Ik de hele dag, afgezien van hetgeen op de FP, nog nieuws?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:54 schreef Beach het volgende:
Hey ben een paar uur weggeweest; is er nieuws?
Wat en wat? Het parlementsgebouw is 600 meter van het plein, het beginpunt van die grote rotonde om precies te zijn. Niet heel ver dus, het probleem is waarschijnlijk vooral dat het goed bewaakt wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef yavanna het volgende:
Liggen ongeveer 3,4 km uit elkaar dan als ik de adressen invoer in google maps.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Qua update :
Ze hebben People's Assembly/parlementsgebouw omsingeld.
Meeste mensen op de been sinds #25Jan.
Deze gebouwen, maar ik zal wel wat fout gedaan hebben, vind nu die straat niet meer. Kaarten zijn niet mijn ding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat en wat? Het parlementsgebouw is 600 meter van het plein, het beginpunt van die grote rotonde om precies te zijn. Niet heel ver dus, het probleem is waarschijnlijk vooral dat het goed bewaakt wordt.
het ziet er niet naar uit dat ze dat vandaag gaan doen. Zal dan wel vrijdag worden als het weekend isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maar dat stond ook al op de FP
Wanneer trekken ze nou naar de staatstv of het paleis?
Leuk om te weten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef yavanna het volgende:
Someone kindly sent me this article about Mubarak's regime ties to North Korean regime http://bit.ly/g9jnO8 not just Israel & US #jan25
Eerste gebouw is: Mogammaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
Deze gebouwen, maar ik zal wel wat fout gedaan hebben, vind nu die straat niet meer. Kaarten zijn niet mijn ding.
Al Sheikh Rihan, 'government-building
Kasr El-Einy , Parlement:
wat nou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef yavanna het volgende:
ElFoulio Abdel-Rahman Hussein
Whole square now chanting el shaab yureed eskat el nizam #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |