Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Een werkgever politie lijkt mij nog niet zo slecht.
Inderdaad. Ik had het ook nodig toen ik uit huis ging en 2 kamers huurde bij een woningbouwvereniging, ik moest toen ook aantonen dat ik genoeg inkomsten had. Ik had wel een jaaropgave maar daar zouden ze officieel geen genoegen mee nemen. Gelukkig werd ik gematst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zo te zien probeert Hovenier dat ook wel, maar kan hij niet aantonen dat hij nu minder inkomen heeft, omdat zijn niet heel erg empathische baas hem geen loonstrookjes geeft.
Dat is idd een idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef Auti het volgende:
Arbeidsdeskundige van het UWV inschakelen en laten bellen naar de werkgever.
Ik vraag het me ook afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af wat nou zo moeilijk is aan het uitprinten van een loonstrook
Klinkt als een fraudeur eerlijk gezegd. Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij geen voordeel heeft door te claimen dat jij nog in dienst bent. Jij (noch iemand anders) kan nu in ieder geval niet aantonen dat je niet in dienst bent.quote:
Nee aangezien hij wel een jaaropgaaf ontvangt en pensionsopbouw heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:59 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Klinkt als een fraudeur eerlijk gezegd. Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij geen voordeel heeft door te claimen dat jij nog in dienst bent. Jij (noch iemand anders) kan nu in ieder geval niet aantonen dat je niet in dienst bent.
Ik heb op mijn jaaropgaaf nog nooit teruggezien wat ik per maand heb verdiend. Pensioen bouw ik niet opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee aangezien hij wel een jaaropgaaf ontvangt en pensionsopbouw heeft.
Ik ook niet maar om nu te zeggen dat die werkgever de wet overtreed is onzin. Bovendien hoort dit meer in WGR thuis en niet hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn jaaropgaaf nog nooit teruggezien wat ik per maand heb verdiend. Pensioen bouw ik niet op
Klopt, maar het komt bij mij over alsof er meer aan de hand is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet maar om nu te zeggen dat die werkgever de wet overtreed is onzin. Bovendien hoort dit meer in WGR thuis en niet hier
Een politie-eenheid met de arbeidsinpectie als een soort van OMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:35 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid?
Ik ga wel even in de wet kijken of die werkgever de wet overtreedt, zo doe ik nog iets met mijn kennis van de sociale zekerheid. De wet weet het beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt bij mij over alsof er meer aan de hand is.
Zolang het loon niet verandert, hoef je dus kennelijk geen loonstrook te geven? Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef schaal_9 het volgende:
Loonstrook aan werknemers verstrekken
U bent verplicht om aan de werknemer een schriftelijke opgave (een loonstrook) te
verstrekken van:
– de eerste loonbetaling na indiensttreding;
– iedere loonbetaling die afwijkt van de vorige loonbetaling.
U kunt daarvoor eigen formulieren gebruiken. U moet daarop een aantal gegevens
vermelden.
Werkgever is dus waarschijnlijk in overtreding.
100 punten
Ik laatst een goeie theorie over het niet maken van oogcontact.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:47 schreef Green1 het volgende:
Ik heb even een vraagje.
1 van de dingen van autisme is dat iemand geen oogcontact maak he.
Hebben jullie daar ook last van? Dat je tijdens een gesprek, met de huisarts o.i.d. gewoon geen oogcontact kan maken?
En volgens mij is het ook zo dat mensen met autisme vrijwel geen handgebaren maken tijdens het praten. Ik doe dat bijvoorbeeld helemaal niet.
Hebben jullie dat ook??
Nee, dat klopt wel, maar dat is met alles zo. Ik heb alleen wel eens gehoord dat dat ook 1 van de kenmerken is.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef DeHovenier het volgende:
En handgebaren maken, dat doe ik ook niet, maar je hoeft geen autisme te hebben om dat niet te doen hoor, ligt eraan wat voor karakter je hebt en wat voor typ je bent.
Beide wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:47 schreef Green1 het volgende:
Ik heb even een vraagje.
1 van de dingen van autisme is dat iemand geen oogcontact maak he.
Hebben jullie daar ook last van? Dat je tijdens een gesprek, met de huisarts o.i.d. gewoon geen oogcontact kan maken?
En volgens mij is het ook zo dat mensen met autisme vrijwel geen handgebaren maken tijdens het praten. Ik doe dat bijvoorbeeld helemaal niet.
Hebben jullie dat ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |