Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkelingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moederquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.
mja ik ken ook mensen die hun kind, klein laten houden en ze ondanks dat ze prima kunnen lopen tot hun 4e in een wandelwagen rond sjouwen, die laten hun kinderen lui, daar kregen wij thuis de kans niet voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkeling
Aha, mijn moeder heeft me niet goed getraind!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moederik liep ook al voor ik een jaar was
stevig aan de hand van mama en ik liep wel mee haha ach ben er niks slechter van gewordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef freecell het volgende:
Oudste hier liep ook met 11 maanden, maar die laat ik nu (2,5) nog niet alles zelf lopen hoor
Bekaf na 10 minuten en constant afgeleid door alles*drenteldrentel*
Iig iets zodat je vaak moet slikken. Honingdrop!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
wat gebruik je bij keelpijn?strepsils ofzo?
Zou ik doen ja, werkt bij mij het beste iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Pakken, die vitamine Dquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef AnneX het volgende:
Voorzichtige juich voor de moeder van freecell.
Zal ik dan maar weer eens naar buiten bij stralende zon ? voordat ik naar moeders ga.
Heheheheeh...duidelijk mensen die niet voor de 6-jes cultuur gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Mail van studenten: of ze de beoordeling van hun verslag kunnen inzien. Normaalgesproken ben ik voor, maar deze jongens hadden al het hoogste cijfer van de groep
quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
Voorlopig optimistische geluiden dus rondom je moeder, FC.
Ik heb daar trouwens een keer flink mee geblunderdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heheheheeh...duidelijk mensen die niet voor de 6-jes cultuur gaan
Waar koop je gedroogde peer? Lekker lijkt me dat! Natuurwinkel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:
ben benieuwd. Alleen was de gedroogde mango op, dus doe ik er gedroogde peer en wat cranberry's doorheen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
WhoepsHij moet echt gedacht hebben dat ik een hatelijke heks was
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar koop je gedroogde peer? Lekker lijkt me dat! Natuurwinkel?
Ze heeft de Delhaize. Die was beter dan Appie, rememberquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben er nu voor naar de natuurwinkel geweest omdat die veel keuze en grote verpakkingen heeft, maar ook de appie heeft dat allemaal gewoon bij de bakproducten staan
Al heb jij waarschijnlijk geen appie in de nabije omgeving?
Ohjaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze heeft de Delhaize. Die was beter dan Appie, remember
Oh, alleszins! Maar ik zou nooit een student die een slecht cijfer heeft gehaald belachelijk makenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ze heeft de Delhaize. Die was beter dan Appie, remember
En terechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, alleszins! Maar ik zou nooit een student die een slecht cijfer heeft gehaald belachelijk maken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik het bij onze mini-Delhaize aan de overkant ooit heb gezien. Zal 's kijken bij de grote aan de ring.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zo denk naar huis. Wordt overduidelijk weggepest hier.
hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten), moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Zorg dat je documenteert, FFT. Print mails uit, schrijf op wat er gebeurt en hoe er wordt gecommuniceerd. Ookal staat je hoofd er allicht niet naar.
pff wat een eis zeg!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een bullshit zeghad gesolliciteerd op een klantenservicevacature van de nota bene H&M, beheersing van Duits was een eis, 6 jaar Duits 1,2 op vwo gehad, dus kan me uitstekend verstaanbaar maken aan de telefoon of per mail maar nee een test moest gedaan worden en zelfs mensen die als moedertaal Duits hadden haalden m niet werd er gezegd, ja laat dan maar lekker zitten
Neuzen in je mailbox kan echt niet zomaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten), moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Grote plaat vruchten/noten/havervlokken/honing in de ovenkijken wat dat wordt!
Het ruikt erg lekker! En ik vind het fijn dat ik precies weet wat er in zitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwdAls het goed bevalt, ga ik het misschien ook eens doen
Wat was de inhoud van dat mailtje danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen
En dat mag dus nietquote:, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten),
Zie het als een motivatie om nog sneller weg te gaan daar. Kijk je zelf ook de kranten en monsterboard en andere vacaturesites na?quote:moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
Lijkt me wat een wat magere grondslag voor ontslag....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
door dit officiele mailtje heeft hij nml recht denk mij te ontslaan als hij ziet dat ik nog 1x het net bezoek. Hij heeft dan n reden gevonden. Ik vind het zo jammer. Buiten hem is het zo leuk hier met collega's en leuke klanten...
dat hij niet op mijn pc zit terwijl ik overduidelijk veranderingen ziequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuzen in je mailbox kan echt niet zomaarWaarover liegt hij?
Zegt dat mailtje dat je niet meer op internet mag? En is dat alleen naar jou gegaan of naar het hele bedrijf? Uitprinten en meenemen naar huis zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
door dit officiele mailtje heeft hij nml recht denk mij te ontslaan als hij ziet dat ik nog 1x het net bezoek. Hij heeft dan n reden gevonden. Ik vind het zo jammer. Buiten hem is het zo leuk hier met collega's en leuke klanten...
kan ik nu niet openen die link. Kan wel die mail doorsturen naar iemand van jullie? Als jullie dat willen.. Kan alleen geen pm openen, wel spoilersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat was de inhoud van dat mailtje danDat je je wachtwoord aan hem moet geven
[..]
En dat mag dus niethttp://www.security.nl/ar(...)est_mijn_e-mail.html
[..]
Zie het als een motivatie om nog sneller weg te gaan daar. Kijk je zelf ook de kranten en monsterboard en andere vacaturesites na?
Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
FFT: ontslag indienen.. niet wachten op een andere baan, je hebt de luxe van thuiswonen toch?? Ik zou echt eieren voor mijn geld kiezen.. Of het er op aan laten komen zodat je recht op ww hebt, maar ik zou het wel weten in jou situatie geloof ik..
Wat acht je de kans dat-ie daarmee akkoord gaat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslag
Goedkoper komt hij er toch niet af!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat acht je de kans dat-ie daarmee akkoord gaat?
Wel als ze volgende week een baan vind? En deze man lijkt me op dit moment in een bui zitten waar hij haar zoveel mogelijk loopt te zieken dus lijkt mij dat-ie nooit op zo'n voorstel in gaat.quote:
dat zal hij nooit doen. Dan zegt hij; dan blijf je hier nog 2-3 maanden werken. Ik betaal niet voor wat niet komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslag
Of je neemt gewoon ontslag en hij lacht zich de ballen uit de broek. Als ik er klaar mee was en toch weg ging zou ik het gewoon voorstellen, niets meer te verliezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zal hij nooit doen. Dan zegt hij; dan blijf je hier nog 2-3 maanden werken. Ik betaal niet voor wat niet komt
het is niet slim iets weg te gooien zonder zekerheid van een nwe baan. Oh wacht ik snap je. Kan t voorstellen en als hij nee zegt blijven. Weet niet wat het gezelligst is hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon ontslag en hij lacht zich de ballen uit de broek. Als ik er klaar mee was en toch weg ging zou ik het gewoon voorstellen, niets meer te verliezen.
Zoals Sun al zei: je woont thuis dus je kunt het wel even uitzingen. En het lijkt errop dat hij vroeg of laat toch wel een streek met je uit gaat halen, daar zou ik niet op wachten. Maar goed, zo kijk ik er naarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is niet slim iets weg te gooien zonder zekerheid van een nwe baan.
Wat zij zeggen allemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoals Sun al zei: je woont thuis dus je kunt het wel even uitzingen. En het lijkt errop dat hij vroeg of laat toch wel een streek met je uit gaat halen, daar zou ik niet op wachten. Maar goed, zo kijk ik er naar
naar nog 3 mensen maar aan zijn boze blik gaf ik aanleiding tot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef golfer het volgende:
Ik zou toch niet zelf ontslag nemen FFT, tenzij hij jou inderdaad 3 maanden salaris meegeeft.
Als je wilt kan je het mailtje van de baas even naar mij doorsturen, dan kijk ik er even naar.
Heeft ie dat mailtje alleen naar jou gestuurd of naar iedereen in het bedrijf?
hee collega crimiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens officiële pasfoto's laten maken, want paspoort moet worden verlengd. Belachelijke regeltjes tegenwoordig voor die foto's. Je mag niet lachen enzo. Boevenfoto is er niets bij.
Je bent nu ook aan het fokken op je werk dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
naar nog 3 mensen maar aan zijn boze blik gaf ik aanleiding tot.
via mobielquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent nu ook aan het fokken op je werk dan?
handig toch? Ik vind het een goed cadeau. Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Leuk experiment Sun
Jeetje FF, ik geloof dat ik me echt op staande voet 'ziek' zou meldenWat een eikel.
Niet met ontslag maar ziekmelden, arbeidsconflict o.i.d. ervan maken
Kado voor F&L /Traphekje gescoord, met dank aan FC bij de Karwei bouwmarkt, scharnierend
![]()
Raar kado misschien, maar ik snap dat het op nr. 1 van hun verlanglijstje staat. Dan kan ie de vriezer niet meer open laten staan, de wasmachine niet ineens op kookwas draaien en alle pannen in de kastjes laten zitten
Goed! Dat klinkt als een experimentje wat ik ook maar eens moet gaan uithalenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
zelfgemaakte mueslirepen zijn goed gelukt! erg plakkerig maar ook erg lekker! Niet te zoet, lekker fruitig en met relatief weinig ckals.
ach jee, maar ben je nou al wel geholpen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Die kies/kaakpijn helpt wel om niks te eten trouwensVan de hele dag pas 1 bakje magere yoghurt op en een paar keer wat gedronken... ik durf niet eens warme soep te eten
Ik moest even lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordtstraks hangt er hier nog een camera
L-u-l
Morgenochtend, ik kan niet wachten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ach jee, maar ben je nou al wel geholpen?
Jezusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordtstraks hangt er hier nog een camera
L-u-l
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Die kies/kaakpijn helpt wel om niks te eten trouwensVan de hele dag pas 1 bakje magere yoghurt op en een paar keer wat gedronken... ik durf niet eens warme soep te eten
Arbodienst bellen. Zaak uitleggen en je ziek melden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
L-u-l
CF *proestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten jullie langer dan 2 minuten op het toilet dan?Ik alleen thuis, omdat ik dan Donald-Duckpockets lees
Maargoed, voor mensen met darmproblemen wel beroerd zeg
handjes wassen en afdrogen ook hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten jullie langer dan 2 minuten op het toilet dan?Ik alleen thuis, omdat ik dan Donald-Duckpockets lees
Maargoed, voor mensen met darmproblemen wel beroerd zeg
idd. Morgen kun je ws ook alleen vloeibaar eten maar je bent er daarna wel mooi vanafquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik kan niet wachten eerlijk gezegd
Oe, dat klinkt erg goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place alweer klaar voor vanavond.
We eten aardappeltjes met de bekende kruidenmeuk en knoflook en sjalotten uit de oven, met een salade en gebraden eendenborstfilet met daarbij nog een restje van de wild-portsaus dit ik een tijd geleden had ingevroren
Ik heb juist alles uit de mandjes gehaald. Vond het erg onhandig. Alleen mijn bakspul zit nog in een mandje zodat ik alles in een keer uit de kast kan rukken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef LieLie het volgende:
Zo, m'n kruidekastje nog een keer opgeruimd, nu alles in mandjes.. Ben benieuwd of het handig is
Hmmmm...klinkt ook goed. Heb ik dat recept ergens gemist in Gino of Ainsley?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb 2 heel handige houders die we bij de keuken konden krijgen en daar staan alle potjes mooi in, en die houders staan weer in de grote keukenlade naast de borden. Ik zou in theorie die houders er steeds uit kunnen pakken, maar in de praktijk pak ik gewoon de potjes die ik nodig heb![]()
Hier staan 8 gehalveerde tomaten, een gehalveerde bol knoflook, een gekwarteerde rode ui met olijfolie, zout, peper en tijm takjes in de ovenTomatensoep voor morgen
![]()
Mja, maar ik heb geen andere handige manier. Ik heb zo'n heel smal kastje, maar alles stond voor elkaar en op elkaar, en dan valt het er nog een keer allemaal uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb juist alles uit de mandjes gehaald. Vond het erg onhandig. Alleen mijn bakspul zit nog in een mandje zodat ik alles in een keer uit de kast kan rukken.
Ainsley blz 28quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...klinkt ook goed. Heb ik dat recept ergens gemist in Gino of Ainsley?
Ik ga vanavond een linzensalade met geroosterde groenten eten
Heerlijk kleurtje krak, hier staan al verschillende dingetjes in bloei, toevallig allemaal in geel. Foto's in bloemen/planten topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was een gezellig uitje, ik kwam een kennis tegen.![]()
Ik heb mezelf hierop getrakteerd, mijn moeder krijgt er vanavond ook een:
http://www.google.nl/imgr(...)5&ved=1t:429,r:2,s:0
En ik heb de kruiden per soort in een bakje, bv indische bij elkaar.
En ze ruiken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk kleurtje krak, hier staan al verschillende dingetjes in bloei, toevallig allemaal in geel. Foto's in bloemen/planten topic.
Ah de lasermuis voor Xena is binnen
Asfalterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier heb ik er dus 2 van:
[ afbeelding ]
Maar dan met gewoon verschillende potjes uit de winkel er in![]()
Overigens heb ik vanmiddag tijdens het wandelen eindelijk een plannetje voor onze voortuin gemaakt geloof ik.. Die is me al sinds we hier wonen een doorn in het oog eigenlijk. Wil er iets leuks mee doen wat low-maintenance is maar wel gezellig en bij het huis past.. Mijn schoonvader maar eens vragen of hij over een maand of 2 tijd en zin heeft me te helpen
Ohquote:
Ligt eraan wat voor en hoe ze gekweekt zijn. Ik heb net tijm gekocht, die kan op zich tegen vorst. Maar die ik nu gekocht heb, moet nog even tegen de vorst beschermd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer is het trouwens tijd om kruiden te gaan neerzetten op het balkon?
Ik ga ze natuurlijk zelf kwekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor en hoe ze gekweekt zijn. Ik heb net tijm gekocht, die kan op zich tegen vorst. Maar die ik nu gekocht heb, moet nog even tegen de vorst beschermd.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Grind.Lekker zennig patronen harken.
Dan zou ik wachten tot na de Ijsheiligen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk zelf kwekenGewoon zaadjes kopen en losgaan
Dat klinkt gezellig ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wil iig 2 vlakken maken met in ieder vlak een rode Japanse esdoorn. Daar omheen óf de vrouwenmantel óf de maagdenpalm die er al staan. Dan daar omheen een bodembedekking als grint of split of zo. Moet nog even kiezen wat ik mooi vind en wat betaalbaar is. Liefst eigenlijk antraciet split maar geen idee of dat duur is. Dan langs de rand een strook met weer óf de vrouwenmantel óf de maagdenpalm. Moet dus nog even kiezen wat waar gaat komen. En dan waar de vrouwenmantel komt heeeeel veel krokussen in allerlei kleuren, zodat het in de lente vast gezellig wordt!
Kan nog zijn dat ik er 1 groot vlak van maak met 1 boompje, maar dan moet ik eerst even gaan tekenen en uitmeten
Als het niet zo triest was dan was het wel heel grappigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
handig toch? Ik vind het een goed cadeau. Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordtstraks hangt er hier nog een camera
L-u-l
http://www.google.nl/imgr(...)2O8H&ved=0CB4Q9QEwAAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef LieLie het volgende:
Klinkt goed Sun! Al weet ik natuurlijk niet zo goed hoe die planten er uit zien
Oh, die tweede is schattig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgr(...)2O8H&ved=0CB4Q9QEwAA
en
http://www.google.nl/imgr(...)3ZYI&ved=0CBwQ9QEwAQ
kopen? Je hebt er zat toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk zelf kwekenGewoon zaadjes kopen en losgaan
quote:We willen je namelijk uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.
Yupquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kopen? Je hebt er zat toch?
Oooh! Het ziekenhuis? Geweldig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze week wordt er contact opgenomen
Ja. Nu nog even goed voorbereidenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oooh! Het ziekenhuis? Geweldig!
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Nu nog even goed voorbereidenEn dan misschien wel op kruipafstand werken
Die zijn best leuk ja! Ik hou nog wel wat opties open hier en daarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef krakkemieke het volgende:
@ Sunny: de irisjes die ik net postte, kunnen ook onder een boom.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn elke dag worden er weer miljoenen weggegooid
Maar van de irissen die 's zomers bloeien, geurt alleen de wortel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Iris
Lekkere geur en mooie naam vind ik dat. Stel me altijd een knappe vrouw voor als je zo heet
Wil je zeggen dat het een gemis is dat er miljoenen zaadjes van mij de pijp uit gaanquote:
Just a day at the officequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer uit de OK gekropen! Was leuk.Vandaag een Poolse co-assistent die met me meekeek, een flauwgevallen leerling-verpleegkundige die niet tegen bloed kon
en een patient die na de spinaal aan de schijterij ging.
![]()
Het is in ieder geval niet saai bij jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Good busy Pee! Hopen dat het wat wordt!
Zo, weer uit de OK gekropen! Was leuk.Vandaag een Poolse co-assistent die met me meekeek, een flauwgevallen leerling-verpleegkundige die niet tegen bloed kon
en een patient die na de spinaal aan de schijterij ging.
![]()
Maagdenpalmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zijn best leuk ja! Ik hou nog wel wat opties open hier en daar
Ja ik ben al rustig aan het inpakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Las ik nou dat jij al aan het inpakken bent, wat leuk
Ga je voor het eerst samenwonen?
Ja, leuk spannendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Ja ik ben al rustig aan het inpakken(heb nogal veel rotzooi
)
En ja voor het eerst samenwonen maar ook voor het eerst uit huis, dus een hele ervaring
Trachitol. Lamme tong hoezeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha rare Xenaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Lasermuis is nog niet helemaal kicken voor Xena... kan ook komen dat ze nog wakker moet worden
Ze ruikt wel aan het ding zelf
De iris geur die in geuren gebruikt worden, komt uitsluitend van de wortelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar van de irissen die 's zomers bloeien, geurt alleen de wortel.
Soms denk ik dat die lamme tong komt door de grote hoeveelheid menthol die er in dat pilletje zitquote:
Heb je geen 'samenwoonangst' Sarabi?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha rare Xena
Straks eens kijken of we nog geld overhouden om ook huisdieren te hebben
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je geen 'samenwoonangst' Sarabi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een kwekerij waar ik werkte moesten we wel eens Iris scheuren; wat stonk dat altijd zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
De iris geur die in geuren gebruikt worden, komt uitsluitend van de wortel
Men is er nog niet in geslaagd om de geur van de bloem te extraheren.
Ik vind Iris een hele klinische, kille, scherpe geur.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
omdat ik dus eerst even met de huisarts wil overleggen en precies wil weten wat mijn medicijnen nu doen op gewicht-gebied..Nog ff hierop reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je 'handhaaf hoogte' is dan het gemiddelde aan kcal per dag wat je de afgelopen zes weken hebt gegeten indien je geen vet/spier bent aangekomen of afgevallen. De formules geven slechts een *indicatie* aan van wat iemand met gemiddeld postuur, metabolisme doet!!!!! Wat je lichaam uiteindelijk laat zien, is pas realiteit.
Het kan zijn bijvoorbeeld dat je medicijnen je metabolisme op z'n gat laten vallen en je een paar honderd kcal minder energie laten verbranden dan je normaal en volgens de formules zou doen, waardoor je nu dus juist exact genoeg eet om je huidige hoeveelheid vet te behouden.
Wil je vet afvallen, dan zou je daar onder moeten zitten, maar je merkt zelf al op dat je niet weet of het verstandig is, indien het al behoorlijk laag was. En dat klopt. Als je bijvoorbeeld 1600 kcal per dag aanhield, dan is het gewoon onverstandig daar nog eens 400 kcal vanaf te doen en op 1200 kcal terecht te komen. Dat is erg laag.
Dus laat je huisarts er even over pijnzen, en laat dan eventueel de dietiste in samenwerking met de huisarts een plan opstellen. Misschien hoef je helemaal niet af te vallen en ben je op een gezond gewicht met een gezonde hoeveelheid lichaamsvet.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 08-02-2011 17:39:02 ]Confidence through competence
Slaande ruzies. Serviezen die door het hele huis kapot gegooid worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Ben wel benieuwd hoe onze relatie gaat veranderen
Ga doorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaande ruzies. Serviezen die door het hele huis kapot gegooid worden.
Seksquote:
Geen seks meer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Seks
Gezeik.
Ruzie om de afwas.
Tandpastadopjes daar waar ze niet horen!
Sex tijdens de afwas is toch een leuke fantasie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen seks meer?
Oja en we moeten wel afwassendat is een minpunt
Fantasie en samenwonen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sex tijdens de afwas is toch een leuke fantasie?
*sop sop sop*![]()
Zo vaak nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef Duderella het volgende:
Man, je mag blij zijn als je 'm er om de week op zondagochtend even in mag hangen.
Ha wat leuk! Hier vermaakt Arty ze ook wel eens zo. Maar de katten vallen tegenwoordig na vijf minuten actie vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
Kat heeft het laserlampje door en rent en springt als een dolle door de kamer erachteraan.
Ik heb niet gezegd waarin hè?quote:
Ze zit hier nog steeds verwonderd om zich heen te kijken zo van : whatskebeurt netquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef Duderella het volgende:
Ha wat leuk! Hier vermaakt Arty ze ook wel eens zo. Maar de katten vallen tegenwoordig na vijf minuten actie vanzelf in slaap.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zit hier nog steeds verwonderd om zich heen te kijken zo van : whatskebeurt net![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zit hier nog steeds verwonderd om zich heen te kijken zo van : whatskebeurt net![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2500 vind ik héél hoog geschat!! Dan zou je 5-7 dagen in de week best intensief moeten sporten voor jou vrouw zijnde en jouw bouw hebbend! Ik verbrand bijvoorbeeld gemiddeld 2100-2200 kcal per dag, in die orde grootte.
Aan de andere kant, 1650 kcal zit richting laag, dus het is idd onverstandig om daar nog een paar honderd vanaf te halen zonder overleg met arts en/of dietiste. Goed gezien!
Ik vermoed, maar pin me er niet op vast, dat de waarheid in het midden ligt: dat je daadwerkelijke behoefte ergens rond de 1900-2000 kcal zit (zeker met meds), en dat je inname rond de 1800 zit bijvoorbeeld, en dat je lekker wat spier hebt opgebouwd. Dan kan het héél goed zijn dat je gewicht exact hetzelfde is gebleven in die zes weken!
TMIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Duderella het volgende:
Ik heb niet gezegd waarin hè?
Eens per twee weken betreft het een warm, nat washandje.
Hahaha leuk is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien hoef je helemaal niet af te vallen en ben je op een gezond gewicht met een gezonde hoeveelheid lichaamsvet.
Goed ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
met een BMI van 27??
![]()
Maar verder bedankt voor de input! Ik laat het verder mooi aan de mensen over die er voor geleerd hebben en ga voorlopig gewoon door met gezond eten en sporten en zo. Dat kan iig nooit kwaad lijkt me
In HEMELSNAAM FF ga normaal etenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat even weten wat de HA zegt ajb. ben ook wel benieuwd. ik at 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen om te kijken of het aan de meds lag en ik viel idd niks af. ik sportte toen ook. als ik dat nu zou doen (zonder meds) is er gelijk een kilo af dus moet wel de meds zijn. maar het moet jou nog meer frustreren omdat jij graag af wilt vallen. ik was alleen verbaasd dat ik ineens 5 kg bijkwam in 3 weken en ik niet hoopte dat dat een jaar zo door zou gaan
Oh, kijk, daar is iequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In HEMELSNAAM FF ga normaal eten
Je doet geen 'afvallen' door 2 dagen alleen fruit en 2 boterhammen te eten, je doet dan een plundering op je glycogeen voorraad en waarschijnlijk ook behoorlijk chagarijnig zijn door een lage bloedsuikerspiegel.
Ja ik las het! Gefeliciteerd met de 24.9quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef LieLie het volgende:
Ik ben net de grens voor een gezond bmi over
Mooi zo! En:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, gefeliciteerdAltijd leuk, je eerste huis samen
Steer, de enige Iris die ik ooit kende was een paardenmeisje, lelijk en een vals kreng
Lielie(oh, de ganzensnoepjes waren yum! maar vanwege te dikke kont toch ook maar met collega's gedeeld vandaag
)
Thanx Steerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed idee
Laat maar weten wat de HA en de dietiste ervan zeggen, daar leer ik ook van.
En BMI van 27 is ook weer niet zó slecht... en je hebt veel spieren zeg je!![]()
Bovendien ben je hele een mooie vrouw met je huidige figuur (vind ik, weet niet wat TAV vindt), beetje ronde vormen vind ik supermooi.
![]()
L. heeft denk ik een hogere BMI![]()
Kip in een milde gele curry en rijst, en boontjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
viskoekjes in de oven
zo even een lekkere simpele salade er bij maken en dan smullen!
Wat eet de rest hier??
Die zijn ook uit het Ainsley-boek?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
viskoekjes in de oven
Wat eet de rest hier??
wok to goquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
viskoekjes in de oven
Wat eet de rest hier??
Moet ze zeker sushi maken voor jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
You're wasting your cooking workshop talents, babe!![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Of ik duw gewoon Ross het Engelse Ainsley kookboek in handenSuper cadeau, P
Houd toch op met je kookworkshopsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
You're wasting your cooking workshop talents, babe!![]()
Linzen met geroosterde groentenquote:
Vertel daar eens iets meer over, wat is nu het geheim achter goede Sushi?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Houd toch op met je kookworkshops
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over, wat is nu het geheim achter goede Sushi?
Misschien kan Memo voor Sushi uit hetzelfde talentenputje putten als haar Salsa skillz.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over, wat is nu het geheim achter goede Sushi?
Hoezo, deed hij het beter bij de workshops?quote:
Ik wás ongeveer 9 kilo kwijt zelfsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef Duderella het volgende:
Dus je bent vijf kilo afgevallen in een jaar sun? Dat is toch niet zo slecht inderdaad?![]()
Ik eet een zelfgemaakt broodje hamburger en couscoussalade.
Hoe was het skiën?quote:
Gino, maar Ainsley heeft ook een versie die ik een keer wil proberen..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die zijn ook uit het Ainsley-boek?
Gaat je vast lukken, maar ik begrijp je frustratiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wás ongeveer 9 kilo kwijt zelfs, maar nee, helemaal niet zo slecht hoor. Stond vanaf augustus stil op die 9 kilo er af, toen in december dus 4 kilo er weer op en dat zit er nu nog.. Als ik dit jaar er weer 5 af krijg + stabilisatie vind ik dat al heel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hmmm...dat wordt het nietquote:
Mja, die heupen zou nog wat méér kunnen bij Memo.quote:
....terwijl ze sushi klaar maaktquote:
Euhm, huhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik ook tegen haar we dansen.![]()
'Kom Memo, zwááien met die heupen'quote:
Oh, ALS we dansen bedoelde je. Je zin was niet helemaal af, moest het echt 5 keer lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Kom Memo, zwááien met die heupen'
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, ALS we dansen bedoelde je. Je zin was niet helemaal af
Zo verhit raakt hij van het idee alleen al!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:
Oh, ALS we dansen bedoelde je. Je zin was niet helemaal af, moest het echt 5 keer lezen
Ik welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef LieLie het volgende:
Ik heb echt héél veel zin om te gaan sporten straks
Aanstellers in dat dorp. Alleen omdat er een paar kunstenaars wonen en je theekopje misschien even rinkelt op tafel als er weer zo een 'zware' aardbeving komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Op tv een meneer die in Bergen staat te praten en op de achtergrond het wijkje waar we woonden 20 jaar geleden
Sowiesomijn durpske op tv!
Bergense Boekhandel
UrineRuïnekerk..
Och, dat deed een deelnemer in 'Smaken Verschillen' ook een keer en hij won die week omdat iedereen 'zijn' sushi het beste vond. Kan jij ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
het enige dat ik kan met sushi is het kopen bij de sushi-ya of bestellen bij de japanner
Bloemendaal zit wat dat betreft natuurlijk vol met noeste handarbeiders who don't give a shitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanstellers in dat dorp. Alleen omdat er een paar kunstenaars wonen en je theekopje misschien even rinkelt op tafel als er weer zo een 'zware' aardbeving komt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, dat deed een deelnemer in 'Smaken Verschillen' ook een keer en hij won die week omdat iedereen 'zijn' sushi het beste vond. Kan jij ook
Zie bovenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
viskoekjes in de oven
Wat eet de rest hier??
Kolenschoppen van handen hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:
Bloemendaal zit wat dat betreft natuurlijk vol met noeste handarbeiders who don't give a shit
te veel ui gegeten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo verhit raakt hij van het idee alleen al!
DH, hier was het vooral winderig
Precies.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:
Bloemendaal zit wat dat betreft natuurlijk vol met noeste handarbeiders who don't give a shit
Lijstjes lijstjes lijstjes. Werkt perfectquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Ow wat vind ik mezelf stom op dit moment
Ik ben altijd zo goed met plannen maar op dit moment haal ik alles door elkaar
Ja dat lijkt me nu ook wel echt nodigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijstjes lijstjes lijstjes. Werkt perfect
Normaal? En net zei je nog dat je nooit eerder het huis uit was gegaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Ja dat lijkt me nu ook wel echt nodig
Maar normaal gaat het zo van zelf bij mij
die raak ik steeds kwijtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Lijstjes lijstjes lijstjes. Werkt perfect
Ik bedoel in andere situatiesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Normaal? En net zei je nog dat je nooit eerder het huis uit was gegaan
Mijn recept? Ik doe maar wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Over stoofpeertjes gesproken (lekker, DE!), wat is Vork's stoofpeertjes recept want hij heeft altijd erg lekkere
Je gebruikt al heel veel ingrediënten die ik nooit gebruikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn recept? Ik doe maar wat.
Wat er in ieder geval in zit is flink wat wijn of port (van 't weekend heb ik gewoon een gratis gekregen fles wijn ervoor gebruikt, gewoon een zoetige simpele Merlot gok ik zo), rode bessensap, kaneelstokjes (+/- 1 per kg peren), met diezelfde kg peren ongeveer 3 kruidnagelen, 1 laurierblaadje, een aantal reepjes sinaasappelschil en een paar flinke scheppen geleisuiker.
3 uur stoven en de peren niet onder laten lopen. Wat ik verder specifiek nog heb gedaan voor het afgelopen weekend is het vocht van de peren nadat de peren er een nacht in hebben gezeten (koel) de volgende ochtend een beetje in laten koken met wat extra geleisuiker, zodat het een zoeter en stroperiger geheel is geworden.
Is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gebruikt al heel veel ingrediënten die ik nooit gebruik)kruidnagel, sinaasappelschil, geleisuiker...)
Ik vind de citrussmaak echt wat toevoegenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn peertjes zijn ook altijd zalig hoor (meestal met port), maar ik vond deze subtiel anders smaken en ook super lekker.
Kan ik me indenken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen naar Utrecht om sleutels in te leveren, helemal op en neer, geen zin in!
het plezier is al begonnen maar heb net n lunch geregeld met iemand aar, dus das gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan ik me indenken.
Maar het is super in Maastricht hoor ik.Zie het als het begin van veel plezier.
Da's leuk ja!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het plezier is al begonnen maar heb net n lunch geregeld met iemand aar, dus das gezellig
Je toilet was weer verstopt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Gisteren heb ik mijn volkstuin bemest
Ga je nog bijzondere dingen kweken? Of alleen sierplanten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
TMIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Trusten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
TMI![]()
Ik ga slafen trouwens. Dag allemaal.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
TMI![]()
Dat is vroeg dude, alles oké verder? Geniet er vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Duderella het volgende:
TMI![]()
Trusteh.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef Duderella het volgende:
Voor eeuwig en altijd afspreken : wie zet de vuilniszakken buiten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Seks
Gezeik.
Ruzie om de afwas.
Tandpastadopjes daar waar ze niet horen!
wat zijn de wensen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Morgen trouwens ook voor de leaseauto van mijn vriend gaan kijken, ben benieuwd
Zoveel nieuwe dingen in een keer (waar ik allemaal geen verstand van heb)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor eeuwig en altijd afspreken : wie zet de vuilniszakken buiten.
Geen ideequote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef Sarabi het volgende:
Geen ideeje hebt het over iemand die net 2 weken zijn rijbewijs heeft en verder heeft niemand in zijn familie een auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... zit in de persgroep waarmee ik dit weekend naar Barcelona ga.Kennen jullie die?
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
omfg
'Tech-guru'moest even googlen om t zeker te weten maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... zit in de persgroep waarmee ik dit weekend naar Barcelona ga.Kennen jullie die?
lekker dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Nee hoor. Binnen de Europese unie en de Schengenlanden heb je gewoon alleen maar een geldig paspoort nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
En kut, kom er net achter dat m'n paspoort in mei verloopt. Heb geloof ik 6 maanden geldigheid nodig om te vliegen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Het ruikt hier heerlijk, hopelijk kunnen we snel eten
Ross besloot een chickenpie te maken, maar de C1000 had geen kipfilets meer, dus had hij kipbouten gehaald. Die natuurlijk eerst even van bot ontdaan moesten wordenIk had geen zin in koken, maar zijn argument was dat ik meer chirurgische snij ervaring had en dus stond ik de bouten uit te benen. Wat een k-klus.
Slimme Rossquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Het ruikt hier heerlijk, hopelijk kunnen we snel eten
Ross besloot een chickenpie te maken, maar de C1000 had geen kipfilets meer, dus had hij kipbouten gehaald. Die natuurlijk eerst even van bot ontdaan moesten wordenIk had geen zin in koken, maar zijn argument was dat ik meer chirurgische snij ervaring had en dus stond ik de bouten uit te benen. Wat een k-klus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |