jij houdt wel van een zachte G?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah hij stottert!
En die onvervalste zachte g.
Ik niet. Met de Harde L zit het daarentegen gebeiteld.quote:
ah ja, Tilburg...dan wil het wel. van een Leeuwarden zou je minder snel zeggen dat ie een zachte G heeftquote:
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik niet. Met de Harde L zit het daarentegen gebeiteld.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat exotisch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, Tilburg...dan wil het wel. van een Leeuwarden zou je minder snel zeggen dat ie een zachte G heeftmaar ik ben dan ook een Gelderse Fries met Groninger Invloeden!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ehm, jullie kijken toch altijd samen? met frisgewassen haartjes, een turtlespyama aan, glaasje roosvicee en een bakje nibbit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Lees op Twitter dat Roelook naar Blik op de weg heeft gekeken. Tik 'm aan,ouwe! Vanavond de Rijdende Rechter!
gelukkig verklapt de URL al wat voor nieuws het is.quote:
ze mag wel ff met mijn joystick spelen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig verklapt de URL al wat voor nieuws het is.
Ik zie het voor me. En het is hilarisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, jullie kijken toch altijd samen? met frisgewassen haartjes, een turtlespyama aan, glaasje roosvicee en een bakje nibbit!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze mag wel ff met mijn joystick spelen...![]()
![]()
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze mag wel ff met mijn joystick spelen...![]()
![]()
Er zijn er die voor minder opgepakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, jullie kijken toch altijd samen? met frisgewassen haartjes, een turtlespyama aan, glaasje roosvicee en een bakje nibbit!
Ik pik nu natuurlijk ook ff Opgelicht meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Lees op Twitter dat Roelook naar Blik op de weg heeft gekeken. Tik 'm aan,ouwe! Vanavond de Rijdende Rechter!
nja, ik vond het ook een beetje grof....quote:
quote:
goedenavond!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, genoeg gedaan voor de studie voor vandaag. Ik zeg: goeieavond!
hoi hoiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, genoeg gedaan voor de studie voor vandaag. Ik zeg: goeieavond!
Theo maassenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |