abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92497648
Jazeker! :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497659
En zo is het *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2011 @ 12:52:22 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92497678
Lente en doek levert dit op
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92497685
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
pi_92497727
Wel een leuk lentedoek :D

Zoiets had mijn moeder.

Dat lijkt mij nou ook nog wel leuk O+
pi_92497738
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn ouders hadden ons al heel snel aan t lopen, ondanks dat mn broer en ik anderhalf jaar schelen altijd maar 1 in de wagen gehad
Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497758
pi_92497807
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkeling :D
pi_92497813
Maargoed, ik ga even in de tuin prutsen en aangezien beeb nog slaapt neem ik gewoon de babyfoon mee,opgelost ;)
pi_92497817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mijn zus en ik scheelden 3,5 jaar. Mijn moeder deed volgens mij veel lopend, dus ik zal nog niet ver hebben kunnen lopen.
ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moeder _O- ik liep ook al voor ik een jaar was
pi_92497840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat was niet de verdienste van je ouders hoor, dat zit hem in de ontwikkeling :D
mja ik ken ook mensen die hun kind, klein laten houden en ze ondanks dat ze prima kunnen lopen tot hun 4e in een wandelwagen rond sjouwen, die laten hun kinderen lui, daar kregen wij thuis de kans niet voor _O-
pi_92497844
pi_92497850
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik liep toen ik 2 was de hele stad al rond aan de hand van mn moeder _O- ik liep ook al voor ik een jaar was
Aha, mijn moeder heeft me niet goed getraind! :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497856
Oudste hier liep ook met 11 maanden, maar die laat ik nu (2,5) nog niet alles zelf lopen hoor :)
Bekaf na 10 minuten en constant afgeleid door alles :D *drenteldrentel*
pi_92497868
Bluezzz _O-
pi_92497885
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef freecell het volgende:
Oudste hier liep ook met 11 maanden, maar die laat ik nu (2,5) nog niet alles zelf lopen hoor :)
Bekaf na 10 minuten en constant afgeleid door alles :D *drenteldrentel*
stevig aan de hand van mama en ik liep wel mee haha ach ben er niks slechter van geworden
pi_92497897
wat gebruik je bij keelpijn? :') strepsils ofzo?
pi_92497918
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Iig iets zodat je vaak moet slikken. Honingdrop! :9
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92497962
ik hoef gelukkig maar weinig te praten *O*
pi_92497971
Drop :)
pi_92498007
Ik ga een verre boodschap doen, mooi weer om even te fietsen!
Tot later! :W
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:04:23 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92498028
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Zou ik doen ja, werkt bij mij het beste iig.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92498072
Voorzichtige juich voor de moeder van freecell.

Zal ik dan maar weer eens naar buiten bij stralende zon ? voordat ik naar moeders ga.
pi_92498125
ik hoor iedereen vandaag over de zon, hier was het gisteren ook al prachtig weer :) heerlijk
pi_92498162
aaargh facebook is kut, ik klik ergens op en nu spamt ie t naar al mn vrienden door :@
pi_92498626
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef AnneX het volgende:
Voorzichtige juich voor de moeder van freecell.

Zal ik dan maar weer eens naar buiten bij stralende zon ? voordat ik naar moeders ga.
Pakken, die vitamine D *O* En succes met je moeder, of hoe zeg je dat.
pi_92498700
Pfoe heey FC. Dat moet toch wel een opluchting zijn voor jullie allemaal zeg!!

Zo, ik ben net op de fiets het dorp in geweest en heb de weekboodschappen gehaald. Toch maar even een kratje voor op de voordragen kopen, want het paste allemaal maar nèt in de enorme fietstassen :D Moet morgen toch de fiets voor een onderhoudsbeurt wegbrengen..

En ik ga zo meteen zelf 'breakfast bars' maken (mueslirepen met gedroogde vruchten) om mee te nemen naar mijn werk voor het geval ik weer trillende handen krijg. Beter dan een chocolaatje immers ;) En leuk om dat eens zelf te maken :D
pi_92498922
Hmmmm.....die bloes-concertfoto's moeten ff goed verkopen. Heb een leuke workshop ontdekt die ik wel wil doen qua fotografie. Hij kost alleen EUR 375 :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92498969
Met het recept van Gino, Sunny?

Grmpf. Mail van studenten: of ze de beoordeling van hun verslag kunnen inzien. Normaalgesproken ben ik voor, maar deze jongens hadden al het hoogste cijfer van de groep :P
pi_92498997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Mail van studenten: of ze de beoordeling van hun verslag kunnen inzien. Normaalgesproken ben ik voor, maar deze jongens hadden al het hoogste cijfer van de groep :P
Heheheheeh...duidelijk mensen die niet voor de 6-jes cultuur gaan *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:34:02 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92499081
Voorlopig optimistische geluiden dus rondom je moeder, FC. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92499145
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Met het recept van Gino, Sunny?
:Y ben benieuwd. Alleen was de gedroogde mango op, dus doe ik er gedroogde peer en wat cranberry's doorheen ;)
pi_92499174
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
Voorlopig optimistische geluiden dus rondom je moeder, FC. ^O^
Ja :o Dat dus ^O^ Goed om te horen en weer een beetje geruststelling voor jullie :)
pi_92499308
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heheheheeh...duidelijk mensen die niet voor de 6-jes cultuur gaan *)
Ik heb daar trouwens een keer flink mee geblunderd :o Becijferen gaat hier tot 20, 10 is voldoende. Ik had een heel goede&ijverige student mondeling zijn cijfer meegedeeld: 16/20. Keurig dus. Hij verschoot nogal van kleur en vroeg of hij zijn toets mocht inzien, maar ik zei: 'ah joh, met zo'n cijfer vind ik dat een beetje zonde van m'n tijd, hoor'. Vervolgens nog in de les een keer een opmerking gemaakt over dat hij toch echt wel inzicht had in de stof...
Kom ik er twee weken later geheel toevallig achter dat hij me verkeerd had verstaan en dacht dat hij 6/20 had. Whoeps :@ Hij moet echt gedacht hebben dat ik een hatelijke heks was :D
pi_92499311
:D leuk trouwens.. mijn stief-halfzusje (halfzusje van mijn stiefzus dus :P ) uit New York heeft me toegevoegd op feestboek :D Das dan wel weer lollig dat het internationaal is ;)
pi_92499335
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y ben benieuwd. Alleen was de gedroogde mango op, dus doe ik er gedroogde peer en wat cranberry's doorheen ;)
Waar koop je gedroogde peer? Lekker lijkt me dat! Natuurwinkel?
pi_92499385
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Whoeps :@ Hij moet echt gedacht hebben dat ik een hatelijke heks was :D
_O- _O- _O-
ben je dat dan niet :? :+
pi_92499393
FC, wat een fijn nieuws over je moeder *O* In ieder geval geen rotte chemo (of ze d'r haar nou wel of niet zou houden, het blijft rotspul waar je doodziek van kan zijn)

CF, die arme student, helemaal gestresst door die 6 (equivalent van een 3 neem ik aan :D da's inderdaad schrikken!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2011 @ 13:42:21 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92499397
Een politiek wonder. SGP en D66 werken samen op het gebied van belastingen :o.
Wel een goede zet, proberen het belastingstelsel wat leefneutraler te maken.

Bij een inkomen van 40k zit er een verschil van 16000 euro tussen een 1verdiener en een gezin twee kinderen met opvang.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92499411
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waar koop je gedroogde peer? Lekker lijkt me dat! Natuurwinkel?
:Y Ben er nu voor naar de natuurwinkel geweest omdat die veel keuze en grote verpakkingen heeft, maar ook de appie heeft dat allemaal gewoon bij de bakproducten staan ^O^ Al heb jij waarschijnlijk geen appie in de nabije omgeving? :+
pi_92499437
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y Ben er nu voor naar de natuurwinkel geweest omdat die veel keuze en grote verpakkingen heeft, maar ook de appie heeft dat allemaal gewoon bij de bakproducten staan ^O^ Al heb jij waarschijnlijk geen appie in de nabije omgeving? :+
Ze heeft de Delhaize. Die was beter dan Appie, remember :+
pi_92499450
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ohja :+ :P
pi_92499465
Ik ga maar eens mengen en bakken en zo :D En dan daarna gezellig met Sam op stap :P
pi_92499496
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
_O- _O- _O-
ben je dat dan niet :? :+
Oh, alleszins! Maar ik zou nooit een student die een slecht cijfer heeft gehaald belachelijk maken :N
pi_92499511
wat een bullshit zeg :o had gesolliciteerd op een klantenservicevacature van de nota bene H&M, beheersing van Duits was een eis, 6 jaar Duits 1,2 op vwo gehad, dus kan me uitstekend verstaanbaar maken aan de telefoon of per mail maar nee een test moest gedaan worden en zelfs mensen die als moedertaal Duits hadden haalden m niet werd er gezegd, ja laat dan maar lekker zitten :')
pi_92499540
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef PdeHoog het volgende:

:6 Ik geloof niet dat ik het bij onze mini-Delhaize aan de overkant ooit heb gezien. Zal 's kijken bij de grote aan de ring.
pi_92500146
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, alleszins! Maar ik zou nooit een student die een slecht cijfer heeft gehaald belachelijk maken :N
En terecht ;)
pi_92500157
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:6 Ik geloof niet dat ik het bij onze mini-Delhaize aan de overkant ooit heb gezien. Zal 's kijken bij de grote aan de ring.
:D
pi_92500160
ik ga zo denk naar huis. Wordt overduidelijk weggepest hier.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_92500176
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zo denk naar huis. Wordt overduidelijk weggepest hier.
-O- wat erg, FFT

Dikke :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92500329
Zorg dat je documenteert, FFT. Print mails uit, schrijf op wat er gebeurt en hoe er wordt gecommuniceerd. Ookal staat je hoofd er allicht niet naar.
pi_92500518
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Zorg dat je documenteert, FFT. Print mails uit, schrijf op wat er gebeurt en hoe er wordt gecommuniceerd. Ookal staat je hoofd er allicht niet naar.
hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten), moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
pi_92500604
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een bullshit zeg :o had gesolliciteerd op een klantenservicevacature van de nota bene H&M, beheersing van Duits was een eis, 6 jaar Duits 1,2 op vwo gehad, dus kan me uitstekend verstaanbaar maken aan de telefoon of per mail maar nee een test moest gedaan worden en zelfs mensen die als moedertaal Duits hadden haalden m niet werd er gezegd, ja laat dan maar lekker zitten :')
pff wat een eis zeg!
pi_92500622
Grote plaat vruchten/noten/havervlokken/honing in de oven :D kijken wat dat wordt! :)
pi_92500653
zit nu op tel ;)
pi_92500765
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:

hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten), moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
Neuzen in je mailbox kan echt niet zomaar :N Waarover liegt hij?
pi_92500817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Grote plaat vruchten/noten/havervlokken/honing in de oven :D kijken wat dat wordt! :)
Ben benieuwd :9 Als het goed bevalt, ga ik het misschien ook eens doen :D
pi_92500864
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben benieuwd :9 Als het goed bevalt, ga ik het misschien ook eens doen :D
Het ruikt erg lekker! En ik vind het fijn dat ik precies weet wat er in zit :) ;)
pi_92500963
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij doet het sluw. Daar krijgt hij geen opmerking over. Officieel mailtje over wachtwoorden en internet ontvangen
Wat was de inhoud van dat mailtje dan :? Dat je je wachtwoord aan hem moet geven :?

quote:
, mijn mail doorspitten om te kijken of ik iets geks heb gedaan (na 3 jaar naast me zitten),
En dat mag dus niet :) http://www.security.nl/ar(...)est_mijn_e-mail.html
quote:
moppen en verhalen langs mij heen vertellen naar collega naast mij, mij doodzwijgen, ontkennen (liegen). Wordt er boos en verdrietig van maar hij kan alles ontkennen.
Zie het als een motivatie om nog sneller weg te gaan daar. Kijk je zelf ook de kranten en monsterboard en andere vacaturesites na?
pi_92501031
door dit officiele mailtje heeft hij nml recht denk mij te ontslaan als hij ziet dat ik nog 1x het net bezoek. Hij heeft dan n reden gevonden. Ik vind het zo jammer. Buiten hem is het zo leuk hier met collega's en leuke klanten...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:25:27 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92501090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
door dit officiele mailtje heeft hij nml recht denk mij te ontslaan als hij ziet dat ik nog 1x het net bezoek. Hij heeft dan n reden gevonden. Ik vind het zo jammer. Buiten hem is het zo leuk hier met collega's en leuke klanten...
Lijkt me wat een wat magere grondslag voor ontslag....

Maar je moet als de donder maken dat je daar wegkomt, want we of geen goede reden, in dat circus wil je niet terecht komen. Vergeet niet hem een schop in zijn ballen te geven voor je de deur achter je dicht doet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92501101
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuzen in je mailbox kan echt niet zomaar :N Waarover liegt hij?
dat hij niet op mijn pc zit terwijl ik overduidelijk veranderingen zie
pi_92501191
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Zegt dat mailtje dat je niet meer op internet mag? En is dat alleen naar jou gegaan of naar het hele bedrijf? Uitprinten en meenemen naar huis zou ik zeggen :Y
pi_92501257
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat was de inhoud van dat mailtje dan :? Dat je je wachtwoord aan hem moet geven :?

[..]

En dat mag dus niet :) http://www.security.nl/ar(...)est_mijn_e-mail.html

[..]

Zie het als een motivatie om nog sneller weg te gaan daar. Kijk je zelf ook de kranten en monsterboard en andere vacaturesites na?
kan ik nu niet openen die link. Kan wel die mail doorsturen naar iemand van jullie? Als jullie dat willen.. Kan alleen geen pm openen, wel spoilers
pi_92501313
FFT: ontslag indienen.. niet wachten op een andere baan, je hebt de luxe van thuiswonen toch?? Ik zou echt eieren voor mijn geld kiezen.. Of het er op aan laten komen zodat je recht op ww hebt, maar ik zou het wel weten in jou situatie geloof ik..

Plaat mengsel ziet er prachtig uit en ruikt lekker! Eerst met Sam op stap en dan in stukken snijden en een stukje proeven :)
Ik heb overigens niet alleen de mango vervangen voor de gedroogde peer, maar ook wat cranberry's dus en ik had nog vijgen :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:39:33 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92501622
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
FFT: ontslag indienen.. niet wachten op een andere baan, je hebt de luxe van thuiswonen toch?? Ik zou echt eieren voor mijn geld kiezen.. Of het er op aan laten komen zodat je recht op ww hebt, maar ik zou het wel weten in jou situatie geloof ik..

Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslag
pi_92501649
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: laat hem 2 a 3 maandsalarissen meegeven en in ruil voor je ontslag
Wat acht je de kans dat-ie daarmee akkoord gaat?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:42:48 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92501751
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat acht je de kans dat-ie daarmee akkoord gaat?
Goedkoper komt hij er toch niet af!
pi_92502141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Goedkoper komt hij er toch niet af!
Wel als ze volgende week een baan vind? En deze man lijkt me op dit moment in een bui zitten waar hij haar zoveel mogelijk loopt te zieken dus lijkt mij dat-ie nooit op zo'n voorstel in gaat.
pi_92502264
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

dat zal hij nooit doen. Dan zegt hij; dan blijf je hier nog 2-3 maanden werken. Ik betaal niet voor wat niet komt
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:58:05 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92502406
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat zal hij nooit doen. Dan zegt hij; dan blijf je hier nog 2-3 maanden werken. Ik betaal niet voor wat niet komt
Of je neemt gewoon ontslag en hij lacht zich de ballen uit de broek. Als ik er klaar mee was en toch weg ging zou ik het gewoon voorstellen, niets meer te verliezen.
pi_92502654
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Of je neemt gewoon ontslag en hij lacht zich de ballen uit de broek. Als ik er klaar mee was en toch weg ging zou ik het gewoon voorstellen, niets meer te verliezen.
het is niet slim iets weg te gooien zonder zekerheid van een nwe baan. Oh wacht ik snap je. Kan t voorstellen en als hij nee zegt blijven. Weet niet wat het gezelligst is haha
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:07:01 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92502765
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het is niet slim iets weg te gooien zonder zekerheid van een nwe baan.
Zoals Sun al zei: je woont thuis dus je kunt het wel even uitzingen. En het lijkt errop dat hij vroeg of laat toch wel een streek met je uit gaat halen, daar zou ik niet op wachten. Maar goed, zo kijk ik er naar :)
pi_92502969
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zoals Sun al zei: je woont thuis dus je kunt het wel even uitzingen. En het lijkt errop dat hij vroeg of laat toch wel een streek met je uit gaat halen, daar zou ik niet op wachten. Maar goed, zo kijk ik er naar :)
Wat zij zeggen allemaal :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:12:44 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92503010
Ik zou toch niet zelf ontslag nemen FFT, tenzij hij jou inderdaad 3 maanden salaris meegeeft.
Als je wilt kan je het mailtje van de baas even naar mij doorsturen, dan kijk ik er even naar.
Heeft ie dat mailtje alleen naar jou gestuurd of naar iedereen in het bedrijf?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92503044
Ik moest iets voor mrLie halen bij een boekenwinkel, en nu heb ik weer kookboeken voor mezelf gekocht :P
Eentje met mexicaanse gerechten, eentje met spaanse gerechten en dat dikke boek 1080 spaanse gerechten.
En wat simpele plastic mandjes van de xenos, waar ik kruiden e.d. ik kan zetten.
pi_92503075
top nieuws FC! *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:14:22 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92503092
Oh, trouwens officiële pasfoto's laten maken, want paspoort moet worden verlengd. Belachelijke regeltjes tegenwoordig voor die foto's. Je mag niet lachen enzo. Boevenfoto is er niets bij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92503161
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef golfer het volgende:
Ik zou toch niet zelf ontslag nemen FFT, tenzij hij jou inderdaad 3 maanden salaris meegeeft.
Als je wilt kan je het mailtje van de baas even naar mij doorsturen, dan kijk ik er even naar.
Heeft ie dat mailtje alleen naar jou gestuurd of naar iedereen in het bedrijf?
naar nog 3 mensen maar aan zijn boze blik gaf ik aanleiding tot.
pi_92503209
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens officiële pasfoto's laten maken, want paspoort moet worden verlengd. Belachelijke regeltjes tegenwoordig voor die foto's. Je mag niet lachen enzo. Boevenfoto is er niets bij.
hee collega crimi ;) ik zie er ook gevaarlijk uit op mn paspoort!
pi_92503267
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:

naar nog 3 mensen maar aan zijn boze blik gaf ik aanleiding tot.
Je bent nu ook aan het fokken op je werk dan?
pi_92503442
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent nu ook aan het fokken op je werk dan?
via mobiel ;)
pi_92503501
opdracht is gewoon af, de groote opdracht. Tenminste, voor nu. Krijg straks vast iets anders extra's op
pi_92503551
:9 zelfgemaakte mueslirepen zijn goed gelukt! erg plakkerig maar ook erg lekker! Niet te zoet, lekker fruitig en met relatief weinig ckals. ^O^
pi_92503769
Leuk experiment Sun :9

Jeetje FF, ik geloof dat ik me echt op staande voet 'ziek' zou melden :o Wat een eikel.
Niet met ontslag maar ziekmelden, arbeidsconflict o.i.d. ervan maken :?

Kado voor F&L /Traphekje gescoord :D, met dank aan FC bij de Karwei bouwmarkt, scharnierend _O_ :D
Raar kado misschien, maar ik snap dat het op nr. 1 van hun verlanglijstje staat. Dan kan ie de vriezer niet meer open laten staan, de wasmachine niet ineens op kookwas draaien en alle pannen in de kastjes laten zitten :')
pi_92503901
Die hekjes zijn super handig! Wij hebben hem voor de trap zodat Sam 's nachts niet stiekem naar boven komt ;)
pi_92503985
Die kies/kaakpijn helpt wel om niks te eten trouwens :') Van de hele dag pas 1 bakje magere yoghurt op en een paar keer wat gedronken... ik durf niet eens warme soep te eten ;(
pi_92503996
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Leuk experiment Sun :9

Jeetje FF, ik geloof dat ik me echt op staande voet 'ziek' zou melden :o Wat een eikel.
Niet met ontslag maar ziekmelden, arbeidsconflict o.i.d. ervan maken :?

Kado voor F&L /Traphekje gescoord :D, met dank aan FC bij de Karwei bouwmarkt, scharnierend _O_ :D
Raar kado misschien, maar ik snap dat het op nr. 1 van hun verlanglijstje staat. Dan kan ie de vriezer niet meer open laten staan, de wasmachine niet ineens op kookwas draaien en alle pannen in de kastjes laten zitten :')
handig toch? Ik vind het een goed cadeau. Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
pi_92504023
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
:9 zelfgemaakte mueslirepen zijn goed gelukt! erg plakkerig maar ook erg lekker! Niet te zoet, lekker fruitig en met relatief weinig ckals. ^O^
Goed! Dat klinkt als een experimentje wat ik ook maar eens moet gaan uithalen :Y)
pi_92504062
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Die kies/kaakpijn helpt wel om niks te eten trouwens :') Van de hele dag pas 1 bakje magere yoghurt op en een paar keer wat gedronken... ik durf niet eens warme soep te eten ;(
ach jee, maar ben je nou al wel geholpen?
pi_92504084
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
Ik moest even lachen :X
pi_92504141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:

ach jee, maar ben je nou al wel geholpen?
Morgenochtend, ik kan niet wachten eerlijk gezegd :D
pi_92504157
quote:

Dieptepunt is nu wel bereikt hier; hij heeft het toiletlicht op 2 min gezet zodat t daarna compleet donker wordt :') straks hangt er hier nog een camera :') L-u-l
Jezus :N
pi_92504181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
:X auw!

Over soep gesproken.. zit er aan te denken de soep van morgen nu vast te maken.. is met gegrilde tomaten en zo.. scheelt morgen weer werk :Y)
pi_92504370
Zo, m'n kruidekastje nog een keer opgeruimd, nu alles in mandjes.. Ben benieuwd of het handig is ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:43:56 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92504437
quote:
Arbodienst bellen. Zaak uitleggen en je ziek melden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92504596
Zitten jullie langer dan 2 minuten op het toilet dan? :o Ik alleen thuis, omdat ik dan Donald-Duckpockets lees :P

Maargoed, voor mensen met darmproblemen wel beroerd zeg :o
pi_92504644
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten jullie langer dan 2 minuten op het toilet dan? :o Ik alleen thuis, omdat ik dan Donald-Duckpockets lees :P

CF *proest _O-
pi_92504752
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

handjes wassen en afdrogen ook he ;) alleen darmproblemen bij stress, zoals nu
pi_92504808
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Morgenochtend, ik kan niet wachten eerlijk gezegd :D
idd. Morgen kun je ws ook alleen vloeibaar eten maar je bent er daarna wel mooi vanaf
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:52:00 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92504813
Mise-en-place alweer klaar voor vanavond.

We eten aardappeltjes met de bekende kruidenmeuk en knoflook en sjalotten uit de oven, met een salade en gebraden eendenborstfilet met daarbij nog een restje van de wild-portsaus die ik een tijd geleden had ingevroren
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')