quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje kwark met muesli
T: vieze sprits
T: krentenbol
L: 2 boterhammen, 1x kaas, 1x appelstroop
T: stuk of 10 bospeentjes
D: iets makkelijks
De ricottalasagne doen we morgen, meer tijd om te koken, aangezien het een bewerkelijk recept is en we vanavond al *#&(@* boodschappen moeten doen.
die zijn goddelijk, jammergenoeg niet overal verkrijgbaar..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net een bloedsinaasappel op, super lekker
Lidl heeft ze nu!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
die zijn goddelijk, jammergenoeg niet overal verkrijgbaar..
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff wat goed van het hardlopen!
V1, hoe zie jij tegen jou verandering aan? Meet jij je ook?
Wie meten zich hier nog meer?
Dat je een kont krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Ik meet niet eigenlijk (alleen die ene keer voor de gein). Misschien toch maar eens doen en dan vergelijken!
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Balanceert de boel een beetje uit he!
Altijd beter dan andersom hč!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar, een kont hebben maakt een buik hebben minder erg, want dan ben je tenminste in verhoudingAl is mijn bips geloof ik wel groter dan mn buik, en meer saggy, maar soit
![]()
Ik heb nog steeds die taart niet gemaakt! Wel vast het deeg en de amandelspijs, maar dat zit nu in de vriezert. Ik ben wel echt blij met dat boek, er staan behoorlijk veel recepten in die ik wil uitproberen! Volgens mij zo'n boek waar je je hele leven plezier van hebt!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben blij
Ik heb de banketbakker binnen en dat koken zonder pakjes boek. En nu heb ik zin om allemaal lekkere dingen te gaan maken
Ben benieuwd of de zelfgemaakte amandelspijs lekkerder is dan prefabquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die taart niet gemaakt! Wel vast het deeg en de amandelspijs, maar dat zit nu in de vriezert. Ik ben wel echt blij met dat boek, er staan behoorlijk veel recepten in die ik wil uitproberen! Volgens mij zo'n boek waar je je hele leven plezier van hebt!
Die van mij was voorheen non-existentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar, een kont hebben maakt een buik hebben minder erg, want dan ben je tenminste in verhoudingAl is mijn bips geloof ik wel groter dan mn buik, en meer saggy, maar soit
![]()
Ik heb alleen de bak uitgelikt en dat was erg lekker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de zelfgemaakte amandelspijs lekkerder is dan prefab
Ik vind 'm ook heel duidelijk en overzichtelijk geschreven. En ik ben erg blij dat ik nu echt Hollandse gebakjes kan maken
Mijn pa is volgende maand jarig en dan wil ik zelf tompoucen gaan maken![]()
/hetbegintmetambitie
Foei!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:
Als ik beschuitjes zou kopen zouden het witte zijn, met dik roomboter & hagelslag, als een soort taartje njom njom!
Niks foeiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!.
Ik heb ook beschuitjes (wel volkoren). En superfruit
. En ik zou ermee ophouden, want we hadden alleen maar beschuitjes wegens de darmproblemen van Nachtwacht vorige week.
Mooi lijstje hoor! Hij lijkt kort maar er staat denk ik best genoeg op tot nu toe! Ik krijg trek van je Lquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - kop kippensoep, vloerbrood met salade met tonijn, bruine boterham ham, beker melk, bakje pastasalade
T - appel, beker vivit, bananenyoghurtshake
D - weet nog niet, er komt een vriend eten en die neemt wat mee
Het is heerlijk weer!quote:
Jee voor het goede humeurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer!
En ik heb echt een verschrikkelijk goed humeur. En ik vind het ook verschrikkelijk dat m'n humeur blijkbaar zo afhankelijk is van een man. En dat ik een goed humeur krijg van zo'n rotsituatie. Jemig, I have issues!
En ik heb geen zin meer om te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
Š loveli
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:
qftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Merel, geniet er nou maar gewoon van.Je voelt je al vaak genoeg slecht om een man, dan mag je er ook best eens plezier van hebben.
Zo eens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Merel, geniet er nou maar gewoon van.Je voelt je al vaak genoeg slecht om een man, dan mag je er ook best eens plezier van hebben.
Die heb ik ook, errrrrg leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben blij
Ik heb de banketbakker binnen en dat koken zonder pakjes boek. En nu heb ik zin om allemaal lekkere dingen te gaan maken
En ik heb een paar sollicitaties de deur uit gedaan, en sommigen wilden al meer infoEn ik heb besloten dat ik alleen nog voor sales managment functies ga en niet voor account managment, dus dat maakt het solliciteren ook weer makkelijker
Niet per se, er is ook ooit een Spaanse stagiair geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:phaidra wat voor functie dan? moet je NL kunnen spreken?
Wil je mij ook meenemen in de PM?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet per se, er is ook ooit een Spaanse stagiair geweest. Ik stuur straks wel een PM!
mmm klinkt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
net verse tagliatelle gedraaid![]()
En er staat een champignon-spinaziesaus op. Lekker
quote:
is maar goed dat we geen banketbakker van beroep zijn, want dan kon je ons rollenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb alleen de bak uitgelikt en dat was erg lekker.Het deeg ook trouwens.
Ik vond het wel leuk om alles zelf te doen en amandelspijs maken is heul eenvoudig weet ik nu.
ziet er lekker uit, maar ik mis vis of vleesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:51 schreef Blurred86 het volgende:
mmm ik heb ook wel zin in dalmorgen denk ik, vanavond gnocchi!
Ik zit een beetje te foodgawkeren naar een leuk dal-recept: http://ohsheglows.com/2011/01/06/energizing-spicy-broccoli-dal/ zou dit lekker zijn? wel gezond in ieder geval! ik denk dat ik het maar eens moet proberen![]()
Je bedoelt dat over de beschuiten met chocopasta? Ja dat was eigenlijk best wel domquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is maar goed dat we geen banketbakker van beroep zijn, want dan kon je ons rollen
@vizor: wth is een beschuitpannekoek
@ Maria: koekjes verhaal
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat over de beschuiten met chocopasta? Ja dat was eigenlijk best wel dom![]()
Ooit -->
Papa&MamaMaria: "Wil je een beschuit?"
Zus&ik: "Nehhh"
PapaMaria toen een keer: "Ik ga een chocoladekoek maken, hmm zo lekker! Kijk, je maakt ze heel makkelijk!" *smeert chocoladepasta op beschuit*
Zusenik:![]()
![]()
![]()
Toen -->
Papa&MamaMaria: "Wil iemand een chocoladekoek?"
Zus&ik: "JAAAA!"![]()
owned by Vati en Muttiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat over de beschuiten met chocopasta? Ja dat was eigenlijk best wel dom![]()
Ooit -->
Papa&MamaMaria: "Wil je een beschuit?"
Zus&ik: "Nehhh"
PapaMaria toen een keer: "Ik ga een chocoladekoek maken, hmm zo lekker! Kijk, je maakt ze heel makkelijk!" *smeert chocoladepasta op beschuit*
Zusenik:![]()
![]()
![]()
Toen -->
Papa&MamaMaria: "Wil iemand een chocoladekoek?"
Zus&ik: "JAAAA!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |