Ik was namelijk benieuwd hoe de mensen hem op hem reageerde.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die heeft al gesproken volgens berichten.
Yep.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is het parlementsgebouw hetzelfde als het government building op dat plaatje?
Ah, zo te zien toch niet:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is het parlementsgebouw hetzelfde als het government building op dat plaatje?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik was namelijk benieuwd hoe de mensen hem op hem reageerde.
quote:MattMcBradley "I am not the hero. You are the heroes!" - Wael Ghoneim, Tahrir Square #jan25
Ja is wel hetzelfdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, zo te zien toch niet:
http://maps.google.com/ma(...)015863,0.017338&z=16
Op Google Maps is niet te zien wat dat gebouw dan wel is.
Nee dus.quote:
Vergeleken met Sherin is iedereen lelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Tering wat is die Catherine Aston godsgruwelijk lelijk.
Vergelijk dat kaartje uit die krant eens goed met die Google Maps link, of de screenshot die TheDutchPriest postte. 'Government Building' ligt vrijwel aan het plein, iets naar links van die rotonde. People's Assembly ligt een eindje verder en meer naar rechts.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja is wel hetzelfde
Adres van Parlement:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergelijk dat kaartje uit die krant eens goed met die Google Maps link, of de screenshot die TheDutchPriest postte. 'Government Building' ligt vrijwel aan het plein, iets naar links van die rotonde. People's Assembly ligt een eindje verder en meer naar rechts.
Tenzij een van die kaartjes niet klopt zijn het verschillende gebouwen.
quote:AJA: a reporter calls in that Kasr-el-Aini street filled with protesters, protesters at Cabinet of Ministers. #Jan25 #Tahrir #Egypt
quote:AJA: Tawfiq Ghanem reports: Army asked protesters at Parliament main gate to 'move along' to Tahrir. Protesters refused. #Jan25 #Egypt
Eerste en tweede kamer zaten als het goed is in 1 gebouw. Dat kaartje is alles vrij globaal, niet te vergelijken met google maps dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee dus.
Wellicht is het de 'Shura council', zeg maar de Egyptische Eerste Kamer. Die staat niet aangegeven op Wikipedia en vreemd genoeg ligt de website er momenteel uit.
Dat kaartje is prima te vergelijken. Je kunt zelfs de tuinen die bij dat Government Building liggen, de groene vakjes, exact terugvinden op Google Maps. Zie verder wat ik TheDutchPriest en ik eerder postten over de adressen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Eerste en tweede kamer zaten als het goed is in 1 gebouw. Dat kaartje is alles vrij globaal, niet te vergelijken met google maps dus.
Nee hoor, beide hebben gewoon het noorden boven liggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef Badeend1 het volgende:
En het kaartje en google maps zijn anders gedraait
Met streetview op onze plek zie je ook het gebouw uit de foto'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kaartje is prima te vergelijken. Je kunt zelfs de tuinen die bij dat Government Building liggen, de groene vakjes, exact terugvinden op Google Maps. Zie verder wat ik TheDutchPriest en ik eerder postten over de adressen.
Komt vaker voor ja, dat gebouwen op andere plaatsen staan dan ze zich daadwerkelijk bevinden. Scheelt soms een paar 100 meter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergelijk dat kaartje uit die krant eens goed met die Google Maps link, of de screenshot die TheDutchPriest postte. 'Government Building' ligt vrijwel aan het plein, iets naar links van die rotonde. People's Assembly ligt een eindje verder en meer naar rechts.
Tenzij een van die kaartjes niet klopt zijn het verschillende gebouwen.
Klopt, maar in dit geval komt het overeen met de adressen die terug te vinden zijn. Het komt óók vaker voor dat een regering meer dan één gebouw heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt vaker voor ja, dat gebouwen op andere plaatsen staan dan ze zich daadwerkelijk bevinden. Scheelt soms een paar 100 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |