... sprak de moeder der vage roeptoeterijquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Om het in de woorden van DAM te zeggen: "wees eens duidelijk"
Als je de boodschap niet begrijpt moet je dat niet afschrijven op de boodschapperquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... sprak de moeder der vage roeptoeterij
Behalve als de boodschapper een vage anti-koop-fundi is die alleen subjectieve berichten post die in zijn eigen agenda vallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je de boodschap niet begrijpt moet je dat niet afschrijven op de boodschapper
Dan is het voor jou wellicht handiger. Ik heb een eigen expert tot mijn beschikking die jarenlang de oplevering heeft verzorgt van tientallen woningbouwprojecten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef HansvD het volgende:
Of het voordeliger was weet ik niet, het was wel makkelijk en goed. Die mensen zien toch meer puntjes dan een leek als ik. Lidmaadschap is iets van 20 euro per jaar, de expert moet je nog wel los betalen maar daar kreeg ik van de bouwer weer een deel van terug. Verder is korting bij verzekeringen e.d. mogelijk via VEH.
Ook is het na oplevering erg makkelijk om voorbeeldbriefen e.d. te hebben als er nog gebreken blijken te zijn.
Dus voor mij is VEH een prima club.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan is het voor jou wellicht handiger. Ik heb een eigen expert tot mijn beschikking die jarenlang de oplevering heeft verzorgt van tientallen woningbouwprojecten.
Voor mezelf als woningeigenaar zie ik dan ook geen toegevoegde waarde in die VEH club.
Rent long and prosper?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef xenobinol het volgende:
As an 'anti-koop-fundi', I find the need for loans and VEH totally illogical
Rent a house every day to keep the banksters awayquote:
Heb je je spaargeld wel in een goed matras gestopt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Rent a house every day to keep the banksters away
Nee, zijn verhuurder "bewaart" het voor hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je je spaargeld wel in een goed matras gestopt.
Goud ligt begraven in de de achtertuin, ik teken binnenkort wel even een schatkaartquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je je spaargeld wel in een goed matras gestopt.
Had je vroeger niet beter een paar stenen en een postzegel kunnen kopen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef xenobinol het volgende:
Goud ligt begraven in de de achtertuin
Hoezo.... stenen liggen er genoeg op straat en de postzegels hebben tegenwoordig een nummer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Had je vroeger niet beter een paar stenen en een postzegel kunnen kopen?
De hoge huizenprijzen in de Randstad komen vooral omdat het gemiddelde omhoog wordt gekrikt door de populaire steden (Amsterdam, Haarlem, Leiden, Utrecht, en in mindere mate Den Haag en Delft). Je hoeft gewoon niet veel te betalen voor een huis in, kom op, Zoetermeer, Alphen a/d Rijn, of een willekeurige voorstad van Rotterdam. In Schiedam, Dordrecht of Gouda heb je een starterswoning (90 m2, kavel iets van 70 m2) voor rond de 150k. Laat je niet van de wijs brengen dat de Randstad automatisch duur betekent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef PierreBetfair het volgende: 185K voor een appartement van 100 m2 in de randstad vind ik een prima prijs. Persoonlijk zou ik nooit in zo'n betonnen omgeving willen wonen, maar mensen die het gewend zijn vinden zoiets wel oke.
Je kan niet gaan verwachten dat huizenprijzen net zo ver gaan dalen tot de prijsniveau van een camper.
Ik moest wel lachen om die hypotheekberekening bij dat pand. Ruim 2 ton voor een maandlast van 393Zal gebaseerd zijn op aflossingsvrij met variabele rente, en de hoogste inkomensschaal dus maximale HRA. Hoe een onrealistische voorstelling van zaken kun je geven ......
Bijna 3 ton voor drie kamers met uitzicht op beton en herrie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:07 schreef skrn het volgende:
In Delft willen de bouwers ook weinig van de prijs afdoen:
http://www.funda.nl/koop/delft/straat-sint-sebastiaansbrug/
Met streetview wordt het duidelijk dat dit niet het enige appartement in het complex is.
Aaaahahahahah! Ze willen X geld verdienen aan zo'n huis. Dat lukt kennelijk niet met verkoop, want kopers zien in dat er in deze kopersmarkt betere, mooiere, grotere en/of goedkopere huizen te krijgen zijn dan die nieuwbouw appartementjes voor een woekerprijs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:45 schreef xenobinol het volgende:
In Lelystad zijn een aantal nieuwbouwappartementen onverkoopbaar omdat de prijs te hoog is (volgens het krantenbericht). Daarom gaan ze nu allemaal in de verhuur![]()
Nee, ik heb mijn huis voor een mooi prijsje (ver onder de prijs waarvan zij het van een WBV kochten) gekocht van een stel dat een woekerpolishypotheek van de DSB had, totaal niets van financien snapten en vervolgens ging scheiden en totaal aan de grond zat. Een week later en het was de veiling op gegaan en weggekaapt door handelaren. Ik heb het op de laagste prijs gekocht die de bank wilde toe staanquote:Zeg Whuzz.... heb jij je huisje ook niet gekocht van een cashende BB'er
Nee... want er word nog wel bijgebouwd. Zie het eerder als het voorland voor de rest van Nederland, de woningmarkt is daar al een stuk gezonder, als consument kun je een stuk beter een huis vinden dat past bij je budget. Dit is gewoon het gevolg van een overschot op de woningmarkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Dus lelystad kan ook al tot de krimpregios gerekend worden.
Mijn god, Lelystad (of willekeurig ander deel van Flevatlantis) als toekomstbeeld van hoe Nederland er uit zal gaan zien. Dat is toch wel het ultieme horrorscenario zeg. Het enige positieve daarvan is dat er geen enkele asielzoeker meer deze kant op komt. Die verkiezen politieke gevangenschap in het thuisland boven de marteling van het wonen in Flevolandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef xenobinol het volgende:
Zie het eerder als het voorland voor de rest van Nederland
Ja ook in limburg en friesland wordt nog steeds gebouwd terwijl het krimpregios zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef xenobinol het volgende:
Nee... want er word nog wel bijgebouwd. .
Een krimpregio houdt in een afname van het aantal inwoners, dus of er wel of niet bijgebouwd wordt heeft daar geen invloed op. Gemeenten denken vaak als we gaan bouwen en wat voorziening neergooien zal het aantal inwoners ook wel toenemen. Bij Lelystad heb ik daar mijn vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... want er word nog wel bijgebouwd. Zie het eerder als het voorland voor de rest van Nederland, de woningmarkt is daar al een stuk gezonder, als consument kun je een stuk beter een huis vinden dat past bij je budget. Dit is gewoon het gevolg van een overschot op de woningmarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |