Jaquote:
Te moequote:How come?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joahquote:Tof.
Toeterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck heeft er zoeen:
[ afbeelding ]
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTT
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!

Ja, zeker. Hij kon ook aanstaande donderdag, iemand was uitgevallen, maar dan moet ik helaas werkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste wachttijd! Magoed, je weet wel waar je het voor doet
![]()
.

Ja idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he, het heeft voor jullie een speciale betekenis dus is het origineel

Maar we vervelen ons! Jij moet iets bedenken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker. Hij kon ook aanstaande donderdag, iemand was uitgevallen, maar dan moet ik helaas werken![]()
Daarom

Ehhhhhhhhhhh I'm lostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar we vervelen ons! Jij moet iets bedenken!

Jaman! Met hun rauwe vis met japanse meuk!quote:
quote:[..]
Te moe
En TJ's sokken liggen wel op kleur trouwensWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
joah
[..]
ToeterToetermuck
Precies, dan maakt die wachttijd ook niet zoveel uit. Waar moet de tattoo komen? En hoe groot wordt ie ongeveer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zeker. Hij kon ook aanstaande donderdag, iemand was uitgevallen, maar dan moet ik helaas werken![]()
DaaromKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Een bugel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck heeft er zoeen:
[ afbeelding ]
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTT

Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:

Het lijkt wel heel veel op een bugel. Het is iig geen trompet.quote:

Wat blijft er dan nog over?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het lijkt wel heel veel op een bugel. Het is iig geen trompet.

And proud of it!quote:

Die hormonen raken ook van slag met dat eerste zonnetje he?quote:

Wil je dat dan niet in mijn huiskamer doen?quote:

Hij komt op mn rechterzij, ter hoogte waar mn ribben beginnen gok ik (auw, ja.) Hij wordt niet zo heel groot bij mij, ik denk het teken zelf zo'n 5cm, de tekst eronder ongeveer even groot in de breedtequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaman! Met hun rauwe vis met japanse meuk!
[..]
Whehe
[..]Toetermuck
[..]
Precies, dan maakt die wachttijd ook niet zoveel uit. Waar moet de tattoo komen? En hoe groot wordt ie ongeveer?

dan pasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:26 schreef Enfermera het volgende:
Weer terug
Afspraak voor tattooboer helaas pas eind mei, hij zit erg vol![]()
Magoed, dat geeft niet, zijn werk is
[..]
Thanks!![]()
Ja, het teken zelf is misschien niet zo origineel, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet. XD

Ik wilde de verf onderschijten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je dat dan niet in mijn huiskamer doen?

Waren ze al voor het eerste zonnetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hormonen raken ook van slag met dat eerste zonnetje he?

Oh! Bedanktquote:
Ding ding ding!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |