abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92810162
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:57 schreef Auti het volgende:

[..]

Tja, medicatie moet je bij zien als een soort van tussenstation, een transformatorhuisje. Zonder medicatie sta ik onder hoogspanning, eigenlijk vind ik dat wel lekker. Alleen moet ik af en toe even afblazen.

En het jaar kan altijd ombuigen jah, ik ben van plan om volgende maand de staatsloterij te winnen 8-) . Gelukkig kan ik vandaag boodschappen doen ^O^ Het is lekker weer buiten, een mooie dag.
Mooi opgelost dus en nog mooi weer ook ;)

Kga naar die speaker kijken :Y
pi_92812534
Raar. Fiep over Stan van South Park. Wel een leuk ding. Ga ik verzamelen :)
pi_92813086
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Raar. Fiep over Stan van South Park. Wel een leuk ding. Ga ik verzamelen :)
Ik vind alle South Park figuren wel leuk. Maar Cartman en Timmy zijn wel mijn favorieten denk ik.
Eigenlijk is het heel fout, maar het is dan weer zo fout en met platte humor gebracht dat het weer leuk is. Net zoiets als series zoals American Dad en Family Guy.
Ik vind dat wel leuk, maar ik vind het wel voor 18 jaar en ouder of minstens 16. Het is namelijk nou niet echt een opvoedkundige graal.
-weg-
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:23:32 #129
297051 schaal_9
Caissière B
pi_92813734
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Auti het volgende:

[..]
Tja, ik zie het morgen wel.. kan er momenteel weinig aan veranderen. Ik hoop altijd maar op het beste, er speelt ook nog veel op de achtergrond en dan is zoiets als een uiterst zeldzaam laat gestorte Wajong wel het laatste waar ik op zit te wachten.

Maar het gaat goed, ook zonder de medicatie.. alleen slapen gaat niet als gewenst, zeker nu niet. Maar ik kan hier en daar wel mijn ei en frustraties kwijt, ik wil alleen graag stappen maken en problemen wegwerken. Zit nu even tijdelijk vast en gebonden. Een zure appel noemt men dat, even doorbijten nog. ;)
Jammer dat het nog niet is gestort. Was dat baantje in de ICT waar je eerst zo enthousiast over was echt niets voor jou? Gezien ze daar met je beperking rekening hebben gehouden, dacht ik. Was de financiële teruggang van werk terug naar de Wajong merkbaar? Als die financiële prikkel van uitkering naar werk goed staat, is de kans groter dat je het werk volhoudt (op wilskracht). Maar goed, ik zit ook maar wat achteraf te redeneren ;-)
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_92813857
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef schaal_9 het volgende:

Jammer dat het nog niet is gestort. Was dat baantje in de ICT waar je eerst zo enthousiast over was echt niets voor jou? Gezien ze daar met je beperking rekening hebben gehouden, dacht ik. Was de financiële teruggang van werk terug naar de Wajong merkbaar? Als die financiële prikkel van uitkering naar werk goed staat, is de kans groter dat je het werk volhoudt (op wilskracht). Maar goed, ik zit ook maar wat achteraf te redeneren ;-)
Geld is niet belangrijk, als ik maar redelijk rond kom.. Mijn verlanglijstje zal altijd groter blijven dan welk inkomen dan ook ;). Nee dat baantje was het net niet, te druk en chaotisch. Veel te groot bedrijf ook. Er werd wel veel rekening gehouden maar zij waren ook gebonden, o.a. aan ruimte. Ik heb het iig geprobeerd, maar het is gewoon teveel. Ik kon mij ook niet identificeren met de klus.
Werk hoeft voor mij ook niet om het geld, ik wil een nuttige en leuke tijdbesteding. Iets belangrijks kunnen betekenen voor de wereld. Ik hoef geen topsalaris ofzo, het is nooit genoeg en hoe meer ik kan kopen hoe meer keuzes er zijn en daar raak ik gestoord van.
-weg-
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:19:10 #131
297051 schaal_9
Caissière B
pi_92815826
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Auti het volgende:

[..]

Geld is niet belangrijk, als ik maar redelijk rond kom.. Mijn verlanglijstje zal altijd groter blijven dan welk inkomen dan ook ;). Nee dat baantje was het net niet, te druk en chaotisch. Veel te groot bedrijf ook. Er werd wel veel rekening gehouden maar zij waren ook gebonden, o.a. aan ruimte. Ik heb het iig geprobeerd, maar het is gewoon teveel. Ik kon mij ook niet identificeren met de klus.
Werk hoeft voor mij ook niet om het geld, ik wil een nuttige en leuke tijdbesteding. Iets belangrijks kunnen betekenen voor de wereld. Ik hoef geen topsalaris ofzo, het is nooit genoeg en hoe meer ik kan kopen hoe meer keuzes er zijn en daar raak ik gestoord van.
Een groot budget beheren is complexer dan een klein budget, dat ben ik met je eens. Je hebt dan meer keuze, en de druk om de juiste keuze te maken. Maar daar staat tegenover dat je ook een gedeelte kunt sparen, wat juist weer rust geeft.

De uitkering is 913 euro. De vraag is, ga je daar ook in de toekomst genoegen mee nemen? Ik moet zeggen dat ik het knap vindt dat je je niet laat leiden door de massa, of dat iedereen het (financieel) beter heeft. Om redelijk rond te kunnen komen, heb je minimaal 100% van het minimumloon nodig.

Iets betekenen voor de wereld... wil je gewoon je steentje bijdragen of een grotere cultuurverandering in gang brengen?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_92820983
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Auti het volgende:

GENIAAL!! tranen in mijn ogen.. écht.
Hilversum 3 bestond nog niet! _O_ Zucht, alleen hier al kan ik niet van slapen.

Love science O+
_O_
pi_92821527
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

_O_
Het is voor mij een fiepje geworden.. ik vind dit soort dingen mega interessant, dat is niets nieuws. Singing Arc en Tesla Coils :9 Veel over te vinden en de techniek is 100 jaar oud.
Voor jouw een leuke weet, misschien al gelezen op tweakers; in de jaren 80 had Magnet plasma speakers, massaloze speakers. Er zijn ook echt super gave filmpjes op youtube te vinden over geluid uit plasma of tesla coils. Ik vind het geweldig.

Het is tijden terug begonnen met een fascinatie van hout onder hoogspanning.. De watermoleculen in dat hout in combinatie met de extreme hitte door de kortsluiting onder hoogspanning zorgt voor een fluitend geluid. Vind ik gaaf. Zijn ook filmpjes van, ook van een hoogspanningskabel die een hele boom onder stroom zet.. dat is geweldig.
-weg-
pi_92822406
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef Auti het volgende:

[..]

Het is voor mij een fiepje geworden.. ik vind dit soort dingen mega interessant, dat is niets nieuws. Singing Arc en Tesla Coils :9 Veel over te vinden en de techniek is 100 jaar oud.
Voor jouw een leuke weet, misschien al gelezen op tweakers; in de jaren 80 had Magnet plasma speakers, massaloze speakers. Er zijn ook echt super gave filmpjes op youtube te vinden over geluid uit plasma of tesla coils. Ik vind het geweldig.

Het is tijden terug begonnen met een fascinatie van hout onder hoogspanning.. De watermoleculen in dat hout in combinatie met de extreme hitte door de kortsluiting onder hoogspanning zorgt voor een fluitend geluid. Vind ik gaaf. Zijn ook filmpjes van, ook van een hoogspanningskabel die een hele boom onder stroom zet.. dat is geweldig.
Tja. En ik maar tobben met elektrodynamisch spul ;)

Mooi dat idd gezocht wordt naar zo goed mogelijk drivers. Maar laat nou het grote probleem bij weergevers in het scheidingsfilter zitten, dat de boel verneukt.

Maar er is hoop: de breedbandluidspreker. Dan heb je geen scheidnigsfilter meer nodig. :)

Maar hoe dan ook, we hebben een gezamenlijke fiep over electro-akoestiek :P
pi_92823056
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja. En ik maar tobben met elektrodynamisch spul ;)

Mooi dat idd gezocht wordt naar zo goed mogelijk drivers. Maar laat nou het grote probleem bij weergevers in het scheidingsfilter zitten, dat de boel verneukt.

Maar er is hoop: de breedbandluidspreker. Dan heb je geen scheidnigsfilter meer nodig. :)

Maar hoe dan ook, we hebben een gezamenlijke fiep over electro-akoestiek :P

Breedband is toch niet iets nieuws? Er zijn naast consumenten speakers ook studio monitors.
Ik ben geen expert en ook geen kenner maar ik snap het principe wel, en ik ken ook het verschil tussen een high end Sony installatie en Behringer Truth B2031 monitors. Maar als je het geluid goed weet aan te sturen op de output dan is het geluid altijd goed. Ik ben echt een raar figuur als het om geluid gaat, ik heb ook altijd wel wat te klagen :') Het geluid staat bijna altijd "verkeerd"
En soms heb je ook wel eens dat het geluid echt overstuurd is, en dan raak ik ook overstuurd.
Maar distortion op een electrische gitaar vind ik dan wel weer geweldig. :D
-weg-
pi_92824304
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Auti het volgende:

[..]

Breedband is toch niet iets nieuws? Er zijn naast consumenten speakers ook studio monitors.
Ik ben geen expert en ook geen kenner maar ik snap het principe wel, en ik ken ook het verschil tussen een high end Sony installatie en Behringer Truth B2031 monitors. Maar als je het geluid goed weet aan te sturen op de output dan is het geluid altijd goed. Ik ben echt een raar figuur als het om geluid gaat, ik heb ook altijd wel wat te klagen :') Het geluid staat bijna altijd "verkeerd"
En soms heb je ook wel eens dat het geluid echt overstuurd is, en dan raak ik ook overstuurd.
Het is je pappi Auti!
Weer lekker bezig zie ik? :D :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92824454
Vraag: Wat vinden jullie van de combinatie drugs (XTC, ketamine, wiet, enz) en autisme?

-en-

Stelling: Met behulp van soaps (goede tijden, slechte tijden enzo) kan je lichaamstaal en gedrag eenvoudig leren (als hulpmiddel gebruiken) omdat in soaps altijd vrij overdreven geacteerd wordt.

Een kanttekening van mezelf is dat soaps misschien niet ideaal zijn, misschien meer voor jongere mensen :)
Wat vinden jullie?
pi_92827149
Kijk Spangas. :')
pi_92829640
Zat gister in een flinke dip en besef me sinds vandaag dat het zo niet langer kan, heb voor a.s donderdag een gesprek gemaakt voor een functie als leerling op een drukkerij met uitzicht op een baan als flexodrukker, wil van die wajong af en aan de slag. Nog tips m.b.t gesprek?
pi_92829683
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: Wat vinden jullie van de combinatie drugs (XTC, ketamine, wiet, enz) en autisme?

-en-

Stelling: Met behulp van soaps (goede tijden, slechte tijden enzo) kan je lichaamstaal en gedrag eenvoudig leren (als hulpmiddel gebruiken) omdat in soaps altijd vrij overdreven geacteerd wordt.

Een kanttekening van mezelf is dat soaps misschien niet ideaal zijn, misschien meer voor jongere mensen :)
Wat vinden jullie?
Wiet(THC) daar wordt ik rustig van of merk er weinig van. Dus niet echt interessant ofzo. De rest ga ik niet uitproberen.

Dan maar geen lichaamstaal begrijpen. Soaps kijk ik nooit :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_92830738
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Auti het volgende:

[..]

Breedband is niet nieuw. Laatst zag ik echter een high end speaker, breedband!

Tja, de kamerakoestiek, he? Dat verneukt ook :Y

Maaruh, een buizenversterker heeft op papier ook een grotere vervorming. Maar in de beleving wel degelijk beter :Y
pi_92830799
Ikkes' Stan gevonden. :) In't groot.
pi_92836859
Misschien is het een idee dat we voor deze technisch praat een apart topic in DIG openen of op Tweakers forum, zomaar een idee hoor :?
pi_92839696
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef robuust89 het volgende:

Het is je pappi Auti!
Weer lekker bezig zie ik? :D :P
Ik zit best wel goed in mijn vel :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef robuust89 het volgende:

-en-

Wat vinden jullie?
Syntetische drugs of harde drugs are bad mkay?!
Af en toe een jointje vind ik persoonlijk wel goed, beter dan tig mg zware medicatie per dag.
Net als Tijn zegt, ik word er rustig van. Mijn spieren ontspannen dan ook.
Maar veel of regelmatig gebruik is ook weer niet goed, en het is heel duur. En het wereldje is ook niet meer wat het was, ik vind de wiethandel en algemeen wietgebruik een beetje losgeslagen tegenwoordig.

En over soaps, er zijn ook zat films waar je genoeg uit kan halen of series die geen soap zijn.
Het magische vierkant, of tegenwoordig rechthoek, de tv. En teh internetz _O_
Monitoring the world. Het is een kwestie van de bron code op een juiste manier te compilen :Y
Snapte?
-weg-
pi_92839776
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Geranium_Opa het volgende:
Misschien is het een idee dat we voor deze technisch praat een apart topic in DIG openen of op Tweakers forum, zomaar een idee hoor :?
nah, dat werkt niet. Af en toe komt er een fiepje tussendoor, mag jij ook doen. Schept wat inzicht in de persoon, en soms kan je af en toe wel eens iets kwijt.. daar waar je begrepen wordt.
-weg-
pi_92840724
Oh ja idd dat klopt .
pi_92842638
Reden dat ik het vraag, is dat ik afgelopen zaterdag XTC genomen heb :D ( heb alles laten testen, en belachelijk veel onderzoek naar gedaan ( handig, fiepjes :+ ) dus weet precies wat ik doe ^O^ )
Het was voor mij een hele goede ervaring! *O* O+ :D (zie XTC topic, pag. 3 )
Absoluut niet beledigend bedoeld, maar ik denk dat het niet geschikt is voor mensen met een vrij aanwezige/zware vorm van autisme, omdat ik denk dat als bij mensen die beperkende en negatieve gedachten hebben voor het grootste deel, de remmingen wegvallen door de drugs, dat ze mogelijk kunnen "verdwalen", en dat de crash dan vrij ernstig kan zijn.

Dit wou ik gewoon even delen, imteressante materie :)
pi_92851564
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef Geranium_Opa het volgende:
Oh ja idd dat klopt .
:Y

Vb dit :)
http://www.google.nl/m/search?q=stan+south+park
pi_92861731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef robuust89 het volgende:
Reden dat ik het vraag, is dat ik afgelopen zaterdag XTC genomen heb :D ( heb alles laten testen, en belachelijk veel onderzoek naar gedaan ( handig, fiepjes :+ ) dus weet precies wat ik doe ^O^ )
Het was voor mij een hele goede ervaring! *O* O+ :D (zie XTC topic, pag. 3 )
Absoluut niet beledigend bedoeld, maar ik denk dat het niet geschikt is voor mensen met een vrij aanwezige/zware vorm van autisme, omdat ik denk dat als bij mensen die beperkende en negatieve gedachten hebben voor het grootste deel, de remmingen wegvallen door de drugs, dat ze mogelijk kunnen "verdwalen", en dat de crash dan vrij ernstig kan zijn.

Dit wou ik gewoon even delen, imteressante materie :)
Lol, ik heb net je report gelezen. Leuk geschreven, ik moest lachen.
Ik zou het zelf niet durven of mij er aan wagen, wordt mij ook afgeraden. Zelfs als de omgeving volledig controleerbaar is dan zou ik het nog niet uitproberen, ik vind het een te groot risico dat ik in de war raak of hypermanisch, mijn chemische balans is al aantoonbaar ontregeld.
In die context raad ik het ook gewoon af, het is hard spul.. onnatuurlijk.

Maar ik begrijp ook het uitproberen en nieuwschierigheid, ben zelf ook jong en wild geweest maar ben die wilde haren behoorlijk aan het kwijt raken. Ik bewonder wel je lef, en vertrouw ook wel op dat je een zo veilig mogelijke situatie hebt gecreeerd.
Maar ik zou zelf bijvoorbeeld niet eens naar zo'n feest gaan, tenzij ik toegang heb tot een rustruimte.
Ik vind het wel knap dat je dat aandurft en blijkbaar aankan. :Y

Ik ga heel misschien dit jaar Dance Valley proberen, want ik wil dat graag een keer meemaken en bekijken. Moet ik even een dealtje maken met de jongens van de security of EHBO, dat ik af en toe even kan terugtrekken.. dan biedt een autipas best wel veel uitkomst, als er maar een klein beetje begrip is dan moet er toch wel wat mogelijk zijn.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')