abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92497648
Jazeker! :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497659
En zo is het *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2011 @ 12:52:22 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92497678
Lente en doek levert dit op
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92497685
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
pi_92497727
Wel een leuk lentedoek :D

Zoiets had mijn moeder.

Dat lijkt mij nou ook nog wel leuk O+
pi_92497738
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497758
pi_92497807
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkeling :D
pi_92497813
Maargoed, ik ga even in de tuin prutsen en aangezien beeb nog slaapt neem ik gewoon de babyfoon mee,opgelost ;)
pi_92497817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.
ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moeder _O- ik liep ook al voor ik een jaar was
pi_92497840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkeling :D
mja ik ken ook mensen die hun kind, klein laten houden en ze ondanks dat ze prima kunnen lopen tot hun 4e in een wandelwagen rond sjouwen, die laten hun kinderen lui, daar kregen wij thuis de kans niet voor _O-
pi_92497844
pi_92497850
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moeder _O- ik liep ook al voor ik een jaar was
Aha, mijn moeder heeft me niet goed getraind! :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497856
Oudste hier liep ook met 11 maanden, maar die laat ik nu (2,5) nog niet alles zelf lopen hoor :)
Bekaf na 10 minuten en constant afgeleid door alles :D *drenteldrentel*
pi_92497868
Bluezzz _O-
pi_92497885
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef freecell het volgende:
Oudste hier liep ook met 11 maanden, maar die laat ik nu (2,5) nog niet alles zelf lopen hoor :)
Bekaf na 10 minuten en constant afgeleid door alles :D *drenteldrentel*
stevig aan de hand van mama en ik liep wel mee haha ach ben er niks slechter van geworden
pi_92497897
wat gebruik je bij keelpijn? :') strepsils ofzo?
pi_92497918
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Iig iets zodat je vaak moet slikken. Honingdrop! :9
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497962
ik hoef gelukkig maar weinig te praten *O*
pi_92497971
Drop :)
pi_92498007
Ik ga een verre boodschap doen, mooi weer om even te fietsen!
Tot later! :W
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:04:23 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92498028
quote:
Zou ik doen ja, werkt bij mij het beste iig.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92498072
Voorzichtige juich voor de moeder van freecell.

Zal ik dan maar weer eens naar buiten bij stralende zon ? voordat ik naar moeders ga.
pi_92498125
ik hoor iedereen vandaag over de zon, hier was het gisteren ook al prachtig weer :) heerlijk
pi_92498162
aaargh facebook is kut, ik klik ergens op en nu spamt ie t naar al mn vrienden door :@
pi_92498626
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef AnneX het volgende:
Voorzichtige juich voor de moeder van freecell.

Zal ik dan maar weer eens naar buiten bij stralende zon ? voordat ik naar moeders ga.
Pakken, die vitamine D *O* En succes met je moeder, of hoe zeg je dat.
pi_92498700
Pfoe heey FC. Dat moet toch wel een opluchting zijn voor jullie allemaal zeg!!

Zo, ik ben net op de fiets het dorp in geweest en heb de weekboodschappen gehaald. Toch maar even een kratje voor op de voordragen kopen, want het paste allemaal maar nèt in de enorme fietstassen :D Moet morgen toch de fiets voor een onderhoudsbeurt wegbrengen..

En ik ga zo meteen zelf 'breakfast bars' maken (mueslirepen met gedroogde vruchten) om mee te nemen naar mijn werk voor het geval ik weer trillende handen krijg. Beter dan een chocolaatje immers ;) En leuk om dat eens zelf te maken :D
pi_92498922
Hmmmm.....die bloes-concertfoto's moeten ff goed verkopen. Heb een leuke workshop ontdekt die ik wel wil doen qua fotografie. Hij kost alleen EUR 375 :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92498969
Met het recept van Gino, Sunny?

Grmpf. Mail van studenten: of ze de beoordeling van hun verslag kunnen inzien. Normaalgesproken ben ik voor, maar deze jongens hadden al het hoogste cijfer van de groep :P
pi_92498997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Mail van studenten: of ze de beoordeling van hun verslag kunnen inzien. Normaalgesproken ben ik voor, maar deze jongens hadden al het hoogste cijfer van de groep :P
Heheheheeh...duidelijk mensen die niet voor de 6-jes cultuur gaan *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:34:02 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92499081
Voorlopig optimistische geluiden dus rondom je moeder, FC. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92499145
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Met het recept van Gino, Sunny?
:Y ben benieuwd. Alleen was de gedroogde mango op, dus doe ik er gedroogde peer en wat cranberry's doorheen ;)
pi_92499174
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
Voorlopig optimistische geluiden dus rondom je moeder, FC. ^O^
Ja :o Dat dus ^O^ Goed om te horen en weer een beetje geruststelling voor jullie :)
pi_92499308
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heheheheeh...duidelijk mensen die niet voor de 6-jes cultuur gaan *)
Ik heb daar trouwens een keer flink mee geblunderd :o Becijferen gaat hier tot 20, 10 is voldoende. Ik had een heel goede&ijverige student mondeling zijn cijfer meegedeeld: 16/20. Keurig dus. Hij verschoot nogal van kleur en vroeg of hij zijn toets mocht inzien, maar ik zei: 'ah joh, met zo'n cijfer vind ik dat een beetje zonde van m'n tijd, hoor'. Vervolgens nog in de les een keer een opmerking gemaakt over dat hij toch echt wel inzicht had in de stof...
Kom ik er twee weken later geheel toevallig achter dat hij me verkeerd had verstaan en dacht dat hij 6/20 had. Whoeps :@ Hij moet echt gedacht hebben dat ik een hatelijke heks was :D
pi_92499311
:D leuk trouwens.. mijn stief-halfzusje (halfzusje van mijn stiefzus dus :P ) uit New York heeft me toegevoegd op feestboek :D Das dan wel weer lollig dat het internationaal is ;)
pi_92499335
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y ben benieuwd. Alleen was de gedroogde mango op, dus doe ik er gedroogde peer en wat cranberry's doorheen ;)
Waar koop je gedroogde peer? Lekker lijkt me dat! Natuurwinkel?
pi_92499385
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Whoeps :@ Hij moet echt gedacht hebben dat ik een hatelijke heks was :D
_O- _O- _O-
ben je dat dan niet :? :+
pi_92499393
FC, wat een fijn nieuws over je moeder *O* In ieder geval geen rotte chemo (of ze d'r haar nou wel of niet zou houden, het blijft rotspul waar je doodziek van kan zijn)

CF, die arme student, helemaal gestresst door die 6 (equivalent van een 3 neem ik aan :D da's inderdaad schrikken!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2011 @ 13:42:21 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92499397
Een politiek wonder. SGP en D66 werken samen op het gebied van belastingen :o.
Wel een goede zet, proberen het belastingstelsel wat leefneutraler te maken.

Bij een inkomen van 40k zit er een verschil van 16000 euro tussen een 1verdiener en een gezin twee kinderen met opvang.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92499411
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waar koop je gedroogde peer? Lekker lijkt me dat! Natuurwinkel?
:Y Ben er nu voor naar de natuurwinkel geweest omdat die veel keuze en grote verpakkingen heeft, maar ook de appie heeft dat allemaal gewoon bij de bakproducten staan ^O^ Al heb jij waarschijnlijk geen appie in de nabije omgeving? :+
pi_92499437
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y Ben er nu voor naar de natuurwinkel geweest omdat die veel keuze en grote verpakkingen heeft, maar ook de appie heeft dat allemaal gewoon bij de bakproducten staan ^O^ Al heb jij waarschijnlijk geen appie in de nabije omgeving? :+
Ze heeft de Delhaize. Die was beter dan Appie, remember :+
pi_92499450
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ohja :+ :P
pi_92499465
Ik ga maar eens mengen en bakken en zo :D En dan daarna gezellig met Sam op stap :P
pi_92499496
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
_O- _O- _O-
ben je dat dan niet :? :+
Oh, alleszins! Maar ik zou nooit een student die een slecht cijfer heeft gehaald belachelijk maken :N
pi_92499511
wat een bullshit zeg :o had gesolliciteerd op een klantenservicevacature van de nota bene H&M, beheersing van Duits was een eis, 6 jaar Duits 1,2 op vwo gehad, dus kan me uitstekend verstaanbaar maken aan de telefoon of per mail maar nee een test moest gedaan worden en zelfs mensen die als moedertaal Duits hadden haalden m niet werd er gezegd, ja laat dan maar lekker zitten :')
pi_92499540
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:

:6 Ik geloof niet dat ik het bij onze mini-Delhaize aan de overkant ooit heb gezien. Zal 's kijken bij de grote aan de ring.
pi_92500146
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, alleszins! Maar ik zou nooit een student die een slecht cijfer heeft gehaald belachelijk maken :N
En terecht ;)
pi_92500157
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:6 Ik geloof niet dat ik het bij onze mini-Delhaize aan de overkant ooit heb gezien. Zal 's kijken bij de grote aan de ring.
:D
pi_92500160
ik ga zo denk naar huis. Wordt overduidelijk weggepest hier.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_92500176
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zo denk naar huis. Wordt overduidelijk weggepest hier.
-O- wat erg, FFT

Dikke :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92500329
Zorg dat je documenteert, FFT. Print mails uit, schrijf op wat er gebeurt en hoe er wordt gecommuniceerd. Ookal staat je hoofd er allicht niet naar.
pi_92500518
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Zorg dat je documenteert, FFT. Print mails uit, schrijf op wat er gebeurt en hoe er wordt gecommuniceerd. Ookal staat je hoofd er allicht niet naar.
hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten), moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
pi_92500604
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een bullshit zeg :o had gesolliciteerd op een klantenservicevacature van de nota bene H&M, beheersing van Duits was een eis, 6 jaar Duits 1,2 op vwo gehad, dus kan me uitstekend verstaanbaar maken aan de telefoon of per mail maar nee een test moest gedaan worden en zelfs mensen die als moedertaal Duits hadden haalden m niet werd er gezegd, ja laat dan maar lekker zitten :')
pff wat een eis zeg!
pi_92500622
Grote plaat vruchten/noten/havervlokken/honing in de oven :D kijken wat dat wordt! :)
pi_92500653
zit nu op tel ;)
pi_92500765
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:

hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten), moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
Neuzen in je mailbox kan echt niet zomaar :N Waarover liegt hij?
pi_92500817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Grote plaat vruchten/noten/havervlokken/honing in de oven :D kijken wat dat wordt! :)
Ben benieuwd :9 Als het goed bevalt, ga ik het misschien ook eens doen :D
pi_92500864
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben benieuwd :9 Als het goed bevalt, ga ik het misschien ook eens doen :D
Het ruikt erg lekker! En ik vind het fijn dat ik precies weet wat er in zit :) ;)
pi_92500963
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen
Wat was de inhoud van dat mailtje dan :? Dat je je wachtwoord aan hem moet geven :?

quote:
, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten),
En dat mag dus niet :) http://www.security.nl/ar(...)est_mijn_e-mail.html
quote:
moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
Zie het als een motivatie om nog sneller weg te gaan daar. Kijk je zelf ook de kranten en monsterboard en andere vacaturesites na?
pi_92501031
door dit officiele mailtje heeft hij nml recht denk mij te ontslaan als hij ziet dat ik nog 1x het net bezoek. Hij heeft dan n reden gevonden. Ik vind het zo jammer. Buiten hem is het zo leuk hier met collega's en leuke klanten...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:25:27 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92501090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
door dit officiele mailtje heeft hij nml recht denk mij te ontslaan als hij ziet dat ik nog 1x het net bezoek. Hij heeft dan n reden gevonden. Ik vind het zo jammer. Buiten hem is het zo leuk hier met collega's en leuke klanten...
Lijkt me wat een wat magere grondslag voor ontslag....

Maar je moet als de donder maken dat je daar wegkomt, want we of geen goede reden, in dat circus wil je niet terecht komen. Vergeet niet hem een schop in zijn ballen te geven voor je de deur achter je dicht doet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92501101
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuzen in je mailbox kan echt niet zomaar :N Waarover liegt hij?
dat hij niet op mijn pc zit terwijl ik overduidelijk veranderingen zie
pi_92501191
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Zegt dat mailtje dat je niet meer op internet mag? En is dat alleen naar jou gegaan of naar het hele bedrijf? Uitprinten en meenemen naar huis zou ik zeggen :Y
pi_92501257
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat was de inhoud van dat mailtje dan :? Dat je je wachtwoord aan hem moet geven :?

[..]

En dat mag dus niet :) http://www.security.nl/ar(...)est_mijn_e-mail.html

[..]

Zie het als een motivatie om nog sneller weg te gaan daar. Kijk je zelf ook de kranten en monsterboard en andere vacaturesites na?
kan ik nu niet openen die link. Kan wel die mail doorsturen naar iemand van jullie? Als jullie dat willen.. Kan alleen geen pm openen, wel spoilers
pi_92501313
FFT: ontslag indienen.. niet wachten op een andere baan, je hebt de luxe van thuiswonen toch?? Ik zou echt eieren voor mijn geld kiezen.. Of het er op aan laten komen zodat je recht op ww hebt, maar ik zou het wel weten in jou situatie geloof ik..

Plaat mengsel ziet er prachtig uit en ruikt lekker! Eerst met Sam op stap en dan in stukken snijden en een stukje proeven :)
Ik heb overigens niet alleen de mango vervangen voor de gedroogde peer, maar ook wat cranberry's dus en ik had nog vijgen :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:39:33 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92501622
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
FFT: ontslag indienen.. niet wachten op een andere baan, je hebt de luxe van thuiswonen toch?? Ik zou echt eieren voor mijn geld kiezen.. Of het er op aan laten komen zodat je recht op ww hebt, maar ik zou het wel weten in jou situatie geloof ik..

Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslag
pi_92501649
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslag
Wat acht je de kans dat-ie daarmee akkoord gaat?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:42:48 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92501751
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat acht je de kans dat-ie daarmee akkoord gaat?
Goedkoper komt hij er toch niet af!
pi_92502141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Goedkoper komt hij er toch niet af!
Wel als ze volgende week een baan vind? En deze man lijkt me op dit moment in een bui zitten waar hij haar zoveel mogelijk loopt te zieken dus lijkt mij dat-ie nooit op zo'n voorstel in gaat.
pi_92502264
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

dat zal hij nooit doen. Dan zegt hij; dan blijf je hier nog 2-3 maanden werken. Ik betaal niet voor wat niet komt
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:58:05 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92502406
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat zal hij nooit doen. Dan zegt hij; dan blijf je hier nog 2-3 maanden werken. Ik betaal niet voor wat niet komt
Of je neemt gewoon ontslag en hij lacht zich de ballen uit de broek. Als ik er klaar mee was en toch weg ging zou ik het gewoon voorstellen, niets meer te verliezen.
pi_92502654
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Of je neemt gewoon ontslag en hij lacht zich de ballen uit de broek. Als ik er klaar mee was en toch weg ging zou ik het gewoon voorstellen, niets meer te verliezen.
het is niet slim iets weg te gooien zonder zekerheid van een nwe baan. Oh wacht ik snap je. Kan t voorstellen en als hij nee zegt blijven. Weet niet wat het gezelligst is haha
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:07:01 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92502765
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het is niet slim iets weg te gooien zonder zekerheid van een nwe baan.
Zoals Sun al zei: je woont thuis dus je kunt het wel even uitzingen. En het lijkt errop dat hij vroeg of laat toch wel een streek met je uit gaat halen, daar zou ik niet op wachten. Maar goed, zo kijk ik er naar :)
pi_92502969
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zoals Sun al zei: je woont thuis dus je kunt het wel even uitzingen. En het lijkt errop dat hij vroeg of laat toch wel een streek met je uit gaat halen, daar zou ik niet op wachten. Maar goed, zo kijk ik er naar :)
Wat zij zeggen allemaal :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:12:44 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92503010
Ik zou toch niet zelf ontslag nemen FFT, tenzij hij jou inderdaad 3 maanden salaris meegeeft.
Als je wilt kan je het mailtje van de baas even naar mij doorsturen, dan kijk ik er even naar.
Heeft ie dat mailtje alleen naar jou gestuurd of naar iedereen in het bedrijf?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92503044
Ik moest iets voor mrLie halen bij een boekenwinkel, en nu heb ik weer kookboeken voor mezelf gekocht :P
Eentje met mexicaanse gerechten, eentje met spaanse gerechten en dat dikke boek 1080 spaanse gerechten.
En wat simpele plastic mandjes van de xenos, waar ik kruiden e.d. ik kan zetten.
pi_92503075
top nieuws FC! *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:14:22 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92503092
Oh, trouwens officiële pasfoto's laten maken, want paspoort moet worden verlengd. Belachelijke regeltjes tegenwoordig voor die foto's. Je mag niet lachen enzo. Boevenfoto is er niets bij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92503161
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef golfer het volgende:
Ik zou toch niet zelf ontslag nemen FFT, tenzij hij jou inderdaad 3 maanden salaris meegeeft.
Als je wilt kan je het mailtje van de baas even naar mij doorsturen, dan kijk ik er even naar.
Heeft ie dat mailtje alleen naar jou gestuurd of naar iedereen in het bedrijf?
naar nog 3 mensen maar aan zijn boze blik gaf ik aanleiding tot.
pi_92503209
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens officiële pasfoto's laten maken, want paspoort moet worden verlengd. Belachelijke regeltjes tegenwoordig voor die foto's. Je mag niet lachen enzo. Boevenfoto is er niets bij.
hee collega crimi ;) ik zie er ook gevaarlijk uit op mn paspoort!
pi_92503267
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:

naar nog 3 mensen maar aan zijn boze blik gaf ik aanleiding tot.
Je bent nu ook aan het fokken op je werk dan?
pi_92503442
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent nu ook aan het fokken op je werk dan?
via mobiel ;)
pi_92503501
opdracht is gewoon af, de groote opdracht. Tenminste, voor nu. Krijg straks vast iets anders extra's op
pi_92503551
:9 zelfgemaakte mueslirepen zijn goed gelukt! erg plakkerig maar ook erg lekker! Niet te zoet, lekker fruitig en met relatief weinig ckals. ^O^
pi_92503769
Leuk experiment Sun :9

Jeetje FF, ik geloof dat ik me echt op staande voet 'ziek' zou melden :o Wat een eikel.
Niet met ontslag maar ziekmelden, arbeidsconflict o.i.d. ervan maken :?

Kado voor F&L /Traphekje gescoord :D, met dank aan FC bij de Karwei bouwmarkt, scharnierend _O_ :D
Raar kado misschien, maar ik snap dat het op nr. 1 van hun verlanglijstje staat. Dan kan ie de vriezer niet meer open laten staan, de wasmachine niet ineens op kookwas draaien en alle pannen in de kastjes laten zitten :')
pi_92503901
Die hekjes zijn super handig! Wij hebben hem voor de trap zodat Sam 's nachts niet stiekem naar boven komt ;)
pi_92503985
Die kies/kaakpijn helpt wel om niks te eten trouwens :') Van de hele dag pas 1 bakje magere yoghurt op en een paar keer wat gedronken... ik durf niet eens warme soep te eten ;(
pi_92503996
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Leuk experiment Sun :9

Jeetje FF, ik geloof dat ik me echt op staande voet 'ziek' zou melden :o Wat een eikel.
Niet met ontslag maar ziekmelden, arbeidsconflict o.i.d. ervan maken :?

Kado voor F&L /Traphekje gescoord :D, met dank aan FC bij de Karwei bouwmarkt, scharnierend _O_ :D
Raar kado misschien, maar ik snap dat het op nr. 1 van hun verlanglijstje staat. Dan kan ie de vriezer niet meer open laten staan, de wasmachine niet ineens op kookwas draaien en alle pannen in de kastjes laten zitten :')
handig toch? Ik vind het een goed cadeau. Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
pi_92504023
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
:9 zelfgemaakte mueslirepen zijn goed gelukt! erg plakkerig maar ook erg lekker! Niet te zoet, lekker fruitig en met relatief weinig ckals. ^O^
Goed! Dat klinkt als een experimentje wat ik ook maar eens moet gaan uithalen :Y)
pi_92504062
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Die kies/kaakpijn helpt wel om niks te eten trouwens :') Van de hele dag pas 1 bakje magere yoghurt op en een paar keer wat gedronken... ik durf niet eens warme soep te eten ;(
ach jee, maar ben je nou al wel geholpen?
pi_92504084
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
Ik moest even lachen :X
pi_92504141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:

ach jee, maar ben je nou al wel geholpen?
Morgenochtend, ik kan niet wachten eerlijk gezegd :D
pi_92504157
quote:

Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
Jezus :N
pi_92504181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
:X auw!

Over soep gesproken.. zit er aan te denken de soep van morgen nu vast te maken.. is met gegrilde tomaten en zo.. scheelt morgen weer werk :Y)
pi_92504370
Zo, m'n kruidekastje nog een keer opgeruimd, nu alles in mandjes.. Ben benieuwd of het handig is ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:43:56 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92504437
quote:
Arbodienst bellen. Zaak uitleggen en je ziek melden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92504596
Zitten jullie langer dan 2 minuten op het toilet dan? :o Ik alleen thuis, omdat ik dan Donald-Duckpockets lees :P

Maargoed, voor mensen met darmproblemen wel beroerd zeg :o
pi_92504644
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten jullie langer dan 2 minuten op het toilet dan? :o Ik alleen thuis, omdat ik dan Donald-Duckpockets lees :P

CF *proest _O-
pi_92504752
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

handjes wassen en afdrogen ook he ;) alleen darmproblemen bij stress, zoals nu
pi_92504808
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Morgenochtend, ik kan niet wachten eerlijk gezegd :D
idd. Morgen kun je ws ook alleen vloeibaar eten maar je bent er daarna wel mooi vanaf
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:52:00 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92504813
Mise-en-place alweer klaar voor vanavond.

We eten aardappeltjes met de bekende kruidenmeuk en knoflook en sjalotten uit de oven, met een salade en gebraden eendenborstfilet met daarbij nog een restje van de wild-portsaus die ik een tijd geleden had ingevroren
Poef.....gone! ©golfer
pi_92504932
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place alweer klaar voor vanavond.

We eten aardappeltjes met de bekende kruidenmeuk en knoflook en sjalotten uit de oven, met een salade en gebraden eendenborstfilet met daarbij nog een restje van de wild-portsaus dit ik een tijd geleden had ingevroren
Oe, dat klinkt erg goed!
pi_92505120
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef LieLie het volgende:
Zo, m'n kruidekastje nog een keer opgeruimd, nu alles in mandjes.. Ben benieuwd of het handig is ;)
Ik heb juist alles uit de mandjes gehaald. Vond het erg onhandig. Alleen mijn bakspul zit nog in een mandje zodat ik alles in een keer uit de kast kan rukken.
pi_92505219
Ik heb 2 heel handige houders die we bij de keuken konden krijgen en daar staan alle potjes mooi in, en die houders staan weer in de grote keukenlade naast de borden. Ik zou in theorie die houders er steeds uit kunnen pakken, maar in de praktijk pak ik gewoon de potjes die ik nodig heb :)

Hier staan 8 gehalveerde tomaten, een gehalveerde bol knoflook, een gekwarteerde rode ui met olijfolie, zout, peper en tijm takjes in de oven :D Tomatensoep voor morgen :9 :Y)
pi_92505287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb 2 heel handige houders die we bij de keuken konden krijgen en daar staan alle potjes mooi in, en die houders staan weer in de grote keukenlade naast de borden. Ik zou in theorie die houders er steeds uit kunnen pakken, maar in de praktijk pak ik gewoon de potjes die ik nodig heb :)

Hier staan 8 gehalveerde tomaten, een gehalveerde bol knoflook, een gekwarteerde rode ui met olijfolie, zout, peper en tijm takjes in de oven :D Tomatensoep voor morgen :9 :Y)
Hmmmm...klinkt ook goed. Heb ik dat recept ergens gemist in Gino of Ainsley?

Ik ga vanavond een linzensalade met geroosterde groenten eten :9
pi_92505302
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb juist alles uit de mandjes gehaald. Vond het erg onhandig. Alleen mijn bakspul zit nog in een mandje zodat ik alles in een keer uit de kast kan rukken.
Mja, maar ik heb geen andere handige manier. Ik heb zo'n heel smal kastje, maar alles stond voor elkaar en op elkaar, en dan valt het er nog een keer allemaal uit ;) En een lade waar het in kan heb ik ook niet, en als ik alles los in de kastjes zet kan ik er ook niet goed bij. Dus ik ga nu even voor de mandjes :D
pi_92505359
Ik heb trouwens maar eens gemaild naar het ziekenhuis wanneer ze wat gaan laten horen over mijn sollicitatie :+
pi_92505365
Dat was een gezellig uitje, ik kwam een kennis tegen. :)
Ik heb mezelf hierop getrakteerd, mijn moeder krijgt er vanavond ook een:
http://www.google.nl/imgr(...)5&ved=1t:429,r:2,s:0

En ik heb de kruiden per soort in een bakje, bv indische bij elkaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92505402
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmmm...klinkt ook goed. Heb ik dat recept ergens gemist in Gino of Ainsley?

Ik ga vanavond een linzensalade met geroosterde groenten eten :9
Ainsley blz 28 ;)
pi_92505428
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was een gezellig uitje, ik kwam een kennis tegen. :)
Ik heb mezelf hierop getrakteerd, mijn moeder krijgt er vanavond ook een:
http://www.google.nl/imgr(...)5&ved=1t:429,r:2,s:0

En ik heb de kruiden per soort in een bakje, bv indische bij elkaar.
Heerlijk kleurtje krak, hier staan al verschillende dingetjes in bloei, toevallig allemaal in geel. Foto's in bloemen/planten topic.

Ah de lasermuis voor Xena is binnen *O*
pi_92505471
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heerlijk kleurtje krak, hier staan al verschillende dingetjes in bloei, toevallig allemaal in geel. Foto's in bloemen/planten topic.

Ah de lasermuis voor Xena is binnen *O*
En ze ruiken! *O* Een beetje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92505645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ainsley blz 28 ;)
:D ^O^
pi_92505785
Hier heb ik er dus 2 van:

Maar dan met gewoon verschillende potjes uit de winkel er in ;)

Overigens heb ik vanmiddag tijdens het wandelen eindelijk een plannetje voor onze voortuin gemaakt geloof ik.. Die is me al sinds we hier wonen een doorn in het oog eigenlijk. Wil er iets leuks mee doen wat low-maintenance is maar wel gezellig en bij het huis past.. Mijn schoonvader maar eens vragen of hij over een maand of 2 tijd en zin heeft me te helpen :)
pi_92505845
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier heb ik er dus 2 van:
[ afbeelding ]
Maar dan met gewoon verschillende potjes uit de winkel er in ;)

Overigens heb ik vanmiddag tijdens het wandelen eindelijk een plannetje voor onze voortuin gemaakt geloof ik.. Die is me al sinds we hier wonen een doorn in het oog eigenlijk. Wil er iets leuks mee doen wat low-maintenance is maar wel gezellig en bij het huis past.. Mijn schoonvader maar eens vragen of hij over een maand of 2 tijd en zin heeft me te helpen :)
Asfalteren :? :7
pi_92505871
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Asfalteren :? :7
GEZELLIG zei ik }:| :N
pi_92505910
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh :P Zet je er toch een plantenbakje op *)
pi_92505913
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Grind. ;) Lekker zennig patronen harken. O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92505927
Wanneer is het trouwens tijd om kruiden te gaan neerzetten op het balkon?
pi_92505979
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer is het trouwens tijd om kruiden te gaan neerzetten op het balkon?
Ligt eraan wat voor en hoe ze gekweekt zijn. Ik heb net tijm gekocht, die kan op zich tegen vorst. Maar die ik nu gekocht heb, moet nog even tegen de vorst beschermd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92506014
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor en hoe ze gekweekt zijn. Ik heb net tijm gekocht, die kan op zich tegen vorst. Maar die ik nu gekocht heb, moet nog even tegen de vorst beschermd.
Ik ga ze natuurlijk zelf kweken *) Gewoon zaadjes kopen en losgaan *)
pi_92506051
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Grind. ;) Lekker zennig patronen harken. O-)
:D Wil iig 2 vlakken maken met in ieder vlak een rode Japanse esdoorn. Daar omheen óf de vrouwenmantel óf de maagdenpalm die er al staan. Dan daar omheen een bodembedekking als grint of split of zo. Moet nog even kiezen wat ik mooi vind en wat betaalbaar is. Liefst eigenlijk antraciet split maar geen idee of dat duur is. Dan langs de rand een strook met weer óf de vrouwenmantel óf de maagdenpalm, heggetje wat er nu staat blijft dan staan of misschien vervangen door een muurtje, afhankelijk van prijs en mogelijkheden. Moet dus nog even kiezen wat waar gaat komen. En dan waar de vrouwenmantel komt heeeeel veel krokussen in allerlei kleuren, zodat het in de lente vast gezellig wordt!
Kan nog zijn dat ik er 1 groot vlak van maak met 1 boompje, maar dan moet ik eerst even gaan tekenen en uitmeten ;)
pi_92506056
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan zou ik wachten tot na de Ijsheiligen.
http://www.beleven.org/feest/ijsheiligen
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92506091
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D Wil iig 2 vlakken maken met in ieder vlak een rode Japanse esdoorn. Daar omheen óf de vrouwenmantel óf de maagdenpalm die er al staan. Dan daar omheen een bodembedekking als grint of split of zo. Moet nog even kiezen wat ik mooi vind en wat betaalbaar is. Liefst eigenlijk antraciet split maar geen idee of dat duur is. Dan langs de rand een strook met weer óf de vrouwenmantel óf de maagdenpalm. Moet dus nog even kiezen wat waar gaat komen. En dan waar de vrouwenmantel komt heeeeel veel krokussen in allerlei kleuren, zodat het in de lente vast gezellig wordt!
Kan nog zijn dat ik er 1 groot vlak van maak met 1 boompje, maar dan moet ik eerst even gaan tekenen en uitmeten ;)
Dat klinkt gezellig ja!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92506316
quote:

handig toch? Ik vind het een goed cadeau. Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
Als het niet zo triest was dan was het wel heel grappig :D
pi_92506347
Klinkt goed Sun! Al weet ik natuurlijk niet zo goed hoe die planten er uit zien :P
pi_92506438
Goedemiddag allemaal :W
pi_92506448
mn pap wordt oud :P hij heeft een tennisarm, blaasontsteking en nierstenen tegelijkertijd. Bij alles is ie er op tijd bij gelukkig ;)
pi_92506460
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef LieLie het volgende:
Klinkt goed Sun! Al weet ik natuurlijk niet zo goed hoe die planten er uit zien :P
http://www.google.nl/imgr(...)2O8H&ved=0CB4Q9QEwAA
en
http://www.google.nl/imgr(...)3ZYI&ved=0CBwQ9QEwAQ
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92506549
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, die tweede is schattig!
Vrouwenmantel is ook fantastisch in boeketten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92506570
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

kopen? Je hebt er zat toch? :P
pi_92506835
@ Sunny: de irisjes die ik net postte, kunnen ook onder een boom.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92507154
quote:
We willen je namelijk uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.
*O* *O* *O* Deze week wordt er contact opgenomen :7
pi_92507179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:

Nice! Ik duim.
pi_92507180
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kopen? Je hebt er zat toch? :P
Yup :9 En elke dag worden er weer miljoenen weggegooid :7
pi_92507192
quote:

[..]

Oooh! Het ziekenhuis? Geweldig! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92507230
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oooh! Het ziekenhuis? Geweldig! *O*
Ja. Nu nog even goed voorbereiden *) En dan misschien wel op kruipafstand werken O+
pi_92507334
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Nu nog even goed voorbereiden *) En dan misschien wel op kruipafstand werken O+
Goed nieuws *O*
Succes!
pi_92507396
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef krakkemieke het volgende:
@ Sunny: de irisjes die ik net postte, kunnen ook onder een boom.
Die zijn best leuk ja! Ik hou nog wel wat opties open hier en daar ;)
pi_92507418
Ohhh spannend Pee ^O^
pi_92507668
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup :9 En elke dag worden er weer miljoenen weggegooid :7
;( gefeliciteerd P.! Spannend!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:51:37 #142
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_92507683
Good busy Pee! Hopen dat het wat wordt!

Zo, weer uit de OK gekropen! Was leuk. :) Vandaag een Poolse co-assistent die met me meekeek, een flauwgevallen leerling-verpleegkundige die niet tegen bloed kon :') en een patient die na de spinaal aan de schijterij ging. :@ *)
Confidence through competence
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:52:06 #143
55709 Stereotomy
pi_92507701
Iris :9

Lekkere geur en mooie naam vind ik dat. Stel me altijd een knappe vrouw voor als je zo heet :o
pi_92507733
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Iris :9

Lekkere geur en mooie naam vind ik dat. Stel me altijd een knappe vrouw voor als je zo heet :o
Maar van de irissen die 's zomers bloeien, geurt alleen de wortel. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92507818
quote:

Fingers crossed *O*
pi_92507846
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

;(
Wil je zeggen dat het een gemis is dat er miljoenen zaadjes van mij de pijp uit gaan :? Stel je voor dat ze allemaal worden gebruikt om kinderen te fabriceren. Komen er opeens miljoenen P's langs :P Dat zou je ook niet leuk vinden *)
pi_92507940
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:

Zo, weer uit de OK gekropen! Was leuk. :) Vandaag een Poolse co-assistent die met me meekeek, een flauwgevallen leerling-verpleegkundige die niet tegen bloed kon :') en een patient die na de spinaal aan de schijterij ging. :@ *)
Just a day at the office :D
pi_92507957
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Good busy Pee! Hopen dat het wat wordt!

Het is in ieder geval niet saai bij jou :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:58:12 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92507971
Spannend, P. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_92507974
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:

Die zijn best leuk ja! Ik hou nog wel wat opties open hier en daar ;)
Maagdenpalm :Y O+ Vult flink je ruimtes op en heeft een mooi groen kleurtje.
pi_92508028
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef Sarabi het volgende:

Goed nieuws *O*
Succes!
Las ik nou dat jij al aan het inpakken bent, wat leuk ^O^
Ga je voor het eerst samenwonen?
pi_92508073
Spannend P! Succes!
pi_92508115
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Las ik nou dat jij al aan het inpakken bent, wat leuk ^O^
Ga je voor het eerst samenwonen?
Ja ik ben al rustig aan het inpakken :D (heb nogal veel rotzooi ;) )
En ja voor het eerst samenwonen maar ook voor het eerst uit huis, dus een hele ervaring
pi_92508321
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef Sarabi het volgende:

Ja ik ben al rustig aan het inpakken :D (heb nogal veel rotzooi ;) )
En ja voor het eerst samenwonen maar ook voor het eerst uit huis, dus een hele ervaring
Ja, leuk spannend *;
pi_92508428
Zo, ik ga naar moeders. Tot later! :W
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92508637
quote:
Trachitol. Lamme tong hoezee :P
pi_92508712
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, leuk spannend *;
:Y
Spannend maar ik heb er ook zin in *O*
pi_92508728
Lasermuis is nog niet helemaal kicken voor Xena... kan ook komen dat ze nog wakker moet worden ;)
Ze ruikt wel aan het ding zelf :')
pi_92508785
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Lasermuis is nog niet helemaal kicken voor Xena... kan ook komen dat ze nog wakker moet worden ;)
Ze ruikt wel aan het ding zelf :')
Hahaha rare Xena

Straks eens kijken of we nog geld overhouden om ook huisdieren te hebben O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:18:05 #160
55709 Stereotomy
pi_92508842
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Maar van de irissen die 's zomers bloeien, geurt alleen de wortel. ;)
De iris geur die in geuren gebruikt worden, komt uitsluitend van de wortel _O_

Men is er nog niet in geslaagd om de geur van de bloem te extraheren.

Ik vind Iris een hele klinische, kille, scherpe geur.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:19:22 #161
55709 Stereotomy
pi_92508894
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Soms denk ik dat die lamme tong komt door de grote hoeveelheid menthol die er in dat pilletje zit :P

Ik gebruik ook graag trachitol :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:19:51 #162
55709 Stereotomy
pi_92508912
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahaha rare Xena

Straks eens kijken of we nog geld overhouden om ook huisdieren te hebben O+
Heb je geen 'samenwoonangst' Sarabi?
pi_92508991
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb je geen 'samenwoonangst' Sarabi?
Nee eigenlijk niet :D
Ben wel benieuwd hoe onze relatie gaat veranderen
pi_92509015
FC! Mama *O* Goed nieuws voor je mama! En de stoma-wereld is zo veranderd, je kan zelfs een tijdelijk afsluitdopje doen voor in het zwembad ofzo. Blij :Y
pi_92509122
Vies:
Er heeft vandaag iemand op mijn uniformjasje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:28:15 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92509287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:

De iris geur die in geuren gebruikt worden, komt uitsluitend van de wortel _O_

Men is er nog niet in geslaagd om de geur van de bloem te extraheren.

Ik vind Iris een hele klinische, kille, scherpe geur.
Op een kwekerij waar ik werkte moesten we wel eens Iris scheuren; wat stonk dat altijd zeg. :{w
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:32:05 #167
55709 Stereotomy
pi_92509446
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

omdat ik dus eerst even met de huisarts wil overleggen en precies wil weten wat mijn medicijnen nu doen op gewicht-gebied..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog ff hierop reageren:

Je 'handhaaf hoogte' is dan het gemiddelde aan kcal per dag wat je de afgelopen zes weken hebt gegeten indien je geen vet/spier bent aangekomen of afgevallen. De formules geven slechts een *indicatie* aan van wat iemand met gemiddeld postuur, metabolisme doet!!!!! Wat je lichaam uiteindelijk laat zien, is pas realiteit.

Het kan zijn bijvoorbeeld dat je medicijnen je metabolisme op z'n gat laten vallen en je een paar honderd kcal minder energie laten verbranden dan je normaal en volgens de formules zou doen, waardoor je nu dus juist exact genoeg eet om je huidige hoeveelheid vet te behouden.

Wil je vet afvallen, dan zou je daar onder moeten zitten, maar je merkt zelf al op dat je niet weet of het verstandig is, indien het al behoorlijk laag was. En dat klopt. Als je bijvoorbeeld 1600 kcal per dag aanhield, dan is het gewoon onverstandig daar nog eens 400 kcal vanaf te doen en op 1200 kcal terecht te komen. Dat is erg laag.

Dus laat je huisarts er even over pijnzen, en laat dan eventueel de dietiste in samenwerking met de huisarts een plan opstellen. Misschien hoef je helemaal niet af te vallen en ben je op een gezond gewicht met een gezonde hoeveelheid lichaamsvet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 08-02-2011 17:39:02 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:33:02 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92509493
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Sarabi het volgende:

Ben wel benieuwd hoe onze relatie gaat veranderen
Slaande ruzies. Serviezen die door het hele huis kapot gegooid worden. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_92509533
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Slaande ruzies. Serviezen die door het hele huis kapot gegooid worden. *O*
Ga door :9~
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:34:44 #170
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92509572
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ga door :9~
Seks
Gezeik.
Ruzie om de afwas.

Tandpastadopjes daar waar ze niet horen! *O*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_92509611
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Seks
Gezeik.
Ruzie om de afwas.

Geen seks meer?
Oja en we moeten wel afwassen -O- dat is een minpunt
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:37:09 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92509686
Kat heeft het laserlampje door en rent en springt als een dolle door de kamer erachteraan.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:37:20 #173
55709 Stereotomy
pi_92509696
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen seks meer?
Oja en we moeten wel afwassen -O- dat is een minpunt
Sex tijdens de afwas is toch een leuke fantasie? *)

*sop sop sop* *)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:41:52 #174
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92509890
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sex tijdens de afwas is toch een leuke fantasie? *)

*sop sop sop* *)
Fantasie en samenwonen. :')

Man, je mag blij zijn als je 'm er om de week op zondagochtend even in mag hangen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:42:37 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92509923
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Duderella het volgende:

Man, je mag blij zijn als je 'm er om de week op zondagochtend even in mag hangen.
Zo vaak nog :? :')
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:42:45 #176
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92509932
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
Kat heeft het laserlampje door en rent en springt als een dolle door de kamer erachteraan.
Ha wat leuk! Hier vermaakt Arty ze ook wel eens zo. Maar de katten vallen tegenwoordig na vijf minuten actie vanzelf in slaap. :z
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:44:33 #177
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92510034
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo vaak nog :? :')
Ik heb niet gezegd waarin hè?

Eens per twee weken betreft het een warm, nat washandje.
pi_92510049
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Duderella het volgende:

Ha wat leuk! Hier vermaakt Arty ze ook wel eens zo. Maar de katten vallen tegenwoordig na vijf minuten actie vanzelf in slaap. :z
Ze zit hier nog steeds verwonderd om zich heen te kijken zo van : whatskebeurt net :? :? oO< oO<

dinsdag 8 februari 2011 @ 17:46:20 #179
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92510141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ze zit hier nog steeds verwonderd om zich heen te kijken zo van : whatskebeurt net :? :? oO< oO<

:D Lekker glieren over het parket! _O_
pi_92510151
quote:

[..]

dinsdag 8 februari 2011 @ 17:47:12 #181
55709 Stereotomy
pi_92510193
Nog ff aan Sunnie:

SPOILER
2500 vind ik héél hoog geschat!! Dan zou je 5-7 dagen in de week best intensief moeten sporten voor jou vrouw zijnde en jouw bouw hebbend! Ik verbrand bijvoorbeeld gemiddeld 2100-2200 kcal per dag, in die orde grootte.

Aan de andere kant, 1650 kcal zit richting laag, dus het is idd onverstandig om daar nog een paar honderd vanaf te halen zonder overleg met arts en/of dietiste. Goed gezien!

Ik vermoed, maar pin me er niet op vast, dat de waarheid in het midden ligt: dat je daadwerkelijke behoefte ergens rond de 1900-2000 kcal zit (zeker met meds), en dat je inname rond de 1800 zit bijvoorbeeld, en dat je lekker wat spier hebt opgebouwd. Dan kan het héél goed zijn dat je gewicht exact hetzelfde is gebleven in die zes weken! :)

dinsdag 8 februari 2011 @ 17:47:14 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92510195
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Duderella het volgende:

Ik heb niet gezegd waarin hè?

Eens per twee weken betreft het een warm, nat washandje.
TMI :{w
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:48:56 #183
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92510282
quote:

Hahaha leuk is dat O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:54:01 #184
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92510535
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien hoef je helemaal niet af te vallen en ben je op een gezond gewicht met een gezonde hoeveelheid lichaamsvet.
:') met een BMI van 27?? :')
Maar verder bedankt voor de input! Ik laat het verder mooi aan de mensen over die er voor geleerd hebben en ga voorlopig gewoon door met gezond eten en sporten en zo. Dat kan iig nooit kwaad lijkt me ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:56:04 #185
55709 Stereotomy
pi_92510625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:') met een BMI van 27?? :')
Maar verder bedankt voor de input! Ik laat het verder mooi aan de mensen over die er voor geleerd hebben en ga voorlopig gewoon door met gezond eten en sporten en zo. Dat kan iig nooit kwaad lijkt me ;)
Goed idee :)

Laat maar weten wat de HA en de dietiste ervan zeggen, daar leer ik ook van. :Y

En BMI van 27 is ook weer niet zó slecht... en je hebt veel spieren zeg je! w/

Bovendien ben je hele een mooie vrouw met je huidige figuur (vind ik, weet niet wat TAV vindt :+ ), beetje ronde vormen vind ik supermooi. :)

L. heeft denk ik een hogere BMI :+

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 08-02-2011 18:01:06 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:57:56 #186
55709 Stereotomy
pi_92510689
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

laat even weten wat de HA zegt ajb. ben ook wel benieuwd. ik at 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen om te kijken of het aan de meds lag en ik viel idd niks af. ik sportte toen ook. als ik dat nu zou doen (zonder meds) is er gelijk een kilo af dus moet wel de meds zijn. maar het moet jou nog meer frustreren omdat jij graag af wilt vallen. ik was alleen verbaasd dat ik ineens 5 kg bijkwam in 3 weken en ik niet hoopte dat dat een jaar zo door zou gaan ;)
In HEMELSNAAM FF ga normaal eten :')

Je doet geen 'afvallen' door 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen te eten, je doet dan een plundering op je glycogeen voorraad en waarschijnlijk ook behoorlijk chagarijnig zijn door een lage bloedsuikerspiegel. :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:04:06 #187
55709 Stereotomy
pi_92510948
:% zo klaar met teruglezen
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:04:58 #188
248287 LieLie
ISTJ
pi_92510984
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In HEMELSNAAM FF ga normaal eten :')

Je doet geen 'afvallen' door 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen te eten, je doet dan een plundering op je glycogeen voorraad en waarschijnlijk ook behoorlijk chagarijnig zijn door een lage bloedsuikerspiegel. :')
Oh, kijk, daar is ie :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:05:13 #189
248287 LieLie
ISTJ
pi_92510995
Ik heb echt héél veel zin om te gaan sporten straks :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:05:27 #190
55709 Stereotomy
pi_92511005
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, kijk, daar is ie :D
:% :% :% :%
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:05:54 #191
248287 LieLie
ISTJ
pi_92511020
Ik ben net de grens voor een gezond bmi over :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:07:28 #192
55709 Stereotomy
pi_92511076
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef LieLie het volgende:
Ik ben net de grens voor een gezond bmi over :Y
Ja ik las het! Gefeliciteerd met de 24.9 *O* *O* Leuke grens is dat altijd, een gevoel dat je echt iets bereikt hebt. :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:10:12 #193
859 Isabeau
ISFP
pi_92511187
Sarabi, gefeliciteerd *O* Altijd leuk, je eerste huis samen :Y

Steer, de enige Iris die ik ooit kende was een paardenmeisje, lelijk en een vals kreng :D

Lielie *O* (oh, de ganzensnoepjes waren yum! maar vanwege te dikke kont toch ook maar met collega's gedeeld vandaag O-) )
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:11:03 #194
248287 LieLie
ISTJ
pi_92511222
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, gefeliciteerd *O* Altijd leuk, je eerste huis samen :Y

Steer, de enige Iris die ik ooit kende was een paardenmeisje, lelijk en een vals kreng :D

Lielie *O* (oh, de ganzensnoepjes waren yum! maar vanwege te dikke kont toch ook maar met collega's gedeeld vandaag O-) )
Mooi zo! En: :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:11:18 #195
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92511229
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goed idee :)

Laat maar weten wat de HA en de dietiste ervan zeggen, daar leer ik ook van. :Y

En BMI van 27 is ook weer niet zó slecht... en je hebt veel spieren zeg je! w/

Bovendien ben je hele een mooie vrouw met je huidige figuur (vind ik, weet niet wat TAV vindt :+ ), beetje ronde vormen vind ik supermooi. :)

L. heeft denk ik een hogere BMI :+
Thanx Steer ;) Voel me beter dan een jaar geleden toen ik begon. Daar mee vergeleken ben ik nog steeds zo'n 5 kilo kwijt bij benadering, dus het is allemaal niet voor niets geweest gelukkig :)
Maar ben gewoon nog niet tevreden (en ja, er komt echt wel een moment dat ik dat wél ben, wat dat betreft blijf ik realistisch :P ) en wil er nog minimaal 5 kilo maar voor het mooie 10, af. Als die 5 lukken ben ik al zeer tevreden en dat is voorlopig een doel. Even van de experts horen of dit in de nabije toekomst haalbaar is. En zo niet dan stel ik me tevreden met kracht en conditie opbouwen en dan komt het later hopelijk als nog :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:16:57 #196
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_92511488
Hoi *O* Thuis *O* Zo eens ff koken :9 En dan wandelen :9 En dan foto's bewerken :9
eerst eens ff checken of ik al rijk ben btw *) edit: nee dus -O- Ik had inmiddels wel verwacht die ferrari te kunnen kopen -O-
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:21:28 #197
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92511675
:9 viskoekjes in de oven :9 zo even een lekkere simpele salade er bij maken en dan smullen!

Wat eet de rest hier?? :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:23:23 #198
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92511757
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
:9 viskoekjes in de oven :9 zo even een lekkere simpele salade er bij maken en dan smullen!

Kip in een milde gele curry en rijst, en boontjes :P en een biertje :7
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:23:38 #199
859 Isabeau
ISFP
pi_92511769
Nog geen idee, dus als iedereen wat meldt dan krijg ik misschien inspiratie :D

Of ik duw gewoon Ross het Engelse Ainsley kookboek in handen *O* Super cadeau, P *)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:23:54 #200
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92511774
Dus je bent vijf kilo afgevallen in een jaar sun? Dat is toch niet zo slecht inderdaad? ^O^

Ik eet een zelfgemaakt broodje hamburger en couscoussalade. :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:24:35 #201
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92511797
quote:

Die zijn ook uit het Ainsley-boek? :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:24:40 #202
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92511799
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

heb strepfen gehaald :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:24:54 #203
14078 DarkElf
pi_92511814
:W leuke en intensieve middag gehad, even laten bezinken :)

net even een Italiaanse stoofpot klaargemaakt en in de oven gezet, voor morgen. 2e dag is het lekkerder :9 en meteen even wat stoofperen gejast en in port en water gezet met kruidnagels/kaneel/laurier en bruine suiker erbij. Dus dat is morgen.

Vanavond gewoon een maaltijdsoep; wortel/courgette met hot curry en wat zelfgebakken brood erbij met voor de mr wat gedroogde ham en voor mij wat geitenkaas :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:25:13 #204
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92511821
quote:

wok to go :D :@ _O-
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:25:34 #205
55709 Stereotomy
pi_92511842
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

wok to go :D :@ _O-
You're wasting your cooking workshop talents, babe! w/ >:O
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:25:58 #206
859 Isabeau
ISFP
pi_92511858
Over stoofpeertjes gesproken (lekker, DE!), wat is Vork's stoofpeertjes recept want hij heeft altijd erg lekkere :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:26:21 #207
859 Isabeau
ISFP
pi_92511876
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:

Moet ze zeker sushi maken voor jou :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:26:33 #208
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_92511888
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Of ik duw gewoon Ross het Engelse Ainsley kookboek in handen *O* Super cadeau, P *)
*) Soms doe ik best toffe dingen ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:26:53 #209
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92511900
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Houd toch op met je kookworkshops :{w
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:27:16 #210
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_92511915
quote:
Linzen met geroosterde groenten :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:28:45 #211
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92511974
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Houd toch op met je kookworkshops :{w
Vertel daar eens iets meer over, wat is nu het geheim achter goede Sushi? :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:28:52 #212
68866 Den_Haag
pi_92511978
Avond :W
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:29:23 #213
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92512013
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:( vraag dat maar aan steer :(
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:30:29 #214
55709 Stereotomy
pi_92512057
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Misschien kan Memo voor Sushi uit hetzelfde talentenputje putten als haar Salsa skillz.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:00 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92512082
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:( vraag dat maar aan steer :(
Hoezo, deed hij het beter bij de workshops? :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:00 #216
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92512084
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Duderella het volgende:
Dus je bent vijf kilo afgevallen in een jaar sun? Dat is toch niet zo slecht inderdaad? ^O^

Ik eet een zelfgemaakt broodje hamburger en couscoussalade. :9
Ik wás ongeveer 9 kilo kwijt zelfs ;) , maar nee, helemaal niet zo slecht hoor. Stond vanaf augustus stil op die 9 kilo er af, toen in december dus 4 kilo er weer op en dat zit er nu nog.. Als ik dit jaar er weer 5 af krijg + stabilisatie vind ik dat al heel wat :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:06 #217
859 Isabeau
ISFP
pi_92512090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef Den_Haag het volgende:
Avond :W
Hoe was het skiën?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:30 #218
68866 Den_Haag
pi_92512108
MeMo aan de salsa met die heupen :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:41 #219
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92512122
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Duderella het volgende:

[..]

Die zijn ook uit het Ainsley-boek? :9
Gino, maar Ainsley heeft ook een versie die ik een keer wil proberen.. :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:58 #220
859 Isabeau
ISFP
pi_92512133
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik wás ongeveer 9 kilo kwijt zelfs ;) , maar nee, helemaal niet zo slecht hoor. Stond vanaf augustus stil op die 9 kilo er af, toen in december dus 4 kilo er weer op en dat zit er nu nog.. Als ik dit jaar er weer 5 af krijg + stabilisatie vind ik dat al heel wat :D
Gaat je vast lukken, maar ik begrijp je frustratie *O*

SPOILER
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:31:59 #221
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_92512135
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Linzen met geroosterde groenten :9
Hmmm...dat wordt het niet :{ Er stond wat schimmel op de diverse paprika's :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:32:02 #222
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92512137
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Den_Haag het volgende:
:') !
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:32:21 #223
55709 Stereotomy
pi_92512156
quote:
Mja, die heupen zou nog wat méér kunnen bij Memo.

Zeg ik ook tegen haar we dansen. 8-)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:32:33 #224
859 Isabeau
ISFP
pi_92512165
quote:
....terwijl ze sushi klaar maakt O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:32:49 #225
55709 Stereotomy
pi_92512177
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:33:19 #226
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92512197
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D volgens mij krijg je daar best scheve sushi van :+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:05 #227
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92512226
:D Op tv een meneer die in Bergen staat te praten en op de achtergrond het wijkje waar we woonden 20 jaar geleden :)

Sowieso :D mijn durpske op tv! O+ Bergense Boekhandel O+ UrineRuïnekerk..
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:07 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92512228
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zeg ik ook tegen haar we dansen. 8-)
Euhm, huh :?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:08 #229
68866 Den_Haag
pi_92512229
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe was het skiën?
Het skien is super. Heerlijk weer en goede zon. Hoe is het hier?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:28 #230
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92512240
Sushi maken while Salsa dansen? Dat is nog eens fusion-cooking :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:39 #231
55709 Stereotomy
pi_92512250
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Euhm, huh :?
'Kom Memo, zwááien met die heupen' :7

Memo doet het beter dan 80% van de vrouwen die beginnen met Salsa. :s)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:35:06 #232
68866 Den_Haag
pi_92512272
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:9~ de mooiste droom
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:35:23 #233
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92512280
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

'Kom Memo, zwááien met die heupen' :7
Oh, ALS we dansen bedoelde je. Je zin was niet helemaal af, moest het echt 5 keer lezen :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:35:45 #234
55709 Stereotomy
pi_92512295
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Oh, ALS we dansen bedoelde je. Je zin was niet helemaal af :P
:? hm nu je het zegt :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:36:15 #235
859 Isabeau
ISFP
pi_92512313
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:

Oh, ALS we dansen bedoelde je. Je zin was niet helemaal af, moest het echt 5 keer lezen :P
Zo verhit raakt hij van het idee alleen al!

DH, hier was het vooral winderig :7
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:36:45 #236
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92512333
het enige dat ik kan met sushi is het kopen bij de sushi-ya of bestellen bij de japanner :6
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:37:09 #237
8136 Blues
pi_92512352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef LieLie het volgende:
Ik heb echt héél veel zin om te gaan sporten straks :')
Ik wel *O* In muh nieuwe badpakkie *)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:37:49 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92512381
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
:D Op tv een meneer die in Bergen staat te praten en op de achtergrond het wijkje waar we woonden 20 jaar geleden :)

Sowieso :D mijn durpske op tv! O+ Bergense Boekhandel O+ UrineRuïnekerk..
Aanstellers in dat dorp. Alleen omdat er een paar kunstenaars wonen en je theekopje misschien even rinkelt op tafel als er weer zo een 'zware' aardbeving komt. :P
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:38:15 #239
859 Isabeau
ISFP
pi_92512403
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
het enige dat ik kan met sushi is het kopen bij de sushi-ya of bestellen bij de japanner :6
Och, dat deed een deelnemer in 'Smaken Verschillen' ook een keer en hij won die week omdat iedereen 'zijn' sushi het beste vond. Kan jij ook :7
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:38:53 #240
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92512427
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Aanstellers in dat dorp. Alleen omdat er een paar kunstenaars wonen en je theekopje misschien even rinkelt op tafel als er weer zo een 'zware' aardbeving komt. :P
Bloemendaal zit wat dat betreft natuurlijk vol met noeste handarbeiders who don't give a shit :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:40:17 #241
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92512480
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, dat deed een deelnemer in 'Smaken Verschillen' ook een keer en hij won die week omdat iedereen 'zijn' sushi het beste vond. Kan jij ook :7
:o serieus? _O- das wel triest
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:41:44 #242
8136 Blues
pi_92512541
quote:

Zie boven :+ En ik zou ook al blij zijn met jouw figuur/maat sun :?
Maar zo werkt dat niet weet ik uit ervaring :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:42:50 #243
8136 Blues
pi_92512586
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:

Bloemendaal zit wat dat betreft natuurlijk vol met noeste handarbeiders who don't give a shit :P
Kolenschoppen van handen hier O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:43:04 #244
268312 Sarabi
pi_92512596
Ow wat vind ik mezelf stom op dit moment :(
Ik ben altijd zo goed met plannen maar op dit moment haal ik alles door elkaar
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:43:16 #245
68866 Den_Haag
pi_92512605
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo verhit raakt hij van het idee alleen al!

DH, hier was het vooral winderig :7
te veel ui gegeten?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:43:26 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92512610
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:

Precies. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:43:51 #247
8136 Blues
pi_92512625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Ow wat vind ik mezelf stom op dit moment :(
Ik ben altijd zo goed met plannen maar op dit moment haal ik alles door elkaar
Lijstjes lijstjes lijstjes. Werkt perfect :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:45:21 #248
268312 Sarabi
pi_92512694
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me nu ook wel echt nodig :D
Maar normaal gaat het zo van zelf bij mij
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:49:19 #249
859 Isabeau
ISFP
pi_92512839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:

Ja dat lijkt me nu ook wel echt nodig :D
Maar normaal gaat het zo van zelf bij mij
Normaal? En net zei je nog dat je nooit eerder het huis uit was gegaan :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:49:37 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92512852
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:

die raak ik steeds kwijt :{w
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:53:23 #251
8136 Blues
pi_92512985
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef kaasplankje het volgende:

die raak ik steeds kwijt :{w
Tussen je korstjes klemmen :s)

ik ga een golfertje doen en dan schitteren in het water w/
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:56:11 #252
268312 Sarabi
pi_92513112
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Normaal? En net zei je nog dat je nooit eerder het huis uit was gegaan :P
Ik bedoel in andere situaties :P die ik tot nu toe tegen ben gekomen
Ik merk nu dat ik gewoon veel fout plan met school en stage -O-
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:59:40 #253
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92513237
:9~ damn wat was dat weer lekker!! Viskoekjes waren perfect gelukt! Zagen er zelfs bijna precies zo uit als op het plaatje :o ;) En de salade was ook heerlijk! Ik had crema de balsamico gevonden bij de appie en dat met een beetje goede olijfolie aangemaakt. Heerlijke dressing!! Perfecte combi met de apetina en tomaat :9 :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:14:24 #254
3878 Vork
Manisch creatief
pi_92513821
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Over stoofpeertjes gesproken (lekker, DE!), wat is Vork's stoofpeertjes recept want hij heeft altijd erg lekkere :9
Mijn recept? Ik doe maar wat.
Wat er in ieder geval in zit is flink wat wijn of port (van 't weekend heb ik gewoon een gratis gekregen fles wijn ervoor gebruikt, gewoon een zoetige simpele Merlot gok ik zo), rode bessensap, kaneelstokjes (+/- 1 per kg peren), met diezelfde kg peren ongeveer 3 kruidnagelen, 1 laurierblaadje, een aantal reepjes sinaasappelschil en een paar flinke scheppen geleisuiker.

3 uur stoven en de peren niet onder laten lopen. Wat ik verder specifiek nog heb gedaan voor het afgelopen weekend is het vocht van de peren nadat de peren er een nacht in hebben gezeten (koel) de volgende ochtend een beetje in laten koken met wat extra geleisuiker, zodat het een zoeter en stroperiger geheel is geworden.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:16:29 #255
859 Isabeau
ISFP
pi_92513920
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Vork het volgende:

[..]

Mijn recept? Ik doe maar wat.
Wat er in ieder geval in zit is flink wat wijn of port (van 't weekend heb ik gewoon een gratis gekregen fles wijn ervoor gebruikt, gewoon een zoetige simpele Merlot gok ik zo), rode bessensap, kaneelstokjes (+/- 1 per kg peren), met diezelfde kg peren ongeveer 3 kruidnagelen, 1 laurierblaadje, een aantal reepjes sinaasappelschil en een paar flinke scheppen geleisuiker.

3 uur stoven en de peren niet onder laten lopen. Wat ik verder specifiek nog heb gedaan voor het afgelopen weekend is het vocht van de peren nadat de peren er een nacht in hebben gezeten (koel) de volgende ochtend een beetje in laten koken met wat extra geleisuiker, zodat het een zoeter en stroperiger geheel is geworden.
Je gebruikt al heel veel ingrediënten die ik nooit gebruik 8-) )kruidnagel, sinaasappelschil, geleisuiker...)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:18:33 #256
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92514029
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je gebruikt al heel veel ingrediënten die ik nooit gebruik 8-) )kruidnagel, sinaasappelschil, geleisuiker...)
Is wel erg lekker :Y Ik had het laatst gedaan met citroenschil waar ik de kruidnagelen in had gestoken. Kaneelstokje, gewoon rode wijn en dan maar koken. En later idd in koken, geen geleisuiker gebruikt maar een klein schepje gewone suiker. Werkte wonderwel :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:19:46 #257
859 Isabeau
ISFP
pi_92514098
Mijn peertjes zijn ook altijd zalig hoor (meestal met port), maar ik vond deze subtiel anders smaken en ook super lekker.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:21:58 #258
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_92514204
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn peertjes zijn ook altijd zalig hoor (meestal met port), maar ik vond deze subtiel anders smaken en ook super lekker.
Ik vind de citrussmaak echt wat toevoegen :Y Zal het ook eens met sinaasappel proberen mocht ik weer eens peertjes maken :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:22:00 #259
3878 Vork
Manisch creatief
pi_92514206
Ik weet niet wat het is, maar dat inkoken werkt nooit zoals ik wil. Ik wil de saus altijd een beetje stroperig hebben en zoet. Geleisuiker is wat dat betreft een uitkomst. Ik maak nooit jam, dus ik moet het ergens aan opmaken. Citroen kan ook, maar wordt het rode bessensap misschien wat zuur. Oja en het botst op een of andere manier ook qua smaak met kaneel, als je er (te)veel kaneel in doet.

En je zou ook nog dingen als kardemom en steranijs kunnen gebruiken.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:29:19 #260
14078 DarkElf
pi_92514636
inkoken tot het echt goed dikker wordt en dan wat maizenapapje erbij en nog even doorpruttelen, krijg je een dikke perenstroop van :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:31:57 #261
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92514775
morgen naar Utrecht om sleutels in te leveren, helemal op en neer, geen zin in!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:51:40 #262
91018 krakkemieke
pi_92515725
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen naar Utrecht om sleutels in te leveren, helemal op en neer, geen zin in!
Kan ik me indenken.
Maar het is super in Maastricht hoor ik. ;) Zie het als het begin van veel plezier. *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:51:51 #263
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_92515736
Zo wandelen *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:52:23 #264
91018 krakkemieke
pi_92515771
@Steer: mijn reticulata's ruiken juist subtiel naar viooltjes. O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:59:22 #265
148903 Memento-Mori
Carpe Diem
pi_92516131
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Kan ik me indenken.
Maar het is super in Maastricht hoor ik. ;) Zie het als het begin van veel plezier. *O*
het plezier is al begonnen maar heb net n lunch geregeld met iemand aar, dus das gezellig :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:06:15 #266
91018 krakkemieke
pi_92516514
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het plezier is al begonnen maar heb net n lunch geregeld met iemand aar, dus das gezellig :)
Da's leuk ja! :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:19:52 #267
268312 Sarabi
pi_92517278
Morgen trouwens ook voor de leaseauto van mijn vriend gaan kijken, ben benieuwd
Zoveel nieuwe dingen in een keer (waar ik allemaal geen verstand van heb)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:20:01 #268
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92517290
Gisteren heb ik mijn volkstuin bemest *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:21:03 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92517348
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Je toilet was weer verstopt? :+
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:21:35 #270
91018 krakkemieke
pi_92517377
quote:
Ga je nog bijzondere dingen kweken? Of alleen sierplanten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:21:42 #271
268312 Sarabi
pi_92517382
quote:
Lekker
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:22:57 #272
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92517473
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef golfer het volgende:

Je toilet was weer verstopt? :+
Gelukkig niet zeg pfff :{w blij dat we dat gehad hebben.

@Crack: Nee, alleen sier is 't ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:23:06 #273
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92517485
quote:

Ik ga slafen trouwens. Dag allemaal. :* :W
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:24:06 #274
91018 krakkemieke
pi_92517552
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Trusten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:25:08 #275
268312 Sarabi
pi_92517618
quote:

[..]

Trusten :W
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:25:13 #276
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92517624
quote:

Dat is vroeg dude, alles oké verder? Geniet er van :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:25:32 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92517651
quote:

Trusteh. :W :*
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:42:55 #278
147666 AnneX
pi_92518625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Seks
Gezeik.
Ruzie om de afwas.

Voor eeuwig en altijd afspreken : wie zet de vuilniszakken buiten.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:48:41 #279
68866 Den_Haag
pi_92518979
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Morgen trouwens ook voor de leaseauto van mijn vriend gaan kijken, ben benieuwd
Zoveel nieuwe dingen in een keer (waar ik allemaal geen verstand van heb)
wat zijn de wensen?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:48:54 #280
268312 Sarabi
pi_92518986
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Voor eeuwig en altijd afspreken : wie zet de vuilniszakken buiten.
:D ik zal het zwart op wit zetten
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:49:09 #281
73550 Leintjeuh
ISFJ O+
pi_92519002
Volvo c30 :o
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:50:02 #282
268312 Sarabi
pi_92519053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

wat zijn de wensen?
Geen idee :) je hebt het over iemand die net 2 weken zijn rijbewijs heeft en verder heeft niemand in zijn familie een auto
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:51:29 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92519140
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Sarabi het volgende:

Geen idee :) je hebt het over iemand die net 2 weken zijn rijbewijs heeft en verder heeft niemand in zijn familie een auto
In dat geval:

Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:52:36 #284
268312 Sarabi
pi_92519195
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef golfer het volgende:

[..]

In dat geval:

[ afbeelding ]
Thanks ^O^
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:56:09 #285
147666 AnneX
pi_92519396
Zojuist van de kentekenbewijzen digitaal een duplicaat besteld.
Nog steeds niet teruggevonden na 2-3 maanden niet/wel zoeken,
Zul je zien ...

En bij bolcom een Gordon Ramsey - fastfood - besteld.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:01:15 #286
55709 Stereotomy
pi_92519684
omfg :')

'Tech-guru'

SPOILER
... zit in de persgroep waarmee ik dit weekend naar Barcelona ga. :') Kennen jullie die? :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:02:24 #287
14078 DarkElf
pi_92519745
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
omfg :')

'Tech-guru'

SPOILER
... zit in de persgroep waarmee ik dit weekend naar Barcelona ga. :') Kennen jullie die? :')
moest even googlen om t zeker te weten maar: :') lekker dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:02:49 #288
68866 Den_Haag
pi_92519768
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:51 schreef golfer het volgende:

[..]

In dat geval:

[ afbeelding ]
QFT
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:10:27 #289
268312 Sarabi
pi_92520173
-O-
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:13:33 #290
248287 LieLie
ISTJ
pi_92520349
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Sarabi het volgende:
-O-
?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:16:21 #291
268312 Sarabi
pi_92520510
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

?
Ze plagen me
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:17:32 #292
248287 LieLie
ISTJ
pi_92520573
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ze plagen me
Wat flauw ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:18:52 #293
268312 Sarabi
pi_92520663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat flauw ;)
Ja he
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:20:26 #294
248287 LieLie
ISTJ
pi_92520768
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja he
[ afbeelding ]
:*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:24:07 #295
268312 Sarabi
pi_92520952
Dankjewel O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:24:49 #296
55709 Stereotomy
pi_92520982
Sarabi :*

En kut, kom er net achter dat m'n paspoort in mei verloopt. Heb geloof ik 6 maanden geldigheid nodig om te vliegen?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:29:12 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92521182
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:

En kut, kom er net achter dat m'n paspoort in mei verloopt. Heb geloof ik 6 maanden geldigheid nodig om te vliegen?
Nee hoor. Binnen de Europese unie en de Schengenlanden heb je gewoon alleen maar een geldig paspoort nodig.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:30:56 #298
859 Isabeau
ISFP
pi_92521282
Het ruikt hier heerlijk, hopelijk kunnen we snel eten :D

Ross besloot een chickenpie te maken, maar de C1000 had geen kipfilets meer, dus had hij kipbouten gehaald. Die natuurlijk eerst even van bot ontdaan moesten worden :') Ik had geen zin in koken, maar zijn argument was dat ik meer chirurgische snij ervaring had en dus stond ik de bouten uit te benen. Wat een k-klus.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:32:38 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92521367
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:

Ross besloot een chickenpie te maken, maar de C1000 had geen kipfilets meer, dus had hij kipbouten gehaald. Die natuurlijk eerst even van bot ontdaan moesten worden :') Ik had geen zin in koken, maar zijn argument was dat ik meer chirurgische snij ervaring had en dus stond ik de bouten uit te benen. Wat een k-klus.
Maar kippenbouten zijn wel een stuk malser en lekkerder in een pie dan die droge kipfilets. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:35:13 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92521491
Weer een boek van Leon de Winter uit. ^O^
Ben met terugwerkende kracht weer z'n hele oeuvre aan het lezen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:35:31 #301
268312 Sarabi
pi_92521507
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:

Slimme Ross :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')