jij gaat dus ook niet vroeg slapen vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel lastige situatie, huisgenoot is niet te bereiken, zusje is sleutel kwijt en er zit een hondje opgesloten in het appartement
Maar wel werkelijkheid...en ook die vrouwen mogen we een hart onder de borst stekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he![]()
Ik lig helemaal dubbel hier terwijl het heel hard is
Ik net even checken, want we hadden niet gecontroleerd of de deur van zijn kamer open wasquote:
quote:
Borstkanker, je zal het maar hebben, dat is triest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he![]()
Ik lig helemaal dubbel hier terwijl het heel hard is
Eerste keer dat we die lijst hebben moeten gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens die moeder dus wel meteen gebeld, dus die komen zo weer terug
Valentijnquote:
pwnt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
pwnt!
blij dat ik daar van af ben zeg...Mja, lekker uit eten is altijd wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrustenOp vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IB, die training waar we het over hadden, is 31 mei. Kijk maar of je kan/wil (moet je wel enigszins vlot laten weten).
[ Bericht 22% gewijzigd door Mikkie op 08-02-2011 23:59:56 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef Mikkie het volgende:
tiepo:Bedankt voor de uitnodiging, maar ik laat hem toch maar even voorbij gaan. Moet weer zomerbanden tegen die tijd enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IB, die training waar we het over hadden, is 31 mei. Kijk maar of je kan/wil (moet je wel enigszins vlot laten weten).
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En uitgerekend vandaag moeten mensen aan de voordeur aanbellen na half 11, sorry maar dit is te ironisch
(Zus van huisgenoot is sleutel kwijt en huisgenoot heeft reservesleutel maar huisgenoot is zelf niet thuis)
Haha beter dat ie er ge-update hangt danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eerste keer dat we die lijst hebben moeten gebruiken
Zonde! Enerzijds snap ik 't wel, anderzijds denk ik dat het zonde is. Zomerbanden liggen er dan al lang weer onder (althans, die van mij gaan er waarschijnlijk snel weer onder... kans op ijzel wordt klein zo langzamerhand gezien de verwachtingen)! En geheid dat een stukje begeleid oefenen enzo je wel een keer iets oplevert. Maar goed, eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik laat hem toch maar even voorbij gaan. Moet weer zomerbanden tegen die tijd enzo
Dus je gaat de hele middag studeren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Rituals het volgende:
Ochtendje uni zit er alweer op, verder de hele middag vrij. Vanavond naar Black Swan, ben benieuwd.
Vooral printen en inbinden. Maar jij wil het dus door hen laten doen? Weinig kans denk ik, maar je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand wat je allemaal in de copyshop van de uni kan laten doen? Ik kom er nooit eigenlijk. Ik moet vaak dingen scannen of printen maar ik zoek dat niet. Kan je dat ook tegen betaling doen?
Liberty op Kelfkensbos schijnt heel goed te zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef appelsjap het volgende:
Alleen vind het heel moeilijk om een goed restaurant te vinden.
Zou verstandig zijn he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je gaat de hele middag studeren?
Yep! Ik zal er eens even langs wandelen om te vragen of ze dat doen en wat dat kost!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Vooral printen en inbinden. Maar jij wil het dus door hen laten doen? Weinig kans denk ik, maar je kunt het altijd proberen
Ik heb hele goede verhalen gehoord over Vurrukkulluk (maar ik heb er zelf nooit gegeten).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef appelsjap het volgende:
Alleen vind het heel moeilijk om een goed restaurant te vinden.
Beste film van 2010quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Rituals het volgende:
Ochtendje uni zit er alweer op, verder de hele middag vrij. Vanavond naar Black Swan, ben benieuwd.
Zo veel werk is het toch niet? Uitbesteden is stiekem best duur, denk ik. Je zal gewoon een uurloon moeten neerleggen, met als gevolg dat je beoogde voordeel zo weg isquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Ik zal er eens even langs wandelen om te vragen of ze dat doen en wat dat kost!![]()
Zo niet dan ga ik zelf maar kopiëren!
Ik moet straks werken. Twijfel even of ik dadelijk nog iets aan de auto ga doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou verstandig zijn he?Geen zin. Dadelijk eerst even rustig lunchen en dan zie ik daarna wel weer verder
. Staat er bij jou wel een productieve dag op de planning?
90 euro voor 200 pagina's dan doe ik dat net zo lief zelf. Dat is een half uurtje werk en ik verdien geen 90 euro netto per half uur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo veel werk is het toch niet? Uitbesteden is stiekem best duur, denk ik. Je zal gewoon een uurloon moeten neerleggen, met als gevolg dat je beoogde voordeel zo weg is.
[..]
Ik moet straks werken. Twijfel even of ik dadelijk nog iets aan de auto ga doen. Zomerbanden terugleggen ofzo, het blijft toch relatief warm en de kans op ijzel de komende weken wordt steeds kleiner... dan wordt de slijtage van de winterbanden wel weer een issue.
Groupon.nl heeft nu ook een puike actie, zie ik. Dineren voor 17,50 ipv 35 euro pp bij PleSant. Ga misschien twee bonnen bestellen, altijd goed te doen als verjaardagscadeautje! Enige nadeel is dat ik het menu van 35 euro niet op de site zie staan. Maar goed, voor 17,50 heb je altijd wel voordeel.
2010 belde...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'te idioot voor woorden':
[ afbeelding ]
Hahaha ja, dat zijn ook leuke dingen om op te ruimenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef morgane het volgende:
Kasten opruimen is heerlijkgeeft me altijd rust in mn hoofd. Ik heb gisteren al mijn douchegel/zeep/shampoo/cremepjes georganiseerd (en dat zijn er heel veel) en nu voel ik me zo opgeruimd
Ben jij stiekem een vrouw van 50??quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:06 schreef morgane het volgende:
heb het nu wel op m'n heupen ja. Gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht
je deed toch creatieve therapie? whats up met opleidingskunde/quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Dupje het volgende:
Het is idd een heerlijke zonnige dag! Net rondje langs de waal gewandeld. Hing een halve boom in de paar bomen die daar staan en de prikkeldraad hekken zijn half gesloopt door het hoge water.
Ennn heb nu al mijn cijfers terug van vorig blok. Heb een 5, een 6, een 7 en een 7,2 gehaald. Morgen nog een exitgesprek en dan heb ik Opleidingskunde helemaal afgesloten.
Ik ben afgelopen zomer al afgestudeerd aan Muziektherapie. En Opleidingskunde was toch helaas niet dat wat ik ervan verwacht hadquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je deed toch creatieve therapie? whats up met opleidingskunde/
Het 2e blok. Een half jaartje Opleidingskunde op niveau 2. Niet veel dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
dus wat heb je dan precies ''af'' nu ?
Goed gedaaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb al m'n tentamens gehaald, niks onder de 7
En vandaag ook een fijne productieve dag.. Zo relaxed aan 8:45 college hebben, dan kun je meteen door naar het USC en heb je voor de lunch je portie sport alweer gehad
vanwaar nivo 2 dan, dat klinkt roc achtigquote:
Officieel heb je op t hbo ook niveaus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanwaar nivo 2 dan, dat klinkt roc achtig
Krijg je nu een soort niveau 2 opleidingskundige certificaat/diploma?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Officieel heb je op t hbo ook niveaus.
Jaar 1 = propedeuse
jaar 2 = niveau 1
jaar 3 = niveau 2
jaar 4 = niveau 3
En omdat ik Opleidingskunde verkort deed stroomde ik in niveau 2 in.
Neu, alleen de cijfers helaas. Maar dan heb ik al meer dan een half gevolgd vak zonder cijfer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Krijg je nu een soort niveau 2 opleidingskundige certificaat/diploma?
volgens jou hebben alleen vrouwen van 50 een stofzuiger? Ik wil niet weten hoe jouw huis eruit ziet dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een vrouw van 50??
het ging me meer om de uitdrukking 'heb het nu wel op m'n heupen ja'. Dat heb ik nog nooit gehoord van iemand onder de 50, vandaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:44 schreef morgane het volgende:
[..]
volgens jou hebben alleen vrouwen van 50 een stofzuiger? Ik wil niet weten hoe jouw huis eruit ziet dan.
Eens!quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:04 schreef Mikkie het volgende:
En als je boeken wil kopiëren is een doorsnee apparaat goedkoper: vijf cent per kopie en bij de copyshop 6 of 7 cent. Terwijl je alsnog alles zelf moet doen. Dat maakt voor een paar kopieën niet uit, maar bij 200+ en geen verschil in kwaliteit is het toch makkelijk verdiend. Dat nog los van het feit dat een doorsnee apparaat in een achteraf gang rustiger is dan zo'n unit in de Copyshop
.
Een vrouw boven de 50 telt sowieso niet mee als het geen familie is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het ging me meer om de uitdrukking 'heb het nu wel op m'n heupen ja'. Dat heb ik nog nooit gehoord van iemand onder de 50, vandaar.
Ohquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het ging me meer om de uitdrukking 'heb het nu wel op m'n heupen ja'. Dat heb ik nog nooit gehoord van iemand onder de 50, vandaar.
quote:
http://babelfish.yahoo.com/quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgane, jij bent goed in vertalen heZin om 6 kantjes met engelstalige veiligheidseisen te vertalen?
![]()
\
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://babelfish.yahoo.com/
quote:Driving mechanisms shall be enclosed in such a way that they do not expose accessible hazardous Sharp edges (see 8.11, sharpness of edges) or hazardous sharp points (see 8.12, sharpness of points) or otherwise present a hazard of crushing the fingers or other parts of the body when tested according to 8.5 (drop test) and 8.7 (impact test).
Does not wurkquote:De drijf mechanismen zullen worden ingesloten zodanig dat zij toegankelijke gevaarlijke Scherpe randen (zie 8.11, scherpte van randen) of geen gevaarlijke scherpe punten (zie 8.12, scherpte van punten) blootstellen of anders geen gevaar van het verpletteren van de vingers of andere delen van het lichaam wanneer getest volgens 8.5 (dalingstest) en 8.7 voorstellen (effecttest).
Zo is de handleiding van de dvd-speler ook vertaald. Kan prima!quote:
Dikke bankrekening, dertig jaar dictator. Wat een stommerd zeg!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:00 schreef Dupje het volgende:
Bah, Mubarak is stom. Hij zei precies hetzelfde als de vorige keer.
zelfs jij zou m doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dikke bankrekening, dertig jaar dictator. Wat een stommerd zeg!
Hij zou mij doen! Maar daar krijgt ie de kans niet voor!quote:
Een niet nader te noemen bron liet mij vernemen dat ik gemist werd...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij zou mij doen! Maar daar krijgt ie de kans niet voor!
Hoe is het met Swine? PM daar eens een update over!
Of als Swine dit leest: laat eens wat van je weten kleine reus!
Ik meen mij te herinneren dat jij ook wel van de nachtelijke uurtjes was...what's changed?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Kutmuziek op 3fm, veel te leuk. Mis nu weer men pré 11 u bedtijdje
Studerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij ook wel van de nachtelijke uurtjes was...what's changed?!
Hoiquote:
Cool! Goed bezig man!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Industrieel Product Ontwerpen @ HAN Arrnhem. Eerste 2 periodes vrij goed gegaan, mooie punten7 8 en 9'ens
Hoef maar 1 herkansing te doen, en de gebruikelijke SLB zooi
De boel op de rit proberen te krijgen. De eerste resultaten daarvan moeten nog binnenkomen, maar ik heb de boel even goed op z'n kop gezet hier. Vooral het afstand nemen van bepaalde zaken kostte wat moeite maar daar begin ik nu de vruchten van te plukken. Al ben ik er nog steeds niet helemaal..quote:
Ja dat valt eigenlijk wel mee hè, probleem is gewoon dat het altijd zo verdomd hard gaat hier met die topics dus lijkt het allemaal lang geledenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb echt het gevoel alsof het echt zeker een jaar geleden is geweest dat jij meegepost hebt, maar zag net dat de laatste keer in oktober was, dus 3 a 4 maanden geleden, wat lijkt de tijd toch altijd snel te gaan he?
Fijn dat je iig al wat vruchten kan gaan plukken! Dan zie je ook waar je het voor doet toch?
Ja, werk daar nog wel (gebash mag beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat komt me wel bekend voorBen qua school sinds ik terug ben uit Italië ook wat serieuzer geworden, alhoewel dat vorig jaar niet helemaal gelukt is qua colleges volgen, maar heb wel op 1 herkansing na alles gehaald sindsdien. Zit nu al de hele dag op student.ru in te loggen om te kijken of het cijfer van mijn laatste bachelorvak al bekend is,
het is uiterlijk maandag maar komt meestal wel wat eerder. wat dat betreft ben ik echt een neuroot
![]()
Werk je nog wel bij VB of is dat allemaal history?
Oh helemaal geen gebash hoor! Ik snap dat best, bij mij op werk zijn veel dingen ook kut geregeld en IB loopt ook al tijden van zoek eens iets anders, maar de collega's en de sfeer is wel tof, dus ja dan bind je maar in en blijf jequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, werk daar nog wel (gebash mag beginnen). Maar het is wel veranderd en vooral ook verminderd. Zaterdagavond enkel nog en ver weg van alles wat daar denkt een leidende rol te spelen
Hee Swinequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen bron liet mij vernemen dat ik gemist werd...![]()
Ik leef gelukkig nog. Dank voor de zorgen
![]()
De beide beentjes weer fatsoenlijk op de grond gelukkig(die smilie heb ik gemist!)
Jammer, anders konden we twee mensen belachelijk makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef IrishBastard het volgende:
Gelukkig post MoBlo hier nu niet, want die is helemaaaaaal niet meer serieus te nemen
nu wel wou je zeggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef IrishBastard het volgende:
Gelukkig post MoBlo hier nu niet, want die is helemaaaaaal niet meer serieus te nemen
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef IrishBastard het volgende:
Korte omschrijving:
We hadden een 'tegenprestatie diner' van het nieuwe bestuur (waaronder Sander) met veel bier, en uiteindelijk Ouzo (welke kwart fles mij genekt heeft) maar wel veel gezelligheid
Haha dat wordt wat met het thuisuitjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:52 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens wel nuttig dat ik vandaag op moet staan vóór ik de kater volledig ingewerkt isNu sta je alleen heel duf op, en komt de ultieme brakheid straks pas
Dan is die bij vast vanavond wel weer overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me juist alsof ik een kater heb
Goh, hoe vaak ik me dat al heb voorgenomen op een brakke ochtendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga in ieder geval of niet, of heel minimaal drinken vanavond
Ga je nog steeds elke dag uiteten, big spender?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, hoe vaak ik me dat al heb voorgenomen op een brakke ochtend
M'n leefpatroon van de afgelopen weken heeft me genekt. Ik ben twee keer ongepland wezen stappen en dat was flink duur, en al die etentjes ook. Tel daar nog een auto-uitgave bij op en m'n geld is veel eerder op dan de bedoeling was. Ik wilde eindelijk eens proberen te sparen deze maandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je nog steeds elke dag uiteten, big spender?
Ik ben oprecht blij om jou weer te lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
De beide beentjes weer fatsoenlijk op de grond gelukkig(die smilie heb ik gemist!)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Swine het volgende:
[..]
De boel op de rit proberen te krijgen. De eerste resultaten daarvan moeten nog binnenkomen, maar ik heb de boel even goed op z'n kop gezet hier. Vooral het afstand nemen van bepaalde zaken kostte wat moeite maar daar begin ik nu de vruchten van te plukken. Al ben ik er nog steeds niet helemaal..
Fijn om je weer eens te zien en mooi dat je je leventje probeert op orde te krijgen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja dat valt eigenlijk wel mee hè, probleem is gewoon dat het altijd zo verdomd hard gaat hier met die topics dus lijkt het allemaal lang geleden
En over de 'spreekwoordelijke' vruchten: Ja inderdaad, de belangrijkste vruchten zijn alleen toch de keiharde cijfers, maar die moeten dus nog steeds binnenkomen (7 jan en 4 feb tentamens gehad) dus spannend...
Hehe, op de een of andere manier is dat nou niet echt de sterkste kant van Yashaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef LastRequest het volgende:
Yasha bij mij werkte het om gewoon te vergeten dat ik op m'n cijfers aan het wachten was.. Juist niet constant m'n mail checken enzo.. En toen waren ze er ineens keisnel
Johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, op de een of andere manier is dat nou niet echt de sterkste kant van Yasha
Dat hoef je niet tegen mij te zeggen maar tegen Yoshiquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoef je niet tegen mij te zeggen maar tegen Yoshi![]()
Hier zit daar amper 5 minuten tussen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar die zijn meestal een uur vertraagd ten opzichte van wat op Tiss komt te staan
Gewoon lekker de hele dag zo laten. Vanavond een nieuwe kans en anders maandag weer een dag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb student.ru.nl net ook weggekliktheb er al zeker een half uur niet op gekeken
Volgende keer gewoon naar de bank trappenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me een beetje katerig maar ben ook strontverkouden
En heb natuurlijk de hele nacht in IB zijn adem gelegen, damn vanochtend rook hij gewoon nog naar de ouzo
Wat niet is, kan nog komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
hoofdpijn heb ik gelukkig niet gehad
Altijd fijn! Probleem is alleen met zulke dingen dat het verleidelijk is om te checken of je alles snapt, maar het dan niet meer zelf te doen. Althans, zo ging dat bij mij. En de rekening daarvan krijg je dan gepresenteerd op het tentamenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Best grappig, ik ben met een opdracht voor statistiek bezig en googlede op hoe je iets moest doen.. Vind ik een document op ruhosting, met vrijwel alle antwoorden
Andere studie die ongeveer dezelfde opdracht gebruikt.. Wel handig, nu maak ik het alsnog zelf maar heb ik een backup check
Ja klopt, maar heb de opdracht zelf vorig jaar ook al gemaakt (doe het opnieuw) dus die kans zat er toch al in. Gelukkig gingen deze antwoorden toch maar tot vraag 21 en ik moet 25 vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Altijd fijn! Probleem is alleen met zulke dingen dat het verleidelijk is om te checken of je alles snapt, maar het dan niet meer zelf te doen. Althans, zo ging dat bij mij. En de rekening daarvan krijg je dan gepresenteerd op het tentamen
Of bij de examencommissiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Altijd fijn! Probleem is alleen met zulke dingen dat het verleidelijk is om te checken of je alles snapt, maar het dan niet meer zelf te doen. Althans, zo ging dat bij mij. En de rekening daarvan krijg je dan gepresenteerd op het tentamen
+1quote:
Dat is voornamelijk weggelegd voor de echte lichtpuntenquote:
Ik was eergister rondje langs waalstrand gelopen en toen liepen ze er ook al. Heb een glazen fles uit de wei geplukt. Levensgevaarlijk voor die beesten. Ze zijn idd leuker dan koeien!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er lopen nu paarden bij ons voor in de wei, dat is toch wel mooier om te zien dan koeien
Stomme vraag misschien, maar wat zouden ze met zo'n fles doen dan? Er op bijten ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik was eergister rondje langs waalstrand gelopen en toen liepen ze er ook al. Heb een glazen fles uit de wei geplukt. Levensgevaarlijk voor die beesten. Ze zijn idd leuker dan koeien!
Erop staan, worden het scherven, en dan opeten (bij het gras eten)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat zouden ze met zo'n fles doen dan? Er op bijten ofzo?
Of als ze toevallig naakt de gordijnen gaan ophangen...
dit kreeg ik ook van René te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me een beetje katerig maar ben ook strontverkouden
En heb natuurlijk de hele nacht in IB zijn adem gelegen, damn vanochtend rook hij gewoon nog naar de ouzo
Welke laptop heb jij daar gejat?....Of zit je op een pc van de uni?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Rituals het volgende:
Swine![]()
. Toevallig zin om naar de meet te komen morgen?
Huh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welke laptop heb jij daar gejat?....Of zit je op een pc van de uni?
Ik vergis me ook vaak als UI's teveel op elkaar lijkenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zag je nou Rituals aan voor D_K?
Ik scrolde heul snelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vergis me ook vaak als UI's teveel op elkaar lijken. Dacht je dat ik DK was?
Let's agree to disagree then. Paarden zijn naar. Enige wat ik doe als ik RDR speel is paarden overhoop schieten. Kortom, ik mag ze niet, het enige goede paard ligt op of onder mijn frietjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik was eergister rondje langs waalstrand gelopen en toen liepen ze er ook al. Heb een glazen fles uit de wei geplukt. Levensgevaarlijk voor die beesten. Ze zijn idd leuker dan koeien!
Da's slecht for je fame jonguh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Let's agree to disagree then. Paarden zijn naar. Enige wat ik doe als ik RDR speel is paarden overhoop schieten. Kortom, ik mag ze niet, het enige goede paard ligt op of onder mijn frietje
Ze zijn nieuwsgieriger dan koeien. Dus dat merk je wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vinden die paarden het ook oke als je in de wei erbij loopt?
Ik mag hopen dat Rituals niet dezelfde snelle baardgroei heeft als DKquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
Gelukkig valt te stellen dat het IRL niet zo snel zal gebeuren
Paarden zijn helemaal niet naar, ze zijn leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Let's agree to disagree then. Paarden zijn naar. Enige wat ik doe als ik RDR speel is paarden overhoop schieten. Kortom, ik mag ze niet, het enige goede paard ligt op of onder mijn frietje
Zou wat zijn héquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Rituals niet dezelfde snelle baardgroei heeft als DK
Paarden niet, joh. Kutbeesten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Da's slecht for je fame jonguh!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paarden niet, joh. Kutbeesten.
Met die attitude van 'kijk mij eens benen hebben'.
De lijmfabriek in met dat klote hoofd en die klote benen
fixedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
ik vind paarden zijn helemaal niet naar, ze zijn ik vind ze leuk!
Laatste dame met baard die ik gezien heb is Salma Hayek. Rituals is een mooie meid, maar geen Salma Hayekquote:
In RDR welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paarden niet, joh. Kutbeesten.
Met die attitude van 'kijk mij eens benen hebben'.
De lijmfabriek in met dat klote hoofd en die klote benen
Echt? Nooit opgevallenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In RDR welVerder overigens redelijk eens
Je moeder moet in de lijmfabriekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In RDR welVerder overigens redelijk eens
Kun je zat lijm van maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moeder moet in de lijmfabriek
Nigga, ik ben zo legendarisch dat men spontaan door de knieen gaat als ik Blackwater in loopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het al 0, of negatief ofzoDan geven ze het vast niet meer aan
Het is dat moemoe beter smaakt anders at ik exclusief paardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moeder moet in de lijmfabriek
Heeft hij ook naast IB gelegen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit kreeg ik ook van René te horen
Dan is mijn vraag voor jou de volgende:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef AMDB het volgende:
In lijn met de discussie over paarden.
Paarden waren cool toen ze nog exclusief tot de ridders en cowboys behoorden. Nu vrouwen ze voor het plezier berijden (hihi) zijn het kutbeesten.
Ik pleit zelf al jaren voor een alleenrecht op paardrijden voor ridders en cowboys.
Paardenbiefstuk is trouwens de meest geniale biefstuk die je maar kan eten, écht een aanrader!
Nu geen tijd voor een uitgebreide argumentatie, vrijdagmiddag spitsuur op werk, maar het komt iig neer op ridder, omdat ik zelf nobel ingesteld ben en meer heb met middeleeuwen dan het wilde westen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag voor jou de volgende:
"Zou je liever een ridder of een cowboy zijn? En beargumenteer je keuze eens? "
Dat staat ook constant op MLIA..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef AMDB het volgende:
Ik heb vroeger toen ik bij TNT werkte altijd discussies gehad met vrienden of ninja's of piraten nou cooler waren. En iedereen keek ons altijd gek aan
Wat dan? Je zat toch niet toevallig in de sprinter van 17.30 vanaf Arnhem Presikhaaf?quote:
Thuis, heel veel... Te veel..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hee SwineOndanks aangeschoten/dronken, where have you been?
Redelijk ja, gelukkig (daar laat ik het nog even bijquote:Alles goed met studie/werk?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij om jou weer te lezen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef LastRequest het volgende:
Yasha bij mij werkte het om gewoon te vergeten dat ik op m'n cijfers aan het wachten was.. Juist niet constant m'n mail checken enzo.. En toen waren ze er ineens keisnel
Hi Swine
Thanksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn om je weer eens te zien en mooi dat je je leventje probeert op orde te krijgen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Rituals het volgende:
Swine![]()
. Toevallig zin om naar de meet te komen morgen?
Ja wij hebben nu een eigen huisje! Kom paar eens op de koffie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:32 schreef Swine het volgende:
[..]
Thuis, heel veel... Te veel..
[..]
Redelijk ja, gelukkig (daar laat ik het nog even bij)
[..]
[..]
[..]
Thanks, ik vernam ook dat Laysa en jij ondertussen in een nieuwe woning zitten? Wat fijn! Alles goed gegaan daarmee?
[..]
Ik werk morgen van 09.00 - 15.00 en van 17.00 - 0.00 dus ben helaas bang dat me dat niet gaat lukken
Klopt, maar dan ga ik uit eten. Ik heb alleen gemerkt dat dat best duur isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat je wel vaker geen zin hebt om te koken de laatste tijd![]()
Gohquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga ik uit eten. Ik heb alleen gemerkt dat dat best duur is![]()
Das toch nie te gleuven!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie helpt Rituals nu even met haar gleuflief he?
Camelot heeft geen tijd vanavond!quote:
Joh....Nou....als jij het niet vertelt had zou ik gewoon denken: wat een nuchtere jongenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kutswtma ook, gewoon posten vanaf een meet.
Ik ben thuisen aangescotne
Dude, zo erg was het niet tochquote:Op zondag 13 februari 2011 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kutswtma ook, gewoon posten vanaf een meet.
Ik ben thuisen aangescotne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet Iers hè! Hij is lichamelijk niet gezegend met een gemene linkse, een flinke lever en een katholieke geest!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, zo erg was het niet toch
Je kan van kleur veranderen als ze op je ballen zuigen?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar ik ben wel toverbal henkie volgens sommigen!
Maar of dat nou een compliment is? Gelukkig heb ik wel van Mr. Mo gewonnen... hij wil revanche de volgende keerquote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar ik ben wel toverbal henkie volgens sommigen!
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar of dat nou een compliment is? Gelukkig heb ik wel van Mr. Mo gewonnen... hij wil revanche de volgende keer.
Overigens, best leuk dat stuk wandelen, maar ik ben nu wel toe aan ontspannen in een jacuzzi...
[ afbeelding ]
Je bent gewoon ziek van binnen omdat je ons weer zo lang moet missenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Enorm kut geslapen, gister niks gedronken en nog het gevoel alsof ik een megakater heb..
Trek je jas aan en wandel een half uurtje over de dijk. Gewoon, om 't kopje leeg te maken en wat verse buitenlucht op de snuiven. Daarna fris beginnen!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja sorry ik zit een beetje in de stress en voel me gewoon niet zo lekker
5 uur lag ik er in!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
En, hoe laat ging je uiteindelijk naar bed?
Ja ikquote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er iemand secret story kijken ?
Is ze dat NIET dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
een dutje? ben jij ook al boven de 50?
Altijd een alibi, zou Peter R. De Vries zeggenquote:
Hoe moet ik dat zeggen dan? Ik heb even op bed gecrasht?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
een dutje? ben jij ook al boven de 50?
Het is meer de daad die je leeftijd aangeeft niet de nomenclatuur die je gebruikt om aan te duiden wat je gedaan hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zeggen dan? Ik heb even op bed gecrasht?
Beterschap danquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me al de hele weekend niet zo lekker, vannacht kut geslapen, dus het was even nodig om bij te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |