Iets met "Denial". Zometeen de Return to Normal (als er een huis verkocht wordt in Flevoland. Daarna komt de "Fear". En twee jaar later woont Xeno in zijn uppie in Flevoland. Wel veel ruimte, dat dan weer welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef xenobinol het volgende:
Er is geen bevolkingskrimp in Lelystad
Nou..... grootschuldbezitters.... de volgende keer allemaal SP stemmenquote:Kamervragen SP over 'geniepige praktijken' banken
De SP-Kamerleden Ewout Irrgang en Paulus Jansen hebben aan minister De Jager van Financiën schriftelijke vragen gesteld over de 'geniepige praktijken' van banken om bij het verlengen van hypotheken klanten 'geld uit hun zakken te kloppen'.
De Kamerleden reageren hiermee op acties van de Consumentenbond en Vereniging Eigen Huis (VEH). Beide organisaties vinden dat banken te hoge hypotheektarieven in rekening brengen en betitelen klanten als 'melkkoe' van de banken.
Volgens VEH worden bestaande klanten die hun hypotheek moeten verlengen extra hard door banken gepakt.
De SP is van mening dat er een minimale bedenktijd van twee maanden moet komen bij het verlengen van hypotheken en mag de aangeboden rente bij oversluiten niet hoger zijn dan bij een vergelijkbare nieuwe klant.
Irrgang en Jansen willen van minister De Jager onder meer weten wat 'een redelijke termijn' is voor het afwegen van een aanbieding voor contractverlenging. Ook vragen ze of hij bereid is dit bij wet te regelen.
bron: NVM
Doe ik alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou..... grootschuldbezitters.... de volgende keer allemaal SP stemmen
Jij kan de komende 30 jaar niet verhuizen Whuzz... of was je dat nu al weer vergetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Whuzz het volgende:
Of gewoon leren onderhandelen en zelf de zaken in de gaten houden. Als je pas gaat nadenken over je hypotheek als je de aanbieding van de bank in de bus krijgt ben je te laat.
Maar goed. Toch een goede zaak. Maar ik verhuis liever naar Dronten dan dat ik SP stem.
Je hoeft niet te verhuizen om over je hypotheek te onderhandelen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij kan de komende 30 jaar niet verhuizen Whuzz... of was je dat nu al weer vergeten
Om te onderhandelen niet, maar je bent natuurlijk niet een hele sterke partij in de onderhandeling. Je moet immers een rentetarief accepteren want je hebt nog een hoop centjes open staan. Iemand die een hypotheek wil afsluiten heeft een betere positie, die hoeft nl. niet perse te lenen (tenzij je Whuzz heet). Het is daarom ook onzin om te roepentoeteren dat bestaande klanten niet meer gerekend mag worden als nieuwe klanten. Nieuwe klanten moeten ze lokken met lagere tarieven, bestaande klanten zijn gewoon melkkoetjes (of waren het schapen?) die je maximaal kan melken, hell yeahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je hoeft niet te verhuizen om over je hypotheek te onderhandelen...![]()
Terecht... volgens sommigen op dit forum zijn het met name grootschuldbezitters die verbouwingen en onderhoud plegen aan hun woningen. Iemand moet de kosten van al dat bouwafval betalenquote:Edit: OW, ging zeker over het stemmen.Nou als je SP stemt zul je wel moeten verhuizen. Naar een huurwoning. Ik kreeg hier een folder in de bus van de SP met het voorstel om de afvalstoffenheffing voortaan te verhalen op woningeigenaren. Onder het mom van de sterkste schouders. Wat een mongolen zijn dat zeg.
Ja maar.... Xeno....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef xenobinol het volgende:
Terecht... volgens sommigen op dit forum zijn het met name grootschuldbezitters die verbouwingen en onderhoud plegen aan hun woningen. Iemand moet de kosten van al dat bouwafval betalen![]()
Daarnaast houden al die HRA subsidielurkers genoeg geld over om die afvalstoffenheffing te betalen, huurders daarentegen.... die gooien iedere maand hun geld over de schutting... dus daar valt niets meer te halen
Zelfs voor Delftse begrippen een veel te hoge prijs. Ik hoop dat deze crisis de bouwers leert dat huizen gewoon kwaliteit moeten bezitten. Dat betekent: alsjeblieft een fatsoenlijke verdiepingshoogte, ruimte, buitenruimte(!), een lichte nette badkamer, en ga zo maar door. En bouw minder appartementen maar meer gezinswoningen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:44 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Bijna 3 ton voor drie kamers met uitzicht op beton en herrie.
Je kan wel leuk contact maken met de overbuurvrouw: lekker bij elkaar naar binnen kijken.
vastgoedgokkers kunnen altijd nog hun huis verkopen om hun afvalstoffenheffing te betalenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja maar.... Xeno....
Je moet dat natuurlijk verhalen op de huurders, niet op de tot hun oogkassen in de schuld zittende grootleners.
Wel zo eerlijk. Toch?
Ik lees je posts nu 2 dagen. Krijg toch sterk de indruk dat je gedwongen vast zit in een huurhut. Als het over bankprodukten gaat komt er rook uit je oren en ga je als een wezenloze in de aanval.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
vastgoedgokkers kunnen altijd nog hun huis verkopen om hun afvalstoffenheffing te betalen![]()
Bij huurders valt na juni 2011 niets meer te halen
Geniet er gewoon vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik lees je posts nu 2 dagen. Krijg toch sterk de indruk dat je gedwongen vast zit in een huurhut. Als het over bankprodukten gaat komt er rook uit je oren en ga je als een wezenloze in de aanval.
Moet jij eens opletten in juni 2012, juni 2013, juni 2014, juni 2015, enz. enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef xenobinol het volgende:
Bij huurders valt na juni 2011 niets meer te halen
En daar gaat het ook om, noem het maar een uitwisseling van extreme gedachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Lol, anyweez wat de waarheid ook is, ik vind je commentaar over het algemeen best vermakelijk.
Van een kale kip kan je niet plukken, die kan je enkel nog maar op etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten in juni 2012, juni 2013, juni 2014, juni 2015, enz. enz. enz. enz.
of uit het hok gooienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken, die kan je enkel nog maar op eten
je mist zaadbal hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En daar gaat het ook om, noem het maar een uitwisseling van extreme gedachten
Een linkje is toch niet zo groot?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:00 schreef xenobinol het volgende:
Bericht lijkt te groot![]()
Er stond in ieder geval een leuk stuk over kraken en anti-kraken in de Telegraaf![]()
Tegenwoordig is dat toch geen probleem meer? Dan gaan ze toch uit van het gemiddelde van de afgelopen 3 jaar? Maar dan ook echt 3 jaar, vriend van me kon alleen de cijfers laten zien van 2 jaar en 10 maanden omdat hij in de maand februari 2007 zijn zaak gestart is. Sorry -> geen hypotheekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:54 schreef Oksel het volgende:
Ik huur, omdat ik niet kan kopen als eigen ondernemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |