jij gaat dus ook niet vroeg slapen vanavondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel lastige situatie, huisgenoot is niet te bereiken, zusje is sleutel kwijt en er zit een hondje opgesloten in het appartement
Maar wel werkelijkheid...en ook die vrouwen mogen we een hart onder de borst stekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he![]()
Ik lig helemaal dubbel hier terwijl het heel hard is
Ik net even checken, want we hadden niet gecontroleerd of de deur van zijn kamer open wasquote:
quote:
Borstkanker, je zal het maar hebben, dat is triest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he![]()
Ik lig helemaal dubbel hier terwijl het heel hard is
Eerste keer dat we die lijst hebben moeten gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens die moeder dus wel meteen gebeld, dus die komen zo weer terug
Valentijnquote:
pwnt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
pwnt!
blij dat ik daar van af ben zeg...Mja, lekker uit eten is altijd wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrustenOp vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IB, die training waar we het over hadden, is 31 mei. Kijk maar of je kan/wil (moet je wel enigszins vlot laten weten).
[ Bericht 22% gewijzigd door Mikkie op 08-02-2011 23:59:56 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef Mikkie het volgende:
tiepo:Bedankt voor de uitnodiging, maar ik laat hem toch maar even voorbij gaan. Moet weer zomerbanden tegen die tijd enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IB, die training waar we het over hadden, is 31 mei. Kijk maar of je kan/wil (moet je wel enigszins vlot laten weten).
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En uitgerekend vandaag moeten mensen aan de voordeur aanbellen na half 11, sorry maar dit is te ironisch
(Zus van huisgenoot is sleutel kwijt en huisgenoot heeft reservesleutel maar huisgenoot is zelf niet thuis)
Haha beter dat ie er ge-update hangt danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eerste keer dat we die lijst hebben moeten gebruiken
Zonde! Enerzijds snap ik 't wel, anderzijds denk ik dat het zonde is. Zomerbanden liggen er dan al lang weer onder (althans, die van mij gaan er waarschijnlijk snel weer onder... kans op ijzel wordt klein zo langzamerhand gezien de verwachtingen)! En geheid dat een stukje begeleid oefenen enzo je wel een keer iets oplevert. Maar goed, eigen keuze natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik laat hem toch maar even voorbij gaan. Moet weer zomerbanden tegen die tijd enzo
Dus je gaat de hele middag studeren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Rituals het volgende:
Ochtendje uni zit er alweer op, verder de hele middag vrij. Vanavond naar Black Swan, ben benieuwd.
Vooral printen en inbinden. Maar jij wil het dus door hen laten doen? Weinig kans denk ik, maar je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand wat je allemaal in de copyshop van de uni kan laten doen? Ik kom er nooit eigenlijk. Ik moet vaak dingen scannen of printen maar ik zoek dat niet. Kan je dat ook tegen betaling doen?
Liberty op Kelfkensbos schijnt heel goed te zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef appelsjap het volgende:
Alleen vind het heel moeilijk om een goed restaurant te vinden.
Zou verstandig zijn he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je gaat de hele middag studeren?
Yep! Ik zal er eens even langs wandelen om te vragen of ze dat doen en wat dat kost!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Vooral printen en inbinden. Maar jij wil het dus door hen laten doen? Weinig kans denk ik, maar je kunt het altijd proberen
Ik heb hele goede verhalen gehoord over Vurrukkulluk (maar ik heb er zelf nooit gegeten).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef appelsjap het volgende:
Alleen vind het heel moeilijk om een goed restaurant te vinden.
Beste film van 2010quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Rituals het volgende:
Ochtendje uni zit er alweer op, verder de hele middag vrij. Vanavond naar Black Swan, ben benieuwd.
Zo veel werk is het toch niet? Uitbesteden is stiekem best duur, denk ik. Je zal gewoon een uurloon moeten neerleggen, met als gevolg dat je beoogde voordeel zo weg isquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Ik zal er eens even langs wandelen om te vragen of ze dat doen en wat dat kost!![]()
Zo niet dan ga ik zelf maar kopiëren!
Ik moet straks werken. Twijfel even of ik dadelijk nog iets aan de auto ga doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou verstandig zijn he?Geen zin. Dadelijk eerst even rustig lunchen en dan zie ik daarna wel weer verder
. Staat er bij jou wel een productieve dag op de planning?
90 euro voor 200 pagina's dan doe ik dat net zo lief zelf. Dat is een half uurtje werk en ik verdien geen 90 euro netto per half uur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo veel werk is het toch niet? Uitbesteden is stiekem best duur, denk ik. Je zal gewoon een uurloon moeten neerleggen, met als gevolg dat je beoogde voordeel zo weg is.
[..]
Ik moet straks werken. Twijfel even of ik dadelijk nog iets aan de auto ga doen. Zomerbanden terugleggen ofzo, het blijft toch relatief warm en de kans op ijzel de komende weken wordt steeds kleiner... dan wordt de slijtage van de winterbanden wel weer een issue.
Groupon.nl heeft nu ook een puike actie, zie ik. Dineren voor 17,50 ipv 35 euro pp bij PleSant. Ga misschien twee bonnen bestellen, altijd goed te doen als verjaardagscadeautje! Enige nadeel is dat ik het menu van 35 euro niet op de site zie staan. Maar goed, voor 17,50 heb je altijd wel voordeel.
2010 belde...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'te idioot voor woorden':
[ afbeelding ]
Hahaha ja, dat zijn ook leuke dingen om op te ruimenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef morgane het volgende:
Kasten opruimen is heerlijkgeeft me altijd rust in mn hoofd. Ik heb gisteren al mijn douchegel/zeep/shampoo/cremepjes georganiseerd (en dat zijn er heel veel) en nu voel ik me zo opgeruimd
Ben jij stiekem een vrouw van 50??quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:06 schreef morgane het volgende:
heb het nu wel op m'n heupen ja. Gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht
je deed toch creatieve therapie? whats up met opleidingskunde/quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Dupje het volgende:
Het is idd een heerlijke zonnige dag! Net rondje langs de waal gewandeld. Hing een halve boom in de paar bomen die daar staan en de prikkeldraad hekken zijn half gesloopt door het hoge water.
Ennn heb nu al mijn cijfers terug van vorig blok. Heb een 5, een 6, een 7 en een 7,2 gehaald. Morgen nog een exitgesprek en dan heb ik Opleidingskunde helemaal afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |