Is goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En niemand em mag kopen voor marijke want dat doe ik al
Weet ik wel, maar was het 'even' vergetenquote:
ja..en de denk stuk.quote:
Trusten Phenoquote:
Hoe kan je dat nou vergetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar was het 'even' vergeten
Wat moest ze van je ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
LL hier een baileys met ijs. Sorry dat het even duurde. De overbuurmeid hield me aan de praat
Je ging bij je overbuurmeid Baileys lenen om ANDERE vrouwen mee te versieren? Ja, dat had ze door wed ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
LL hier een baileys met ijs. Sorry dat het even duurde. De overbuurmeid hield me aan de praat
tyfuszooi?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..en de denk stuk.
en alles is een enorme tyfuszooi![]()
oh well..
Oeh, de kleertjes passen ammaaal!![]()
![]()
Lange verhalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tyfuszooi?![]()
Fijn dat de kleertjes passen meisjezit die broek bij Thijs wel goed? geen rare kont?
Alleen aan de praat zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
Ja hij zal nog wel even te lang zijn... maar goed pijpen oprollenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lange verhalen![]()
Ja, wel een rare kont, maar dat komt vooral omdat 'ie nog veel te groot is denk ik...
Ze had vast 2 pluspuntenquote:
En te wijd bovenaan, maar komt wel goed, hij groeit er wel inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hij zal nog wel even te lang zijn... maar goed pijpen oprollen
Vast welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En te wijd bovenaan, maar komt wel goed, hij groeit er wel in
quote:
Zeker met die overbuurmeid van Trev. DE SLETquote:
wilde weten of Muck een blijvertje was. Dus heb haar moeten teleurstellen. En toen ging ze huilen en heb ik zelf het huis moeten doorzoeken naar jou ijsquote:
Dus jij krijgt gauw centjesquote:
Wat ben je weer verbitterdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker met die overbuurmeid van Trev. DE SLET
Wat weet jij wat ik niet weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben jij een schoft dat je haar niet eerst getroost hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
wilde weten of Muck een blijvertje was. Dus heb haar moeten teleurstellen. En toen ging ze huilen en heb ik zelf het huis moeten doorzoeken naar jou ijs
Ja, want alle vrouwen zijn HOERENquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik tegen over je komen wonen? Mijn kind houdt van treinenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook een overbuurmeid GODDAMMIT
Oh ja, datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen zijn HOEREN
Doe mij maar liever sletten want die zijn goedkoperquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb je Fha toch al in de buurt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik krijg in Dv ook geen overbuurmeid
dan krijg je nog centjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm dat gingen we toch ook verrekenen met kadootje toch?
ze zit wel hele dagen achter het raam. Vaak ook met laptop. Was BroerMuck ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dusquote:
Het zal krap worden danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik tegen over je komen wonen? Mijn kind houdt van treinen![]()
Die woont best ver weg om even mee te kletsen :quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mijn kind past ook wel op het balkon hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal krap worden danTussen mijn balkon en de spoordijk ligt een straat en een tankstation, en dat laatste gaat op termijn verdwijnen. Misschien kan het
"Tein jijjen!"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik tegen over je komen wonen? Mijn kind houdt van treinen![]()
Voor mij anders ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die woont best ver weg om even mee te kletsen :
* MPG geeft Marijke 50 euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Territorial infringementsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh mijn kind past ook wel op het balkon hoor
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke 50 euro.
Kom maar op.
Oh dat heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik had geen verbinding meer, ik heb mijn router gereset en nu werkt het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |