Vreemd dat ik daar geen enkele post in geplaatst heb.quote:
Kloten met de text files van Civ: check.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef Gellius het volgende:
CIV1 heb ik vrijwel geheel herschreven. God wat had ik veel tijd toen.
Damn... Ik vind mezelf al oud voor Fok! En ik ben in 1980 opgericht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.
Ik ben van voor de maanlanding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Damn... Ik vind mezelf al oud voor Fok! En ik ben in 1980 opgericht.
Met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het spel 'In den Beginne' van John "Dr. J." Vanderaart waarbij je in de V&D in het spel een C64 moest kopen.quote:
Hee, een stukje ontbrekende informatie voor Branko's tekstadventuredatabase!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:14 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Met natuurlijk als absoluut hoogtepunt het spel 'In den Beginne' van John "Dr. J." Vanderaart waarbij je in de V&D in het spel een C64 moest kopen.
Of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef Frollo het volgende:
Neuh.
Een vaag idee dat ik inmiddels wellicht hoogleraar had kunnen zijn. Maar dat was het wel.
Hebben/krijgen, Gellius. Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update HEBBEN/KRIJGEN!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef Gellius het volgende:
Moeten we eigenlijk niet eens een Cato-update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |