Rare gedachtengang heb jij dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met Samzz concludeer ik hier uit.
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap 't wel, gaat lastig met hakken denk ik..
Boob envy?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ben zo blij dat m'n ex zo nooit dacht gelukkig.. Wat een drama had dat geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo werkt n vrouwenbrein nietdie denken "groter.. dus de mijne zijn niet groot genoeg noooeeess
"
Eerder met nek en hoofdpijn dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, kan prima rennen op hakken. Ik ren alleen als het echt niet anders kan, heeft niet met schoeisel te maken.
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens naar bed! Even knuffelen met mijn vrouw!
Slaap lekker mensen!
Ik ook. Ken alleen deze stukjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Heb hem staan. Moet hem nog steeds een keer kijken
Haar mannetje heeft last van z'n hormonen, meer dan zij zelf van de hare, dus dat..quote:
Ah, nu ligt het in enen aan mij...quote:
Ik zou 'm echt gaan kijken, serieusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Ken alleen deze stukjes
"Does this count as annoying? *plopplopplopplopplop*"
Met een schijthekel aan onnodig sportief doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder met nek en hoofdpijn dan?
Ik heb hem een keer aangezet maar was zo druk en gestresst dat ik me er niet op kon concentrerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou 'm echt gaan kijken, serieus
sporten heeft nut!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een schijthekel aan onnodig sportief doen
Hmmmmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
Oke, deze is echt nog wel grappig:[ afbeelding ]
Oh, dat.. Kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een schijthekel aan onnodig sportief doen
Nog een keer kijken danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer aangezet maar was zo druk en gestresst dat ik me er niet op kon concentreren
Good to know. Geen theine dus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah godver, in icetea zit ook caffeine
* littledrummergirl reageert om een of andere reden nogal extreem op caffeine en kan dus de komende paar uur nog niet slapentoink
toink
toink
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |