abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:33:38 #51
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93191859
Ja, hullo! Kunnen jullie gedachten lezen ofzo? :D Daar zat ik dus ook al mee.

Lastig hoor, een topic waar we zoveel verschillende dingen in willen proppen en wat we dan ook nog een titel willen meegeven wat niet afschrikt maar wat ook niet uitnodigt tot het alleen maar posten van ellende.

Pfffff...
A grand adventure has begun.
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:35:01 #52
265732 Keshet
pi_93191902
Lois, helemaal niks, behalve dat er ook vanuit andere hoeken behoefte is aan een topic waarin gepost kan worden, bv als je kindje in het ziekenhuis terecht komt, als er achterstanden geconstateerd worden, etc. etc.

Willen we niet gewoon teveel in 1 topic? :@
pi_93191918
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
Wat is er mis met "pre/dysmature kindjes" ?
Nou Leander bv is gewoon optijd geboren, normaal op gewicht maar wel met een lichte hersenbeschadiging. Maar ik zou het wel fijn vinden als ik daar mijn verhaal kwijt kan als we weer een controle of "probleem" met hem hebben.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_93191944
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef Keshet het volgende:
Lois, helemaal niks, behalve dat er ook vanuit andere hoeken behoefte is aan een topic waarin gepost kan worden, bv als je kindje in het ziekenhuis terecht komt, als er achterstanden geconstateerd worden, etc. etc.

Willen we niet gewoon teveel in 1 topic? :@
Ja misschien wel.

Maar ik vind bv: Dan gaat het allemaal even iets anders!, wel een goeie. Daar kan vanalles in!
pi_93191952
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
Wat is er mis met "pre/dysmature kindjes" ?
weinig, behalve dat het ook bedoeld is voor kindjes die bv rs hebben, zodat men tips kan krijgen mbt wat wel en niet mag in het ziekenhuis. om maar ff snel iets te noemen ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93192113
"complicaties bij de kleintjes" misschien?
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:41:39 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93192133
ik zat even te denken over een titel (anders dan gemiddeld oid) maar bedacht me toen dat als je het topic te breed maakt je alsnog niks aan elkaar hebt.

De "problematiek" waar Keshet tegenaan loopt is anders dan die van Menicole. al lijkt het nu hetzelfde. uiteindelijk denk ik dat zulke verhalen elkaar niet helpen. dus wellicht is het beter een pre-dysmaturen topic te maken en een andere ontwikkelingsachterstanden topic.

Maar waar bemoei ik me mee. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2011 @ 11:44:11 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_93192221
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef simmu het volgende:

[..]

weinig, behalve dat het ook bedoeld is voor kindjes die bv rs hebben, zodat men tips kan krijgen mbt wat wel en niet mag in het ziekenhuis. om maar ff snel iets te noemen ;)
We gaan hier wel heel breed in zitten dan, mss willen we idd gewoon teveel in 1 topic.
Sws is het moeilijk om in een topic niet te verzanden in mogelijk goedbedoelde maar toch medische adviezen, dus daar wil wel voor waken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_93192256
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zat even te denken over een titel (anders dan gemiddeld oid) maar bedacht me toen dat als je het topic te breed maakt je alsnog niks aan elkaar hebt.

De "problematiek" waar Keshet tegenaan loopt is anders dan die van Menicole. al lijkt het nu hetzelfde. uiteindelijk denk ik dat zulke verhalen elkaar niet helpen. dus wellicht is het beter een pre-dysmaturen topic te maken en een andere ontwikkelingsachterstanden topic.

Maar waar bemoei ik me mee. :@
Ik denk dat we toch el redelijk overeen komen. De kleine van Keshet loopt ook niet tegelijk op met der leeftijd genoten. Zelfde als was Leander niet doet, Nu zal idd over te vroeg geboren mijn verhaal niet helpen. Maar tis wel fijn dat zij bv begrijpt hoe het is dat je kind maar steeds "achterloopt"!
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:49:39 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93192424
wél met haar gecorrigeerde leeftijd-genoten. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder lomp te zijn. :@ maar de dochter van Keshet heeft een gewone ontwikkel-verwachting als ik het wel heb, waar dat bij Leander nog wat meer onzeker is. Ik ben niet helemaal op de hoogte hoor, dus sorry als ik iets vervelends zeg, maar zo denk ik dat het zit.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93192503
mwach, bij prematuurkindjes (en dysmatuur specifiek) zijn de verwachtingen mbt compicaties op termijn anders dan bij a terme kindjes hoor. vergis je daar niet in. er zijn wel verhoogde kansen op vanallesennogwat
pi_93192649
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
wél met haar gecorrigeerde leeftijd-genoten. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder lomp te zijn. :@ maar de dochter van Keshet heeft een gewone ontwikkel-verwachting als ik het wel heb, waar dat bij Leander nog wat meer onzeker is. Ik ben niet helemaal op de hoogte hoor, dus sorry als ik iets vervelends zeg, maar zo denk ik dat het zit.
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Voor een prematuurkindje loopt ze wel op schema met andere te vroeg geborenen. Maar hoeveel kindjes in de eigen omgeving hebben dat. Andere ouders doen toch vaak: Ach kan die van jou dat nog helemaal niet? Nee die van mij was te vroeg, heeft een hersenbeschadinging of weet ik veel wat. Dat soort dingen zijn gewoon heel vervelend als je dat niet kan delen. En dan maakt het niet uit of je kindje met andere "zelfde gevallen" wel gelijk lopen!
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:59:14 #63
265732 Keshet
pi_93192788
Op dit moment loopt ze inderdaad gelijk met / iets voor op kindjes die in mei geboren zijn. Dit biedt geen garanties op de toekomst, zoals Simmu al zegt, pre/dysmatuurtjes hebben verhoogde risico's op vanallesennogwat in de toekomst.

Zullen we er voorlopig gewoon 1 topic van maken? Als er behoefte komt aan een splitsing ooit dan kan dat altijd nog.
Wat ik juist wil voorkomen met het topic is dat mensen voor hun gevoel nergens hun verhaal kwijt kunnen. :*

Titel: 'Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal even iets anders' ?
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2011 @ 12:00:08 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_93192828
Goed plan Keshet! ^O^
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_93192896
Ja dat vind ik ook goed. Kan vanalles in!!
pi_93193340
jeeej!
*O*
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:17:23 #67
265732 Keshet
pi_93193627
We komen er wel! *O*

Ik ga 'm zo maar eens openen dan denk ik!
pi_93193708
ik loop ook behoorlijk achter O+ dus dan kan ik ook meeposten \O/
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:28:38 #69
265732 Keshet
pi_93194131
Nee, 't is alleen voor de ouders van die kindjes KD. :{w
pi_93194188
ik zal mijn moeder even bellen zo ;)
pi_93273125
Wil een modje wat grote baby's uit het kleine baby'tjestopic overhevelen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:26:51 #72
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_93281030
Alle topics zijn weer nagelopen :)
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:50:26 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93300800
Ik kan het uitdeeltopic niet meer vinden :@.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_93302268
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:45:04 #75
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93310325
Die bedoelde ik! Dank! :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')