als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draagloos lijkt me briljant, zoek nog altijd een vrouw die dat met me wil uitproberen
Mjah idd.. maar kut zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillen
ding heeft n bereik van 20 meterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk als de buren er ook een hebben
Nee he, duurde ook even voor ik het doorhadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
En vond het niet eens vreemd
ik zag het pas na jouw post, als je niks had gezegd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee he, duurde ook even voor ik het doorhad
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Jij bent echt niet kanslooswaarom denk je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebLigt dat meer aan jou of aan hen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]In dat geval ben ik dan ook Bi..... want samen met een vriendin richting shop geweest
Mjah, alleen een kut is ook zoiets...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had ik die maar dan had ik er nog wat aan![]()
Dan gaan we dat snel een keer doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heel wild stappenik ben voor......
Je kent mequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast niet dat hij dat ei dan in zijn hol duwt en zij de controls krijgt
Mn ex wilde t niet en mn scharrels ga ik niet zomaar zo'n ei geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik een vaste vriend of lekkere scharrelhottie heb, ga ik dat wel uitproberen.... onverwacht trillen
[..]
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebOp Paiq? Vaak genoeg als mooier dan andere foto's beoordeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik word altijd afgewezen op Paiq als ze mijn foto ziendat is nog kanslozer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Gezien de mannen die ik op RP in mijn mailbox/ op Paiq hebLijkt me voldoende toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut met tieten danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, alleen een kut is ook zoiets...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kent me
[..]
Mn ex wilde t niet en mn scharrels ga ik niet zomaar zo'n ei geven.Buiten dat ik die niet meer heb nu
Is het ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is geen zeiken hoor, lijkt me vrij normaal bij je lief te willen zijn als ze ziekenhuis o.i.d moet voor behandeling.
quote:
welk ei? Wanneer? Heb echt geen idee waar je t over hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets he, had jij het niet over dat ei pas geleden?
Oh je hebt m daarna pas gekocht! Dat was onduidelijke infoquote:
Jawel... ik herinner het me vaagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welk ei? Wanneer? Heb echt geen idee waar je t over hebt.
En dan verwacht je dat ik het nog wel weetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel... ik herinner het me vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |