Kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
@PdeHoog, volgens mij sta ik weer in de OOR deze maand
Geel is het nieuwe wit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptIk zag idd een bekende naam voorbij komen. Maareh...had je nou echt ff niet de witbalans bij die foto van Schradinova kunnen aanpassen? Die was echt vet geel zeg
Ik maak een Printscreen voor je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is je witbalans, en hoe gebruik je het?
Grapje. Ik heb wel een serieuze vraag, maar die stel ik wel ff in het goede topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik maak een Printscreen voor je.
Witbalans is voor portretfotografenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grapje. Ik heb wel een serieuze vraag, maar die stel ik wel ff in het goede topic.
Op je fotovest zit een speciaal stukje om op te witbalancerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is je witbalans, en hoe gebruik je het?
Wat is fotografen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Witbalans is voor portretfotografen
Die gyroscoop? Ik dacht dat die was om te zorgen dat ik niet voorover val door de combi van dikke pens en zware (eventueel gehuurde) lens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op je fotovest zit een speciaal stukje om op te witbalanceren.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op je fotovest zit een speciaal stukje om op te witbalanceren.
HAHA TYPFOUT! EN DAT GEEFT LES OP EEN SGOOL!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar PdeHoog, maar eens een hippe scan ofzo.
Ik denk het niet. Maar dat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb geen pens, geen fotovest én geen gehuurde lenzen. Ben ik wel een echte votograav?
Typo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA TYPFOUT! EN DAT GEEFT LES OP EEN SGOOL!
[..]
Ik denk het niet. Maar dat ben ik ook niet
Geen gehuurde lenzen hier
Neh...koop het blad maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar PdeHoog, maar eens een hippe scan ofzo.
Hehe ja 25 foto's ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...koop het blad maarGeen zin om te scannen. Veel te veel pagina's.
Ik ben feuateaugraef, veel sjiekersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb geen pens, geen fotovest én geen gehuurde lenzen. Ben ik wel een echte votograav?
BAMIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben feuateaugraef, veel sjiekers.
Over drie daagjes weer eens een epische hoeveelheid bami maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |