Doet imageshack weer gek? Fotoemmer lag ook al op zijn gat.quote:
En nog past onze versterker er maar net in, de schuifdeurtjes ervoor moesten er uit, anders ging het echt niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachtkast pagan, en wat een bergruimte
Wrom weet ik niet, maar ik had bij jou een veel minder strakke inrichting verwacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
ons tvgeval
[ link | afbeelding ]
226 cm, links schuifdeur met de apparatuur, rechts deur en in het midden lades
en het dressoir
[ link | afbeelding ]
zelfde maar dan hoger
had deze laatste toch iets breder moeten nemen maar die was dan gelijk 260
oew, dat vind ik wel een geile kast. Gans Geilquote:
Wij hebben ook zo'n kleed, maar dan in gemeleerd paars, donkerrood en rozeroodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jaha, gááf kleed hè Vamp![]()
kén je het soms
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jaha, gááf kleed hè Vamp![]()
kén je het soms
Lieve Nok, van harte voor jou en Nokmanda met de nieuwe kleinzoon!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, dat vind ik wel een geile kast. Gans Geil
Vergeleken met huize P&S is dat best wel strak hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat strakke valt imo nog wel mee
[ link | afbeelding ]
vooral altijd veel blommers.
Maar die kast van pagan, daar houd ik ook heel erg van maar hub wilde het strak en ik vind dat dan ook weer mooi.
We hadden heel veel hout en wilden iets anders dus...
Dank je welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Lieve Nok, van harte voor jou en Nokmanda met de nieuwe kleinzoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat alles goed en snel is gegaan!
Mooie naam!
Vergeleken met huize Nok ook. Maar ik denk ook wel dat onze smaak nogal overeen komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vergeleken met huize P&S is dat best wel strak hoor.
Ja, inderdaad, het moet gewoon bij de persoon passen en als dat zo is, is het ook mooi.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
We waren na een hoop ellende toe aan een nieuwe start dus wilden álles eruit en alles fris er weer in, wellicht 13 in een dozijn maar wij zijn er blij mee (vooral met de keuken)
Ik vind echt álle interieurs mooi, serieus, zolang het maar bij de bewoners pást.
En dit past na een verse start weer goed bij ons.
Ik ben nogal van de vintage, zelf oude meubels opknappen. Nieuw met oud combineren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vergeleken met huize P&S is dat best wel strak hoor.
Mouna nu lekker bij jullie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je wel
We zijn echt heeeel erg blij met hem
Ja, je hebt je huis om in te leven! Je hebt ook prahtige boeketten staan LK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het gekke is dat iedereen die hier binnen komt het ook nog gezellig vind , ben ook nogal van de schemerlampen met zeer gedimt licht (valt mijn hoofd niet zo op)
Maar ja, had voor de foto's ook even opgeruimd, er slingert hier altijd vanalles rond en Lot en haar pluche vriendjes maken er een zooi van
Nee, die is lekker met pappa, mamma en haar nieuwe broertje thuis. Wij hebben vandaag de hele dag op haar gepast vanaf vanochtend vroeg toen dochter naar het ZH moest. Toen sliep ze nog lekker.quote:
We zullen het zien morgen A_H! Met burostoel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Alles is hier gewoon anders een politiebord aan de muur een schedel van schoonma in het aquarium heineken vlag in de keuken zelfs me eigen gesloopte remschijf heeft een plekje gekregen
De schedel van je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Alles is hier gewoon anders een politiebord aan de muur een schedel van schoonma in het aquarium heineken vlag in de keuken zelfs me eigen gesloopte remschijf heeft een plekje gekregen
Of juist wel lekker de schoenen uit, want dan zit het zoveel lekkerder als je je benen op de bank legt of lekker gaat hangen op een vloerkleed of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gezelligheid zit niet in een huis, dat zit in de mensen, waar lieve mensen zijn is het vanzelf gezellig, al zitten ze in een JdB kast
Gezelligheid zit hem in welkom zijn, lekker koken voor anderen, niet de schoenen uit hoeven doen (mits kwetsbare vloer) en benen op de bank mogen slingeren, lekker borreltje, bakkie koffie mét alles erbij, nou, zo ongeveer is het hier echt wel.
Bij mij mag alles, strakke inrichting of niet (al ben ik wel een poetsmiep hoor, té erg) maar als er bezoek is vind ik alles best, als ze zich maar lekker voelen.
Het enige waar ik echt van baal, is dat sommige kleedjes hier echt niet kunnen. Mijn paarse schapevachtje bijvoorbeeld. Purrr pist erop en ze kan het niet laten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je hebt je huis om in te leven! Je hebt ook prahtige boeketten staan LK!
De meeste mensen vinden dat mijn huis precies bij mij past. (en bij Pagan natuurlijk)
Ik ben ook nogal van de hergebruik en opknappen en zachte stoffen, als fluweel, zijde enz. enz.
Net wat Nok zegt.
Hoi schoonmammaquote:
Onze tatto/piercing shop boys hebben een Gothic doodskist met glazen deksel als vitrine voor piercingsieraden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat bedoel ik, moeten ze lekker allemaal zelf weten (soms hangen ze zo lekker op de bank dat hun koffie koud wordt en ze liggen te snurken (echt een keer meegemaakt)
En was die schedel van Asfalt betreft:Sterker nog, Asfalt wil graag een doodskist als salontafel, iefst met een skelet erin!
En dat verzin ik niet, hij zei het zelf een keer
Kaarsen of zeep van maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als ik dood ga mag je mijn skelet hebben, met mij mogen ze alles doen, wil zó de oven in zonder poespas dus kom me maar halen tegen die tijd, je moet dan wel even het vet er zelf afschrapen
Zoutzuur doet wonderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als ik dood ga mag je mijn skelet hebben Asfalt, met mij mogen ze alles doen, wil zó de oven in zonder poespas dus kom me maar halen tegen die tijd, je moet dan wel even het vet er zelf afschrapen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, die is lekker met pappa, mamma en haar nieuwe broertje thuis. Wij hebben vandaag de hele dag op haar gepast vanaf vanochtend vroeg toen dochter naar het ZH moest. Toen sliep ze nog lekker.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef nokwanda het volgende:
Vreemd is dat hé. Tashi vind hier niets zo geil als liggen rollen draaien op mijn schapenvacht.
Midas ligt het liefst op 3 fluwelen/zijden kussen tegelijk.
[..]
Het enige waar ik echt van baal, is dat sommige kleedjes hier echt niet kunnen. Mijn paarse schapevachtje bijvoorbeeld. Purrr pist erop en ze kan het niet laten.
Fok doet wat vaagquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Joh,Vamp, en jij hield helemaal niet van zwart wit, hahaha
Das waar.quote:
Ik had van die rode hartjeslampjes en ergens ook nog van die grastegeltjes met een plukkie bloempjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef asfalthooligan het volgende:
Beters ja had vroeger me wc ingericht als een bordeel![]()
![]()
Oeh ruilen, ik ga wel twee keerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Avond!
Ik moet douchen maar heb weer geen zin
LK do tell waar haal je die enorme potten voor je huiskamer vandaan??quote:
Ja, die is super, maar al bijna te kleinquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is super, maar al bijna te klein
WAAAR komt dat tv kassie vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
ons tvgeval
[ link | afbeelding ]
226 cm, links schuifdeur met de apparatuur, rechts deur en in het midden lades
en het dressoir
[ link | afbeelding ]
zelfde maar dan hoger
had deze laatste toch iets breder moeten nemen maar die was dan gelijk 260
Oei, jij hebt zo'n heerlijke speksteen kachel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is super, maar al bijna te klein
Is hier net zo, de boeken groeien altijd meer dan de kasten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb inmiddels een e-reader besteld maar ja, boeken wegdoen kan ik toch niet over mijn hart verkrijgen
Daar vroeg ik het niet voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
MI, bij de Intratuin, hij staat nu pot te wezen in de garage dus je mag 'm echt zó komen halen (wél incluisief een emmer onderin om ervoor te zorgen dat ik minstens 20 kilo kleikorrels minder nodig had0 plus de rech aan kleikorrels.
quote:
Mag ik weten wat je er voor kwijt was?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
tv kast is de Innova van Bree's new world
http://www.breesnewworld.nl/cms/
Lottekoekblik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hij is van dichtbij net zo mooi en als je in de buurt bent kom je maar kijken en als je 'm wilt hebben koop je maar een bosje blommers voor me (wel wit hoor, dat dan weer wel)
En in je auto past-ie vast, we hebben hem met hub's auto gehaald, dan weet je het wel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Strega het volgende:
Oei, jij hebt zo'n heerlijke speksteen kachel!
quote:
Super, ze geven ook zo'n heerlijke warmte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]Hier nog zonder kast:
[ afbeelding ]
Ja, en het is zo gezellig, zo'n vuurtjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Strega het volgende:
Super, ze geven ook zo'n heerlijke warmte.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hij is van dichtbij net zo mooi en als je in de buurt bent kom je maar kijken en als je 'm wilt hebben koop je maar een bosje blommers voor me (wel wit hoor, dat dan weer wel)
En in je auto past-ie vast, we hebben hem met hub's auto gehaald, dan weet je het wel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Is Nokje stoma?Gefeliciteerd!
En ik kom even blij ei doen:
[..]
Ik mag nog langer mod blijven!
Feli Catquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is vast wel kleiner te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
gefelie met je plekkiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, hub's platte snollebak toet-toetquote:
Is ook "te log" en de kleine maten zijn niet veel minder "log" vrees ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is vast wel kleiner te krijgenmaar ik zou voor de zekerheid eerst even naar de prijs vragen
Sorry was even in de pan roerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Voor Mi-tje, heb geen betere foto (was net na de verbouwing en net een dag oud)
hoogte is 79 cm en de breedste breedte 39X39 cm.
[ link | afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Leuk he? Niet dat FHF anders acuut zou stoppen, maar wel fijn dat het nu gewoon een vast onderdeel is geworden. 'Tijdelijk' is een beetje een rare status ervoor. En nu zorgen dat het bezocht blijft worden.
waarom nou diequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry was even in de pan roeren
Hij is wel echt heel mooi!! Volgens mij heb ik je adres al![]()
een stijve nek, maar dat gaat al wat beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwabber, niks overgehouden aan die aanrijding?
Weet niet of het lekker isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
(is by the way wél een goed excuus een iemand je lekker te laten masseren, voor de auw)
ja hoor, ze waren alleen ee beetje geschrokkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
En de rest van de inzittenden ook oké?
ligt er geheel aan WIE het doetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet niet of het lekker islijkt mij vooral pijnlijk
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
ligt er geheel aan WIE het doet
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
JEZUS! Die nepvrienden van ons, van rond dat hele serious request verhaal? Die zwegen/zwijgen ons dood (ik heb 3 x contact opgenomen en NIKS terug gehoord. Laatste keer was met oud en nieuw) en betrekken andere mensen er ook in....
Nu hebben ze het godvergeten debiele lef om via Mike zijn hyves inbox, contact op te nemen. Of we even de trouwfoto's die ik heb geschoten kunnen opsturen. Hoe zo'n grote betonnen plaat heb je dan voor je harses?
Ik moest er echt hard om lachen.
Ken het verhaal niet maar het fenomeen nepvrienden kennen wij ook. Zwaar kut dus Q.
nou ben ik mijn 2 cellen toch aan het pijnigenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
als je vanonder af terug leest krijg je echt een idee van![]()
Ja, ach. Wijze les geleerd... maar ik snap niet waar ze het lef vandaan halen om dan nu in ene weer contact op te nemen. Achterbakse klerelijersquote:
Dat merk en type ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Nee, hub's platte snollebak toet-toet![]()
I'll take that as a no.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ach. Wijze les geleerd... maar ik snap niet waar ze het lef vandaan halen om dan nu in ene weer contact op te nemen. Achterbakse klerelijers
Zulke vrienden ben je beter kwijt dan rijk, en ik zou schrijven dat alle foto's gewist/mislukt zijn omdat hun botte harsens niet wilden plakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ach. Wijze les geleerd... maar ik snap niet waar ze het lef vandaan halen om dan nu in ene weer contact op te nemen. Achterbakse klerelijers
Ow fuck, boeken.... we hebben net weer 4 dozen vol gekregen van schoonmoeder. Iedereen mocht uitzoeken. We waren met z'n tienen en niemand hoefde zich in te houden. Ik kan me nieteens inhouden. We moeten daar nog een oplossing voor bedenken om dat allemaal ergens kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Is hier net zo, de boeken groeien altijd meer dan de kasten.
Ohhhh!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Zulke vrienden ben je beter kwijt als rijk, en ik zou schrijven dat alle foto's gewist/mislukt zijn omdat hun botte harsens niet wilden plakken
nee joh, gewoon aangeven dat je ze hebt, en dat ze tegen betaling af kunnen nemenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Zulke vrienden ben je beter kwijt dan rijk, en ik zou schrijven dat alle foto's gewist/mislukt zijn omdat hun botte harsens niet wilden plakken
huh? bij mij staat ie goedquote:
Ik print ze nog liever alle 500 uit en steek ze in de hensquote:
zand er over?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik print ze nog liever alle 500 uit en steek ze in de hens
Nee je moet zijn gezicht in dat van Kermit veranderen, en het hare in miss Piggy.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik print ze nog liever alle 500 uit en steek ze in de hens
Zo'n kast is wel een beetje mijn natte droomquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Rewimo het volgende:
Die schedelHeeft wel wat (ik ben iemand die graag over kerkhoven wandelt - familieafwijking, Christan heeft 'm ook
).
Wij hebben een allegaartje, uit twee huizen. Zijn we zelf ook dus maakt niet uit
De kast bij ons (hier net gebouwd en dus nog leeg, op de tv na)
[ afbeelding ]
Dat ook nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:15 schreef Oognip het volgende:
Pff mijn vader is al een paar weken ziek en eind vorig jaar ook al. Hij is grieperig en heeft continu koorts. Verschillende medicijnen gehad en vorige week begonnen met een kuur diclofinac maar ook die werkt niet. Bloedonderzoek kwam ook niks uit maar de koorts blijft hij houden. Morgen neemt ie weer contact op met de huisarts maar ik begin me nu wel zorgen te maken
Hebben ze getest op ziekte van Pfeiffer, ik heb daar ook eens heel lang mee rondgelopen voor dat ze dat vonden en de symptomen kloppen wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:15 schreef Oognip het volgende:
Pff mijn vader is al een paar weken ziek en eind vorig jaar ook al. Hij is grieperig en heeft continu koorts. Verschillende medicijnen gehad en vorige week begonnen met een kuur diclofinac maar ook die werkt niet. Bloedonderzoek kwam ook niks uit maar de koorts blijft hij houden. Morgen neemt ie weer contact op met de huisarts maar ik begin me nu wel zorgen te maken
Echt? Is koorts een symptoom van ziekte van Pfeiffer? Ik weet niet of ze daar op getest hebben eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Hebben ze getest op ziekte van Pfeiffer, ik heb daar ook eens heel lang mee rondgelopen voor dat ze dat vonden en de symptomen kloppen wel zo'n beetje
Ja en misschien ook nog wel bomen en pizza's als toetje!quote:
Dank je! Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ook nog!![]()
Hopelijk valt het heel erg mee!
Miss piggy en kermit zijn kewlquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee je moet zijn gezicht in dat van Kermit veranderen, en het hare in miss Piggy.
bestel dan ook meteen eenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en misschien ook nog wel bomen en pizza's als toetje!
Hoezo, zulke mongolen kun je gewoon in de afvalbak tyfen hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
bestel dan ook meteen een [ afbeelding ]
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WIJF.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik zat net snotverdomme te janken bij Lenny Kuhr en Ali B
Ja en keelpijn en moe en lymfeklieren gezwollen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt? Is koorts een symptoom van ziekte van Pfeiffer? Ik weet niet of ze daar op getest hebben eerlijk gezegd.
Hmm dat zou 'mooi' zijn als hij dat zou hebben... Ik heb hem even gemaild met de vraag of ze hem op Pfeiffer getest hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en keelpijn en moe en lymfeklieren gezwollen.
Maar je hoeft niet alle symptomen te hebben want ik had allleen soms koorts en was vooral heel moe
Idd... pfeiffer is niet zo boeiend gelukkigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hmm dat zou 'mooi' zijn als hij dat zou hebben... Ik heb hem even gemaild met de vraag of ze hem op Pfeiffer getest hebben.
Oh-oh had het laatst al over dat programma.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WIJF.
wie?
Da's wat voor Asfalt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
bestel dan ook meteen een [ afbeelding ]
Ik snap er geen reet van, ik vind het vals en een kutnummer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh had het laatst al over dat programma.
Ali B gaat dan met een van zijn matties () uit de muziek naar een oude rot uit de Ned. muziek.
Dus langs Bonnie St. Clair, Willeke Alberti enzo.
En dan doet Ali met zijn gab een nummer van die oude rot op hun manier, maar ook andersom.
En bij die ene aflevering gaat Ali samen met 'Keizer', die normaal een nummer rapt over spijt, dat ie in de bak zit, als kind naar zijn moeder zeg maar. En Lenny Kuhr (de Troubadourrrrr, laiiii la la laiiiiiiiiiiii lala) heeft dat nummer bewerkt en er haar eigen versie van gemaakt. De tekst als moeder naar kind. En die 'Keizer' houdt het amper droog en Ali B zijn lip gaat steeds harder trillen en op een gegeven moment echt tranen.
Ik vond het mooi![]()
Ik verwacht dat hij daar nu wel zelf voor gaat zorgen, zo nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oognip, sterkte meisje![]()
En laat de ha je paps doorverwijzen naar de internist of een andere specialist. Niet blijven tobben.
Het hoeft niet ernstig te zijn, maar ik snap wel dat je je zorgen maaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:15 schreef Oognip het volgende:
Willen wij dat wetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zal mijn kleine viezerik ook even luchten na al die koffie
Je mag het een kutnummer vinden, maar vals is het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, ik vind het vals en een kutnummer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zal mijn kleine viezerik ook even luchten na al die koffie
wil jij dat dan pijpenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zo, stelletje smeerpijpen, ga nog even genieten van mijn vrijheid vóór mijn lief thuiskomt dus welterusten en voor degenen met zorgen een dikke knuffel, hoop dat ook jullie kunnen slapen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zo, stelletje smeerpijpen, ga nog even genieten van mijn vrijheid vóór mijn lief thuiskomt dus welterusten en voor degenen met zorgen een dikke knuffel, hoop dat ook jullie kunnen slapen
welterusten LKquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb je een reader dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Slaap lekker, LK
Ik ben druk bezig met eBooks verzamelen
heeft ze toch besteld, meen ikquote:
zijn er ook genoeg nederlandse te vinden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Slaap lekker, LK
Ik ben druk bezig met eBooks verzamelen
Had het een beetje druk met werk zo na de vakantiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft ze toch besteld, meen ik
[..]
zijn er ook genoeg nederlandse te vinden?
Die is onderwegquote:
Ik heb er al een heel stel gekregenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Ynske het volgende:
zijn er ook genoeg nederlandse te vinden?
was maar 4 uurtjes, vlogen voorbij, alleen die Chineesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had het een beetje druk met werk zo na de vakantiedus heb niet alles gevolgd.
Hoe ging het vandaa@work?
en wat voor formaat zijn ze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb er al een heel stel gekregen
Zegt me nietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is onderwegHeb een Kindle besteld
Chinees? Zolggezegeging?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
was maar 4 uurtjes, vlogen voorbij, alleen die Chineeskon ik wel wat doen om 10 min voor tijd
ze kletste engels met een chineese tongval, en echt ik kon er niets van makenquote:
Epub en ik heb Calibre voor als ze een ander formaat hebbenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Epub en ik heb Calibre voor als ze een ander formaat hebben
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze kletste engels met een chineese tongval, en echt ik kon er niets van maken
na verschillende keren aangegeven te hebben dat ze terug moest bellen met iemand die nederlands spreekt, komt dochterlief ineens aan de telefoon, zucht
Er zit een toetsenbordje op?quote:
Heb jij er ook 1quote:
Dat groeit heul nogniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef indaha het volgende:
Bah ik ben moe ga even bank hangen en dan naar beden dan morgenvroeg eens wat onkruid uit mijn voortuin halen want dat is hard nodig
![]()
Ja. Voor het surfen denk ikquote:
kan ook op foon boeken lezen, best handig tijdens pauze van werkquote:
Tussen de kiezelstenen groeit het hier, met worteldoek eronderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat groeit heul nognie![]()
Of wel? Truste!
Kun je erop internetten?quote:
Ja, maar hij is vooral ingericht om boeken te kunnen kopen, niet echt om te surfen (schijnt nogal traag te gaan). Maar hij heeft Wifiquote:
Oh helaas, ik vind een ipad te groot dan moet ik hem nog wegleggen dus dit leek me wel n handig formaat. Ben wel benieuwd wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar hij is vooral ingericht om boeken te kunnen kopen, niet echt om te surfen (schijnt nogal traag te gaan). Maar hij heeft Wifi
Ik ben ook benieuwd. De prijs valt me alleszins mee en hoewel ik een 'echte boeken' mens ben, is dit ook wel een leuke optie.quote:
Truste en beterschap voor je vader!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
Welterusten lieve mensenIk ga naar bedje toe
Amsterdam, met mn moederquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Amsterdam, met mn moederEerst naar de reclame-tentoonstelling in de beurs van berlage
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Zulke vrienden ben je beter kwijt dan rijk, en ik zou schrijven dat alle foto's gewist/mislukt zijn omdat hun botte harsens niet wilden plakken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee joh, gewoon aangeven dat je ze hebt, en dat ze tegen betaling af kunnen nemen
Oeh jaloers!quote:
Je kan nog ff PS-enquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]!!! Die ga ik onthouden als ze terug pm't. Wat ze vast gaat doen
![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Wat jij met Cat nou in Haarlem of Amsterdam geweest al?
quote:
Bij mij alleen al als ik er aan denkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
Oh damn, als ik op de site kijk loopt het water me in de mond
9 april?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij alleen al als ik er aan denk
Ja, ik wil wel meeten hoor, vind ik leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh jaloers!
Oh Tomboje hebt mijn vraag nog niet beantw
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel meeten hoor, vind ik leukMaar dan wordt het eind maart, ivm tentamens, kun je glock zo lang dicht houden?
Vreetzakken zijn het!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
De visite is weg; ze hebben alle taart opgegeten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Dat overleef ik wel joh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik wel.
Maar ik stuur het met liefde op hoor! Dan heb je hem ieg al nu heb je niks![]()
mooi is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Heb nog niet gekeken er was 50 euro afgeschreven maar ik had meer besteld dan jou dus tel het even uit en scan het voor je in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat overleef ik wel joh!
Hoeveel krijg je van me?
Primaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken er was 50 euro afgeschreven maar ik had meer besteld dan jou dus tel het even uit en scan het voor je in.
Oma heeft mijn administratie opgeborgen en durf de kast niet eens te openen![]()
Pm je wel als ik het weetheeft geen haast.
niet langer dan 7 dagen gebruiken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
Ga naar bed, pfff eerst neusspray zoeken
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaag/zo is mn stiefvader jarig, dus die gaan we verrassen met sterretjes in de tuin
Ik ga nu heen en daarna slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Leuk!
Ik ga zo op bed...ben compleet gaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:48 schreef Rewimo het volgende:
Zo: [ afbeelding ]Hoera!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Ja, ik meen het echt.) te wensen.
Mannen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Je hebt dat hele verhaal met die nepvrienden toch meegekregen? Vrienden waarvan ik dacht dat het echt goeie vrienden waren, die in ene compleet begonnen te flippen om een www van Mike over serious request? Zo rond kerst was dat.quote:
Gewenst of ongewenst?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de glazen deuren van mn kast eraf
Gewenst, hij gaat naar de sloopquote:
Ik was/ben er klaar mee.. maar mijn wederhelft helaas nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
Q, hou je dan gewoon aan wat je gisteren zei, negeren en nooit meer reageren
Je was er toch klaar mee?
Blokkeer ze overal, laat ze er lekker in zakken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:48 schreef Rewimo het volgende:
Zo: [ afbeelding ]Leuk forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, dat vinden wij ookquote:
Ja joh, hij zit ook vaak genoeg in TALquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Pagan het volgende:
Kijk eens wie ik vond: Doofpotaffaire rond crash A58 Breda
klikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef tombolafan het volgende:
Qwea!
Om je gedachten te verzetten; is dit een goede deal?
[TK] Zeer complete Office PC inc. LCD, toetsenbord en muis
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ff wat vragen gesteld tombo. Maar waarom een 2de handse? Nieuw is ook niet zo duur hoor
Maar ik niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja joh, hij zit ook vaak genoeg in TAL
ms. Kom ik binnenkort wel eens even buurten, of hebben jullie een ballotagecommissie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat vinden wij ookWe hebben het zelf opgestart
*stiekem even tijdens werk meegluurt*
Ze viel als een blok voor zijn UI.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ff wat vragen gesteld tombo. Maar waarom een 2de handse? Nieuw is ook niet zo duur hoor
Ja, maar dat ben ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Pagan het volgende:
ms. Kom ik binnenkort wel eens even buurten, of hebben jullie een ballotagecommissie?
Zorg ik dit weekeinde voor de zekerheid nog voor wat steekpenningen in de vorm van AH voetbalplaatjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ikDus dat zit wel snor
Goedkoop laptopje een optie? Anders gewoon de aanbiedingen in de gaten houden; onder de ¤ 400 moet je klaar kunnen zijn (scoor je een TFT-schermpje op MP).quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee eigenlijkt is voor mn ouders, mn moeder zou er één van haar werk overnemen ofzo maar dat duurt en duurt maar, dus zei ze dat ze anders maar een tweedehands online ging zoeken
Hoeveel kost een gemiddelde nieuwe die je goed voor gewoon mailen en surfen enzo kan gebruiken? (downloaden kunnen ze niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |