Nee zijn eigen hormonen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?
Omdat die dr niet neukt?quote:
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbreken![]()
Btw, ze is wel jarig vandaag he!
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.quote:
En bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbreken![]()
Btw, ze is wel jarig vandaag he!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
Dat zou verklaren waarom het niet luktequote:
Staat niet bij of t positief isquote:
die fluffeh vergelijking zag ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging om het I'M SO FLUFFEEEHH of iets dergelijks.
Mijn broer is trouwens ook jarig en dat ben ik ook vergeten, dus niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Met je broer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met wie, met Samzz of het feit dat ik het vergeten ben?
Geen enkele, ik heb niets met treinen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er wel in rijden. Het is maar net welke vergelijking je het meest aantrekkelijk vindt.
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzoquote:
Klinkt niet echt positief, wel?quote:
Je weigert te rennen anders?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ren alleen als ik achterna gezeten word ofzo
Zo'n mooie Koploper.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.quote:
quote:
zo werkt n vrouwenbrein nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |