Met die wenteltrap!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef Z het volgende:
De V&D in IJmuiden, weet je nog Frollo. Die was enorm, hij komt nog wel eens in mijn dromen voor.
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn jullie zoveel ouder dan ik [ben]?
Ahja, véél ouder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben van 1971, dus reken maar uit.
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met die wenteltrap!
Zegt Loendersloot je nog iets? Volgens mij was het een soort huishoudwinkel à la Blokker. Mijn moeder kwam daar weleens in de jaren 70.
Ik heb recentelijk kunnen constateren dat type II en IV bandjes de tand des tijds toch een stuk beter hebben doorstaan dan de huis-tuin-en-keuken-bandjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef Frollo het volgende:
Voor muziek meestal type II (chroomdioxide) had ik meestal. En type IV (metal) voor heel bijzondere opnamen.
Nou, in mijn middelbareschooltijd had ik wel een dubbel cassettedeck hoor, en ik gebruikte het ook driftig. Maar de cassettebandjestijd duurde voor mij nog wel iets langer dan dat. In 1994, al ruimschoots student, kocht ik het driekopsdeck met Dolby C waar ik het zojuist over had.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef Gellius het volgende:
[Had je] Geen dubbel cassettedeck? Hoe kopieerde je dan [cassettebandjes]? Het kopiëren van bandjes voor vrienden werd als een heus ambacht beschouwd, inclusief [het vervaardigen van] de zelfgetekende hoesjes (daar was ik erg bedreven in).
Robert? Laura?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef mane het volgende:
Ik weet nog dat ik vrienden had die in 1994/1995 heel lyrisch deden over internet, maar dat ik het maar vaag en overdreven vond allemaal, en dan dook ik veilig weg in Palmer, of zoiets.
[Nee, ik doel op het Château] Palmer [een wijndomein in Bordeaux en een derde cru uit het classificatiesysteem voor Bordeauxwijn van 1855. Het ligt in het dorp Cantenac, dat valt onder de appellation Margaux.]!quote:
Hmmm. Op joetjoep vind ik het nerds.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:49 schreef Gellius het volgende:
Zeg, die Lower Dens: zijn dat niet stiekem eigenlijk hipsters in plaats van nerds? Dit even zuiver op basis van de foto's hoor, ik ga straks thuis even luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |