Ik had'em een hook verkochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.
En ik dacht dat hij krulletjes aan het draaien was in mijn haar. Zo om zijn vinger zeg maar.
En dat deed hij eerst ook!
hoe heette het ook weer, andreaskruis ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil niet weten waarom ze eigenlijk zo'n kruis in hun slaapkamer houden.
Dat hebben ze niet in de bible beltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou een idee voor GaGa zijn.... * -Engel- belt naar de ladyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
net als n bloemstukjemaar dan met n blok oase op je harses
Ik heb The excorist gezien dus ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe heette het ook weer, andreaskruis ofzo?
hier geleerd![]()
dat is fijn om te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.
En ik dacht dat hij krulletjes aan het draaien was in mijn haar. Zo om zijn vinger zeg maar.
En dat deed hij eerst ook!
Kapper geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is fijn om te doenmn eigen haar is daar te kort voor
't kan nog steeds met mijn haar.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook nog maagd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier geleerd![]()
Mjaquote:
Hij heeft zijn haar laten groeien daarvoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fok kan heel soms best educatief zijnquote:
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over kaal of bijhouden hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blasphemyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet in de bible belt
eeuwigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook nog maagd?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Ik ben blij dat ik een bijdrage aan je ontwikkeling heb kunnen leveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
fok kan heel soms best educatief zijnweet nu dat groningers eng zijn en ik heb geleerd over het bestaan van andreaskruizen
Hij heeft last van z'n hormonen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMaar hij is zo heel erg lief nu ik zwanger ben
Dus een paar keer schreeuwen is genoeg op het moment
[..]
Hij heeft zijn haar laten groeien daarvoor
Van de week mag ik hem weer kort knippen
Zo kort is jouw haar toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar groeien, dan doe ik dat ook
En zo hoort hetquote:
Die Staphorsters kunnen er wat vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier geleerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een bijdrage aan je ontwikkeling heb kunnen leveren.
Verliefd (op jezelf)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |