jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
word er nog ergens gevierd/ genoemd op de radio, dat onzin radio een maand bestaat????
Ik besteed er aandacht aan in mijn weekend show vrijdagmiddagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
word er nog ergens gevierd/ genoemd op de radio, dat onzin radio een maand bestaat????
Prijsvragen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dag baas Patje één negen acht zevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben moe mensen ik ga er mee kappen, laters
hoiquote:
het zou eigenlijk vandaag gewoon de hele dag feestmuziek moeten zijn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik besteed er aandacht aan in mijn weekend show vrijdagmiddag
een maand, komop, minstens 1 jaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het zou eigenlijk vandaag gewoon de hele dag feestmuziek moeten zijn...
met de top 20 nummers van de afgelopen maand op onzin...
de beste tt 's van afgelopen maand
uitspraken uitgelicht van afgelopen maand
de beste shows van afgelopen maand
de beste ideeen van afgelopen maand..
de leukste jingles van afgelopen maand etc...
valt me best tegen vandaag
quote:
slaap lekker schatjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet naar bed, doei iedereen!
Morgen om 1 uur ben ik weer een uurtje te beluisteren!![]()
Had op zich wel gekund, als is een maand nog niet echt een jubilaris is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah had best een uurtje ofzo puur aan de afgelopen maand geweid kunnen wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een maand, komop, minstens 1 jaar
Daaagquote:
Hoi, jij mag bij de ONZ-Radio-feest-commisie, beter bekend of nog niet bekend, maar binnenkort bekend als de ORFC.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik, maar die is te sloom, en ik heb daar nu geen zin in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Koop je eigen pc of een laptopveel beter.
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
heb ik, maar die is te sloom, en ik heb daar nu geen zin in.
lolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi, jij mag bij de ONZ-Radio-feest-commisie, beter bekend of nog niet bekend, maar binnenkort bekend als de ORFC.
Koop een nieuwe of zet een betere in elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
heb ik, maar die is te sloom, en ik heb daar nu geen zin in.
te weinig geld, want ik verdien wel 4 euro per uurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Franneh het volgende:
[..]
Koop een nieuwe of zet een betere in elkaar.
Ik moest aan Zaai denkenquote:
quote:
Koelkast, wat voor soort text kan ik inspreken voor je jingle danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hem nog zelf ingespeeld ook!
DAAR MOET EEN JINGLE VOOR KOMEN!:quote:
Geen taid. Moet werkan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN JINGLE VOOR KOMEN!:
Postbode siemen, wij vervelen ons, dus jij moet wat verzinnen!
-Maar ik moet werken, daarom.
Maar met onzin radio verveel je je nooit, ook op het werk niet!
Ja kan ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koelkast, wat voor soort text kan ik inspreken voor je jingle dan?
En kan jij er dan ook 1 of 2 voor mij maken?
Whehehe ja mijn naam is er niet echt herkenbaar in he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
ToT![]()
Ik ben niet zo weg van je UI.Ik herkende je niet.
zeg dat nou niet.. ik probeer die dag te negerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maandag is het valentijnsdag! misschien krijg je dan wel liefde van iemand.
Myra! Wil jij ook wat dingen inspreken voor de verzoekautomaat alsjeblieeeeeeeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
ToT![]()
Ik ben niet zo weg van je UI.Ik herkende je niet.
Mag ik er eentje voor je proberen te maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja mijn naam is er niet echt herkenbaar in he?
Mja ik denk dat ik hem ook terugverander; ik kan er zelf ook niet aan wennen!
Dat zou kunnen ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maandag is het valentijnsdag! misschien krijg je dan wel liefde van iemand.
Sure, doe ik morgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Myra! Wil jij ook wat dingen inspreken voor de verzoekautomaat alsjeblieeeeeeeft
van mij heb je genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja kan ik
En teksten over muziek/verzoekjes etc.
Hints:
De verzoekjensmachine/verzoekautomaat
De machine heet Draakje
De platen zijn bock of gleuf
Je kunt de URL noemen
Je kunt zeggen dat het een goede/slechte plaat was, je kunt zeggen dat het volgende verzoekje voor een kutuser is, ik bedoel: wees creatief en ik maak er wel wat van!
Awh.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg dat nou niet.. ik probeer die dag te negeren
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van mij heb je genoeg toch?
1 kut voor jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
AUW! Ik bijt een velletje van mijn lip.
Kan ik ook nog wat inspreken ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JaDie van jou zijn top, er zitten er al 4 in!
heb al wat gehoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JaDie van jou zijn top, er zitten er al 4 in!
je moet ook nie op je lip knabbelen gekkiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Jamaar mijn lippen gaan helemaal kapot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je moet ook nie op je lip knabbelen gekkie
mee eens.. maar als single is het een schijt dag... maar als je een relatie hebt is het juist wel een leuke dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Awh.Die dag slaat sowieso nergens op.
Ik kan toch ook een heel verhaal inspreken in 1 bestand, dat jij het knipt ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja kan ik
En teksten over muziek/verzoekjes etc.
Hints:
De verzoekjensmachine/verzoekautomaat
De machine heet Draakje
De platen zijn bock of gleuf
Je kunt de URL noemen
Je kunt zeggen dat het een goede/slechte plaat was, je kunt zeggen dat het volgende verzoekje voor een kutuser is, ik bedoel: wees creatief en ik maak er wel wat van!
smeer dr dan wa lilbalsem op ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar mijn lippen gaan helemaal kapot.
ik heb een relatie, en vind die dag als nog nergens op slaan dus doe er ook niks aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mee eens.. maar als single is het een schijt dag... maar als je een relatie hebt is het juist wel een leuke dag
Ja ik wil misschien elke week een uur lang dezelfde artiest draaien. Gewoon een uur RHCP, U2, REM ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kon het niet luisteren.Dus moet je nog maar een keer doen.
ooooh meisje toch. kusje op je lipjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ja kudt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, hij schijnt alweer gestopt te zijn
Welterusten Snufquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
Vrienden en vriendinnen, sletten en slettinnen. Kutjes en katjes, piemels en poezen. Ik ga slapen
greotjens henk en ria en de kits en een pootje van rex en een kussie van peos
als je zograag op iets kauwt waarom pak je dan geen kauwgum of een lolliy ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verzin ik altijd pas nadat ik ze tot bloedens toe kapot gebeten heb.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
Vrienden en vriendinnen, sletten en slettinnen. Kutjes en katjes, piemels en poezen. Ik ga slapen
greotjens henk en ria en de kits en een pootje van rex en een kussie van peos
Ze mag op mijn peners sabbelen, maar niet kauwen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als je zograag op iets kauwt waarom pak je dan geen kauwgum of een lolliy ofzo?
Primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dag lieven goutvis. Jij en Naatje en ik moeten wel meeten he ooit
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doei mevrouw de jingle inspreekster!
Ik bijt niet graag, ik erger me gewoon dood aan droge lippen en als ik van die losse velletjes of randjes krijg bijt ik ze eraf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als je zograag op iets kauwt waarom pak je dan geen kauwgum of een lolliy ofzo?
haha ik dacht pcies hetzelfde! maar eej ze zet graag haar tanden in dingen dus mijn penist vertrouw ik niet toe aan haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze mag op mijn peners sabbelen, maar niet kauwen...
Oplossing: standaard labello in je broekzak of in je tasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bijt niet graag, ik erger me gewoon dood aan droge lippen en als ik van die losse velletjes of randjes krijg bijt ik ze eraf.
waarom niet. playlist is bijna leegquote:
Ik dacht dat jij een meisje was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik dacht pcies hetzelfde! maar eej ze zet graag haar tanden in dingen dus mijn penis vertrouw ik niet toe aan haar
das de software die ik van koelkast moet gebruikenquote:
Je hebt weer (foute) vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:41 schreef dragems het volgende:
[..]
das de software die ik van koelkast moet gebruiken
Haaaaiquote:
nee past niet in me formatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef ToT het volgende:
Wel een erg goede bas trouwens.
Maarre....die request van mij?
Als ik jouw UI zie, krijg ik altijd zin in Fanta, maar dat heb ik nooit in huisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef _Fanta het volgende:
dankjewel voor deze heerlijke plaat DJ!
Helemaal nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wie heeft die flipspic van mono nog? van dit topic: Pics. met papiertjes weet je wel, goudvis was benieuwd
Fanta is lekker!, ik heb altijd zin om monoply uit de kast te halen als ik jou UI zie. maar dan besef ik dat beetje saai is om in mn eetnje monolpy te spelen.. neh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik jouw UI zie, krijg ik altijd zin in Fanta, maar dat heb ik nooit in huis
Ja dat kanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan toch ook een heel verhaal inspreken in 1 bestand, dat jij het knipt ?
Dat betekent toch niet dat ik interesse heb.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kent de flipspic niet zeker?
goudvis zegt
nee
die smiley welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat ik interesse heb.
quote:
jij bent 1 van de tofste users op Fok! die ik ken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vind je mij geen kut user ???
dan doe ik iets niet goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij bent 1 van de tofste users op Fok! die ik ken!
Ik wil ze ook nietquote:
achjah, miss mogen we elkaar we zo omdat we beide zo knetter in onze bol zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan doe ik iets niet goed![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
achjah, miss mogen we elkaar we zo omdat we beide zo knetter in onze bol zijn
Ja, heel irritantquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
duitsers en fransen zijn egoïstisch en leren geen engels
of kantoneesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Chinees is geen taal.. dat is mandarijn
toch kan je chinees als module kunnen kiezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Chinees is geen taal.. dat is mandarijn
alweer?quote:
Alles wat hij in mp3 heeft (behalve mijn jingle) is commerciëel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
moet dit nou dragems, ik dacht dat jij niet van die commerciële meuk was
Ja en The Riddle paste niet in zijn format!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
moet dit nou dragems, ik dacht dat jij niet van die commerciële meuk was
Popjeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en The Riddle paste niet in zijn format!
wat een aids user is dat toch met zijn moederquote:
the riddle van gigi idd!. die wil ook nog ff horen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en The Riddle paste niet in zijn format!
Maar dit keer was de ban best wel onterechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef dragems het volgende:
[..]
wat een aids user is dat toch met zijn moeder
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar dit keer was de ban best wel onterecht
die discussie hebben we al eens gevoerd, naar mijn mening is alles wat gedraaid wordt op 538/Q/skyradio commerciëelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles wat hij in mp3 heeft (behalve mijn jingle) is commerciëel.
ja maar is hij al een paar keer eerder en telkens word hij weer ge unbannedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
Is Utopie echt permbanned?
Leek me eigenlijk een best wel ok zijnde user :S
hij heef meerdere acounts, gister was die nog op forum!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
Is Utopie echt permbanned?
Leek me eigenlijk een best wel ok zijnde user :S
slaap lekker, veel plezier in dromenland meisquote:
leg uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar dit keer was de ban best wel onterecht
jah en soms als ik er zin in heb doe ik de handstand na het schijten en veeg ik mn kont ondersteboven af!quote:
sneuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij posten een foto van een fok meet. Dat was het.
Naja wel met een kloon account maar toch.
Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah en soms als ik er zin in heb doe ik de handstand na het schijten en veeg ik mn kont ondersteboven af!
ik pro jock hahah lolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben best een paar pro jocks zitten die eigenlijk geen jocks zijndragems, rock, snuf, heloef, ik (
), etc.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben best een paar pro jocks zitten die eigenlijk geen jocks zijndragems, rock, snuf, heloef, ik (
), etc.
Volgens het rooster welquote:
slaap lekker schatje.. veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
ik ga meteen slapen. weltrusen iedereen. en rock succes met je show
trusten manquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
ik ga meteen slapen. weltrusen iedereen. en rock succes met je show
Geef het tot vrijdag, Ik will rock your worldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
), etc.
Ja toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
bier, goede muziek en lekkere wijven. klinkt goed!
Ik luister al een tijdje niet meer naar hemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
en dan ben ik paul vergeten als pro dj die geen echte jock is, maar bij hem hoor je zo niet meer dat het een amateur is, dat je denkt dat ie een echte jock is.
Ja, wat te vreten uit de frituurpan af en toe.. Meer indd nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
veel meer hebbe we als manne nie nodig toch![]()
ik ook niet, heb geen laptop ter beschikkingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik luister al een tijdje niet meer naar hem
Toch weer eens doen.
Jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, heb geen laptop ter beschikking
Vraag hem terug aan mammiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, heb geen laptop ter beschikking
ik was er al bij vanaf topic 1, maar dat ik durfde te posten toen waren we inmiddels ook al stuk of 100 topics verderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind het echt jammer dat ik pas bij topic 112 onz radio ontdekte![]()
het bewijs dat JIJ samen met 9 anderen geen leven hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Top 10 Posters
1 Huppelmuts - 9271
2 djkoelkast - 8847
3 Knetterkrankjorum - 8416
4 dragems - 5981
5 naatje_1 - 5666
6 Graseter - 5571
7 SperzieboonToon - 5506
8 PiRANiA - 5316
9 Ragboer - 5304
10 sharr - 5132
ik ben pas sinds 26 dec lid van fok... was in het begin alleen bij seksualiteit te vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik was er al bij vanaf topic 1, maar dat ik durfde te posten toen waren we inmiddels ook al stuk of 100 topics verder
what..?quote:
toch best leuk da Fok! zo ofnie dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben pas sinds 26 dec lid van fok... was in het begin alleen bij seksualiteit te vinden
Zo gaat elke meet en meestal gaat de helft naar huis ivm de treinen enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar spreken we af, en dan zien we wel waar we heen gaan
dan gaan we mooi feestje bouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
26 februari ben ik 2 maanden op fok![]()
![]()
![]()
Jij hebt toch tieten?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
toch best leuk da Fok! zo ofnie dan?
Zo'n slechte jingle dat ie leuk is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
@djkoelkast: D HAHA, de lachende deejay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |