Als jij nu eens investeert in het begrijpend lezen, dat zou jezelf een stuk gemakkelijker maken in plaats van die onnozele antwoorden te lezen. Daarnaast als advies, je eens te verdiepen waar special forces voor dienen, waarom zulke eenheden gecreëerd zijn en met welke doel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als je nou eens leest welke gedeelte zij nu verdedigen...
Kan jij ook gewoon doen meneer de rechtenstudent.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als jij nu eens investeert in het begrijpend lezen, dat zou jezelf een stuk gemakkelijker maken in plaats van die onnozele antwoorden te lezen. Daarnaast als advies, je eens te verdiepen waar special forces voor dienen, waarom zulke eenheden gecreëerd zijn en met welke doel. Niet om
Hier is je KFC maaltijd, nu wegwezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
bencnn benwedeman
Cairo Press Centre: President Mubarak meeting with "an official guest" tomorrow at Itihadiya Palace. No further details provided. #Egypt
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Goed moment om ff aan te bellen, lijkt me
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hier is je KFC maaltijd, nu wegwezen
Spannend. Hoelang zal het duren eer uitlekt wie het is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
bencnn benwedeman
Cairo Press Centre: President Mubarak meeting with "an official guest" tomorrow at Itihadiya Palace. No further details provided. #Egypt
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Goed moment om ff aan te bellen, lijkt me
WBquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Mr_Memory het volgende:
Als ik het goed begrepen hebt, zijn ze langzaam maar zeker opgerukt naar het parlamentsgebouw?![]()
Het is weer heel druk vandaag, ze zijn wel heel volhardend!
Goedenavond btw
Volgens mij komt het er vooral op neer dat er zoveel mensen zijn nu dat ze vanzelf daar in de buurt komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Mr_Memory het volgende:
Als ik het goed begrepen hebt, zijn ze langzaam maar zeker opgerukt naar het parlamentsgebouw?![]()
Correct. De demonstranten hadden gewoon de militaire checkpoints overspoeld en die hebben zich enigszins teruggetrokken. Er kunnen nu volop voorraden naar binnen .quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef yavanna het volgende:
Het klinkt best wat komisch, maar toch bittere ernst.
evanchill Evan Hill
A convoy of a hundred people just marched by in total silence, trying to secretly bring blankets to parliament protest
Ligt mede aan hoe ernstig de chlamydia is....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Spannend. Hoelang zal het duren eer uitlekt wie het is.
Leg mij eens de kwalificatie van het woord gewoon eens uit. Ik ben bang dat je daar geen antwoord op hebt. Daarnaast is dit een normale antwoord op een suggestie. Dat dit jou niet zint is toch echt jouw probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan jij ook gewoon doen meneer de rechtenstudent.
Best slecht dat jij als rechtenstudent ooit een ban hebt gehad.
Doe niet altijd zo slim joh.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt mede aan hoe ernstig de chlamydia is....
OK, volgens mij is het tijd om te gaan slapen... Ik word er iig niet serieuzer op
Vanwaar die enorme drukte?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij komt het er vooral op neer dat er zoveel mensen zijn nu dat ze vanzelf daar in de buurt komen
Nee. Er was vanochtend maar 1 toegang. De mensenmassa (onder leiding van universiteitsprofessoren geloof ik) hebben een andere toegang gemaakt door gewoon rustig door te lopen. En ja, dan sta je plotseling bij een paar belangrijke gebouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij komt het er vooral op neer dat er zoveel mensen zijn nu dat ze vanzelf daar in de buurt komen
Dacht dat het wel in eerste instantie ook een bewust keuze was van een duizend man oid vanmiddag, v.d universiteit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Vanwaar die enorme drukte?
Is dat vanwegen gisteravond met die Goolgle gast?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, icm een journalist zonder enig ethisch besef die hem aan het janken heeft gekregen
Yuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt mede aan hoe ernstig de chlamydia is....
OK, volgens mij is het tijd om te gaan slapen... Ik word er iig niet serieuzer op
Alleen met deze post zet jij jezelf weer is te kijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leg mij eens de kwalificatie van het woord gewoon eens uit. Ik ben bang dat je daar geen antwoord op hebt. Daarnaast is dit een normale antwoord op een suggestie. Dat dit jou niet zint is toch echt jouw probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |