Ja, dat dus. Gewoon naar het voorhoofd kijken. Heb je niet het idee van "konijntje dat in de koplampen staart" dat veel autisten wel hebben bij direct oogcontact) maar je gesprekspartner denkt gewoon dat je hem aankijkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef Raggingbull het volgende:
@green1 dat van die ogen herken ik wel ja.
oogcontact maken is altijd moeilijk.
probeer eens naar het bovenste stukje neus te kijken dat stukje tussen de ogen. dan lijkt het voor iemand net of je hem aankijkt.
ik heb het mezelf aangeleerd iemand in de ogen te kijken door mezelf te dwingen het te doen.
gewoon 2 seconden kijken en dan weer even langs iemand heen naar de muur kijken of naar buiten ofzo.
Daar zal Schaal_9 misschien wel het juiste antwoord op weten. Zal vast wel te maken hebben met kalendermaand/30dgn/31dng/28dgn.. of weet ik het. Er zal iig wel een "simpele" rekenformule of berekening aan vasthangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom wordt de Wajong niet gewoon op een vaste datum betaald, net zoals bijv. de studiefinanciering?
Dat wordt gedaan: tussen de 12e en 15e van de maand. Reken dus steeds op de vijftiende. Dat moet voldoende zekerheid geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom wordt de Wajong niet gewoon op een vaste datum betaald, net zoals bijv. de studiefinanciering?
aha...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Op dagen als vandaag wordt ik extra geconcludeerd met wat ik allemaal mis, krijg geen hap door me keel en ben zwaar deprissief ondanks me medicatie, vind het eigelijk wel welletjes allemaal
Dat zou je zeggen ja. Praktijk ligt anders. Het is nog nooit zo laat geweest en het UWV zegt dat ze het vrijdag hebben overgemaakt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat wordt gedaan: tussen de 12e en 15e van de maand. Reken dus steeds op de vijftiende. Dat moet voldoende zekerheid geven.
Vrijdag was de 11de, de afspraak is ergens van de 12de tot de 15de. Voor een autist moet het dan toch niet zo lastig zijn om te begrijpen dat het dan niet komt.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja. Praktijk ligt anders. Het is nog nooit zo laat geweest en het UWV zegt dat ze het vrijdag hebben overgemaakt.
Ik eet al 3 weken slecht tot gewoon niet, die paar daagjes hongeren maakt mij niets uit. De aanmaningen wel.
Betalingsdata 2010quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Vrijdag was de 11de, de afspraak is ergens van de 12de tot de 15de. Voor een autist moet het dan toch niet zo lastig zijn om te begrijpen dat het dan niet komt.
Geen idee, iets willekeurigs van google geplukt. Is iig een van de South Park figuren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar komt die avatar vandaan, Ikke ?
Ok. Ik vind em wel leukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Geen idee, iets willekeurigs van google geplukt. Is iig een van de South Park figuren.
Het blijft raar, als het tussen de 12de en de 15de komt kun je er gewoon niet vanzelfsprekend vanuit gaan dat het voor de 15de komt. Persoonlijk zou ik er dan vanuit gaan dat het de 17de komt, gewoon om financiële zekerheid in te bouwen. Maar goed dat is mijn mening maar.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Betalingsdata 2010
Donderdag 14 Januari 2010
Vrijdag 12 Februari 2010
Vrijdag 12 Maart 2010
Woensdag 14 April 2010
Woensdag 12 Mei 2010 (vakantiegeld)
Vrijdag 14 Mei 2010
Vrijdag 11 Juni 2010
Woensdag 14 Juli 2010
Vrijdag 13 Augustus 2010
Dinsdag 14 September 2010
Donderdag 14 Oktober 2010
Vrijdag 12 November 2010
Dinsdag 14 December 2010
En het is iig in de laatste 5 jaar nog nooit later dan de 14e geweest. Dit is voor het eerst.
En de afspraak is, of blijkbaar was, ook dat als de 14e op een maandag valt, dat je het dan vrijdag de 11e krijgt. Dit is alijd zo geweest.
Als ik het morgen niet heb, dan gaan voor mij ook de problemen beginnen, ik sta namelijk onder contract.
Dat ga ik vanaf nu ook doen, de 17e aanhouden.. Maar leg het maar eens uit aan schuldeisers, verklaar gestorneerde incasso's maar eens. Zeker als het UWV gewoon doodleuk zegt dat het vrijdag is overgemaakt. Waar is dat geld dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het blijft raar, als het tussen de 12de en de 15de komt kun je er gewoon niet vanzelfsprekend vanuit gaan dat het voor de 15de komt. Persoonlijk zou ik er dan vanuit gaan dat het de 17de komt, gewoon om financiële zekerheid in te bouwen. Maar goed dat is mijn mening maar.
quote:Dit is niet mijn Uitvoeringsorganisatie ,vriend
Dank jequote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Auti het volgende:
@ EG: http://gathering.tweakers(...)5/0//plasma,speakers
http://www.dumpert.nl/med(...)/plasma_speaker.html
Die plasma speakers zijn erg interessant, het is (nog?) geen high end spul maar de techniek is natuurlijk erg interessant imho. Ik vind het erg leuk om te zien, en ik dacht meteen aan jou.. moet toch voor een groot deel wel in jouw straatje liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je
Had ik nog nooit van gehoord, ik ga dit morgen verder bekijken.
Ik hoop dat je morgen je wajOng van het UWV heeft. Niks zo vervelend als onzekerheid.
Hoe gaat het zonder medicijnen ?
Tja, medicatie moet je bij zien als een soort van tussenstation, een transformatorhuisje. Zonder medicatie sta ik onder hoogspanning, eigenlijk vind ik dat wel lekker. Alleen moet ik af en toe even afblazen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch gelukkig dat je opgeruimd reageert, ondanks tegenslag.
Wie weet wat de toekomst brengt met zo'n plasma speaker
Tja, het moet ook wel een shock zijn, ineens zonder medicatie. Maar slapen deed je toch al slecht, wie weet wordt dat straks beter.
Verder: het jaar is nog maar een paar maanden oud. Het kan altijd ombuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |