Wat nou minder coolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de 1e cd origineel.....nja, ook ik was ooit minder cool....:')
Bedenk me er net één die ik in het NL toffer vind dan ik het Engels: Superworm Jim!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige die ik me zo voor de geest kan halen. Eek! the Cat in het Nederlands of Pinky & the Brain... Brrr!
en nu niet meer???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat nou minder cool, toen was je juist cool
.
Vast welquote:
zeg zoon, waarom weet jij dit? moet jij uit de kast komen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Blue, Songfestivalinzending 2011 voor Engeland.
absoluut, gekkie van me!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga verkassen richting tv: Office Space, RTL7.
mmm, hier lijkt Bart A nog talentvolquote:
Het gaat om dance, dus dan kan ik er wel wat mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef DaMook het volgende:
Whehe 538 is genomineerd voor beste radiostation ter wereld.
http://www.wintermusicconference.com/idmaballot/finalballot/
Categorie 18.
en tjek categorie 20.....3 of 4 nederlanders!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef DaMook het volgende:
Whehe 538 is genomineerd voor beste radiostation ter wereld.
http://www.wintermusicconference.com/idmaballot/finalballot/
Categorie 18.
Gewoon leuk vinden, doe ik ook namelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
wantwant....ik weet nog steeds niet wat ik daarvan moet vinden...
jamaar, dan ben ik wee reen meeloper!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon leuk vinden, doe ik ook namelijk.
Wat hij zegt. Ik ben fan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon leuk vinden, doe ik ook namelijk.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het gaat om dance, dus dan kan ik er wel wat mee.
Cool hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en tjek categorie 20.....3 of 4 nederlanders!
ik niet, ken er veel te weinig vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel ja.
[..]
Cool he.
Ik heb de lijst maar even ingevuld.
Waarvan een track van 8 minuten, dus dan gaat het snel.quote:
Ik spofitie wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarvan een track van 8 minuten, dus dan gaat het snel.
En daarnaast, 20 minuten haalt 'ie al niet eens meer voor het eind van het uur...
.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarvan een track van 8 minuten, dus dan gaat het snel.
En daarnaast, 20 minuten haalt 'ie al niet eens meer voor het eind van het uur...
Viel me idd wel mee dat het meeste me toch wel wat zeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, ken er veel te weinig van
ik stem niet, maar ik vind Amanda de mooiste van de 3 geloof ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef DaMook het volgende:
http://www.playboy.nl/playmate-van-het-jaar
Ook even stemmen allemaal.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:54 schreef Domien het volgende:
Audioboo: 2002. 538 Webstation. Keihard Verschuuren. Ik bedoel. Ja. #ZR11 http://boo.fm/b273370 #3FM #OMG
Die heb ik ook gestemdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stem niet, maar ik vind Amanda de mooiste van de 3 geloof ik.
dat zal best, maar ik toch geen smak geld uitgeven voor een blaadje met naakte dames terwijl die op internet gratis zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heb ik ook gestemd. In de playboy zelf staan trouwens meer foto's
.
Ik krijg die gratisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zal best, maar ik toch geen smak geld uitgeven voor een blaadje met naakte dames terwijl die op internet gratis zijn?
Ik verslikte me in m'n anijsmelk.quote:
jij houdt wel van een zachte G?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah hij stottert!
En die onvervalste zachte g.
Ik niet. Met de Harde L zit het daarentegen gebeiteld.quote:
ah ja, Tilburg...dan wil het wel. van een Leeuwarden zou je minder snel zeggen dat ie een zachte G heeftquote:
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik niet. Met de Harde L zit het daarentegen gebeiteld.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat exotisch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, Tilburg...dan wil het wel. van een Leeuwarden zou je minder snel zeggen dat ie een zachte G heeftmaar ik ben dan ook een Gelderse Fries met Groninger Invloeden!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ehm, jullie kijken toch altijd samen? met frisgewassen haartjes, een turtlespyama aan, glaasje roosvicee en een bakje nibbit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Lees op Twitter dat Roelook naar Blik op de weg heeft gekeken. Tik 'm aan,ouwe! Vanavond de Rijdende Rechter!
gelukkig verklapt de URL al wat voor nieuws het is.quote:
ze mag wel ff met mijn joystick spelen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig verklapt de URL al wat voor nieuws het is.
Ik zie het voor me. En het is hilarisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, jullie kijken toch altijd samen? met frisgewassen haartjes, een turtlespyama aan, glaasje roosvicee en een bakje nibbit!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze mag wel ff met mijn joystick spelen...![]()
![]()
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze mag wel ff met mijn joystick spelen...![]()
![]()
Er zijn er die voor minder opgepakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, jullie kijken toch altijd samen? met frisgewassen haartjes, een turtlespyama aan, glaasje roosvicee en een bakje nibbit!
Ik pik nu natuurlijk ook ff Opgelicht meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Lees op Twitter dat Roelook naar Blik op de weg heeft gekeken. Tik 'm aan,ouwe! Vanavond de Rijdende Rechter!
nja, ik vond het ook een beetje grof....quote:
quote:
goedenavond!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, genoeg gedaan voor de studie voor vandaag. Ik zeg: goeieavond!
hoi hoiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, genoeg gedaan voor de studie voor vandaag. Ik zeg: goeieavond!
Theo maassenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |