Hij crash-te totaal, kon niet meer aan, gaf geen sjoege meer, had 'm opgestuurd en kreeg 'm twee maanden later terug met de boodschap: "wij hebben het probleem niet kunnen vinden" en een folder voor de nieuwe 4GS, mét ¤2,50 korting, heeft ie er een week gelegen, besluit ik er is mee te gaan kloten, druk ik op ontgrendelen, stond 'ie gewoon aan en deed ie het pico bello, alleen waren alle Apps, nummers en sms-jes wel wegquote:
Eh.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Regel vrij!Ruil met een collega
![]()
Ik meld je desnoods ziek
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]You're scaring me
![]()
Dus regel maar vrij en drugs![]()
Zie hierboven..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
De deal is gemaakt nav de beschuikbaarheid van het hotel...
Kun je werk niet ruilen? Dat ga ik namelijk ook proberen...
Zo, 2,50 korting, daar schiet je veel mee opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij crash-te totaal, kon niet meer aan, gaf geen sjoege meer, had 'm opgestuurd en kreeg 'm twee maanden later terug met de boodschap: "wij hebben het probleem niet kunnen vinden" en een folder voor de nieuwe 4GS, mét ¤2,50 korting, heeft ie er een week gelegen, besluit ik er is mee te gaan kloten, druk ik op ontgrendelen, stond 'ie gewoon aan en deed ie het pico bello, alleen waren alle Apps, nummers en sms-jes wel weg
Ja zeker, zou me zomaar een halve week zakgeld besparen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zo, 2,50 korting, daar schiet je veel mee op
He mij ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja zeker, zou me zomaar een halve week zakgeld besparen!
Welcome to my worldquote:
Dat zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Als het Noordwijk is kan ik 's avonds wel even komen buurten
Wie het kleine niet eertquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zo, 2,50 korting, daar schiet je veel mee op
Tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Als het Noordwijk is kan ik 's avonds wel even komen buurten
Aangezien jij 17 bent, hoef je toch niet zelf te rijden...quote:
Broederquote:
Heb je een auto?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welcome to my world
[..]
Dat zou wel tof zijn
Hij denkt aan z'n lieve moedertje/vadertje, die het weer voor 'm moet doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien jij 17 bent, hoef je toch niet zelf te rijden...
Haha, hoe moet ik erheen gaan? Mijn ouders brengen mij echt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien jij 17 bent, hoef je toch niet zelf te rijden...
regel sponsors, zorg voor een beetje publiciteit van BN-ers en nationale TV, en loop de afstand, poedel naakt uiteraard, en stort het ingehaalde geld op een goed doel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor mij is het lopend 1 dag en 4 uur,
Hij is een zij, en die ouders lachen mij vierkant uit als ik het ze vraagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij denkt aan z'n lieve moedertje/vadertje, die het weer voor 'm moet doen.
Helaas nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je een auto?
Voor mij is het lopend 1 dag en 4 uur,
Openbaar vervoer 3 uur
met auto die ik niet bezit (en ik geen rijbewijs voor heb) 1 uur en 40 min
Haha, leuk ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
regel sponsors, zorg voor een beetje publiciteit van BN-ers en nationale TV, en loop de afstand op blote voeten, poedel naakt uiteraard, en stort het geld op een goed doel.
woeps!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij is een zij, en die ouders lachen mij vierkant uit als ik het ze vraag
Ik zie mij al aankomen:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woeps!
da's waar ook, moet niet zoveel tegelijk doen, dan vergeet ik de details
Dat is jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb ff zitten kijken naar het rooster (alhoewel er inmiddels al weer wat aan is veranderd, dus ik kijk morgen op mn werk nog wel ff), maar het wordt volgens mij echt niks. Ik heb 4 nachten. Als ik al geluk heb vind ik iemand die ze over wil nemen, ik gok dat dat 1% is ofzo
Magoed. Ik zal een gokje wagen, ga er maar vanuit dat ik weer niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |