preventief strooienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn hier met 3.5 boven het vriespunt aan het zoutstrooien![]()
![]()
Bij jullie hebben ze tenminste nog strooizout.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn hier met 3.5 boven het vriespunt aan het zoutstrooien![]()
![]()
Was der Fick is de Best Burger?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
Met zijn drieënWat kunnen we gaan doen dan
Behalve bij de best burger eten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanavond ben ik er weer niet helaas. Ik zit nog steeds te klooien met die apple en heb geen tijd gehad vandaag.
We kunnen ook dan een uitzending doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
In Gouda is niks te doen. We kunnen die Marokkanen van hun fiets berovenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
Weten zij ook eens hoe dat isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
In Gouda is niks te doen. We kunnen die Marokkanen van hun fiets beroven
Best Burger is een snackbar en altijd als ik in Gouda ben eet ik daarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was der Fick is de Best Burger?
Preciesquote:
Hoever woon jij van Gouda af dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Best Burger is een snackbar en altijd als ik in Gouda ben eet ik daarIk kom niet zo heel vaak in Gouda hoor, paar keer per jaar
Is 't zo'n goor pauperpatathok?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Best Burger is een snackbar en altijd als ik in Gouda ben eet ik daarIk kom niet zo heel vaak in Gouda hoor, paar keer per jaar
15 km ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoever woon jij van Gouda af dan?
Nee nee nee het is wel nog oke. Is van aziatenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is 't zo'n goor pauperpatathok?
Mwaaaaaaaaaaahquote:
Je lijkt best wel iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Oh oh oh dat Jamai gezeik krijg ik wel vaker, of ik ben Guus Meeuwis :")
Reeuwijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waar wonen jij en Goudvis dan? dan vul ik je in op de kaart
Thxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Maar die bril staat Paul gewoon goed, punt
Tot hoe laat is zijn woonwagen open dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
De beste patat haal je toch bij willy
Tot 8 uur ofzo. Zoals elke snackbar in Goudaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tot hoe laat is zijn woonwagen open dan?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Tot 8 uur ofzo. Zoals elke snackbar in Gouda
geen ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tot hoe laat is zijn woonwagen open dan?
Je hebt toch wel eens een bril opgehad gewoon om te kijken hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wanneer ik een bril zou dragen ik er uit zal zien als een kneus
Ja man, wil je na uitgaan wat snacken, moet je zelf de frituur aanzettenquote:
onwaar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ikquote:
Welke zijn 's nachts wel open dan? Sowieso zijn ze allemaal voor 12 uur 's avonds dicht.quote:
oh jij bent wel tofquote:
jij zegt tot 8 uur, dat klopt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke zijn 's nachts wel open dan? Sowieso zijn ze allemaal voor 12 uur 's avonds dicht.
Nee grapje ik ben dit niet.quote:
8 uurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
het is naatje hequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zegt tot 8 uur, dat klopt niet
Ik overdreef okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
8 uur?!
Kom op, als je laat thuis bent van werk, dus een uur of 21:00 / 21:30 en je hebt geen zin om te koken, dan ga je naar de snackbar.
Wat heb je dan aan een snackbar als die om 8 uur al dicht gaat ?
Nee ik ben het.quote:
Zeg dat dan eerder KUT !quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder KUT !
Kijk hoeveel aandacht ik aan bovenstaande post geschonken heb
VOOR NIKS ZEG IK JE!
Idc kom naar mijn huis en mijn hont eet jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
knurft, nu kan iedereen onze adressen vinden
Ik kom morgen wel langsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idc kom naar mijn huis en mijn hont eet je
Uhm ik ken je niet zo goedquote:
Sorry mang morgen tot 4 uur naar school en dan met mijn moeder bij een garage kijken voor een Citroen C1quote:
Wie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
Er moet nog een pijltje bij Waddinxveen daar woont baas Onur
You dog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm ik ken je niet zo goed
Maar linkdump hier je favoriete liedje, dat zegt veel over je persoonlijkheid
Trouwens, inderdaadquote:
quote:
Dan kom ik langs je school.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry mang morgen tot 4 uur naar school en dan met mijn moeder bij een garage kijken voor een Citroen C1
die wil je nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Trouwens, inderdaad
En dan kom ik met zo'n serieus antwoord
Ok Goudvis, doe maar pics van je zusje
Ja HOE ANDERS.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm ik ken je niet zo goed
Maar linkdump hier je favoriete liedje, dat zegt veel over je persoonlijkheid
Ik ken hem wel, maar de naam Onur deed me aan heel iemand anders denkenquote:
Voor jou of voor je moederquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry mang morgen tot 4 uur naar school en dan met mijn moeder bij een garage kijken voor een Citroen C1
KNEUS NOU DEED IK OOK MOEITE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Trouwens, inderdaad
En dan kom ik met zo'n serieus antwoord
Ok Goudvis, doe maar pics van je zusje
90 in zijn 2 rijden jonge!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor jou of voor je moeder?
Ik hoop voor je moeder
Ik had eerst een Aygo, en dat rijdt zo kut heh
3 mogelijkheden:quote:
quote:
Hmm even 10 seconde geluisterd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja HOE ANDERS.
[..]
Op dit moment.
Nou ze koopt hem voor zichzelf maar in september word ik 18 dan mag ik erin karren want ze wil niet dat ik in haar 2cv ga rijden en de C5 wordt vaak gebruikt mijn vader en mijn moederquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor jou of voor je moeder?
Ik hoop voor je moeder
Ik had eerst een Aygo, en dat rijdt zo kut heh
....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm even 10 seconde geluisterd.
Maar een lastig nummer om een generaliserend antwoord op te geven, over wat voor persoon je bent.
Iemand anders die het weet?
sentimenteel liedje, en ze luistert ook the national en dat soort sentimentele meuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm even 10 seconde geluisterd.
Maar een lastig nummer om een generaliserend antwoord op te geven, over wat voor persoon je bent.
Iemand anders die het weet?
ja dat was wel gruwelijkquote:
Dan hebben jullie dus 3 autosquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ze koopt hem voor zichzelf maar in september word ik 18 dan mag ik erin karren want ze wil niet dat ik in haar 2cv ga rijden en de C5 wordt vaak gebruikt mijn vader en mijn moeder
In de stad zijn het prima autootjes, mijn tante heeft er ook 1 als boodschappenwagentjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja dat was wel gruwelijken altijd met piepende banden optrekken
Maar het voelt zo nep en goedkoop aan, vooral omdat ik daarna een VW passat en daarna een MiniCooper kreeg
Ok ik ga het proberen, we beginnen bij je soort schoenen.quote:
Ik was dat 1 avond, toen werd ik ontslagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wees blij ik ben afwasser van beroep
Spoelchick snuf?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wees blij ik ben afwasser van beroep
niet alleen maar hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sentimenteel liedje, en ze luistert ook the national en dat soort sentimentele meuk.
Editorsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
niet alleen maar hoor
Jason Mraz, Jack Johnson
Snow Patrol, Coldplay, The Script
dat bedoel ik, sentimentele meidenmeukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
niet alleen maar hoor
Jason Mraz, Jack Johnson
Snow Patrol, Coldplay, The Script
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok ik ga het proberen, we beginnen bij je soort schoenen.
Ik denk dat je all-stars draagt, correct of niet ?
Ik was altijd Barman, vrouwen waren afwassers...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd mattie. Afroman werkt ook bij mij hij is ook afwasser
Editors staan niet in mn itunesquote:
Moeilijk om dat te raden hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok ik ga het proberen, we beginnen bij je soort schoenen.
Ik denk dat je all-stars draagt, correct of niet ?
Bij ons mochten chicks geen afwasser worden omdat ze niet sterk genoeg zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik was altijd Barman, vrouwen waren afwassers...
jouw generatie is verneukt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben ik ook een koning![]()
I've still got it
ajaxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]!
AJAX friend
Maar alles lekker?
Ajax en me balhaartjes ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]!
AJAX friend
Maar alles lekker?
Nee joh.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
90% van de meisjes loopt met all stars
Ik heb zwarte lagequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee joh.
Heeeel veel op die pumps, laarzen of Uggs...
All-stars zijn nog steeds alternatief, geen mainstream.
Ik heb 1 paar all-stars, dat bruine leren hoge model
Nou en, wij hebben een knuffelkleed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We hebben het afgelopen weekend wel het beste gedaan
Ik geloof er nog steeds in
ja goed man...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ajax en me balhaartjes ja.![]()
Ja goed hoor, met jou dang?
Hoe is 't afgelopen met je chickie?
Ait mattie, ik volgend weekend ook met haar!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja goed man...
Weekend veel tijd met elkaar doorgebracht
Iemand voorkeuren?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag live in mijn show een gedicht van Jules deelder opdragen
Neequote:
Ik vind Uggs ook wel tof bij meiden hoor, mijn eigen vriendin vindt het alleen verschrikkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb zwarte lagemaar ik heb ook uggs en bruine laarzen. Maar all stars heb ik nu ongeveer 7 paar van versleten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind Uggs ook wel tof bij meiden hoor, mijn eigen vriendin vindt het alleen verschrikkelijk
ooh kom je ook biertjes drinken danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ait mattie, ik volgend weekend ook met haar!Nee, geintje.
Moet kunnen.
Haha ik vind ze zelf ook niet heel mooi, maar ze zijn lekker warm enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind Uggs ook wel tof bij meiden hoor, mijn eigen vriendin vindt het alleen verschrikkelijk
Je vriendin heeft wel goede smaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
bah.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ik vind ze zelf ook niet heel mooi, maar ze zijn lekker warm enzoEn ze lopen heerlijk
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zwijgen is toestemmen.
Dus goudvis, ik denk dat jij geen wiskundig type bent
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
Dit gedicht van Jules deelder is ook zo baas he:
Beknopte topografie van de Rijnmond
Rotterdam
Schiedam
Vlaardingen
Maassluis
hoekie om
trappie af
gekkenhuis
Dude. Dat wist je al.quote:
Waar woon je a mattiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ooh kom je ook biertjes drinken dan?
Ze is volgend weekend jarig man
Ik zou eigenlijk a.s. zaterdag met Patje naar Hardbass, maar dat kan door de verjaardag niet
Hoi doeiquote:
hitzone ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef Snuf. het volgende:
Oke 2 chicks vroegen of ik mijn mekboek wilde meeslepen naar hun feestje om zo de muzak te verzorgen. Alleen ik heb vooral muzak als Editors, RHCP etc. en en paar andere dingen. Heeft iemand een tof verzamel iets om te downloaden? Dance ofzo, wat meanstream sletjes diggen.
Dance Smash van Radio 538quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef Snuf. het volgende:
Oke 2 chicks vroegen of ik mijn mekboek wilde meeslepen naar hun feestje om zo de muzak te verzorgen. Alleen ik heb vooral muzak als Editors, RHCP etc. en en paar andere dingen. Heeft iemand een tof verzamel iets om te downloaden? Dance ofzo, wat meanstream sletjes diggen.
Hoornquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja ze gaat met een knappe gast
Was jij geen amsterdammer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn
40 km boven Amsterdam.
Maar we kunnen met een paar vaste gasten uit KLB wel een keertje een hapje eten in Utrecht en daarna biertjes drinken daar ?
Hoorn heeft een zieke kermisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn
40 km boven Amsterdam.
Maar we kunnen met een paar vaste gasten uit KLB wel een keertje een hapje eten in Utrecht en daarna biertjes drinken daar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die CD'squote:
hardcore op feestjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die CD's
Bitte ein beat
Door 't Lint
Thunderdome
Real hardcore
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hoorn heeft een zieke kermis
Houd me up to date, ik ben er bij.Nitrouz, wij gaan een vrijmibo op de Willemstraat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Hater.quote:
Sorry man het is wel goed, maar niet voor meisjes die hebben meer dance en R7B en die shiz.quote:
Meisjes zijn soms stom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sorry man het is wel goed, maar niet voor meisjes die hebben meer dance en R7B en die shiz.
Voor maatschappijleer zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Wat is het verschil tussen assimilatie en integratie?
aardrijkskundequote:
de ene is totaal en de andere nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Assimilatie is dat iets volledig wordt opgenomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef Goudvis_ het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de ene is totaal en de andere niet
Ok bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Assimilatie is dat iets volledig wordt opgenomen.
Integratie is dat het nieuwe deel zich aanpast aan het grote geheel.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hoorn heeft een zieke kermis
Houd me up to date, ik ben er bij.Geen idee, ik ben nooit bij Stairway geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Hoornse kermis is fucking gruwelijk
Nja de kermis niet, maar de feesten er omheen
Vooral de laatste dag, de maandag is tof: lappendag.
De mannen beginnen om 06:00 te zuipen op een plein en alle kroegen zijn open.
Plus touringcarstage met muziek en DJ's.
De vrouwen gaan dan kleding shoppen, de zogenaamde lappen.
Wanneer de mannen dronken zijn komen de vrouwen naar de mannen toe op het plein.
Zo rond een uurtje of 11:00 dus.
Dan gaan mannen en vrouwen drinken tot 16:00.
Dan ga je naar huis om te neuken en te eten.
En dan gaan de kroegen om 20:00 weer open tot 06:00
![]()
Nitrouz, wat is je msn maat?
Ik heb een tof filmpje voor je![]()
Ben jij homo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Retweet!!quote:
Jij!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit bij Stairway geweest
Maar Hoornse kermis is fucking gruwelijk
Nja de kermis niet, maar de feesten er omheen
Vooral de laatste dag, de maandag is tof: lappendag.
De mannen beginnen om 06:00 te zuipen op een plein en alle kroegen zijn open.
Plus touringcarstage met muziek en DJ's.
De vrouwen gaan dan kleding shoppen, de zogenaamde lappen.
Wanneer de mannen dronken zijn komen de vrouwen naar de mannen toe op het plein.
Zo rond een uurtje of 11:00 dus.
Dan gaan mannen en vrouwen drinken tot 16:00.
Dan ga je naar huis om te neuken en te eten.
En dan gaan de kroegen om 20:00 weer open tot 06:00
![]()
Nitrouz, wat is je msn maat?
Ik heb een tof filmpje voor je
Emmen nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee huppel woon jij nu nog in Dordrecht of niet?
Al 29 jaar niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee huppel woon jij nu nog in Dordrecht of niet?
erg bazigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
blijft bazigste versie met het bazigste glazen huis en de bazigste anthem en de bazigste djs
Ik las het zojuist past toen mijn HJ al op 50% zatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij!!
Hoe kan je!!
Sowieso grolsch en HJ is not done
Ten tweede je eindigt met het lekkerste, dus met HJ
Welke versie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
blijft bazigste versie met het bazigste glazen huis en de bazigste anthem en de bazigste djs
Schandalig ga je schamen!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik las het zojuist past toen mijn HJ al op 50% zat!
Why?quote:
glazen huis 2007 (met dus ekdom die young ones nadoet)quote:
quote:[..]
Schandalig ga je schamen!!
[..]
Why?
ik vond ook prachtig toen die fake blood - i think i like it keihard meezong!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
hij gebruikt edcastquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn winamp zegt dat ik nu de tietenparade moet horen
Dat heb ik al 30 minutenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Inderdaad een van de beste platen uit 2010.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
DIT HAD HET ANTHEM VAN 2010 MOETEN WORDEN VERDOMME
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben jij homo?Gister ging iemand van de ICT afdeling zo'n klasgenoot van mij versierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moest even het internet voor hem regelen, hij gaf zijn msn in de Google zoekbalk
Toen had die gezegd, voeg me toe dan praten we verder
![]()
![]()
Ja klopt niet, weet ik, is een bekend probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
wat schattigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gister ging iemand van de ICT afdeling zo'n klasgenoot van mij versierenHij moest even het internet voor hem regelen, hij gaf zijn msn in de Google zoekbalk
![]()
Als kansloos een persoon kon zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gister ging iemand van de ICT afdeling zo'n klasgenoot van mij versierenHij moest even het internet voor hem regelen, hij gaf zijn msn in de Google zoekbalk
![]()
ICTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als kansloos een persoon kon zijn
Ik wil later ICT gaan doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ICTFiguren die daar rondlopen
![]()
no offence voor de ICTers hier.
Ze zijn niet allemaal kansloos maar er zitten sommige bij mij op school joh.quote:
Ja sowieso Havo maar als dat niet lukt toch MBO dan maarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:11 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ga dan direct naar HBO, ICT op het MBO is drama
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij word jij nooit plat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
![]()
Hoiquote:
Ik hoop ooit weer mn buik in model te hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
Wie heeft voor mij het ww van de testserver(s)?
dag schatje, ben ondertussen van alles aan het doen.. dus post niet zoveelquote:
Even top40 downloaden van afgelopen paar weken..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb de 40 beste dance volgens 538 dancebats van 2010 binnen gehaald. Nog meer suggesties?
Nein.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallot lieve minions! Is er al een vervanger voor Paul in the Dark? Zo nee ga ik even regelen dat ik kan draaien!
JA WTF MATTIE IK WIL DIE TROEP NIET OP MIJN PC. maar het feestje is pas na de examensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Even top40 downloaden van afgelopen paar weken..
Momentel JvTquote:
Shenkiequote:
De Jeugd - Shenkiequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
![]()
Nee nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallot lieve minions! Is er al een vervanger voor Paul in the Dark? Zo nee ga ik even regelen dat ik kan draaien!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik at vroeger ook veel koetjes repen, was echt bazensnoep!!!
Eensssquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik at vroeger ook veel koetjes repen, was echt bazensnoep!!!
Hier eh mattie, zit ook Opgelicht te kiekn.quote:
Raggast in the house.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier eh mattie, zit ook Opgelicht te kiekn.
cec je dee emquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier eh mattie, zit ook Opgelicht te kiekn.
Het is gewoon de hele tijd al bazenmuziek.. heb geloof ik nog niks gehoord wat niet leuk/mooi/tof isquote:
Wie moet ik PM'en, jou of Koelkast?quote:
vanaf wanneer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is gewoon de hele tijd al bazenmuziek.. heb geloof ik nog niks gehoord wat niet leuk/mooi/tof is
Vanaf 20:00quote:
Fapfapfap.quote:
Ik ben systeembeheerder man, en ik hossel bij de vleetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ICTFiguren die daar rondlopen
![]()
no offence voor de ICTers hier.
Mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wie moet ik PM'en, jou of Koelkast?
Tot je verteld dat je kabeltjes doorkniptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder man, en ik hossel bij de vleet!
Mijn testserver is nog gewoon up hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Dat testkanaal deed het toch niet meer?
ja daar zat ik net ff opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn testserver is nog gewoon up hoor!
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn testserver is nog gewoon up hoor!
* Roburtt is jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Queen
* Knetterkrankjorum houd van heloef
Ik heb mijn praatje altijd wel klaarstaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je verteld dat je kabeltjes doorknipt
ik vind jou ook nog wel lievvv hoorquote:
Ik houd ook van jou.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind jou ook nog wel lievvv hoor
maar hij draait gewoon al bijna anderhalf uur zulksen super muzak![]()
![]()
Jij prefeert gewoon een negerlul. Zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
gelukkigmaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dat natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij prefeert gewoon een negerlul. Zeg dat dan gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |