het is geen android... merk nog maar weinig verschil nu dat ik 4.2.1 heb tov 4.1quote:
Niet jailbreaken terwijl het geen enkel risico met zich meebrengt, maar wel een hoop coole extra'squote:
Als jij een paar maanden als even wilt beschouwen, dan ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Het enige argument tegen justinbieberen dat ik heb gehoord is dat je even moet wachten op een nieuwe JB als er een nieuwe versie van iOS uitkomt. That's it?
Je hoeft helemaal niet te wachten. Je kunt of updaten en een prima smartphone hebben, of wachten met updaten tot de jailbreak er is en een prima smartphone hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als jij een paar maanden als even wilt beschouwen, dan ja.
Ja, dat heb ik ook.. al voor ik waterschade had. En nu is mijn garantie voor barsten dus ook verlopen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb maandag mn iPhone ingeleverd bij de T-mobilewinkel omdat ik een barst van +/- 5mm bij de dockconnector had. Net een gloednieuwe 3GS in de brievenbus
Dat is wel bizar zeg. Gelijk je abo cheap sim only verlengenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb maandag mn iPhone ingeleverd bij de T-mobilewinkel omdat ik een barst van +/- 5mm bij de dockconnector had. Net een gloednieuwe 3GS in de brievenbus
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Het enige argument tegen justinbieberen dat ik heb gehoord is dat je even moet wachten op een nieuwe JB als er een nieuwe versie van iOS uitkomt. That's it?
Heb ik nooit gemerkt hoor. Waarom zou dat niet meer werken met een jailbreak?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)
Dat werkt bij mij anders gewoon prima hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
plus het feit dat whatsapp geen push berichten meer kan sturen (don't get me wrong das het enige nadeel dat ik ondervind van mn JB)
Wow vet man. Echt tof dat jailbreaken. Piece of cake kan niks mis gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Repeat het volgende:
jailbreak net wel mislukt. Weer helemaal restoren en nog maar eens proberen
Wat ben jij een zielig, rancuneus mannetje, zeg. Wow, de jailbreak is mislukt, dus de iPhone is nog PRECIES HETZELFDE. Oh god, nu moet ik helemaal opnieuw de jailbreak uitvoeren, kost me weer 20 seconden. Wat een ramp! Flikker toch op met je neerbuigend toontjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow vet man. Echt tof dat jailbreaken. Piece of cake kan niks mis gaanJij bent een ekte baas
Tot slot wil ik toevoegen: Kom eens van die kast af Splackavellie02quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig, rancuneus mannetje, zeg. Wow, de jailbreak is mislukt, dus de iPhone is nog PRECIES HETZELFDE. Oh god, nu moet ik helemaal opnieuw de jailbreak uitvoeren, kost me weer 20 seconden. Wat een ramp! Flikker toch op met je neerbuigend toontje
Wut? Waarom zou dit niet kunnen? Je moet wel gewoon eerst je iPhone activeren he...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hele hoge opleiding genotenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tot slot wil ik toevoegen: Kom eens van die kast af Splackavellie02
Ik plaag maar.quote:
Oké.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef retorbrapi het volgende:
Toen ik mijn iPhone een keer gejailbreakt had,
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef retorbrapi het volgende:
Toen ik mijn iPhone een keer gejailbreakt had,
ik gebruik hem al 2 maanden, ik neem aan datie geactiveerd is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wut? Waarom zou dit niet kunnen? Je moet wel gewoon eerst je iPhone activeren he...
Ach als dat het enige is. En mocht je iPhone ter reparatie oid naar Apple moeten dan is deze binnen no-time weer Jailbreak vrijquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef retorbrapi het volgende:
Wat mij betreft haal je met een jailbreak een groot voordeel van de iPhone weg; de garantie dat alles gewoon werkt. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole en je geeft apps de mogelijkheid om buiten de sandbox te werken. Je weet dus niet wat er met je systeem wordt gedaan. Een slecht geprogrammeerde app, die Apple zou weigeren in de App Store, kan ongezien je batterij leegvreten of zelfs een ernstig beveiligingslek veroorzaken.
Bedankt voor de tip! Ik houd wel van dit soort spellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Emery het volgende:
Scarlett is gratis! Soort Monkey Island spelletje, best tof.
Dit is echt onzin. Apple weigert een hoop goede Apps die niets schadelijks doen, maar functionaliteit bieden die dure Apple-accessoires minder nodig maken. Een gejailbreakte iPhone werkt ook gewoon, net als elke andere iPhone.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef retorbrapi het volgende:
Wat mij betreft haal je met een jailbreak een groot voordeel van de iPhone weg; de garantie dat alles gewoon werkt. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole en je geeft apps de mogelijkheid om buiten de sandbox te werken. Je weet dus niet wat er met je systeem wordt gedaan. Een slecht geprogrammeerde app, die Apple zou weigeren in de App Store, kan ongezien je batterij leegvreten of zelfs een ernstig beveiligingslek veroorzaken.
Je wist je telefoon toch sowieso voordat je em inlevert. Ik ga echt mn iPhone met al mn privegegevens niet zomaar inleverenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach als dat het enige is. En mocht je iPhone ter reparatie oid naar Apple moeten dan is deze binnen no-time weer Jailbreak vrij
Ik ook! Helemaal als ze geen geld kosten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik houd wel van dit soort spellen
Als je van dit soort spellen houdt, is The Jim and Frank Mysteries misschien ook wat voor je. Dat is meer Professor Layton dan Monkey Island, maar is een een heel leuk, verslavend spel. Ik heb er 79 cent voor betaald, weet niet of ie dat nog steeds kost.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef Emery het volgende:
[..]
Ik ook! Helemaal als ze geen geld kosten.
Wat is precies onzin? Ik geef gewoon feiten hoor. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole, en je geeft apps in principe ongelimiteerd toegang tot je systeem, met alle (mogelijke) gevolgen van dien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Apple weigert een hoop goede Apps die niets schadelijks doen, maar functionaliteit bieden die dure Apple-accessoires minder nodig maken. Een gejailbreakte iPhone werkt ook gewoon, net als elke andere iPhone.
Nee, je maakt aannames op grond van gebrekkige kennis. Dat kun je moeilijk feiten noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is precies onzin? Ik geef gewoon feiten hoor. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole, en je geeft apps in principe ongelimiteerd toegang tot je systeem, met alle (mogelijke) gevolgen van dien.
Daaromquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je wist je telefoon toch sowieso voordat je em inlevert. Ik ga echt mn iPhone met al mn privegegevens niet zomaar inleveren
Je root wachtwoord veranderen en niemand komt erinquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is precies onzin? Ik geef gewoon feiten hoor. Je omzeilt Apple's kwaliteitscontrole, en je geeft apps in principe ongelimiteerd toegang tot je systeem, met alle (mogelijke) gevolgen van dien.
Dus je wilt zeggen dat je Apple's kwaliteitscontrole niet omzeilt? En dat apps niet buiten hun sandbox kunnen opereren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, je maakt aannames op grond van gebrekkige kennis. Dat kun je moeilijk feiten noemen.
Ik gebruik voor Twitter gewoon de app Twitterrific, daarmee kun je tijdens een berichtje gewoon een foto uploaden en die wordt meteen voor je in vorm van een verkorte URL in je tweet geplaatst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:
-Is er een programma/app om contacten op een eenvoudige manier op je pc op te slaan?
-Wat voor app gebruiken jullie om foto's makkelijk en snel uploaden voor bijvoorbeeld Twitter?
Nee, ik wil zeggen dat jij daar je eigen (foutieve) conclusies aan verbindt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je Apple's kwaliteitscontrole niet omzeilt? En dat apps niet buiten hun sandbox kunnen opereren?
Je kan je telefoon makkelijk koppelen aan een gmail account bv, en daar kan je weer heel makkelijk contacten bewerken e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:
-Is er een programma/app om contacten op een eenvoudige manier op je pc op te slaan?
-Wat voor app gebruiken jullie om foto's makkelijk en snel uploaden voor bijvoorbeeld Twitter?
Welke conclusie? Zeg eens concreet waar ik geen gelijk in heb, in plaats van er de hele tijd omheen te praten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, ik wil zeggen dat jij daar je eigen (foutieve) conclusies aan verbindt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke conclusie? Zeg eens concreet waar ik geen gelijk in heb, in plaats van er de hele tijd omheen te praten.
Dit klopt niet. De iPhone werkt na Jailbreak nog precies hetzelfde als voor jailbreak. Je neemt dus helemaal niet de garantie weg dat alles gewoon werkt; na jailbreak werkt alles ook nog gewoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef retorbrapi het volgende:
Wat mij betreft haal je met een jailbreak een groot voordeel van de iPhone weg; de garantie dat alles gewoon werkt.
Photoalbums+ zoek je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Merkie het volgende:
Het zou handig zijn als je mapjes kon aanmaken op de iPhone. Ik wil een filmpje in iMovie maken met wat foto's ertussen, maar die foto's wil ik eerst bewerken en de filmpjes eigenlijk ook. Dus het wordt nu een ongelofelijke rommel in mijn camera roll.
Als je zo'n glasplaat kunt vinden, zelf doen! Twee schroefjes en hij is los...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb mijn glas kapot van mijn iPhone. Beeld is nog helemaal goed. Iemand een goed en goedkoop adresje waar ik mijn iPhone kan laten maken?
Scherm van de iPhone 4 zit vast aan het glas gelijmd, dus glas vervangen = scherm vervangen = duur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb mijn glas kapot van mijn iPhone. Beeld is nog helemaal goed. Iemand een goed en goedkoop adresje waar ik mijn iPhone kan laten maken?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Emery het volgende:
[..]
Ik gebruik voor Twitter gewoon de app Twitterrific, daarmee kun je tijdens een berichtje gewoon een foto uploaden en die wordt meteen voor je in vorm van een verkorte URL in je tweet geplaatst.
Gmail voor mijn contactenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Paar vragen:
voorkant of achterkant?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Is niet gratisquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een jailbreak. Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door -Menn0- op 10-02-2011 16:08:28 ],,/
2007 beldequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
De app Shazam is echt nice! Al een paar tracks waarvan ik titel en/of artiest niet wist correct verteld aan mij
Raar. Wist echt niet dat je gebeld kon worden door een jaartalquote:
Als je je iPhone wilt wissen, moet je ook gewoon op restore klikken in iTunes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Dennisweb het volgende:
Nou, mijn eerste iPhone is een feit! Ben van de Nokia's af. Heb een 3GS gekocht.
Was van te voren gejailbreakt maar toen ik alle 300 games en themes er af wou gooien dacht ik van 'ach, we hardresetten gewoon even'. Niet dus. Hij bleef op het appeltje staan en verder kwam ik niet meer.
Daarna hersteld met iTunes. Nu weliswaar zonder jailbreak, maar ik ben allang blij dat ie het weer doet
Blijft de jailbreak dan eigenlijk behouden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je je iPhone wilt wissen, moet je ook gewoon op restore klikken in iTunes.
Hoelang heb je gewacht op dat appeltje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Dennisweb het volgende:
Nou, mijn eerste iPhone is een feit! Ben van de Nokia's af. Heb een 3GS gekocht.
Was van te voren gejailbreakt maar toen ik alle 300 games en themes er af wou gooien dacht ik van 'ach, we hardresetten gewoon even'. Niet dus. Hij bleef op het appeltje staan en verder kwam ik niet meer.
Daarna hersteld met iTunes. Nu weliswaar zonder jailbreak, maar ik ben allang blij dat ie het weer doet
Natuurlijk niet. Als je een iPhone herstelt, herstelt hij hem naar fabrieksinstellingen. En daar zit geen jailbreak in. Maar opnieuw jailbreaken is niet veel werkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Blijft de jailbreak dan eigenlijk behouden?
Dik 4 uur...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoelang heb je gewacht op dat appeltje?
Heb je Speck gewoon een mailtje gestuurd? Mijne is ook stuk namelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef xminator het volgende:
Mijn speck case die ik gratis had gekregen ( iphone case program ), ging een beetje stuk. Een nieuwe aangevraagd bij Speck en vandaag kwam die binnen vanuit de USA, helemaal gratis.
[ afbeelding ]
Nice service van SpeckOok nog is een andere kleur ipv. diegene wat je normaal krijgt.
install installous, heb je hem gratisquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een jailbreak. Thanks!
Ehh.. Nee, niet met installous..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
install installous, heb je hem gratis
Dat er nu al mensen zijn die niks willen weten over de iPhone 5quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef Emery het volgende:
Dat er nu al mensen nadenken over de iPhone 5.
Dat dus. De 4 is de shit!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
De iPhone 5, dan zijn we wel een jaartje verder eer die geleverd kan worden in NL.
de iphone 4 was ook vanaf juli in nederland leverbaar dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
De iPhone 5, dan zijn we wel een jaartje verder eer die geleverd kan worden in NL.
Ja de snelheid van het toestel scheelt behoorlijk wat, cydia openen duurde bij een 3G wel twee zolang als bij een 3Gs! Voor de rest heb je videorecorder op de 3Gs welke de 3G niet heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit er een merkbaar verschil tussen de 3g en 3gs?
Jup jup easy as thatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb je Speck gewoon een mailtje gestuurd? Mijne is ook stuk namelijk
Yep.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Werken de updates ook als je een Iphone uit een ander land hebt?
Gsmweb.nl of anders Telfort, goed netwerk en tijdelijk 2,50 EUR voor internet voor een paar maanden. Heb spijt dat ik op T-mobile zit nuquote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Binnenkort verloopt het abbo van mijn 3GS. Echter ben ik aan het twijfelen en misschien sim-only te gaan.
Heb momenteel Hi met onbeperkte data-limiet, en eigenlijk altijd tevreden geweest.
Wat raden jullie voor abbo qua internet aan en kan dat in combinatie met
sim-only?!
Dat is niet zo. Gewoon lekker overstappen naar Vodafonequote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Stienn het volgende:
Wat is het toch met die Iphone. Ik heb nu een iphone 3g en kan over 2 weken verlengen bij Hi.
Nu zou ik opzich best graag een iphone 4 willen alleen dat wordt je bijna onmogelijk gemaakt door Hi.
Eerst was ik klant E maar omdat ik een half jaar in het buitenland heb gezeten en m'n abonnement op pauze had gezet ben ik terug gezet naar klant B wat betekend geen korting.
Als ik een MTV abonnement neem zou ik voor m'n iphone 400 euro moeten bijbetalen terwijl wanneer je een nieuw abonnement neemt de iphone voor 240 euro kan kopen.
Wanneer ik een gewoon HI abonnoment voor 45 euro per maand zou ik 240 euro moeten bijbetalen.
Ik dacht altijd wanneer je ging verlengen dat je altijd goedkoper uitwas dan wanneer je een nieuw contract afsloot.
Hetzelfde als voor een Vodafone klant met een iPhone300 abonnement.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef braddofiel het volgende:
Wat kost het als Vodafoneklant met een iPhone200-abonnement nou om naar de klantenservice te bellen?
Doei trolquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Emery het volgende:
[..]
Hetzelfde als voor een Vodafone klant met een iPhone300 abonnement.
Wat heb je nu dan? Een abbo dat afloopt?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Of deze:
http://www.phoneshop.nl/40/iphone-i-250/2-jaar/T11088A1301D2/
Reden om voor T-Mobile te kiezen dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan? Een abbo dat afloopt?
Los kopen van de iPhone is ook een optie natuurlijk... mocht je nu een abo hebben met een Internetbundel met FUP.. met een nieuw abonnement zit je met een prehistorische kansloze gay datalimiet van 1 Gigabyte. En dat heb ik in anderhalve week binnen als ik ff m'n best doe.
T-Mobile's 3G netwerk is matig. Om dat te verbloemen zijn er 1400 T-Mobile internet hotspots in nederlandquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Reden om voor T-Mobile te kiezen dus.
Maar ik denk dat 1 gig opzich wel voldoende is hoor. Uitzonderingen daargelaten.
Klopt, T-Mobile is niet al te best, maar er zijn ook plekken waar ik gewoon goeie 3G dekking heb en een ander met Vodafone weer niet, dus het is maar net waar je zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
T-Mobile's 3G netwerk is matig. Om dat te verbloemen zijn er 1400 T-Mobile internet hotspots in nederland
Bij KPN/Vodafone zit je voor 3G wel echt het best hoor. Maarja die datalimietenIk knijp mijn handjes dicht met mijn Zorgeloos Mobiel Internet Blox!
Ik heb aflopend abbo ja ik heb een ouderwets abbo dus nog geen internet ofzo maar datalimiiet van 1 gig is dus niet veel? Ik doe weel fokken/email/twitter/youtube etcquote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan? Een abbo dat afloopt?
Los kopen van de iPhone is ook een optie natuurlijk... mocht je nu een abo hebben met een Internetbundel met FUP.. met een nieuw abonnement zit je met een prehistorische kansloze gay datalimiet van 1 Gigabyte. En dat heb ik in anderhalve week binnen als ik ff m'n best doe.
Youtube zou ik dan maar een beetje mee oppassen, en thuis op WiFi gaan zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik heb aflopend abbo ja ik heb een ouderwets abbo dus nog geen internet ofzo maar datalimiiet van 1 gig is dus niet veel? Ik doe weel fokken/email/twitter/youtube etc
Vodafone is ook gewoon goed?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Youtube zou ik dan maar een beetje mee oppassen, en thuis op WiFi gaan zitten1GB kan je als je Fok/Mailt en Tweet wel mee rond komen.
Er zit in een iPhone een mooi datatellertje, dus kan je je verbruik in de gaten houden.
Dit is iets goedkoper dan dat KPN abo geloof ik:
http://www.gsmweb.nl/forms/vfip702.htm (het 275 abonnement)
Tarieven: http://www.gsmweb.nl/formdetail/vfip/abo_tarief.htm
Vodafone en KPN zijn de 3G bazen. Ikzelf ben Vodafone klant en ik haal met gemak mijn toebedeelde bandbreedte van 3,7 Mbitquote:Op maandag 14 februari 2011 00:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Vodafone is ook gewoon goed?
Met 275 he, hoeveel kost dat per maand? Kan dat niet goed zien?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vodafone en KPN zijn de 3G bazen.
¤ 39,50 voor 275 minuten of 550 SMS inc 1GB internetquote:Op maandag 14 februari 2011 00:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Met 275 he, hoeveel kost dat per maand? Kan dat niet goed zien?
Thx man, goede tips van jouquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
¤ 39,50 voor 275 minuten of 550 SMS inc 1GB internet
Dat KPN abbo wat je linkte ¤ 45 voor 250 minuten of 500 smsjes inc 1GB internet
No prob, kijk nog effe rustig verder en maak een weloverwogen besluit!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Thx man, goede tips van jou
Zeker weten van wel. Dan zit je nog lang niet op 1 gig hoor. Die gig maak je vooral op door te gaan Youtuben en streamen.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik vind het nog steeds zo lastig in te schatten hoeveel data je gebruikt, dus als je zeg maar 50 tweets zou versturen per dag, 5 emails, uurtje per dag op fok, wat tussendoor op facebook. Heb je dan genoeg aan 1 gig?
Ok, ik heb nog nooit zo'n telefoon gehad, daarom vraag ik maar hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 07:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Dan zit je nog lang niet op 1 gig hoor. Die gig maak je vooral op door te gaan Youtuben en streamen.
Ik zou aan 1GB wel genoeg hebben aangezien ik op school en thuis op wifi zit.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Tweedehandse 3gs gekocht voor 200eu
Dit snap ik helemaal niet. Je hebt het over een trage telefoon en dan neem je een 3G? Een model dat al meer dan drie jaar oud is?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:54 schreef Braddie het volgende:
Ik ga èindelijk ook aan de iPhone.
Waarschijnlijk heb ik hem Dinsdag binnen!, wel een 3G en 8 Gigabyte, maargoed. het is een iPhone!.
Had hiervoor een Nokia N97 en die reageerde heel traag, en het touchscreen was om te janken zo slecht, als ik wilde scrollen bleef ie hangen, en soms reageerde hij pas na 2 seconden op m`n scroll.
Formulier invullen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik bedenk opeens, als ik online een telefoon koop he, hoe regel ik dat dan met nummerbehoud?
Voor 200 euro heb je dan een niet al te beste 3Gs, vriend van me had zijn 2e hands 3Gs van 4 maand oud met veel gebruikerssporen nog kunnen verkopen voor 350 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Emery het volgende:
Ach een 3Gs werkt echt wel prima! Dat je nu nog een 3G neemt snap ik echt niet. Helemaal als je blijkbaar voor rond de 200 euro al een 3Gs kunt kopen.
Op de fietsquote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
Iemand ervaringen met autoladers voor de iPhone 4 en/of houders om je telefoon in te zetten?
Ik hoef GEEN TomTom houder en kan al bellen via de autoradio via bluetooth dus ik zoek iets dat niet al te duur is. De lader bijvoorbeeld tot 20 euro en de houder tot 30 euro ongeveer.
Merknamen en ervaringen zijn zeer welkom want door het grote aanbod heb ik geen idee. Het belangrijkste is dat de telefoon natuurlijk veilig vast zit en niet door de auto vliegt bij plotseling remmen en bij voorkeur dat de houder kan worden gekanteld ivm TomTom op de iPhone
Op de website van de shop waar je bestelt staat tijdens je aanvraag de vraag of je nummerbehoud wilt en dan vul je een online formulier in voor het porteren van je nummerquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op de website van de shop waar je bestelt staat tijdens je aanvraag de vraag of je nummerbehoud wilt en dan vul je een online formulier in voor het porteren van je nummer
De nieuwe smartphone staat voorlopig bekend onder de naam N97.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
'Nieuwe iPhone komt deze zomer uit' gelezen? Apple komt met een kleine aaifoon.
Ik ben benieuwd. Zal hier (London) dan eerder verkrijgbaar zijn dan in NL waarschijnlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
'Nieuwe iPhone komt deze zomer uit' gelezen? Apple komt met een kleine aaifoon.
En terecht dat ze Nokia aanpakkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De nieuwe smartphone staat voorlopig bekend onder de naam N97.
Jij niks, miljoenen digibeten heel veel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet ik met een kleinere iPhone?
Gefeliciteerd, drie hele weken.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zal hier (London) dan eerder verkrijgbaar zijn dan in NL waarschijnlijk
Ik heb Hi ......quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
ligt aan je provider, ik weet dat je bij tmbolie echt naar de klantemservice moet bellen om dat te laten activeren, had ik ook in frankrijk
Staat data roaming wel aan in je instellingen? (algemeen- netwerk en dan schuifje bij data roaming aanzetten)quote:
Kun je net zo goed een nieuwe iPod nano kopen ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Jup...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:35 schreef gamefreek het volgende:
Staat data roaming wel aan in je instellingen? (algemeen- netwerk en dan schuifje bij data roaming aanzetten)
Kortere gesprekken voeren? De accu zal uiteraard ook wel kleiner worden dan...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik blijf me verbazen waarom mensen Telfort over het hoofd zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
¤ 39,50 voor 275 minuten of 550 SMS inc 1GB internet
Dat KPN abbo wat je linkte ¤ 45 voor 250 minuten of 500 smsjes inc 1GB internet
Weet niet of het voor Telfort ook geldt maar bij MTV Mobile (ook gewoon van KPN) wordt een FUP van 1,5 GB per maand gehanteerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe onbeperkt is dat internet van Telfort? FUP?
bij Telfort niet, FUP is bij Telfort ook echt FUP. Dus 10x het gemiddelde van alle internetgebruikers is het limiet. Pas bij de derde overtreding volgen er maatregelen. En ik heb zelf nog nooit iemand in de winkel gehad die over zijn limiet is gegaan OF afgesloten werd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet niet of het voor Telfort ook geldt maar bij MTV Mobile (ook gewoon van KPN) wordt een FUP van 1,5 GB per maand gehanteerd.
Dat dus, dan is de keuze snel gemaakt als mijn abbo aflooptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
voor de gemiddelde gebruiker zal het inderdaad om het even zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef poiuytr het volgende:
Op begin met het uitkiezen van een provider maakte ik me ook erg druk om die datalimieten, nu na een paar maanden ben ik er nu wel achter dat je het bijzonder bont moet maken wil je over een datalimiet van 1 gb heen willen gaan.
Ik heb berichten in mn Whatsapp staan die nog uit mn vorige telefoon komen. Die heeft iTunes dus gewoon teruggezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef CantaLX het volgende:
Iemand enig idee of whatsapp berichgeschiedenis ook gewoon in de iphone backup zit van itunes? En kan ik dit ook op de een of andere manier eruit slopen? Ik mis een oud gesprek waar ik ws nog wel een backup van heb..
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb berichten in mn Whatsapp staan die nog uit mn vorige telefoon komen. Die heeft iTunes dus gewoon teruggezet
brodit.se deze maken mooie auto houders.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
Iemand ervaringen met autoladers voor de iPhone 4 en/of houders om je telefoon in te zetten?
Ik hoef GEEN TomTom houder en kan al bellen via de autoradio via bluetooth dus ik zoek iets dat niet al te duur is. De lader bijvoorbeeld tot 20 euro en de houder tot 30 euro ongeveer.
Merknamen en ervaringen zijn zeer welkom want door het grote aanbod heb ik geen idee. Het belangrijkste is dat de telefoon natuurlijk veilig vast zit en niet door de auto vliegt bij plotseling remmen en bij voorkeur dat de houder kan worden gekanteld ivm TomTom op de iPhone
Ik heb geen iphone meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb berichten in mn Whatsapp staan die nog uit mn vorige telefoon komen. Die heeft iTunes dus gewoon teruggezet
Wel erg duur. Incl montagemateriaal zit je zo op 70 euro. Ik ben ook op zoekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
brodit.se deze maken mooie auto houders.
Dat kan niet. Je kan hoogstens proberen een andere iPhone (lenen ofzo) te syncen met jouw iTunes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef CantaLX het volgende:
[..]
Ik heb geen iphone meerDat is het probleem.
Daarom zou ik graag die backup uit elkaar slopen en die berichtgeschiedenis in willen zien. Iemand enig idee of dat mogelijk is?
Blijkbaar genoeg. Ik lees hier niet anders dan gemekker over wachttijden en ik koop ze hier zo wanneer ik maar wil. Heb er inmiddels al 3 gekocht (waarvan dus 2 kadootjes). En verder, die 3 weken zullen we nog wel eens zien danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, drie hele weken.
Serieus, hoe vaak vermeld jij wel niet dat je niet in NL zit? Wat is de relevantie van het feit dat jij in het VK woont?
Nice, dankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
brodit.se deze maken mooie auto houders.
Mwuah, alleen bij T-Mobile... KPN en Vodafone is volop op voorraad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg. Ik lees hier niet anders dan gemekker over wachttijden en ik koop ze hier zo wanneer ik maar wil. Heb er inmiddels al 3 gekocht (waarvan dus 2 kadootjes). En verder, die 3 weken zullen we nog wel eens zien dan
Hoe komt dat eigenlijk dat T-Mobile zo moeilijk aan iPhones kan komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, alleen bij T-Mobile... KPN en Vodafone is volop op voorraad.
En hoelang heeft het geduurd voordat de 2 laatst genoemde de iPhone gingen aanbieden? Wil wel eens zien hoe dat gaat als er een iPhone 5 is. Dan gaat je verhaal van 3 weken zeer waarschijnlijk niet opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet willen omdat hun netwerk anders dood gaat... Denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk dat T-Mobile zo moeilijk aan iPhones kan komen?
Klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet willen omdat hun netwerk anders dood gaat... Denk ik.
Roep je dat ook in de eerste weken dat de iPhone 5 verkrijgbaar zal zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die in NL niet direct met een iPhone de winkel uitstappen doen iets verkeerd.
[..]
Klinkt aannemelijk.
Nederland was één van de weinige landen waar de iPhone maar met 1 provider te krijgen was bij de launch van de iPhone 4. Bij de iPhone 5 zal dat anders zijn, ik weet zeker dat er dan nauwelijks problemen zullen zijn met de voorraad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roep je dat ook in de eerste weken dat de iPhone 5 verkrijgbaar zal zijn
We zullen het moeten afwachten. Het zou mij verbazen als er nauwelijks problemen zullen zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nederland was één van de weinige landen waar de iPhone maar met 1 provider te krijgen was bij de launch van de iPhone 4. Bij de iPhone 5 zal dat anders zijn, ik weet zeker dat er dan nauwelijks problemen zullen zijn met de voorraad.
uhh NEE, ook de KPN en Vodafone kampen momenteel met een schaarste.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
ai, ik heb op dealextreme laatst paar kabeltjes gekocht plus een autolader. maarja dan heb je nog geen autohouder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg. Ik lees hier niet anders dan gemekker over wachttijden en ik koop ze hier zo wanneer ik maar wil. Heb er inmiddels al 3 gekocht (waarvan dus 2 kadootjes). En verder, die 3 weken zullen we nog wel eens zien dan
Wheheheh, want voor de 1337 32GB hebben ze geen geldquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
uhh NEE, ook de KPN en Vodafone kampen momenteel met een schaarste.
Heeft onder andere te maken met chinees nieuwjaar, het gaat overigens vooral over de 16gb, 32 is overal volop verkrijgbaar.
De opvolger van de iPhone 4 kan toch best kleiner zijn? De 4 was ook kleiner dan de 3GS.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop toch wel dat er echt een opvolger van de iPhone 4 komt en geen kleinere iPhone 4Anders moet ik straks alsnog een iPhone 4 kopen...
als het scherm maar niet kleiner word.Liever 4 inch zelf ipv 3.5 inchquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De opvolger van de iPhone 4 kan toch best kleiner zijn? De 4 was ook kleiner dan de 3GS.
Schermgrootte gaat sowieso niet veranderen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
als het scherm maar niet kleiner word.Liever 4 inch zelf ipv 3.5 inch
Niks mis mee toch om zo'n bazentelefoon te "moeten" kopen??!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop toch wel dat er echt een opvolger van de iPhone 4 komt en geen kleinere iPhone 4Anders moet ik straks alsnog een iPhone 4 kopen...
ALs ik google zie ik dat bijna eidere webshop ze gewoon volop op vooraad heeft bij bovengenoemde providers, ik noem een pdashop.nl enz..dus schaarste...neuh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
uhh NEE, ook de KPN en Vodafone kampen momenteel met een schaarste.
Heeft onder andere te maken met chinees nieuwjaar, het gaat overigens vooral over de 16gb, 32 is overal volop verkrijgbaar.
Heldere informatie waarmee we verder kunnen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Braddie het volgende:
Godverdegodver!.
Net een Reset gedaan bij de iPhone, toen resette hij netjes, startte op, en nu is hij overleden(WALD)
Hoe krijg ik dit in orde.
Heb dat ding GODVERDOMME vanochtend gekocht!
Herstellen via iTunes? Wat betekent WALD?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Braddie het volgende:
Godverdegodver!.
Net een Reset gedaan bij de iPhone, toen resette hij netjes, startte op, en nu is hij overleden(WALD)
Zie je een appel tekentje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Braddie het volgende:
Godverdegodver!.
Ik moest hem aan iTunes koppelen stond op het net, dus ik doe dat, en nja... gedaan, en nu duurt het nog 60 min.quote:
Videobellen misschienquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef ScarFace- het volgende:
Zijn 200 belminuten nog niet genoeg?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Braddie het volgende:
Godverdegodver!.
Ik vind dat soort mensen geweldig. Vooral als ze dan hier advies krijgen om precíes de verkeerde dingen te doen en dan de boel echt voorgoed slopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef Emery het volgende:
Braddie is de reden dat ze over het algemeen geen iPhones verkopen aan mensen met het syndroom van down.
MobileSubsrate gecrashed zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Braddie het volgende:
Ik was aan het internetten op m`n iPhone, toen kreeg ik een foutmelding, en startte hij opnieuw op in *safe mode*
Toen deed ik een Factory Reset, en nu lijkt hij weer wat te doen(Hij reageer op iTunes)
Verkopen ze die dingen nou ook al met jailbreak?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
MobileSubsrate gecrashed zeker?
Ik ging er van uit dat hij een jb op zijn telefoon had.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nou ook al met jailbreak?
Dan is er een botsing ontstaan hgstwrs door een thema, tweak of config file. Niks mis mee zo'n crash, restarten & gaan. Tenzij het vaker gebeurd, dan wel even kijken wat er botst met elkaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef Braddie het volgende:
Ja dat was er gecrashed..... iPhone was dus gejailbraiked, ik heb hem vandaag gekocht van een gebruiker hier.
Restarten en gaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dan is er een botsing ontstaan hgstwrs door een thema, tweak of config file. Niks mis mee zo'n crash, restarten & gaan. Tenzij het vaker gebeurd, dan wel even kijken wat er botst met elkaar.
En ik moet hem maar weer opsturen :/. Echt dat Van Leliveld is dikke baggerquote:Op maandag 14 februari 2011 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
man o man... zaterdag telefoon terug gekregen van Van Leliveld, hij was als sinds 29-11-2010 daar
Blijkt dat ie niet simlock vrij is![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef Braddie het volgende:
Godverdegodver!.
Jups, zit nu op balkon in de zon ermeequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef ScarFace- het volgende:
Is het iPhone scherm nog enigsinds leesbaar in de zon?
Nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups, zit nu op balkon in de zon ermee
White Apple of Death, dit is de eerste keer dat ik die hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Restarten en gaan?
Heb ik nu voor de 8e keer geprobeerd..
Hij liet eerst alleen dat WALD zien(White Apple Of Death) en nu na een poging tot herstel via iTunes de melding dat ik hem met iTunes moet verbinden, dit doe ik dan.. en wil ik herstellen en daar reageert hij dan niet op, hij zegt dan dat hij aan het herstellen is, en ik zie ook het apple logo verschijnen en het balkje dat hij bezig is, maar na 80% valt hij terug en krijg ik error 1015 in beeld.
SwitchEasy Colors, zijn 15 euro en stevig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een eenvoudig siliconenhoesje om een magneetje op te kunnen lijmen voor in de auto, maar ik kan alleen maar dure of lelijke vinden. Iemand tips?
Inderdaad, jammer van die knalrode homeknopquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
SwitchEasy Colors, zijn 15 euro en stevig.
nee juist andersom, de 32gb is overal op voorraad de 16gb juist niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Las ik nou dat je voorlopig niet de 32 gb kon krijgen?
Neem je de witte, het is toch alleen maar voor in je auto.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer van die knalrode homeknop
Ik ook, maar met spellen spelen is ie zo opquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef Merkie het volgende:
Ik heb altijd mijn scherm op 100% brightness en ik krijg hem niet leeg voor het eind van de dag, hoeveel moeite ik ook doe.
100%? Dat is toch extreem veel, dat gebruik je toch niet echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef Merkie het volgende:
Ik heb altijd mijn scherm op 100% brightness en ik krijg hem niet leeg voor het eind van de dag, hoeveel moeite ik ook doe.
Ik heb mijn 3Gs al sinds oktober 2009 en heb hem nog nooit laten vallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef WSquater het volgende:
Ik heb echt zoveel geluk! Met mijn launch iPhone 4 van 31 juli doe ik uiteraard al heel lang en ben er dan ook best wel voorzichtig mee, maar soms heb je gewoon zo'n week dat je hem vaker laat vallen dan je daarvoor hebt gedaan.
Heb maar een nieuwe besteld bij http://www.iphoneservice.nl/, ¤48,96 inclusief verzendkosten, schijnt een origineel onderdeel te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wil je per se de originele achterkant? Als je een metalen achterkant bestelt ben je maar een tiende kwijt. Bij cnn.cn kun je ze bestellen. De originele hebben ze daar ook, maar kost ruim 100 euro.
MP2-HDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Ziet er mooi uit! Zou ik wel kopen, simpel en mooi!
Ander vraagje, heb je mooie themas? Ik ben mijne zat
Moet zeggen dat die SBSettings theme verrekte veel op deze lijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Flepke het volgende:
Hier trouwens een update van mijn sbsettings thema:
[ afbeelding ]
Todo:
1.Andere icoontjes (nu wat gejatte erin gegooit)
2.Schaduw bij kruisje mooi maken
Het idee is dat het thema zo dicht mogelijk bij "de huisstijl" van ios4 gaat passen en uiteindelijk voor 1$ oid in cydia store te gooien. (waarschijnlijk modmyi repo, is deze standaard geïnstalleerd na jailbreak?)
Telfort 300minuten: 299 + 179.10 + 598.50 + 29,95 = 1103.55quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke moet ik nou kopen, ik wil goede provider, niet te duur, en 2 jaar contract maakt me niet uit. 32 gb. Ik kan het niet meer aan!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Telfort 300minuten: 299 + 179.10 + 598.50 + 29,95 = 1103.55
MTV 300 minuten: 399,75 + 237 + 474 + 29,95 = 1140.70
KPN 250 minuten: 1080 +260 + 29.95 = 1369.95
Vodafone 275 minuten: 948 + 24.50 + 249 = 1221.50
Zo moeilijk is het allemaal niet!
Je kan beter even langs een winkel gaan, de 32G hebben ze vaak nog wel op voorraad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ohnee er is geen winkel in mijn buurt
Dan maar online
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je kan beter even langs een winkel gaan, de 32G hebben ze vaak nog wel op voorraad.
Thx dan ga ik wel ff naar Utreg m'n stadsiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je kan beter even langs een winkel gaan, de 32G hebben ze vaak nog wel op voorraad.
Rechtermuisknop op je iPhone in iTunes en dan 'reservekopie' maken. Vervolgens plug je je nieuwe iPhone in en zet je hem terug.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef Saninl het volgende:
Ik kan mijn iPhone 3GS voor 300,- verkopen. En wil dan de iPhone 4 kopen. Wat moet ik doen om alles gewoon zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk over te zetten naar mijn nieuwe iPhone? En kan ik gewoon iTunes enzo zo laten? Of wat te doen?
Is dan echt ALLES er terug op? Maar dan ook echt alles?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je iPhone in iTunes en dan 'reservekopie' maken. Vervolgens plug je je nieuwe iPhone in en zet je hem terug.
Foto's, smsjes, adressen, notities, whatsapp-geschiedenis, safarigeschiedenis.. eigenlijk overal de instelingen en geschiedenis wel van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Is dan echt ALLES er terug op? Maar dan ook echt alles?
Of alleen foto's en de berichten van standaard berichten app? (dus niets van een andere app, als BiteSMS oid)?
of je gebruikt de sheet in de OPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Telfort 300minuten: 299 + 179.10 + 598.50 + 29,95 = 1103.55
MTV 300 minuten: 399,75 + 237 + 474 + 29,95 = 1140.70
KPN 250 minuten: 1080 +260 + 29.95 = 1369.95
Vodafone 275 minuten: 948 + 24.50 + 249 = 1221.50
Zo moeilijk is het allemaal niet!
Ah, oke.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Foto's, smsjes, adressen, notities, whatsapp-geschiedenis, safarigeschiedenis.. eigenlijk overal de instelingen en geschiedenis wel van.
BiteSMS gebruikt overigens dezelfde geschiedenis als de standaard SMS-app, dus als daar je berichten nog in staan, staan ze ook in BiteSMS. Alleen even jailbreaken en opnieuw installeren.
Waarom in België als ze in Nederland simlockvrij en los net zo duur zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke.
Helaas zal ik altijd een maand of wat moeten wachten op de nieuwe Jailbreak, maarach.
Waarschijnlijk ga ik mijn iPhone los halen in Belgie? Geen goed idee?
omdat ik faal denk ik. Ik heb de mijne die ik nu heb ook in België gehaald. Maar nu kan ik ze ook gewoon los in Nederland halen? Dat was volgens mij toen niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarom in België als ze in Nederland simlockvrij en los net zo duur zijn?
Tof, waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
iBooks
Heb even een batch bestand met 3000 boeken in iBooks formaat opgetrommelt. Eens kijken of ik door de In de ban van de trilogie geen ga komen
Ik ben op isojacht gegaanquote:
Ik heb die mogelijkheid. Heb je Google Exchange geconfigureerd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:21 schreef Skv het volgende:
In de agenda-functie zou het nu mogelijk moeten zijn om mensen uit te nodigen of op uitnodigingen te reageren. Ik draai 4.2.1 en gebruik Google Calendar. Ik heb echter (als ik een neiuwe afspraak toevoeg) niet de mogelijkheid om mensen uit te nodigen. Die optie zit simpelweg niet in het menu.
Een vriend van me heeft ook een iPhone 4 met 4.2.1 en Google Calendar (op dezelfde wijze geconfigureerd zover ik kan zien), en hij heeft deze optie wél.. Zou iedereen die Google calendar gebruikt even willen kijken of het mogelijk is om mensen uit te nodigen bij het maken van een nieuwe afspraak? Ik gebruik het erg veel en zou graag beschikking hebben over de functionaliteit.
Ehm, nee. Hoe doe ik dat? Ik heb 'm toegevoegd via instellingen->mail, contacten, agenda -> voeg account toe -> GoogleMail. En daarna het agenda-vinkje aangezet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb die mogelijkheid. Heb je Google Exchange geconfigureerd?
Misschien dat dat het is dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ehm, nee. Hoe doe ik dat? Ik heb 'm toegevoegd via instellingen->mail, contacten, agenda -> voeg account toe -> GoogleMail. En daarna het agenda-vinkje aangezet.
Heb je wel OpenSSH geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik wil graag op de root van me iphone komen met SSH maar als ik terminal via Cydia download dan voert hij de app niet uit na installatie om me wachtwoord te wijzigen. Hij sluit de app meteen na het opstarten, iemand nog tips of een ander progje waarmee ik het wachtwoord van me root kan wijzigen?
Ik gebruik DiskAid, zeer makkelijke filebrowser met toegang tot de root. Wel met kabelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik wil graag op de root van me iphone komen met SSH maar als ik terminal via Cydia download dan voert hij de app niet uit na installatie om me wachtwoord te wijzigen. Hij sluit de app meteen na het opstarten, iemand nog tips of een ander progje waarmee ik het wachtwoord van me root kan wijzigen?
Thanks! Het versturen van uitnodigingen lukt al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is dan.
http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252
Heb je ook meteen push mail.
Geen wifi hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je hebt toch wel wifi? Cydia moet gedownload worden om te kunnen installeren, dus je hebt hoe dan ook internet nodig.
Deze bookmark opslaan. Als je dan klikt gaat ie naar het einde van de paginaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:35 schreef poiuytr het volgende:
Laatste tijd begin ik me een beetje te irriteren aan het na onder scrollen op mijn iPhone, is er niet zoals het na boven scrollen een optie voor (dubbelklik boven aan een "pagina")?
Of je gaat gewoon niet zo waardeloos wonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Geen wifi hier. Maar dan weet ik dat, ga ik wel in de auto zitten
![]()
.
Bereik is waardeloos hier, nooit meer T-Mobile in ieder geval
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet zo waardeloos wonen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Jongens, mooie simpele wallpapers. Gimme. Ik heb een obsessie met zulke dingen
Vreemd. Heb het filmpje op YT gezet om te checken en daar krijg ik er wel geluid bij, terwijl er met mijn iPhone nog geen ruis bij te horen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
Vraagje: kwam er gisteren achter dat ik geen geluid krijg als ik een filmpje maak met mijn iPhone 4. Is dat een kwestie van iets omzetten of duidt dat op een defect?
uit mijn hoofd: snelheid en HDR foto's kunnen makenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef Saninl het volgende:
Wat zijn nou de echte verschillen die een gebruiker merkt aan de iPhone 4 tegenover de 3GS?
Ik wil misschien toch mijn 3GS verkopen voor 300.- (goede prijs?) en dan de 4 aanschaffen
Je vergeet het belangrijste: retina display.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef Misan het volgende:
[..]
uit mijn hoofd: snelheid en HDR foto's kunnen maken
Inderdaad. Als je eenmaal aan het scherpe beeld van de 4 bent gewend wil je nooit meer met een 3GS werkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijste: retina display.
Ik vind de 3GS wat goedkoop aandoen eigenlijk met die plastic achterkantquote:Op zondag 20 februari 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
FaceTime ook. Maar toch blijf ik vooral vinden dat de de 3GS lekkerder in de hand ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |