het is geen android... merk nog maar weinig verschil nu dat ik 4.2.1 heb tov 4.1quote:
Niet jailbreaken terwijl het geen enkel risico met zich meebrengt, maar wel een hoop coole extra'squote:
Als jij een paar maanden als even wilt beschouwen, dan ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Het enige argument tegen justinbieberen dat ik heb gehoord is dat je even moet wachten op een nieuwe JB als er een nieuwe versie van iOS uitkomt. That's it?
Je hoeft helemaal niet te wachten. Je kunt of updaten en een prima smartphone hebben, of wachten met updaten tot de jailbreak er is en een prima smartphone hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als jij een paar maanden als even wilt beschouwen, dan ja.
Ja, dat heb ik ook.. al voor ik waterschade had. En nu is mijn garantie voor barsten dus ook verlopen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb maandag mn iPhone ingeleverd bij de T-mobilewinkel omdat ik een barst van +/- 5mm bij de dockconnector had. Net een gloednieuwe 3GS in de brievenbus
Dat is wel bizar zeg. Gelijk je abo cheap sim only verlengenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb maandag mn iPhone ingeleverd bij de T-mobilewinkel omdat ik een barst van +/- 5mm bij de dockconnector had. Net een gloednieuwe 3GS in de brievenbus
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Het enige argument tegen justinbieberen dat ik heb gehoord is dat je even moet wachten op een nieuwe JB als er een nieuwe versie van iOS uitkomt. That's it?
Heb ik nooit gemerkt hoor. Waarom zou dat niet meer werken met een jailbreak?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)
Dat werkt bij mij anders gewoon prima hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)
Wow vet man. Echt tof dat jailbreaken. Piece of cake kan niks mis gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Repeat het volgende:
jailbreak net wel mislukt. Weer helemaal restoren en nog maar eens proberen
Wat ben jij een zielig, rancuneus mannetje, zeg. Wow, de jailbreak is mislukt, dus de iPhone is nog PRECIES HETZELFDE. Oh god, nu moet ik helemaal opnieuw de jailbreak uitvoeren, kost me weer 20 seconden. Wat een ramp! Flikker toch op met je neerbuigend toontjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow vet man. Echt tof dat jailbreaken. Piece of cake kan niks mis gaanJij bent een ekte baas
Tot slot wil ik toevoegen: Kom eens van die kast af Splackavellie02quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig, rancuneus mannetje, zeg. Wow, de jailbreak is mislukt, dus de iPhone is nog PRECIES HETZELFDE. Oh god, nu moet ik helemaal opnieuw de jailbreak uitvoeren, kost me weer 20 seconden. Wat een ramp! Flikker toch op met je neerbuigend toontje
Wut? Waarom zou dit niet kunnen? Je moet wel gewoon eerst je iPhone activeren he...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hele hoge opleiding genotenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tot slot wil ik toevoegen: Kom eens van die kast af Splackavellie02
Ik plaag maar.quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef retorbrapi het volgende:
Toen ik mijn iPhone een keer gejailbreakt had,
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef retorbrapi het volgende:
Toen ik mijn iPhone een keer gejailbreakt had,
ik gebruik hem al 2 maanden, ik neem aan datie geactiveerd is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wut? Waarom zou dit niet kunnen? Je moet wel gewoon eerst je iPhone activeren he...
Ach als dat het enige is. En mocht je iPhone ter reparatie oid naar Apple moeten dan is deze binnen no-time weer Jailbreak vrijquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef retorbrapi het volgende:
Wat mij betreft haal je met een jailbreak een groot voordeel van de iPhone weg; de garantie dat alles gewoon werkt. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole en je geeft apps de mogelijkheid om buiten de sandbox te werken. Je weet dus niet wat er met je systeem wordt gedaan. Een slecht geprogrammeerde app, die Apple zou weigeren in de App Store, kan ongezien je batterij leegvreten of zelfs een ernstig beveiligingslek veroorzaken.
Bedankt voor de tip! Ik houd wel van dit soort spellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Emery het volgende:
Scarlett is gratis! Soort Monkey Island spelletje, best tof.
Dit is echt onzin. Apple weigert een hoop goede Apps die niets schadelijks doen, maar functionaliteit bieden die dure Apple-accessoires minder nodig maken. Een gejailbreakte iPhone werkt ook gewoon, net als elke andere iPhone.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef retorbrapi het volgende:
Wat mij betreft haal je met een jailbreak een groot voordeel van de iPhone weg; de garantie dat alles gewoon werkt. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole en je geeft apps de mogelijkheid om buiten de sandbox te werken. Je weet dus niet wat er met je systeem wordt gedaan. Een slecht geprogrammeerde app, die Apple zou weigeren in de App Store, kan ongezien je batterij leegvreten of zelfs een ernstig beveiligingslek veroorzaken.
Je wist je telefoon toch sowieso voordat je em inlevert. Ik ga echt mn iPhone met al mn privegegevens niet zomaar inleverenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach als dat het enige is. En mocht je iPhone ter reparatie oid naar Apple moeten dan is deze binnen no-time weer Jailbreak vrij
Ik ook! Helemaal als ze geen geld kosten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik houd wel van dit soort spellen
Als je van dit soort spellen houdt, is The Jim and Frank Mysteries misschien ook wat voor je. Dat is meer Professor Layton dan Monkey Island, maar is een een heel leuk, verslavend spel. Ik heb er 79 cent voor betaald, weet niet of ie dat nog steeds kost.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef Emery het volgende:
[..]
Ik ook! Helemaal als ze geen geld kosten.
Wat is precies onzin? Ik geef gewoon feiten hoor. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole, en je geeft apps in principe ongelimiteerd toegang tot je systeem, met alle (mogelijke) gevolgen van dien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Apple weigert een hoop goede Apps die niets schadelijks doen, maar functionaliteit bieden die dure Apple-accessoires minder nodig maken. Een gejailbreakte iPhone werkt ook gewoon, net als elke andere iPhone.
Nee, je maakt aannames op grond van gebrekkige kennis. Dat kun je moeilijk feiten noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is precies onzin? Ik geef gewoon feiten hoor. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole, en je geeft apps in principe ongelimiteerd toegang tot je systeem, met alle (mogelijke) gevolgen van dien.
Daaromquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je wist je telefoon toch sowieso voordat je em inlevert. Ik ga echt mn iPhone met al mn privegegevens niet zomaar inleveren
Je root wachtwoord veranderen en niemand komt erinquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is precies onzin? Ik geef gewoon feiten hoor. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole, en je geeft apps in principe ongelimiteerd toegang tot je systeem, met alle (mogelijke) gevolgen van dien.
Dus je wilt zeggen dat je Apple's kwaliteitscontrole niet omzeilt? En dat apps niet buiten hun sandbox kunnen opereren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, je maakt aannames op grond van gebrekkige kennis. Dat kun je moeilijk feiten noemen.
Ik gebruik voor Twitter gewoon de app Twitterrific, daarmee kun je tijdens een berichtje gewoon een foto uploaden en die wordt meteen voor je in vorm van een verkorte URL in je tweet geplaatst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:
-Is er een programma/app om contacten op een eenvoudige manier op je pc op te slaan?
-Wat voor app gebruiken jullie om foto's makkelijk en snel uploaden voor bijvoorbeeld Twitter?
Nee, ik wil zeggen dat jij daar je eigen (foutieve) conclusies aan verbindt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je Apple's kwaliteitscontrole niet omzeilt? En dat apps niet buiten hun sandbox kunnen opereren?
Je kan je telefoon makkelijk koppelen aan een gmail account bv, en daar kan je weer heel makkelijk contacten bewerken e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:
-Is er een programma/app om contacten op een eenvoudige manier op je pc op te slaan?
-Wat voor app gebruiken jullie om foto's makkelijk en snel uploaden voor bijvoorbeeld Twitter?
Welke conclusie? Zeg eens concreet waar ik geen gelijk in heb, in plaats van er de hele tijd omheen te praten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, ik wil zeggen dat jij daar je eigen (foutieve) conclusies aan verbindt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke conclusie? Zeg eens concreet waar ik geen gelijk in heb, in plaats van er de hele tijd omheen te praten.
Dit klopt niet. De iPhone werkt na Jailbreak nog precies hetzelfde als voor jailbreak. Je neemt dus helemaal niet de garantie weg dat alles gewoon werkt; na jailbreak werkt alles ook nog gewoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef retorbrapi het volgende:
Wat mij betreft haal je met een jailbreak een groot voordeel van de iPhone weg; de garantie dat alles gewoon werkt.
Photoalbums+ zoek je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Merkie het volgende:
Het zou handig zijn als je mapjes kon aanmaken op de iPhone. Ik wil een filmpje in iMovie maken met wat foto's ertussen, maar die foto's wil ik eerst bewerken en de filmpjes eigenlijk ook. Dus het wordt nu een ongelofelijke rommel in mijn camera roll.
Als je zo'n glasplaat kunt vinden, zelf doen! Twee schroefjes en hij is los...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb mijn glas kapot van mijn iPhone. Beeld is nog helemaal goed. Iemand een goed en goedkoop adresje waar ik mijn iPhone kan laten maken?
Scherm van de iPhone 4 zit vast aan het glas gelijmd, dus glas vervangen = scherm vervangen = duur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb mijn glas kapot van mijn iPhone. Beeld is nog helemaal goed. Iemand een goed en goedkoop adresje waar ik mijn iPhone kan laten maken?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Emery het volgende:
[..]
Ik gebruik voor Twitter gewoon de app Twitterrific, daarmee kun je tijdens een berichtje gewoon een foto uploaden en die wordt meteen voor je in vorm van een verkorte URL in je tweet geplaatst.
Gmail voor mijn contactenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:
voorkant of achterkant?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Is niet gratisquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een jailbreak. Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door -Menn0- op 10-02-2011 16:08:28 ],,/
2007 beldequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
De app Shazam is echt nice! Al een paar tracks waarvan ik titel en/of artiest niet wist correct verteld aan mij
Raar. Wist echt niet dat je gebeld kon worden door een jaartalquote:
Als je je iPhone wilt wissen, moet je ook gewoon op restore klikken in iTunes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Dennisweb het volgende:
Nou, mijn eerste iPhone is een feit! Ben van de Nokia's af. Heb een 3GS gekocht.
Was van te voren gejailbreakt maar toen ik alle 300 games en themes er af wou gooien dacht ik van 'ach, we hardresetten gewoon even'. Niet dus. Hij bleef op het appeltje staan en verder kwam ik niet meer.
Daarna hersteld met iTunes. Nu weliswaar zonder jailbreak, maar ik ben allang blij dat ie het weer doet
Blijft de jailbreak dan eigenlijk behouden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je je iPhone wilt wissen, moet je ook gewoon op restore klikken in iTunes.
Hoelang heb je gewacht op dat appeltje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Dennisweb het volgende:
Nou, mijn eerste iPhone is een feit! Ben van de Nokia's af. Heb een 3GS gekocht.
Was van te voren gejailbreakt maar toen ik alle 300 games en themes er af wou gooien dacht ik van 'ach, we hardresetten gewoon even'. Niet dus. Hij bleef op het appeltje staan en verder kwam ik niet meer.
Daarna hersteld met iTunes. Nu weliswaar zonder jailbreak, maar ik ben allang blij dat ie het weer doet
Natuurlijk niet. Als je een iPhone herstelt, herstelt hij hem naar fabrieksinstellingen. En daar zit geen jailbreak in. Maar opnieuw jailbreaken is niet veel werkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Blijft de jailbreak dan eigenlijk behouden?
Dik 4 uur...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoelang heb je gewacht op dat appeltje?
Heb je Speck gewoon een mailtje gestuurd? Mijne is ook stuk namelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef xminator het volgende:
Mijn speck case die ik gratis had gekregen ( iphone case program ), ging een beetje stuk. Een nieuwe aangevraagd bij Speck en vandaag kwam die binnen vanuit de USA, helemaal gratis.
[ afbeelding ]
Nice service van SpeckOok nog is een andere kleur ipv. diegene wat je normaal krijgt.
install installous, heb je hem gratisquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een jailbreak. Thanks!
Ehh.. Nee, niet met installous..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
install installous, heb je hem gratis
Dat er nu al mensen zijn die niks willen weten over de iPhone 5quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef Emery het volgende:
Dat er nu al mensen nadenken over de iPhone 5.
Dat dus. De 4 is de shit!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
De iPhone 5, dan zijn we wel een jaartje verder eer die geleverd kan worden in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |