Doet imageshack weer gek? Fotoemmer lag ook al op zijn gat.quote:
En nog past onze versterker er maar net in, de schuifdeurtjes ervoor moesten er uit, anders ging het echt niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachtkast pagan, en wat een bergruimte
Wrom weet ik niet, maar ik had bij jou een veel minder strakke inrichting verwacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
ons tvgeval
[ link | afbeelding ]
226 cm, links schuifdeur met de apparatuur, rechts deur en in het midden lades
en het dressoir
[ link | afbeelding ]
zelfde maar dan hoger
had deze laatste toch iets breder moeten nemen maar die was dan gelijk 260
oew, dat vind ik wel een geile kast. Gans Geilquote:
Wij hebben ook zo'n kleed, maar dan in gemeleerd paars, donkerrood en rozeroodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jaha, gááf kleed hè Vamp![]()
kén je het soms
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jaha, gááf kleed hè Vamp![]()
kén je het soms
Lieve Nok, van harte voor jou en Nokmanda met de nieuwe kleinzoon!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, dat vind ik wel een geile kast. Gans Geil
Vergeleken met huize P&S is dat best wel strak hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat strakke valt imo nog wel mee
[ link | afbeelding ]
vooral altijd veel blommers.
Maar die kast van pagan, daar houd ik ook heel erg van maar hub wilde het strak en ik vind dat dan ook weer mooi.
We hadden heel veel hout en wilden iets anders dus...
Dank je welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Lieve Nok, van harte voor jou en Nokmanda met de nieuwe kleinzoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat alles goed en snel is gegaan!
Mooie naam!
Vergeleken met huize Nok ook. Maar ik denk ook wel dat onze smaak nogal overeen komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vergeleken met huize P&S is dat best wel strak hoor.
Ja, inderdaad, het moet gewoon bij de persoon passen en als dat zo is, is het ook mooi.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
We waren na een hoop ellende toe aan een nieuwe start dus wilden álles eruit en alles fris er weer in, wellicht 13 in een dozijn maar wij zijn er blij mee (vooral met de keuken)
Ik vind echt álle interieurs mooi, serieus, zolang het maar bij de bewoners pást.
En dit past na een verse start weer goed bij ons.
Ik ben nogal van de vintage, zelf oude meubels opknappen. Nieuw met oud combineren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vergeleken met huize P&S is dat best wel strak hoor.
Mouna nu lekker bij jullie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je wel
We zijn echt heeeel erg blij met hem
Ja, je hebt je huis om in te leven! Je hebt ook prahtige boeketten staan LK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het gekke is dat iedereen die hier binnen komt het ook nog gezellig vind , ben ook nogal van de schemerlampen met zeer gedimt licht (valt mijn hoofd niet zo op)
Maar ja, had voor de foto's ook even opgeruimd, er slingert hier altijd vanalles rond en Lot en haar pluche vriendjes maken er een zooi van
Nee, die is lekker met pappa, mamma en haar nieuwe broertje thuis. Wij hebben vandaag de hele dag op haar gepast vanaf vanochtend vroeg toen dochter naar het ZH moest. Toen sliep ze nog lekker.quote:
We zullen het zien morgen A_H! Met burostoel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Alles is hier gewoon anders een politiebord aan de muur een schedel van schoonma in het aquarium heineken vlag in de keuken zelfs me eigen gesloopte remschijf heeft een plekje gekregen
De schedel van je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Alles is hier gewoon anders een politiebord aan de muur een schedel van schoonma in het aquarium heineken vlag in de keuken zelfs me eigen gesloopte remschijf heeft een plekje gekregen
Of juist wel lekker de schoenen uit, want dan zit het zoveel lekkerder als je je benen op de bank legt of lekker gaat hangen op een vloerkleed of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gezelligheid zit niet in een huis, dat zit in de mensen, waar lieve mensen zijn is het vanzelf gezellig, al zitten ze in een JdB kast
Gezelligheid zit hem in welkom zijn, lekker koken voor anderen, niet de schoenen uit hoeven doen (mits kwetsbare vloer) en benen op de bank mogen slingeren, lekker borreltje, bakkie koffie mét alles erbij, nou, zo ongeveer is het hier echt wel.
Bij mij mag alles, strakke inrichting of niet (al ben ik wel een poetsmiep hoor, té erg) maar als er bezoek is vind ik alles best, als ze zich maar lekker voelen.
Het enige waar ik echt van baal, is dat sommige kleedjes hier echt niet kunnen. Mijn paarse schapevachtje bijvoorbeeld. Purrr pist erop en ze kan het niet laten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je hebt je huis om in te leven! Je hebt ook prahtige boeketten staan LK!
De meeste mensen vinden dat mijn huis precies bij mij past. (en bij Pagan natuurlijk)
Ik ben ook nogal van de hergebruik en opknappen en zachte stoffen, als fluweel, zijde enz. enz.
Net wat Nok zegt.
Hoi schoonmammaquote:
Onze tatto/piercing shop boys hebben een Gothic doodskist met glazen deksel als vitrine voor piercingsieraden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat bedoel ik, moeten ze lekker allemaal zelf weten (soms hangen ze zo lekker op de bank dat hun koffie koud wordt en ze liggen te snurken (echt een keer meegemaakt)
En was die schedel van Asfalt betreft:Sterker nog, Asfalt wil graag een doodskist als salontafel, iefst met een skelet erin!
En dat verzin ik niet, hij zei het zelf een keer
Kaarsen of zeep van maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als ik dood ga mag je mijn skelet hebben, met mij mogen ze alles doen, wil zó de oven in zonder poespas dus kom me maar halen tegen die tijd, je moet dan wel even het vet er zelf afschrapen
Zoutzuur doet wonderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als ik dood ga mag je mijn skelet hebben Asfalt, met mij mogen ze alles doen, wil zó de oven in zonder poespas dus kom me maar halen tegen die tijd, je moet dan wel even het vet er zelf afschrapen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, die is lekker met pappa, mamma en haar nieuwe broertje thuis. Wij hebben vandaag de hele dag op haar gepast vanaf vanochtend vroeg toen dochter naar het ZH moest. Toen sliep ze nog lekker.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef nokwanda het volgende:
Vreemd is dat hé. Tashi vind hier niets zo geil als liggen rollen draaien op mijn schapenvacht.
Midas ligt het liefst op 3 fluwelen/zijden kussen tegelijk.
[..]
Het enige waar ik echt van baal, is dat sommige kleedjes hier echt niet kunnen. Mijn paarse schapevachtje bijvoorbeeld. Purrr pist erop en ze kan het niet laten.
Fok doet wat vaagquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Joh,Vamp, en jij hield helemaal niet van zwart wit, hahaha
Das waar.quote:
Ik had van die rode hartjeslampjes en ergens ook nog van die grastegeltjes met een plukkie bloempjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef asfalthooligan het volgende:
Beters ja had vroeger me wc ingericht als een bordeel![]()
![]()
Oeh ruilen, ik ga wel twee keerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Avond!
Ik moet douchen maar heb weer geen zin
LK do tell waar haal je die enorme potten voor je huiskamer vandaan??quote:
Ja, die is super, maar al bijna te kleinquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is super, maar al bijna te klein
WAAAR komt dat tv kassie vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
ons tvgeval
[ link | afbeelding ]
226 cm, links schuifdeur met de apparatuur, rechts deur en in het midden lades
en het dressoir
[ link | afbeelding ]
zelfde maar dan hoger
had deze laatste toch iets breder moeten nemen maar die was dan gelijk 260
Oei, jij hebt zo'n heerlijke speksteen kachel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is super, maar al bijna te klein
Is hier net zo, de boeken groeien altijd meer dan de kasten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb inmiddels een e-reader besteld maar ja, boeken wegdoen kan ik toch niet over mijn hart verkrijgen
Daar vroeg ik het niet voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
MI, bij de Intratuin, hij staat nu pot te wezen in de garage dus je mag 'm echt zó komen halen (wél incluisief een emmer onderin om ervoor te zorgen dat ik minstens 20 kilo kleikorrels minder nodig had0 plus de rech aan kleikorrels.
quote:
Mag ik weten wat je er voor kwijt was?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
tv kast is de Innova van Bree's new world
http://www.breesnewworld.nl/cms/
Lottekoekblik?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hij is van dichtbij net zo mooi en als je in de buurt bent kom je maar kijken en als je 'm wilt hebben koop je maar een bosje blommers voor me (wel wit hoor, dat dan weer wel)
En in je auto past-ie vast, we hebben hem met hub's auto gehaald, dan weet je het wel
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef Strega het volgende:
Oei, jij hebt zo'n heerlijke speksteen kachel!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |