Retweet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
NIET disconnecten als de verzoekmachine na je zit want die connect dan gewoon als je er uit gaat en als ik er niet ben heb je echt pech.
Dat kan nog leuke situaties opleveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
NIET disconnecten als de verzoekmachine na je zit want die connect dan gewoon als je er uit gaat en als ik er niet ben heb je echt pech.
Ik ben geen DJ. #Ragboerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
je moet er gewoon altijd zijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
Wordt nog aan gewerkt dmv tijdscripts, maar ook die kunnen mislukken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan nog leuke situaties opleveren.
Nee popje wil ook wel eens aandachtquote:
eula knulquote:
Eula de beulaquote:
Merelquote:
Bietsquote:
Awhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Ze deden dezen nummer niet 6 januari in Tivoli
Ik moet ze nog steeds live zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Ze deden dezen nummer niet 6 januari in Tivoli
Wacht maar tot Sharr DJ isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
Serieus naatje klinkt het kutst om naar te luisteren.
Ik hou van sjekmeidenquote:
Volgens mij wel van gehoord.. verder ook nietquote:
Voor negers en andere buitenlanders toch?quote:
QFTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
Serieus naatje klinkt het kutst om naar te luisteren.
Bij mij op werk draaien ze dat of juice fm.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor negers en andere buitenlanders toch?
Jij werkt op de kanaalstraat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij op werk draaien ze dat of juice fm.
Al mn collega's vinden het leuk
Waar werk jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij op werk draaien ze dat of juice fm.
Al mn collega's vinden het leuk
KFCquote:
Lekkerrrrquote:
Kanaalstraat? Die ken ik nietquote:
Bij een wervingsbureau.quote:
Die gaat connecten zodra jij disconnect jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
er zit toch verzoekjesmachine na mij? dna kan ik toch wel uitlopen?
Daar draaien ze alleen maar islamitische geitengeneukquote:
Het hoort toch eigenlijk niet echt het zijn toch gewoon 2 nummers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoort zo, de crossfade in spotify gaat echter niet zo lekker...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar draaien ze alleen maar islamitische geitengeneukVan 2004 t/m 2006 was het een bazenzender, nu niet meer. Forum is helemaal erg, als je geen aanhanger bent van het islam schelden ze je het huid vol.
Ah, vandaar, degene die de radio beheert is Marokkaansquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar draaien ze alleen maar islamitische geitengeneukVan 2004 t/m 2006 was het een bazenzender, nu niet meer. Forum is helemaal erg, als je geen aanhanger bent van het islam schelden ze je het huid vol.
En gristen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef Ragboer het volgende:
Naatje is een Marokkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt?quote:
Ik moet er elke dag naar school. Niet huilen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
Gouda, op Almere na de meest triestigste stad van ons land. EN IK WOON ER VLAK BIJ
Nee, Utrecht, maar de manier waarop hij dat zei klonk mooiquote:
Oh hahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, Utrecht, maar de manier waarop hij dat zei klonk mooi
Ik kom er eens in de 6 maanden ofzo. Maar dat is al teveel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet er elke dag naar school. Niet huilen dus
Ze hebben tegenwoordig als het goed is wel een Jack & Jones vestigingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom er eens in de 6 maanden ofzo. Maar dat is al teveel.
quote:
Schoonhoven kom ik vandaan gekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Viro het volgende:
Wie komt er allemaal uit regio Zuid-Holland ?
* viro meld zich, Den Haag
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu kan je met Naatje meeten en je laten bekeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ohh, jullie hebben al gemeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ben je stiekem zn stalker?
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ik ben al bezig met haar bekerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu kan je met Naatje meeten en je laten bekeren
Iets van Florence + The Machinequote:
Hahah nee nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, jullie hebben al gemeet?
Of ben je stiekem zn stalker?
18quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
Hoe oud zijn de posters gemiddeld, in dit topic reeks?
ben zelf 22
17quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
31quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
Ben jij eigenlijk ook van plan om te wachten met seks totdat je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al bezig met haar bekeren(
)
Jaaquote:
18quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
Ik stuurde gister per ongeluk (dacht dat er wat anders onder mn ctrl V stond) naar iemand en die dacht dat je 19 wasquote:
waarheid datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk had ik hieronder moeten posten
Wat stuurde jij dan over mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stuurde gister per ongeluk (dacht dat er wat anders onder mn ctrl V stond) naar iemand en die dacht dat je 19 was
en george michael toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef trolololo het volgende:
Don't Let the Sun Go Down on Me - Elton John
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
de zusjequote:
Dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
Gouda, op Almere na de meest triestigste stad van ons land. EN IK WOON ER VLAK BIJ
Nee, wilde totaal iets anders sturen, maar somehow was dat eronder belandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat stuurde jij dan over mij![]()
En wie dacht er in hemelsnaam dat ik 19 ben
Nee man, jij klint normaal. Naatje klinkt als aids.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij heeft Naatje precies hetzelfde accent als ik
vooral die laatstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Zusje van Goudvis:
Pics
Leeftijd
naam
hyves
faceboek
naaktpics
DIT MAG OOKquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
van Merel:
Pics
Leeftijd
naam
hyves
faceboek
naaktpics
Nee, sorry.quote:
een half jaar jonger dan naatjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Op twitter na, de rest van het lijstje wel.
yesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
zette ik ehm op stereo mixwas er stilte?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
"ik weet niet of je dat wil, dat is te erg"
Kortom: ze is in Naatjes ogen een lelijke hork.
En je bent over tijd!
IK GEEF JEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
Is dit goudvisje: http://maili9.hyves.nl/
Eigenlijk gebruik ik hyves nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK GEEF JEJe geeft me wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
BREAKING NEWSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
En je bent over tijd!
ik doe nu verzoekjes en praat er ook bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
En je bent over tijd!
Nee dit:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
Is dit goudvisje: http://maili9.hyves.nl/
quote:
Ik kijk er 1 keer per maand op hooguit, maar dan nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruik ik hyves niet![]()
[..]
Je geeft me wat?
Equote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
kut, ik dacht dat het nummer klaar was
South Parkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef Snuf. het volgende:
Breeking nieuws. Naatje is ongesteld uit zijn kont.
Arme Kenny!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
South Park![]()
Koelkast, is de verzoeklijst leeg?
Ik alleen als ik iets wil sturen naar iemand die geen facebook heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk er 1 keer per maand op hooguit, maar dan nog
En niet de O van ogenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef Snuf. het volgende:
HET IS GODVERDOMME SPOTTIFY
MET DE O VAN OTTER
Ik zit te wachten met een systeem om te testen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe nu verzoekjes en praat er ook bijminstens nog 1 request. vinden ze hier ook goed
:p dank jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik alleen als ik iets wil sturen naar iemand die geen facebook heeft.
Leuke foto trouwens
Eet smakelijkquote:
oh, okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit te wachten met een systeem om te testen.
Eet smakelijk. Denk niet aan poepsex of opengescheurde zeekoeien tijdens het eten, dat verpest je eetlust.quote:
Ik wil ook iets testenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit te wachten met een systeem om te testen.
Hij kan nu ieder moment geroepen worden dat ie moet eten vandaar kon het niet tot 7quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is toch gevraagd? Dan had je je gewoon van 18-19 in kunnen laten plannen.
ja maar hij wist niet of hij wegmeostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat zei ik net, ik had van 18-19 willen inplannen, maar omdat ik waarschijnlijk om 18h45 ging eten, heb ik tot 30 gezegd, heb ik tegen huppel gezegd hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef Snuf. het volgende:
Ja ik kan ook op straat geen staan en dan aan de lekkerste chick vragen of ze wil neuken "omdat ik mijn lul wil testen". maar ik denk niet dat dat werkt
Roti? Of kip?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef Viro het volgende:
heb ik wat gemist, was ff vreten naar binnen aan het werken
Of watermeloen?quote:
quote:
Serieus ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
Nu: Draakje v0.2
Vetbeteringen:
* crossfades zijn gefixt
* nieuwe jingles
* site aangepast
* zoeken werkt nu beter (dus zoek op da hool en je krijgt da hool en niet alles met "da" en alles met "hool")
* verzoekjes zonder naam/mededelingen zijn niet meer mogelijk
* dezelfde plaat kan maar 1x per 12 uur worden gedraaid
* nieuwe regels voor hoe vaak een album/artiest/titel gedraaid mag worden
* geluidskwaliteit is *enorm* verbeterd
Heb je mijn verzoekjes eruit gemieterdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
Nu: Draakje v0.2
Vetbeteringen:
* crossfades zijn gefixt
* nieuwe jingles
* site aangepast
* zoeken werkt nu beter (dus zoek op da hool en je krijgt da hool en niet alles met "da" en alles met "hool")
* verzoekjes zonder naam/mededelingen zijn niet meer mogelijk
* dezelfde plaat kan maar 1x per 12 uur worden gedraaid
* nieuwe regels voor hoe vaak een album/artiest/titel gedraaid mag worden
* geluidskwaliteit is *enorm* verbeterd
Verzoekjes pas VANAF NU, alles wat er al in stond is weg![]()
Ik mag niets meer aanvragen de komende 20 minutenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Buh mijn verzoekje is er ook uit en kan niet aangevraagd wordenKoelkast het was William Orbit wat doe je
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag niets meer aanvragen de komende 20 minuten
Ja ok dat snap ik wel, geen kale kano meer per ieder uurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met 3x per uur rickroll?
wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan niet wachten op het hebben van geen polderinternet, 1 maart
Dan heeft hij geen polderinternet meer.quote:
Ghehe Rickrollquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met 3x per uur rickroll?
Hahah bij de vin ben jij zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen polderinternet meer.
Ik heb 1 maart ook internetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan niet wachten op het hebben van geen polderinternet, 1 maart
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ligt er nou Ben & jerries in mijn vriezer?
Dat kan ik automatisch inprogrammerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ok dat snap ik wel, geen kale kano meer per ieder uur
Vereiste voor de onz radio monster hit was toch minimaal 1x per uur
Strawberry cheesecakequote:
oh gadverquote:
FUCKING PERVERT WTF DOE JIJ MET DAT MEISJE LAAT HAAR NU MET RUST EN VRIJquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ligt er nou een 14 jarig meisje in mijn kelder?
Ik meost van mezelf eens wat niuews proberenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef robdriessen het volgende:
Zet voor het eerst van mijn leven de player aan. Eerste track Daze met Superhero, tweede track Lovin' Spoonful met Summer in the City.
Hoezo twee uitersten?Hallo allemaal!
Hoe kun je de berichtjes zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan ik automatisch inprogrammeren![]()
Ohja: fouten / bugs / opmerkingen etc. graag in mijn PM
Hij is niet lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik meost van mezelf eens wat niuews proberen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
site ziet er mooi uit heur!
en dit liedje omdat ik die wil horen
Nee, je verward dat meisje met die 14 aziatenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
FUCKING PERVERT WTF DOE JIJ MET DAT MEISJE LAAT HAAR NU MET RUST EN VRIJ
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb cookie dough in de vriezer nog.
Oh oke dan is het goed. Gelukkig. Ik dacht alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, je verward dat meisje met die 14 aziaten
Nu wil ik hem proeven ookquote:
ik zie het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de verzoekjessite die steeds wordt omgeroepen bij NU LIVE
Dat is naar want ik heb het lekker welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel ben en jerry's nu
Blindequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is naar want ik heb het lekker wel
O ZEMMEL KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK MAAR 2 OGEN HEB EN JIJ 4!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je zulke wanmuziek draaienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Viro het volgende:
Ik draai 1 x keer milow met ayo technology in de nacht en knetter is er helemaal aan verslaafd
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O ZEMMEL KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK MAAR 2 OGEN HEB EN JIJ 4!Tepels zien alles jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vanavond jij en darcli?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe kun je zulke wanmuziek draaien
Geen popups meer, dus ook geschikt voor verstokte firefoxers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef Viro het volgende:
@ koelkast: site werkt nu ook prima in ff, geen errors meer
Tepels liegen nietquote:
Heb je liever milow met ayo technolgy of 50 cent ft justin timberlake met ayo technology ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tis een rare neger die viroquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had je in de vroege middag ook al verrastquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis een rare neger die viro![]()
DREAMSSSSSSSSSSSS
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viro de held van de nacht.... wat moet je doen als je midden in de nacht wakker bent...
Naar Viro de baas der relaxte muzak luisteren natuurlijk![]()
![]()
![]()
Geen van beiden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je liever milow met ayo technolgy of 50 cent ft justin timberlake met ayo technology ?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Snuf. het volgende:
HUH WTF IS DEZEN ER STOND DAT HANS DE BOOY KWAM
Ik vind jou inmiddels de engste neger die ik "ken"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had je in de vroege middag ook al verrast
Ja die is leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Doe dan Tom Dice - Me & my guitar
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou inmiddels de engste neger die ik "ken"
dat kan ik niet.. koelkast is van het jingles makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Maak er is een jingle van, met je uber geile stem
DREAMSSSSSSSSSSSSSS CAN COME TRUEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Jij bent vergeten dat ik jou jingle ook hebquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik niet.. koelkast is van het jingles maken
Neukenquote:
ik kan het wel inspreken.. ik kan er alleen geen jingle van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent vergeten dat ik jou jingle ook heb
Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanwege iets van vroegah ofzo
like utopie maar dan niet ivm naaktfoto's
Permanentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren, zie mijn post, permanent.
We moeten een topic voor hem openen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef Viro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
en ik zei ook "niet" vanwege naaktpics
Nee dan krijg jij ook banquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren, zie mijn post, permanent.
We moeten een topic voor hem openen.
Daar leest iedereen overheen als ze naakt zien staanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]nee
en ik zei ook "niet" vanwege naaktpics
Praters gonna pratequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
DIT IS EEN STINKENDE HOERENPLAAT![]()
Ik hoor nog liever nirvana, serieus.
krijg je er een half stijfje van?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef Snuf. het volgende:
Goeden riekwest hoor die dit heeft gedaan
2 keer halfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg je er een half stijfje van?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef robdriessen het volgende:
Gierende gitaren, ultralange haren!
Da's nog een kreet uit de Curry en van Inkel tijd. Ja kinders, kennen jullie die nog?quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Alleen maar om koelkast op de kast te jagen, hij vind Metallica kutherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |