Retweet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
NIET disconnecten als de verzoekmachine na je zit want die connect dan gewoon als je er uit gaat en als ik er niet ben heb je echt pech.
Dat kan nog leuke situaties opleveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
NIET disconnecten als de verzoekmachine na je zit want die connect dan gewoon als je er uit gaat en als ik er niet ben heb je echt pech.
Ik ben geen DJ. #Ragboerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
je moet er gewoon altijd zijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
@iedereen:
Wordt nog aan gewerkt dmv tijdscripts, maar ook die kunnen mislukken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan nog leuke situaties opleveren.
Nee popje wil ook wel eens aandachtquote:
eula knulquote:
Eula de beulaquote:
Merelquote:
Bietsquote:
Awhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Ze deden dezen nummer niet 6 januari in Tivoli
Ik moet ze nog steeds live zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Ze deden dezen nummer niet 6 januari in Tivoli
Wacht maar tot Sharr DJ isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
Serieus naatje klinkt het kutst om naar te luisteren.
Ik hou van sjekmeidenquote:
Volgens mij wel van gehoord.. verder ook nietquote:
Voor negers en andere buitenlanders toch?quote:
QFTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
Serieus naatje klinkt het kutst om naar te luisteren.
Bij mij op werk draaien ze dat of juice fm.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor negers en andere buitenlanders toch?
Jij werkt op de kanaalstraat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij op werk draaien ze dat of juice fm.
Al mn collega's vinden het leuk
Waar werk jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij op werk draaien ze dat of juice fm.
Al mn collega's vinden het leuk
KFCquote:
Lekkerrrrquote:
Kanaalstraat? Die ken ik nietquote:
Bij een wervingsbureau.quote:
Die gaat connecten zodra jij disconnect jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
er zit toch verzoekjesmachine na mij? dna kan ik toch wel uitlopen?
Daar draaien ze alleen maar islamitische geitengeneukquote:
Het hoort toch eigenlijk niet echt het zijn toch gewoon 2 nummers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoort zo, de crossfade in spotify gaat echter niet zo lekker...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar draaien ze alleen maar islamitische geitengeneukVan 2004 t/m 2006 was het een bazenzender, nu niet meer. Forum is helemaal erg, als je geen aanhanger bent van het islam schelden ze je het huid vol.
Ah, vandaar, degene die de radio beheert is Marokkaansquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar draaien ze alleen maar islamitische geitengeneukVan 2004 t/m 2006 was het een bazenzender, nu niet meer. Forum is helemaal erg, als je geen aanhanger bent van het islam schelden ze je het huid vol.
En gristen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef Ragboer het volgende:
Naatje is een Marokkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt?quote:
Ik moet er elke dag naar school. Niet huilen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
Gouda, op Almere na de meest triestigste stad van ons land. EN IK WOON ER VLAK BIJ
Nee, Utrecht, maar de manier waarop hij dat zei klonk mooiquote:
Oh hahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, Utrecht, maar de manier waarop hij dat zei klonk mooi
Ik kom er eens in de 6 maanden ofzo. Maar dat is al teveel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet er elke dag naar school. Niet huilen dus
Ze hebben tegenwoordig als het goed is wel een Jack & Jones vestigingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom er eens in de 6 maanden ofzo. Maar dat is al teveel.
quote:
Schoonhoven kom ik vandaan gekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Viro het volgende:
Wie komt er allemaal uit regio Zuid-Holland ?
* viro meld zich, Den Haag
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu kan je met Naatje meeten en je laten bekeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ohh, jullie hebben al gemeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ben je stiekem zn stalker?
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ik ben al bezig met haar bekerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu kan je met Naatje meeten en je laten bekeren
Iets van Florence + The Machinequote:
Hahah nee nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, jullie hebben al gemeet?
Of ben je stiekem zn stalker?
18quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
Hoe oud zijn de posters gemiddeld, in dit topic reeks?
ben zelf 22
17quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
31quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
Ben jij eigenlijk ook van plan om te wachten met seks totdat je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al bezig met haar bekeren(
)
Jaaquote:
18quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
Ik stuurde gister per ongeluk (dacht dat er wat anders onder mn ctrl V stond) naar iemand en die dacht dat je 19 wasquote:
waarheid datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk had ik hieronder moeten posten
Wat stuurde jij dan over mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik stuurde gister per ongeluk (dacht dat er wat anders onder mn ctrl V stond) naar iemand en die dacht dat je 19 was
en george michael toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef trolololo het volgende:
Don't Let the Sun Go Down on Me - Elton John
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Viro het volgende:
ben zelf 22
de zusjequote:
Dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
Gouda, op Almere na de meest triestigste stad van ons land. EN IK WOON ER VLAK BIJ
Nee, wilde totaal iets anders sturen, maar somehow was dat eronder belandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat stuurde jij dan over mij![]()
En wie dacht er in hemelsnaam dat ik 19 ben
Nee man, jij klint normaal. Naatje klinkt als aids.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij heeft Naatje precies hetzelfde accent als ik
vooral die laatstequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Zusje van Goudvis:
Pics
Leeftijd
naam
hyves
faceboek
naaktpics
DIT MAG OOKquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
van Merel:
Pics
Leeftijd
naam
hyves
faceboek
naaktpics
Nee, sorry.quote:
een half jaar jonger dan naatjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Op twitter na, de rest van het lijstje wel.
yesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
zette ik ehm op stereo mixwas er stilte?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
"ik weet niet of je dat wil, dat is te erg"
Kortom: ze is in Naatjes ogen een lelijke hork.
En je bent over tijd!
IK GEEF JEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
Is dit goudvisje: http://maili9.hyves.nl/
Eigenlijk gebruik ik hyves nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK GEEF JEJe geeft me wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
BREAKING NEWSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
En je bent over tijd!
ik doe nu verzoekjes en praat er ook bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
En je bent over tijd!
Nee dit:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
Is dit goudvisje: http://maili9.hyves.nl/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |