abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92585641
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef Whuzz het volgende:
Hehe inderdaad. Dat is net zoals zo'n auto reklame (ik meen de nieuwe swift) die je nu voorbij ziet komen.

Reklame: Nu te koop vanaf 5300 euro (ofzo)!!!! ....
Kijker: :o
Reklame: ... en de tweede helft betaal je pas over twee jaar!
Kijker: -O-

En dan vermelden ze er niet bij dat die prijs voor het kale model is met de kleinste motor, minivelgjes, basisradio, etc...
Je moet de reklame van Suzuki in de dagbladen zien, zulke leuke verbaasde DSB kopjes :D

Overigens word de swift alleen nog maar met 1.2 liter benzine motor geleverd en denk ik dat dikke spinners niet staan onder zo'n auto :P

Overigens is het zo dat autofabrikanten vooral goede zaken kunnen doen door het verstrekken van dikke kortingen en gratis leningen.

[ Bericht 4% gewijzigd door xenobinol op 10-02-2011 13:06:43 ]
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_92585826
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:58 schreef lutser.com het volgende:
Komop xeno, zelfs jij moet het toch terecht vinden dat de afm onderzoek doet naar mogelijke prijsafspraken.
Uiteraard, maar laten ze dan niet selectief onderzoek gaan doen. Het probleem met maatregelen m.b.t. de huizenmarkt hebben echter maar 1 doel en dat is de zeepbel in stand houden. Het gaat de AFM echt niet om een principiele kwestie, zij zijn gewoon een verlengstuk van een corrupte overheid die de schijn van onafhankelijkheid probeert op te houden. Waarom gaat Jan 'Keynes' de Jager niet gewoon naar het hoofdkantoor van de banksters toe om ze op te dragen de rente te verlagen? Dat is toch een stuk efficiënter?
I'll sing you a lullaby.
pi_92585846
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

185K voor een appartement van 100 m2 in de randstad vind ik een prima prijs. Persoonlijk zou ik nooit in zo'n betonnen omgeving willen wonen, maar mensen die het gewend zijn vinden zoiets wel oke.

Je kan niet gaan verwachten dat huizenprijzen net zo ver gaan dalen tot de prijsniveau van een camper.

Ik moest wel lachen om die hypotheekberekening bij dat pand. Ruim 2 ton voor een maandlast van 393 :') Zal gebaseerd zijn op aflossingsvrij met variabele rente, en de hoogste inkomensschaal dus maximale HRA. Hoe een onrealistische voorstelling van zaken kun je geven ...... :{
Ik vind 185.000 ook een reële prijs maar de vraag prijs is weer verhoogd naar momenteel 214500. Verwacht je dan echt dat iemand een bod gaat uitbrengen van 2 ton?
eten!!!
pi_92585880
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef janatwork het volgende:

[..]

Ik vind 185.000 ook een reële prijs maar de vraag prijs is weer verhoogd naar momenteel 214500 verwacht je dan echt dat iemand een bod gaat uitbrengen van 2 ton?
Nu kunnen ze 30k korting geven en iemand in de waan laten een superkoopje gedaan te hebben?
I'll sing you a lullaby.
pi_92585943
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nu kunnen ze 30k korting geven en iemand in de waan laten een superkoopje gedaan te hebben?
He xeno niets voor jou dan 15% korting op de prijs. Een betere deal kun je je toch niet wensen. :P
pi_92585995
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

He xeno niets voor jou dan 15% korting op de prijs. Een betere deal kun je je toch niet wensen. :P
En rond de 600 euro pm te financieren. Of je nou in Dronten of in Zoetermeer woont maakt ook geen reet uit
eten!!!
pi_92586384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef janatwork het volgende:

[..]

En rond de 600 euro pm te financieren. Of je nou in Dronten of in Zoetermeer woont maakt ook geen reet uit
Zoetermeer is niet mijn ding. En naast je hypo komt er ook nog eens maandelijks ¤165,- aan VvE kosten bij. Nee.. dan kun je voor dat geld in Dronten beter een 2-onder-1-kapper met tuin kopen.
I'll sing you a lullaby.
pi_92587585
Xeno zou het juist moeten toejuichen dat de AFM onderzoekt of er prijsafspraken t.b.v. de rentestanden zijn gemaakt. Als blijkt dat die kunstmatig hoog gehouden worden en dus moeten worden verlaagd scheelt dat weer HRA.

Dus Xeno.... Daar ga je dan alleen maar op vooruit. :Y
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_92588225
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Xeno zou het juist moeten toejuichen dat de AFM onderzoekt of er prijsafspraken t.b.v. de rentestanden zijn gemaakt. Als blijkt dat die kunstmatig hoog gehouden worden en dus moeten worden verlaagd scheelt dat weer HRA.

Dus Xeno.... Daar ga je dan alleen maar op vooruit. :Y
Een lage rente heeft geleid tot grotere hypotheeksommen om de zeepbel op te kunnen blazen en de HRA heeft het aflossen ontmoedigt. Een hoge rente had al deze ellende kunnen voorkomen, immers een hoge rente stimuleert het aflossen ondanks de aanwezigheid van de HRA en zorgt dat je 'waar voor je geld' gaat vragen. Daarnaast word het aantrekkelijk om te gaan sparen en zelf kapitaal in te brengen.
I'll sing you a lullaby.
pi_92588355
Overigens is de consumentenbond een club voor babyboomers... wie kent er mensen onder de 50 jaar die lid zijn van deze club? Waar heb je in godsnaam de consumentenbond voor nodig?
I'll sing you a lullaby.
pi_92588521
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een lage rente heeft geleid tot grotere hypotheeksommen om de zeepbel op te kunnen blazen en de HRA heeft het aflossen ontmoedigt. Een hoge rente had al deze ellende kunnen voorkomen, immers een hoge rente stimuleert het aflossen ondanks de aanwezigheid van de HRA en zorgt dat je 'waar voor je geld' gaat vragen. Daarnaast word het aantrekkelijk om te gaan sparen en zelf kapitaal in te brengen.
Dat was allemaal vroegah. Het gaat om NU. Jij als HRA-extremist moet het toch als muziek in de oren klinken?
pi_92588538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:29 schreef xenobinol het volgende:
Overigens is de consumentenbond een club voor babyboomers... wie kent er mensen onder de 50 jaar die lid zijn van deze club? Waar heb je in godsnaam de consumentenbond voor nodig?
Ik ken niet eens iemand die lid is van de VEH :P
pi_92588554
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat was allemaal vroegah. Het gaat om NU. Jij als HRA-extremist moet het toch als muziek in de oren klinken?
Hij gaat alleen maar juichen als de HRA volledig weg gaat ;)
pi_92588654
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:29 schreef xenobinol het volgende:
Soms hebben ze een test van toiletpapier ofzo. Best handig om te weten of er schuurstrepen op je aars staan wanneer je eigen merk van AH gebruikt.
pi_92588671
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef antfukker het volgende:

[..]

Hij gaat alleen maar juichen als de HRA volledig weg gaat ;)
En dan huilen als hij zich realiseerd dat hij nog steeds geen enkel huis kan betalen :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_92589268
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik ken niet eens iemand die lid is van de VEH :P
Check... ik wel... Dat is met nieuwbouw en een opleverkeuring toch wel handig.
pi_92591190
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef Whuzz het volgende:

[..]

En dan huilen als hij zich realiseerd dat hij nog steeds geen enkel huis kan betalen :')
Alsof dat een ramp is, dan leen je het geld toch bijelkaar...

Of heb jij alles cash afgetikt?
pi_92591757
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Of heb jij alles cash afgetikt?
Whuzz heeft gewacht tot zijn salaris maximaliseerde.... en daar toen een passende woning bij gezocht. Voorlopig gaat Whuzz alleen nog maar naar zijn baas :)
I'll sing you a lullaby.
pi_92591804
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef HansvD het volgende:

[..]

Check... ik wel... Dat is met nieuwbouw en een opleverkeuring toch wel handig.
Lijkt mij best wel handig om een onafhankelijk expert bij de oplevering te hebben, maar is dat zoveel voordeliger dan via de VEH?
I'll sing you a lullaby.
pi_92592020
Overigens mis ik Sjabba in de discussie, zou hij nog steeds boos zijn over het kapen van zijn topic :?
I'll sing you a lullaby.
pi_92592173
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat hij het dan nog steeds niet kan lenen ;)
pi_92592276
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Whuzz heeft gewacht tot zijn salaris maximaliseerde....
Haha, zou je willen. Ik heb gewacht tot het hoog genoeg was en ik genoeg spaargeld had. Maximaliseren gaat nog wel een paar jaartjes duren. En weet je wat nou zo gaaf is? Halverwege dit jaar gaat mijn inkomen weer omhoog... maar mijn woonlast niet.
En bij jou gaat haverwege dit jaar je woonlast met 5% omhoog en je inkomen niet _O-
pi_92592477
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]
Lijkt mij best wel handig om een onafhankelijk expert bij de oplevering te hebben, maar is dat zoveel voordeliger dan via de VEH?
Of het voordeliger was weet ik niet, het was wel makkelijk en goed. Die mensen zien toch meer puntjes dan een leek als ik. Lidmaadschap is iets van 20 euro per jaar, de expert moet je nog wel los betalen maar daar kreeg ik van de bouwer weer een deel van terug. Verder is korting bij verzekeringen e.d. mogelijk via VEH.

Ook is het na oplevering erg makkelijk om voorbeeldbriefen e.d. te hebben als er nog gebreken blijken te zijn.

Dus voor mij is VEH een prima club.
pi_92592954
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat hij het dan nog steeds niet kan lenen ;)
Om het in de woorden van DAM te zeggen: "wees eens duidelijk" ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_92592989
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef HansvD het volgende:

Dus voor mij is VEH een prima club.
Duidelijk :)
I'll sing you a lullaby.