PM's leest hij nooit.quote:
Correctie, die van JOU nooitquote:
Zou hij daar geen macro key voor hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef willemwaus het volgende:
Verslijt alleen deze karakters " : " en " P "
same-same.quote:
We hadden het vannacht nog over hem.quote:
Dat hij een mongool is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We hadden het vannacht nog over hem.
Ja, dat hij een mongool is. Daar hadden we het over.quote:
Ok dan weten we waar we het over hebben hè haha okquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, dat hij een mongool is. Daar hadden we het over.
Bedoel je dubbellaptop ?quote:
xd togh. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok dan weten we waar we het over hebben hè haha ok
Nee ik bedoelde in de TT eovled ad ein oP eokstaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoel je dubbellaptop ?
Van de Sint een toetsenbord gehad. De helft van de letters zijn al niet meer te lezen.
ik herinner me dat vaag nog!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef tong80 het volgende:
Bluezz en Golfer waren hier 2 jaar geleden op bezoek. Hebben stiekem een foto genomen van mijn toetsenbord en er een topic met plaatje over geopend. Kan het niet meer terugvinden.
+ een aantal uitroeptekens en één-en, zo mogelijk nog één of meerdere krachttermen in de letterbrij verwerken, zoals daar zijn: quatroformaggi, quatrostagioni, of har-har-har.quote:
godver die wayback machine heeft het ook nie tmeer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef tong80 het volgende:
De gevolgen van 234930 posts.
Foto doet het niet meer
jammahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef tong80 het volgende:
De gevolgen van 234930 posts.
Foto doet het niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |