quote:
Ik weet het, ik haat het, maar het hoort erbij helaasquote:
Alleen Roel dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
Is dit het topic voor alle Foo Fighters-fans??
+1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef justmattie het volgende:
Cindy!Kunnen we een update krijgen, mbt de 3FM meet?
Dat kan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef justmattie het volgende:
Cindy!Kunnen we een update krijgen, mbt de 3FM meet?
Wie er tot nu toe aangemeld staan, waar, tijd? Datum komt tzt welquote:
vrouwen.....geef die update!quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Allrounder het volgende:
![]()
Zo. Terug van de pizzeria.Was heerlijk!
Gelukkig zijn wij mannen niet zo ongeduldigquote:
Zeg het eigenlijk nooit over een verkrachtte plaat, maar dit vind ik beter dan het origineelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
zodadelijk gaan The Vandals Don;'t stop me now van Queen coveren
wie noem jij hier een man??? alleen jezelf hoop ik??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij mannen niet zo ongeduldig
ik vind het niet beter dan het origineel, maar wel erg komischquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg het eigenlijk nooit over een verkrachtte plaat, maar dit vind ik beter dan het origineel
quote:
Verfrissend! Het origineel heb ik al zo vaak gehoord...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het niet beter dan het origineel, maar wel erg komisch
Dat is een retorische vraagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie noem jij hier een man??? alleen jezelf hoop ik??
[..]
ik vind het niet beter dan het origineel, maar wel erg komisch
9 april, anyone ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
We zullen in ieder geval eerst een datum moeten kiezen, kunnen mensen daarop baseren of ze al dan niet kunnen/willen komen. Wat is daarin handig? Normaal organiseer ik dat soort dingen met datumprikker.nl, maar dat gaat op basis van e-mailadressen en ik hoef niet al jullie e-mailadressen te hebben
http://www.afspreken.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
We zullen in ieder geval eerst een datum moeten kiezen, kunnen mensen daarop baseren of ze al dan niet kunnen/willen komen. Wat is daarin handig? Normaal organiseer ik dat soort dingen met datumprikker.nl, maar dat gaat op basis van e-mailadressen en ik hoef niet al jullie e-mailadressen te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |