Wij compenseren voor al die mensen die niet aan de speeltjes durvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan horen wij er al niet meer bij Missy
aah, dat is niet wat je net leek te bedoelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm op dit moment even niet ..... het ligt nu in de slaapkamer..... in mijn speeltas....
Nee, dat volgens mij nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Zaten er nog stukjes op enzo?
Een linker, rechter en eentje die soms hangt, soms staatquote:
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minderik kreeg zo'n knoop nooit strak genoeg
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij compenseren voor al die mensen die niet aan de speeltjes durven
Ik denk hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn huis is tegenwoordig wat groter...... dus badkamer en slaapkamer zijn nu voorzienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
aah, dat is niet wat je net leek te bedoelen
Twee tepelklemmen en een opblaaspopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een linker, rechter en eentje die soms hangt, soms staat
Of Tallyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebben
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.
NietsKroelen
En toen opeens een knoop
jij blijft ook uitlokken hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebben
Ja daar kun je op wachten he..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft ook uitlokken he
ennnn hoepsa!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.
NietsKroelen
En toen opeens een knoop
Zegt zij die het al jaren verftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man dat is slecht voor je haar
cant blame the guy for tryingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar kun je op wachten he..
quote:
Gemiste kans voor al die mensen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Wie ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft ook uitlokken he
net als n bloemstukjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is geen knoop.... dat is een haarstukje
Ja, mijn ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste kans voor al die mensen hoor.
Verven is allang niet meer zo slecht hoor. Juist voor mensen met dun haar, zoals ik, geeft wat meer volume.quote:
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en je kent em zo slecht dat je dat geloofde
Dat was een 2e reden dat t me dus nooit lukte, niemand vertrouwde me genoeg
Je wil niet weten waarom ze eigenlijk zo'n kruis in hun slaapkamer houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ikNu niet. Het was een constatering dat er wel heel veel moeten zijn. Genoeg vrouwen in de biblebelt die geen speeltje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |