docking =quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, hij zat in het docking system
Is nog een beetje in ontwikkelingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de dames meet??
en waarom weet ik nergens van
Deux fois la moitié.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Il y aura combien d'internautes dans dix ans?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
docking =
sorry, leekje hier, ik weet het.
Ja 12 en 13 maartquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh! Wat leukkk!!![]()
Lief
Eh, maar, 12 en 13 maart zei je? Maar dan kan ik niet he... Of wast een ander weekend en heb ik verkeerd gelezen?
Dat is jammerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Koen66 het volgende:
Ben bang dat ik ook deze meet aan me voorbij moet laten gaan
Pftquote:
quote:
Dat vroeg ik ook en toen kreeg ik me toch op mn klotenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pft![]()
en 't kan geen ander weekend..? Een van de weekenden dat ik wel kan?
![]()
Nee, het is een speciale deal, en het is dan een beetje stom om om andere data te vragenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pft![]()
en 't kan geen ander weekend..? Een van de weekenden dat ik wel kan?
![]()
Yep, ik ga de 5e carnaval vieren, dus dan heb ik al "vrij", en de 12e moet de vrouw ook nog eens werkenquote:
Haha, iTunes is echt verrot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
da's vet!
Kom ik aan met m'n iPhone 3GS waar geen muziek op kan vanwege een megastomme iTunes
Maar ik ben zuster hè, dus als iemand boos tegen mij doet spuit ik ze gewoon plat met een dot haldol ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook en toen kreeg ik me toch op mn kloten![]()
...
Ah.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is een speciale deal, en het is dan een beetje stom om om andere data te vragenHet is echt zo goedkoop!
Regel vrij!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb echt fucking veel weekenden vrij nu, volgens mij zowat een maand, en precies het weekend wat ik weer moeten werken kiezen jullie uit![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar ik ben zuster hè, dus als iemand boos tegen mij doet spuit ik ze gewoon plat met een dot haldol ofzo
De deal is gemaakt nav de beschuikbaarheid van het hotelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb echt fucking veel weekenden vrij nu, volgens mij zowat een maand, en precies het weekend wat ik weer moeten werken kiezen jullie uit![]()
Kan je echt niet ruilen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar ik ben zuster hè, dus als iemand boos tegen mij doet spuit ik ze gewoon plat met een dot haldol ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |