het is geen android... merk nog maar weinig verschil nu dat ik 4.2.1 heb tov 4.1quote:
Niet jailbreaken terwijl het geen enkel risico met zich meebrengt, maar wel een hoop coole extra'squote:
Als jij een paar maanden als even wilt beschouwen, dan ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Het enige argument tegen justinbieberen dat ik heb gehoord is dat je even moet wachten op een nieuwe JB als er een nieuwe versie van iOS uitkomt. That's it?
Je hoeft helemaal niet te wachten. Je kunt of updaten en een prima smartphone hebben, of wachten met updaten tot de jailbreak er is en een prima smartphone hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als jij een paar maanden als even wilt beschouwen, dan ja.
Ja, dat heb ik ook.. al voor ik waterschade had. En nu is mijn garantie voor barsten dus ook verlopen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb maandag mn iPhone ingeleverd bij de T-mobilewinkel omdat ik een barst van +/- 5mm bij de dockconnector had. Net een gloednieuwe 3GS in de brievenbus
Dat is wel bizar zeg. Gelijk je abo cheap sim only verlengenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb maandag mn iPhone ingeleverd bij de T-mobilewinkel omdat ik een barst van +/- 5mm bij de dockconnector had. Net een gloednieuwe 3GS in de brievenbus
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Het enige argument tegen justinbieberen dat ik heb gehoord is dat je even moet wachten op een nieuwe JB als er een nieuwe versie van iOS uitkomt. That's it?
Heb ik nooit gemerkt hoor. Waarom zou dat niet meer werken met een jailbreak?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)
Dat werkt bij mij anders gewoon prima hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)
Wow vet man. Echt tof dat jailbreaken. Piece of cake kan niks mis gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Repeat het volgende:
jailbreak net wel mislukt. Weer helemaal restoren en nog maar eens proberen
Wat ben jij een zielig, rancuneus mannetje, zeg. Wow, de jailbreak is mislukt, dus de iPhone is nog PRECIES HETZELFDE. Oh god, nu moet ik helemaal opnieuw de jailbreak uitvoeren, kost me weer 20 seconden. Wat een ramp! Flikker toch op met je neerbuigend toontjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow vet man. Echt tof dat jailbreaken. Piece of cake kan niks mis gaanJij bent een ekte baas
Tot slot wil ik toevoegen: Kom eens van die kast af Splackavellie02quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig, rancuneus mannetje, zeg. Wow, de jailbreak is mislukt, dus de iPhone is nog PRECIES HETZELFDE. Oh god, nu moet ik helemaal opnieuw de jailbreak uitvoeren, kost me weer 20 seconden. Wat een ramp! Flikker toch op met je neerbuigend toontje
Wut? Waarom zou dit niet kunnen? Je moet wel gewoon eerst je iPhone activeren he...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hele hoge opleiding genotenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tot slot wil ik toevoegen: Kom eens van die kast af Splackavellie02
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |