Foei!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:
Als ik beschuitjes zou kopen zouden het witte zijn, met dik roomboter & hagelslag, als een soort taartje njom njom!
Niks foeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!.
Ik heb ook beschuitjes (wel volkoren). En superfruit
. En ik zou ermee ophouden, want we hadden alleen maar beschuitjes wegens de darmproblemen van Nachtwacht vorige week.
Mooi lijstje hoor! Hij lijkt kort maar er staat denk ik best genoeg op tot nu toe! Ik krijg trek van je Lquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - kop kippensoep, vloerbrood met salade met tonijn, bruine boterham ham, beker melk, bakje pastasalade
T - appel, beker vivit, bananenyoghurtshake
D - weet nog niet, er komt een vriend eten en die neemt wat mee
Het is heerlijk weer!quote:
Jee voor het goede humeurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer!
En ik heb echt een verschrikkelijk goed humeur. En ik vind het ook verschrikkelijk dat m'n humeur blijkbaar zo afhankelijk is van een man. En dat ik een goed humeur krijg van zo'n rotsituatie. Jemig, I have issues!
En ik heb geen zin meer om te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:
qftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Merel, geniet er nou maar gewoon van.Je voelt je al vaak genoeg slecht om een man, dan mag je er ook best eens plezier van hebben.
Zo eens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Merel, geniet er nou maar gewoon van.Je voelt je al vaak genoeg slecht om een man, dan mag je er ook best eens plezier van hebben.
Die heb ik ook, errrrrg leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben blij
Ik heb de banketbakker binnen en dat koken zonder pakjes boek. En nu heb ik zin om allemaal lekkere dingen te gaan maken
En ik heb een paar sollicitaties de deur uit gedaan, en sommigen wilden al meer infoEn ik heb besloten dat ik alleen nog voor sales managment functies ga en niet voor account managment, dus dat maakt het solliciteren ook weer makkelijker
Niet per se, er is ook ooit een Spaanse stagiair geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:phaidra wat voor functie dan? moet je NL kunnen spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |