Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar hoe werkt dit? Moet je bij elke foto zeggen "Wat zie je er goed uit!" en dat elke dag of zijn er ook andere theorieën? Je ziet het ik zet met velen vragen
Dus geef me tips
Waar is buiten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef trolololo het volgende:
Als je naar buiten gaat zie je ook meisjes.
Er bestaan ook vrouwelijke voorwerpen op FOBO na.
In de kledingkast naar Narnia.quote:
Dat voorwerp heb ik niet, is dat raar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Wij hebben geen kartonnen dozen thuisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een beetje omslachtige manierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef cool15 het volgende:
ga naar buiten, en hossel een echte chick.
maak foto's en zet dat op je fobo.
als chicks dat zien vallen ze gelijk voor je
BELANGRIJK
zorg voor verschillende chicks. dat laat je lijken op one-night-stander
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Isambard het volgende:
[..]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?
De brievenbus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.
Hij heeft ook wel eens in mijn fobo gepost.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
denk dan dat je inderdaad bij skippy22 moet zijn.
Voor je het weet krijg je kudo's.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Isambard het volgende:
[..]
Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |