Waarop Vlindur zei:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Waar doen we het precies dan? Hier thuis is wmb prima, als jullie dat willen natuurlijk, maar dan ligt het er wel aan hoeveel mensen er komen. Dan kunnen we 's middags lekker naar het water en 's avonds nog een hapje en een borrel in de tuin doen.
We kunnen ook kijken of we ergens een zaaltje oid op een camping aan het water kunnen regelen. Ergens aan het Veerse Meer of zo.
Waarop ik weer zeg:quote:
Als je schouwen-duiveland was dat is het ouweRkerk geweest....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef octopussy het volgende:
Oh dit lijkt me heel erg leuk. We gingen altijd al met pinksteren kamperen in Ouderkerk, misschien dit jaar met kind maar doen.
Oh, maar ik kan heel goed doen alsof, hoor. Ik ben intercedent...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef Vlindur het volgende:
Het is van mijn huis naar Sserpente's huis 3 uur en 3 minuten rijden![]()
Ik hou het even in mijn achterhoofd, vind het wel leuk om te komen![]()
maar of ik slapen dan weer durf, straks klikt het niet![]()
Nou ja, ik denk er over na
Ja, ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan heel goed doen alsof, hoor. Ik ben intercedent...
Echt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh ja, dat klikt idd niet. Sorbo en ik hadden ook meteen bonje!
Sorbo is zelfs nog een nepFriesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh ja, dat klikt idd niet. Sorbo en ik hadden ook meteen bonje!
Maar liever niet op de zaterdagen, tenzij jullie naar Haamstede (ja Burgh-Haamstede) komen, want dan kan ik het combineren met de zaak........half dagje vrij plannen.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef miss_sly het volgende:
OK, juli liever niet, daarin zijn alle weekenden al volgepland met verjaardagsfeestjes van kindjes (Senna, twee nichtjes en een neefje, kan precies in 4 weekenden)!
Mei klinkt goed. Niet het weekend van 14-15 mei, dan zitten we als het goed is in Egypte
Even zo, ivm mogelijk slapen, weekendjes ervan maken, etc:
21-22 mei: miss_sly
28-29 mei: miss_sly, chacama
4-5 juni: miss_sly, chacama
11-12 juni: miss_sly, chacama![]()
In verband met slapen zou het juist op zaterdag zijn, denk ik. Ik kan teminste op zondag niet blijven slapen, want dan moet ik de auto terugbrengen naar Amsterdam want schaap moet die op maandag weer hebben, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef chacama het volgende:
[..]
Maar liever niet op de zaterdagen, tenzij jullie naar Haamstede (ja Burgh-Haamstede) komen, want dan kan ik het combineren met de zaak........half dagje vrij plannen.....
Nee joh, Sorbo en ik konden het juist harststikke goed vinden. Tjonge, ik kom ook wel eens van m'n eiland, hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sorbo is zelfs nog een nepFries![]()
Ik krijg steeds meer zin![]()
Oh nee! Ja zie! Ik verpest het nu al!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, Sorbo en ik konden het juist harststikke goed vinden. Tjonge, ik kom ook wel eens van m'n eiland, hoor.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan heel goed doen alsof, hoor. Ik ben intercedent...
Heel erg, waarom kom ik anders donderdag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, Ssserpente is een kutwijf hoor. Maar dat ben ik ook en mij mag je ook, tenminste, als je echt zo'n open boek bent als je zegt![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef chacama het volgende:
[..]
Als je schouwen-duiveland was dat is het ouweRkerk geweest....
Dude, ga je schamenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef innepin het volgende:
Ik lurk ook mee.
Volgens mij ben ik nog nooit in Zeeland geweest
Ga je toevallig naar Strandpark de Zeeuwse Kust.....daar is het ooh zo mooi en leuk! en....quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef Meimeltje het volgende:
Waar ergens in Zeeland zou de meet dan zijn? Zeeland is volgens mij nog best groot (naja de reisafstand kan iig wel veel uitmaken).
Wij zijn in april een weekendje in Zeeland, Renesse...maar dan zal de meet niet zijn zo te zien. Als het erg mooi weer is wil ik er best een weekend opa en oma van maken, die ook in Zeeland wonen
lieve Flugeltje,quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
hmz, zeeland vind ik wel degelijk een optie. Zeeuws Vlaanderen of 'de overkant'?
Niet volgens Martijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef chacama het volgende:
[..]
lieve Flugeltje,
Zeeuws-vlaanderen is 'de overkant'
Vlissingen is wat mij betreft ook een mooie locatie. kan ik meteen even naar de Action. Met Bambini als slechtweer alternatief eventueel.
Da's wel een goed idee! Mss kunnen we overdag de Panta Rhei 'afhuren'? Ligt eraan met hoeveel we zijn en wanneer we gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef chacama het volgende:
[..]
lieve Flugeltje,
Zeeuws-vlaanderen is 'de overkant'
Vlissingen is wat mij betreft ook een mooie locatie. kan ik meteen even naar de Action. Met Bambini als slechtweer alternatief eventueel.
Panta Rheiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee! Mss kunnen we overdag de Panta Rhei 'afhuren'? Ligt eraan met hoeveel we zijn en wanneer we gaan natuurlijk.
(Da's een strandpaviljoen met erg dichtbij een parkeerplaats, dus geen gesjouw door het mulle zand.)
Hey!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Nee hoor, en we hebben ook gewoon stromend water en riolering.
Oh, en Internet!
Zonder gekheid: de snelweg loopt zowat tot middenin Vlissingen.
Check! We gaan het zien tegen die tijd. Ik vind grote reizen gewoon altijd vrij heftig toch en als ik dan naar vrienden ga, dan weet ik dat ik daar lekker kan ontspannen enzo. Nu is dan alles spannend zeg maar en dat is me dan misschien wat sneller te veel geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou komen naar Utrecht, maar ben uiteindelijk niet geweest.. Ik weet niet meer of ik nu degene was met griep of Stef, maar er was griep in da house zeg maar
Da's het pinksterweekend. Dan zul je toch snel moeten zijn met het boeken van een plekje....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef Chan het volgende:
Ik stem voor 11-12 juniMaar ik ben wel nieuwsgierig naar waar ongeveer, dan kan ik een hotelletje zoeken
Idem!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:51 schreef flugeltje het volgende:
11/12 juni ben ik op vakantie
Ik sla dus over helaasch... Veel plezier dames
Wij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:51 schreef flugeltje het volgende:
11/12 juni ben ik op vakantie
Ik sla dus over helaasch... Veel plezier dames
ik roep ook port zelande, verder idd eens kijken naar kleine pensionnetjes of leuke hotels.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Waar in Zeeland kunnen we dan het beste gaan zoeken om iets te boeken, Zeelandse dames?
Ik wordt steeds enthousiaster van jullie, maar weet niet zo goed of jullie elkaar allemaal al kennen en of jullie dan zitten te wachten op 'nieuw bloed'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:30 schreef _Bar_ het volgende:
en richting Domburg? Veere en dan kijken of we op het scouting terrein kunnen? ruimte zat voor de kinderen, alleen oppassen met een veersemeer wat er naast ligt.
Veere is wel een heel leuke plek vind ik persoonlijk.
Burghaamstede al lang niet meer geweest kan ook niet zeggen meer ofdat nou leuk is of niet.
11/12 juni geen probleem hier.
Lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef octopussy het volgende:
Meimeltje, midgetkolfvoor de borstvoedende mama's
Ik ben er niet bij hoor, maar je zal ook wel de rest bedoelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
Meimel, da's hier zowat in de achtertuin!Ik vind het leuk! Maar vinden jullie het niet zonde om helemaal naar Zeeland te komen om dan vervolgens niet aan het water te zitten?
Ik doe het maar even zo, lijkt me het makkelijkst. Ik heb de datum van het laatste weekend in juni nog even aangepast. Je zat er een dagje naastquote:Op zondag 24 april 2011 13:53 schreef Ssserpente het volgende:
Zullen we gewoon een datumlijstje maken? Da's het eerlijkst.
Zaterdag 14 mei: Ssserpente
Zondag 15 mei: Ssserpente
Zaterdag 21 mei: Ssserpente
Zondag 22 mei: Ssserpente
Zaterdag 28 mei:
Zondag 29 mei: Ssserpente
Zaterdag 4 juni: Ssserpente
Zondag 5 juni: Ssserpente
Zaterdag 11 juni: Ssserpente, Danic
Zondag 12 juni: Ssserpente, Danic
Zaterdag 18 juni: Ssserpente, Danic
Zondag 19 juni: Ssserpente, Danic
Zaterdag 25 juni:
Zondag 26 juni: Ssserpente, Danic
Zaterdag 2 juli: Ssserpente
Zondag 3 juli: Ssserpente
Zaterdag 9 juli: Ssserpente, Danic
Zondag 10 juli: Ssserpente, Danic
Welnee, je kunt met Lente meeten dan! Das vast hartstikke leukquote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben blij dat de Hollandsche Hoeve zo dichtbij is, hoef ik tenminste niet zo ver te rijden voor een meet in m'n eentje.
quote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef octopussy het volgende:
Pinksteren is voor mij op zich wel een optie, maar filetechnisch niet zo verantwoord.
Verder kan ik vanaf het pinksterweekend tot nu toe alle data nog
Zaterdag 14 mei: Ssserpente, Chan,Bar
Zondag 15 mei: Ssserpente, Chan,Bar
Zaterdag 21 mei: Ssserpente, miss_sly,Bar
Zondag 22 mei: Ssserpente, miss_sly, Bar
Zaterdag 28 mei: miss_sly
Zondag 29 mei: Ssserpente, miss_sly, Bar
Zaterdag 4 juni: Ssserpente, Chan, miss_sly (ovb)
Zondag 5 juni: Ssserpente, Chan, miss_sly (ovb)
Zaterdag 11 juni: Ssserpente, Danic, miss_sly (ovb), Octo, Bar
Zondag 12 juni: Ssserpente, Danic, miss_sly (ovb), Octo, Bar
Zaterdag 18 juni: Ssserpente, Danic, Chan, miss_sly (ovb), Octo, Bar
Zondag 19 juni: Ssserpente, Danic, Chan, miss_sly (ovb), Octo, Bar
Zaterdag 25 juni: Chan, miss_sly, Octo
Zondag 26 juni: Ssserpente, Danic, Chan, miss_sly, Octo
Zaterdag 2 juli: Ssserpente, Chan, Octo, Bar
Zondag 3 juli: Ssserpente, Chan, Octo, Bar
Zaterdag 9 juli: Ssserpente, Danic, Chan, Octo, Bar
Zondag 10 juli: Ssserpente, Danic, Chan, Octo, Bar
quote:
Routenet geeft altijd te weinig tijd aan, is mijn ervaring.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef miss_sly het volgende:
Volgens routenet ongeveer 1u43m, dus 2 uur zal wel een goede zijn om aan te houden.
Ja, zie ik jou en die mooie babies van je ook eens! <3quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Zou heel leuk zijn als je komt, Groofsken!
Ja plan het dan niet in onze vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
Kom je ook, Meimel?
Edit: ow, niet dus. Jammer!
Wordt helemaal lastig als je ook nog met mijn baby wilt knuffelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Is het niet een beetje eng met die waterdingen enzo (met peuter en druemes en maar twee handen zeg maar)?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Maar het is dan toch helemaal geen Pinksteren?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Komend weekend is al pinksteren.
Hij is dan net wakker en nog niet moe genoeg om alvast wat slaap te pakken. Hij gaat meestal pas rond 1 uur naar bed. Maar we zien wel hoe het gaat. Als hij tegen een uur of 2 helemaal instort kunnen we alsnog naar huis en dan slaapt hij wel, en als hij vrolijk blijft spelen dan is het helemaal mooi.quote:
Dan kunnen we misschien afspreken dat we er tussen 11-12 zijn? Met wat speling natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef danic het volgende:
Oké, ik ga proberen er dan ook rond die tijd te zijn, maar ik denk iets later, gezien dat vriendlief ook geen ochtendmens is.
Ze slapen niet allemaal zo makkelijk als die van jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Slaapje in de buggy? Of doen die van jullie daar niet meer aan
Nou ik denk dat Dyon dat eigenlijk ook niet meer zo makkelijk doet nu ik er over na denkquote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze slapen niet allemaal zo makkelijk als die van jou.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. We proberen vrijwel altijd de situatie te vermijden dat we rond de middagdut niet thuis zijn. In de auto slapen werkt over het algemeen goed, maar soms kan het ook helemaal misgaan.
Als Ivan vroeg wakker is slaapt hij misschien nog wel even in de auto, vooral als we hem een speen geven. Maar ik denk dat hij ook wel lang wakker kan blijven als hij vermaakt wordt door andere dreumesjes.
Een echte man dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Dyon dat eigenlijk ook niet meer zo makkelijk doet nu ik er over na denkOk tijdens winkelen en autoritjes valt hij meestal wel in slaap....maar als hij zoveel leuks kan zien en doen
Alhoewel hij geen hele dag wakker zal blijven.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef wickie het volgende:
Ik wil me onder voorbehoud dus ook aanmelden
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Bereiden jullie je kinderen even voor op een knuffelmeisje?
Lang niet alle kinderen vinden het leuk, dat moet ze ook leren. Gisteren was Lois hier met Iris en Senna vond iris helemaal geweldig. Wilde knuffelen en kusjes geven, maar Iris had helemaal geen zin in zo'n aanhankelijke dreumesquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen idee hoe Ivan daarop reageert. Als ik hem wil knuffelen is dat de ene keer geweldig en het andere moment moet hij er niks van hebben.
is dat dichtbij jullie in de buurt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef chacama het volgende:
Oh, dan ga ik even overleggen met manlief of het hem lukt die zaterdag alleen te draaien. Enige taak die ik dan heb is om te zorgen dat alles voor die zondag geregeld is, dan doet Fleur d'r communie. Dus ik hou een slag om de arm.
In de buurt van Goes of verder naar benedenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:11 schreef Vlindur het volgende:
Wij zijn dit weekend in de buurt![]()
Heel veel plezier! En ik ben benieuwd naar de foto's
oe hier zeg ik geen nee tegenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Ssserpente het volgende:
We eindigen hier toch in de tuin met een berg hamburgers en Prosecco?
die prosecco is niets voor ons, mij wij gaan wel mee hoor als iedereen die kant op komt. Maar ligt er aan hoe de dag loopt hier met de kleine man.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Ssserpente het volgende:
We eindigen hier toch in de tuin met een berg hamburgers en Prosecco?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
In Kapelle (5 km hier vandaan) zijn een paar hotelletjes. Oa de Caisson voor iets van ¤65 per kamer. Maar da's wel erg eenvoudig. De Zwaan zit er ook, uit mn hoofd.
En in Wemeldinge zit ook één en ander. Da's ook een schattig dorpje hier een paar km vandaan. Uit mn hoofd zit daar sowieso Hotel Wemeldinge, da's ook een oud hotelletje dat nooit erg duur kan
zijn.
Oh, Nils kijkt net, Hotel Wemeldinge kost ¤85,- per kamer. Er zijn er nog drie twee vrij volgende week.
ik ben vrijdagmiddag vrij en wil wel wat salades maken. We houden even kontakt zeker weertechnisch ;-) laat ook even weten of ik prosecco mee moet nemen, ga die ochtend ook al drank inslaan voor onze bbq.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |