Waarop Vlindur zei:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Waar doen we het precies dan? Hier thuis is wmb prima, als jullie dat willen natuurlijk, maar dan ligt het er wel aan hoeveel mensen er komen. Dan kunnen we 's middags lekker naar het water en 's avonds nog een hapje en een borrel in de tuin doen.
We kunnen ook kijken of we ergens een zaaltje oid op een camping aan het water kunnen regelen. Ergens aan het Veerse Meer of zo.
Waarop ik weer zeg:quote:
Als je schouwen-duiveland was dat is het ouweRkerk geweest....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef octopussy het volgende:
Oh dit lijkt me heel erg leuk. We gingen altijd al met pinksteren kamperen in Ouderkerk, misschien dit jaar met kind maar doen.
Oh, maar ik kan heel goed doen alsof, hoor. Ik ben intercedent...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef Vlindur het volgende:
Het is van mijn huis naar Sserpente's huis 3 uur en 3 minuten rijden![]()
Ik hou het even in mijn achterhoofd, vind het wel leuk om te komen![]()
maar of ik slapen dan weer durf, straks klikt het niet![]()
Nou ja, ik denk er over na
Ja, ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan heel goed doen alsof, hoor. Ik ben intercedent...
Echt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh ja, dat klikt idd niet. Sorbo en ik hadden ook meteen bonje!
Sorbo is zelfs nog een nepFriesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh ja, dat klikt idd niet. Sorbo en ik hadden ook meteen bonje!
Maar liever niet op de zaterdagen, tenzij jullie naar Haamstede (ja Burgh-Haamstede) komen, want dan kan ik het combineren met de zaak........half dagje vrij plannen.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef miss_sly het volgende:
OK, juli liever niet, daarin zijn alle weekenden al volgepland met verjaardagsfeestjes van kindjes (Senna, twee nichtjes en een neefje, kan precies in 4 weekenden)!
Mei klinkt goed. Niet het weekend van 14-15 mei, dan zitten we als het goed is in Egypte
Even zo, ivm mogelijk slapen, weekendjes ervan maken, etc:
21-22 mei: miss_sly
28-29 mei: miss_sly, chacama
4-5 juni: miss_sly, chacama
11-12 juni: miss_sly, chacama![]()
In verband met slapen zou het juist op zaterdag zijn, denk ik. Ik kan teminste op zondag niet blijven slapen, want dan moet ik de auto terugbrengen naar Amsterdam want schaap moet die op maandag weer hebben, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef chacama het volgende:
[..]
Maar liever niet op de zaterdagen, tenzij jullie naar Haamstede (ja Burgh-Haamstede) komen, want dan kan ik het combineren met de zaak........half dagje vrij plannen.....
Nee joh, Sorbo en ik konden het juist harststikke goed vinden. Tjonge, ik kom ook wel eens van m'n eiland, hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sorbo is zelfs nog een nepFries![]()
Ik krijg steeds meer zin![]()
Oh nee! Ja zie! Ik verpest het nu al!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee joh, Sorbo en ik konden het juist harststikke goed vinden. Tjonge, ik kom ook wel eens van m'n eiland, hoor.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan heel goed doen alsof, hoor. Ik ben intercedent...
Heel erg, waarom kom ik anders donderdag?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, Ssserpente is een kutwijf hoor. Maar dat ben ik ook en mij mag je ook, tenminste, als je echt zo'n open boek bent als je zegt![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef chacama het volgende:
[..]
Als je schouwen-duiveland was dat is het ouweRkerk geweest....
Dude, ga je schamenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef innepin het volgende:
Ik lurk ook mee.
Volgens mij ben ik nog nooit in Zeeland geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |