hebben van beide.
Ik ook hoor. The Police vind ik geweldig. Sting solo echter niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
Jah, dat vinden wel meer mensen. Zijn dan ook werelden van verschil.
Mijn ouders hadden vroeger een cd van the Police die ik zovaak gedraaid heb dat hij het niet meer deed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook hoor. The Police vind ik geweldig. Sting solo echter niet.
CD's vol met krassen. Goede oude tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een cd van the Police die ik zovaak gedraaid heb dat hij het niet meer deed.
Of van die goedkope, waar je zowat doorheen kon kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
CD's vol met krassen. Goede oude tijd
Klinkt ook wel, begin klinkt wel enorm Yoji btwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehehe. Wat nieuw talent... erg vet.
Yoji Biomehanika was vroeger mijn held. Vooral live.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt ook wel, begin klinkt wel enorm Yoji btw
Zal radio eens aanslingeren op werk om wat meer te luisteren in dit straatje.
En het is ook gewoon leuk om uit te sprekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yoji Biomehanika was vroeger mijn held. Vooral live.
Live zeker goed, ook aardige gast ben m wel eens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yoji Biomehanika was vroeger mijn held. Vooral live.
Hahaha, ik heb de Stones platen van mijn moeder letterlijk grijsgedraaid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger een cd van the Police die ik zovaak gedraaid heb dat hij het niet meer deed.
True.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het is ook gewoon leuk om uit te spreken
Ja, hij was sowieso niet heel vaak in NL.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Live zeker goed, ook aardige gast ben m wel eens tegen gekomen.
Jammer dat hij weinig in NL meer te vinden is.
Yoji komt 1 april naar NL zie ik net.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hij was sowieso niet heel vaak in NL.
Trusten Stingquote:
Mijn vader was een Stones-fanaat, ik was toen 2 Unlimited-fan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb de Stones platen van mijn moeder letterlijk grijsgedraaid.
Welk feestje? Hoewel ik de hardstyle-tijd wel een beetje ontgroeid ben inmiddels.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Yoji komt 1 april naar NL zie ik net.
[..]
Trusten Sting
Teksten boeien me niet zo, het gaat mij vooral om de muziek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Kluts het volgende:
Mijn vader was een Stones-fanaat, ik was toen 2 Unlimited-fan.
Hij zat een keer de eentonige teksten van 2U af te zeiken, toen zei ik: En Start me Up dan, das toch ook heul de tijd zowat dezelfde tekst!
En nu luister ik het zelf.
HQ in de Melkweg, Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welk feestje? Hoewel ik de hardstyle-tijd wel een beetje ontgroeid ben inmiddels.
Daar ben ik de laatste jaren best wel in veranderd, hoewel ik het echt per nummer bekijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Teksten boeien me niet zo, het gaat mij vooral om de muziek.
Is allemaal kut, sorry.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
HQ in de Melkweg, Amsterdam.
Yoji draait tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar harddance/nu-nrg weinig hardstyle meer.
Mwah, is allemaal niet echt zo mijn ding moet ik zeggen. Doe mij maar ragtechno.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
HQ in de Melkweg, Amsterdam.
Yoji draait tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar harddance/hardhouse/nu-nrg weinig hardstyle meer.
Dat laatste dus. Ook al is de tekst nog zo goed, als de muziek zelf bagger is houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef Kluts het volgende:
Daar ben ik de laatste jaren best wel in veranderd, hoewel ik het echt per nummer bekijk.
Sommige nummers zijn briljant door tekst, andere door muziek.
Meestal is het een simpel baslijntje of riedeltje wat me dan gewoon pakt.
Ik heb tegenwoordig eigenlijk geen vast genre meer qua muziek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, is allemaal niet echt zo mijn ding moet ik zeggen. Doe mij maar ragtechno.
Dat. Wat helemaal mooi is, is als de muziek en zang de emotie van de tekst versterkt. Vind ik in dit nummer zo mooi. Een van de weinige uitvoeringen die misschien mooier is dan het origineel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Ook al is de tekst nog zo goed, als de muziek zelf bagger is houdt het gewoon op.
Ik ook niet, maar ik merk gewoon zelf dat ik steeds minder dance luister. Het gaat me meer om de beleving op een feestje, waarbij ik dan liever voor harde techno kies, thuis zet ik amper nog iets in die trant op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig eigenlijk geen vast genre meer qua muziek.
Als het lekker klinkt en eventueel een goede tekst er nog bij heeft vind ik het genoeg.
Dat is eigenlijk ook de reden dat ik van genre naar genre schuif.
Mee eensch. Mooie versie inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef Kluts het volgende:
Dat. Wat helemaal mooi is, is als de muziek en zang de emotie van de tekst versterkt. Vind ik in dit nummer zo mooi. Een van de weinige uitvoeringen die misschien mooier is dan het origineel.
Ik wilde vroeger zijn Clubbed to Death nummer op mijn begrafenis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Gasol het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gesport.
Nu even relaxen met Rob Dougan op.
Left me for dead zo ook wel toepasselijk zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger zijn Clubbed to Death nummer op mijn begrafenis.
Het ging me meer om het nummer. Dat de titel briljant was voor de gelegenheid was mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Left me for dead zo ook wel toepasselijk zijn
Ik draai thuis ook heul veul techno... maar dat varieert dan ook van minimal tot schranz en alles wat daartussen zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet, maar ik merk gewoon zelf dat ik steeds minder dance luister. Het gaat me meer om de beleving op een feestje, waarbij ik dan liever voor harde techno kies, thuis zet ik amper nog iets in die trant op.
Jup. Ik vond die Elvisversie altijd super en kende Fiona Apple eigenlijk alleen van naam, maar zij maakt het nog beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Mee eensch. Mooie versie inderdaad.
Het is ook wel een heerlijk nummer jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging me meer om het nummer. Dat de titel briljant was voor de gelegenheid was mooi meegenomen.
Ik luister thuis zelden iets dancegerelateerds in de breedste zin van het woord meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik draai thuis ook heul veul techno... maar dat varieert dan ook van minimal tot schranz en alles wat daartussen zit.
Ach het hangt gewoon van mijn bui/mood af. Ik draai net zo lief Nirvana of de Stones of whatever.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Kluts het volgende:
Ik luister thuis zelden iets dancegerelateerds in de breedste zin van het woord meer.
Heel apart, ik zal wel oud worden.
Ik gebruik de last.fm radio eigenlijk alleen maar thuis om muziek af te spelen. Naast cd's erin ploffen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik merk gewoon zelf dat ik steeds minder dance luister. Het gaat me meer om de beleving op een feestje, waarbij ik dan liever voor harde techno kies, thuis zet ik amper nog iets in die trant op.
Ik heb altijd al veel rock en hiphop geluisterd, maar dat verdient tegenwoordig toch meer mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach het hangt gewoon van mijn bui/mood af. Ik draai net zo lief Nirvana of de Stones of whatever.
Dankjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al veel rock en hiphop geluisterd, maar dat verdient tegenwoordig toch meer mijn voorkeur.
Ja, hiphop, daar houd ik ook wel van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Kluts het volgende:
Ik heb altijd al veel rock en hiphop geluisterd, maar dat verdient tegenwoordig toch meer mijn voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hiphop, daar houd ik ook wel van.Ik hield er vroeger niet echt van, maar ik heb het leren waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |